SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ze had weer eens last van haar seksverslaving, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze trollt verder in klaagbaak.Over haar seksuele frustratie..
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, misschien is de vraag ontoepasselijk maar hoe heb je dat ooit kunnen doen met die jongen? Ging het gewoon vanzelf ofzo..
Niet doen (tenzij je een grap maakte)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow daar maak ik me niet druk over...
Gewoon bluffen en liegen
Hoe kan je verslaafd zijn aan iets wat je niet hebt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze had weer eens last van haar seksverslaving, toch?
Maar een minnaar is dus achter de rug om van je man. Daarom zou het binnen een monogame relatie logischer zijn om een trio voor te stellen, of is dat ineens niet spannend genoeg op zo'n moment.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook die minnaar aanhaal.
En mits je niet te veeleisend bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok, dan is het toch in no-time mogelijk met een geschikte partner (en daar zijn er vele van als je goed in de markt ligt).
het verhaal ging over mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent tenminste integenstelling tot lanter geen slet. Daar is je compliment.
Wel ben je een tikje vaag en wereldvreemd.
Moet je er eens wat benzine in gooien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Als die sletten nou eens vol gas mijn bed induiken.
Nou het lijkt mij echt niet zo'n goed plan om eerlijk te zijn over dat het je 1e keer is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet doen (tenzij je een grap maakte)
Gewoon eerlijk zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe kan je verslaafd zijn aan iets wat je niet hebt?Of is ze nu al wel gepakt door een elftal negers?
Maar je vindt ze eng toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Als die sletten nou eens vol gas mijn bed induiken.
De meeste mensen gaan dan zo'n discussie uit de weg en kiezen voor een minnaar/minnares. Een beetje onder het mom van 'wat niet weet, wat niet deert'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een minnaar is dus achter de rug om van je man. Daarom zou het binnen een monogame relatie logischer zijn om een trio voor te stellen, of is dat ineens niet spannend genoeg op zo'n moment.
Dan lijkt het me namelijk eerder dat je je man/vrouw zat bent ipv de saaie seks.
Lukt dat denk je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow daar maak ik me niet druk over...
Gewoon bluffen en liegen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kan je verslaafd zijn aan iets wat je niet hebt?Of is ze nu al wel gepakt door een elftal negers?
Ze zegt ontmaagd te zijn dus tsja dan zou het wel kunnen. Maar ja het blijft een vreemd geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet doen (tenzij je een grap maakte)
Gewoon eerlijk zijn.
[..]
Het is heel goed mogelijk te sletten en toch geen platte seks te hebben. Mensen die makkelijk verliefd worden, kunnen in een ander mss sneller iets speciaals zien. Intimiteit is sowieso bijzonder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een minnaar is dus achter de rug om van je man. Daarom zou het binnen een monogame relatie logischer zijn om een trio voor te stellen, of is dat ineens niet spannend genoeg op zo'n moment.
En mits je niet te veeleisend bent.
Wanneer dat ter sprake komt dan heb je allebei al aangegeven met elkaar naar bed te willen. Dan ga je daar niet meer op terugkomen, tenzij je een enorm kutwijf bent. Jij kiest niet voor kutwijven, daar ben je veel te goed voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij echt niet zo'n goed plan om daar eerlijk over te zijn.
Met een beetje pech verpest dat de rest van de avond.
Je kunt altijd zeggen dat je niet zo heel ervaren bent.quote:
Ow vertel? Wat gebeurde er bij jou dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geloof me, ik spreek uit een ervaring die vele malen bizarder is en op het moment dat je allebei wil dan doet dat er echt niet meer toe
volgens mij, maar ik heb haar maar een paar keer zien posten, is het geen sexuele frustratie hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Mpj het volgende:
Ja, met haar seksuele frustratie.. Ik geloof er niks van, gewoon aandacht vragen aan de mannen hier.
Nee jij stond buitenspel hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Mocht ze volgeblaft zijn door een elftal negers dan was ik wel weer de twaalfde man.
Ja, in een ideale wereld zou het niet zo moeten zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan dan zo'n discussie uit de weg en kiezen voor een minnaar/minnares. Een beetje onder het mom van 'wat niet weet, wat niet deert'.
Ze zegt dat ze niet een studie kan volgen omdat het mislukt door seksuele frustratie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij, maar ik heb haar maar een paar keer zien posten, is het geen sexuele frustratie hoor
ze haalt alleen haar zelfvertrouwen uit manlijke aandacht
en het toppunt daarvan is natuurlijk sex
Het verhaal klopt in theorie als is het vreemd dat een vrouw wordt verlaten door 28 mannen. Had het meer er over dat je een naam voor "haar" had verzonnen, vond ik opvallend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het verhaal ging over mij
28 willekeurige mannen
Nee ik klets
maar ik kan wel een slet zijn bedoel ik maarweet jij veel haha
je weet niets van mijn sexuele voorgeschiedenis
Maar volgens mij is dat niet ideaal. Die ander kan je dan niet krijgen, terwijl je dat misschien wel wil in zo'n geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is heel goed mogelijk te sletten en toch geen platte seks te hebben. Mensen die makkelijk verliefd worden, kunnen in een ander mss sneller iets speciaals zien. Intimiteit is sowieso bijzonder.
nou ja makkelijk te vervangen door gebrek aan zelfvertrouwen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze niet een studie kan volgen omdat het mislukt door seksuele frustratie.
Een trio is veel moeilijker. Dan zie je je partner het doen met een ander.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, in een ideale wereld zou het niet zo moeten zijn.
Maar als je seks met je vrouw(man) ruk blijft en je leven raakt in een sleur, dan blijft er van die leuke relatie ook weinig meer over als je geen trio durft voor te stellen en maar vreemdgaat.
Zolang de ander het niet weet, loopt dat wel los hoor. Niet dat ik het goed probeer te praten, integendeel, maar het spreekwoord 'wat niet weet, wat niet deert' gaat in dit geval wel op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, in een ideale wereld zou het niet zo moeten zijn.
Maar als je seks met je vrouw(man) ruk blijft en je leven raakt in een sleur, dan blijft er van die leuke relatie ook weinig meer over als je geen trio durft voor te stellen en maar vreemdgaat.
Ik wist eigenlijk wel dat ik dat niet moest postenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow vertel? Wat gebeurde er bij jou dan?
Het levert sowieso een lastige discussie op. Een aanhouden van een stiekeme minnaar/minnares niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een trio is veel moeilijker. Dan zie je je partner het doen met een ander.
wie weet is ze wel niet zo aardig maar vooral mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verhaal klopt in theorie als is het vreemd dat een vrouw wordt verlaten door 28 mannen. Had het meer er over dat je een naam voor "haar" had verzonnen, vond ik opvallend.
Euh.... dit roept meer vragen op dan dat het beantwoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk wel dat ik dat niet moest posten
Goed, één keer dan, maar ik hoop dat het wel ontopic blijft daarna. Meisje gedate, hartstikke leuk. We vonden elkaar allebei aantrekkelijk en ik gaf aan wel met haar naar bed te willen. Ze moest alleen even vertellen dat ze niet als meisje geboren was en dat er nog wat hing daar benedenWas niets aan haar te zien verder, dus ik heb het ook gewoon met haar gedaan, was voor allebei heel fijn.
Moraal van het verhaal: karakter telt meer dan ervaring of rariteiten. Als je allebei al 'all the way' wilt gaan dan is onervarenheid geen issue.
Geen idee, ze spreekt vaak over haar hoge libido. Toen heb ik maar seksspeeltjes voorgesteld. Op de uitnodigingen van FOK!ers gaat ze ook niet in en prostitutie trekt haar blijkbaar ook niet. Dan ben je toch niet hopeloos verslaafd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja makkelijk te vervangen door gebrek aan zelfvertrouwen toch?
En ik kan me best voorstellen dat ze zich daar zo door laat leiden (het willen van die (sexuele) aandacht) dat het haar opslokt
maar dan is (in mijn ogen dan) wat ze echt wil niet de sex maar de aandacht/het zelfvertrouwen
Trio's zijn overrated.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef deelnemer het volgende:
Ze wil volgens mij wel een beurt, maar zoekt iets wat niet of nauwelijks te vinden. Verslaafd is ze dan natuurlijk niet. Het is meer een beetje aandacht trekken van de mannen hier. Volgens mij valt ze ook op Biebertjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, ze spreekt vaak over haar hoge libido. Toen heb ik maar seksspeeltjes voorgesteld. Op de uitnodigingen van FOK!ers gaat ze ook niet in en prostitutie trekt haar blijkbaar ook niet. Dan ben je toch niet hopeloos verslaafd.
Sommige dingen zoals moeten gewoon een fantasie blijven ze vallen meestal erg tegen als je het gaat proberenquote:
Ik vind het wel duidelijk. Voor mij was het geen probleem dat zij geen vagina had. Ik vond haar gewoon leuk als persoon en de rest van haar lichaam was bijzonder aantrekkelijk. Zij had overigens vaker die bekentenis moeten doen en nog nooit nare reacties gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh.... dit roept meer vragen op dan dat het beantwoord
Maar dat was dus jouw eerste keer?
Ja dat blijft je wel bij ja.....
Wow knap dat je je daardoor niet hebt laten afschrikken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed, één keer dan, maar ik hoop dat het wel ontopic blijft daarna. Meisje gedate, hartstikke leuk. We vonden elkaar allebei aantrekkelijk en ik gaf aan wel met haar naar bed te willen. Ze moest alleen even vertellen dat ze niet als meisje geboren was en dat er nog wat hing daar benedenWas niets aan haar te zien verder, dus ik heb het ook gewoon met haar gedaan, was voor allebei heel fijn.
Moraal van het verhaal: karakter telt meer dan ervaring of rariteiten. Als je allebei al 'all the way' wilt gaan dan is onervarenheid geen issue.
Dat risico is er. Maar er zit heel veel grijs tussen seks met iemand die je goed kent en platte seks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat niet ideaal. Die ander kan je dan niet krijgen, terwijl je dat misschien wel wil in zo'n geval.
Het is volgens mij sowieso vaak een excuus om een ander legitiem te mogen neuken. Als een man zijn vriendin voorstelt een trio te doen met het enorm lekkere buurmeisje dan is dat meer omdat die man het buurmeisje eens door wil smeren dan om zijn vriendin een plezier te doen.quote:
Ik zou ook passen. Als een vrouw flink raised qua aantal bedpartners, dan call ik wel, maar in dit geval zou ik 'm toch ff folden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wow knap dat je je daardoor niet hebt laten afschrikken.
Ik zou het zelf nooit doen.
Ja inderdaad, ik heb een soortgelijke ervaring.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
Het is volgens mij sowieso vaak een excuus om een ander legitiem te mogen neuken. Als een man zijn vriendin voorstelt een trio te doen met het enorm lekkere buurmeisje dan is dat meer omdat die man het buurmeisje eens door wil smeren dan om zijn vriendin een plezier te doen.
Een keer een trio gehad met twee dames (opgedaan tijdens het stappen) en met één dame was er een leuke klik met de andere dame een stuk minder. Dat heb je toch altijd wel volgens mij.
Ik zou het nog wel een keer doen, maar met twee dames is het behoorlijk lastig je aandacht te verdelen. Was ook met mijn toenmalige vriendin en die gaf ik toch meer aandacht, heb ik het idee.quote:
Die garantie heb je nooit. En als je vanwege saaie seks bewust vreemdgaat, dan zal het vast niet bij die ene keer blijven als er niets verandert. Dan blijf je dus liegen en bedriegen tegen je man/vrouw. Op een gegeven moment kan je imo nauwelijks meer spreken van een relatie. Bijna zo'n dubbelleven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang de ander het niet weet, loopt dat wel los hoor. Niet dat ik het goed probeer te praten, integendeel, maar het spreekwoord 'wat niet weet, wat niet deert' gaat in dit geval wel op.
Is maar net welke waarde je er zelf aan hecht natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef dyna18 het volgende:
Klopt het nou trouwens echt dat de 1e keer je altijd bij blijft?
Of is dat ook maar een Disney sprookje...
Datquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de seks minder speciaal maakt en mensen hebben daar toch behoefte aan.
Het idee dat van alle mensen hij/zij met jou het bed wil delen en dat nog niet met jan en alleman heeft gedaan. Dan is seks met zo iemand waardevoller dan met iemand die heel veel bedpartners heeft gehad, of zo.
Terwijl je in een relatie waarschijnlijk vaker seks hebt gehad dan als je rondslet, maar dat is dan nog met één persoon. Zit gevoelsmatig toch verschil in.
Daar zit wat in, maar er is niet echt een beter alternatief, wel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, garanties bestaan niet, maar als het seksleven op een laag pitje staan en mensen om wat voor reden dan ook niet uit elkaar willen, nemen ze weleens het risico.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die garantie heb je nooit. En als je vanwege saaie seks bewust vreemdgaat, dan zal het vast niet bij die ene keer blijven als er niets verandert. Dan blijf je dus liegen en bedriegen tegen je man/vrouw. Op een gegeven moment kan je imo nauwelijks meer spreken van een relatie. Bijna zo'n dubbelleven.
Ik hoop dat in mijn toekomstige relaties seks wel bespreekbaar is als je eenmaal zo lang samen bent. Om bovenstaande te voorkomen.
We zullen zien. Echter denk ik nog steeds dat het beter is om het stil te houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij dus opbiecht niet ervaren te zijn dan hoef je er echt niet op te rekenen dat je alsnog afgewezen gaat worden.
EDIT: Nee, dat was niet mijn eerste keer. De situatie was een metafoor voor bekentenissen voordat je seks gaat hebben
Niet zoveel poker spelen jij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ook passen. Als een vrouw flink raised qua aantal bedpartners, dan call ik wel, maar in dit geval zou ik 'm toch ff folden.
Daar moet je niet op hopen, dat moet gewoon vanzelfsprekend zijn in een relatie. Althans dat vind ik dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop dat in mijn toekomstige relaties seks wel bespreekbaar is als je eenmaal zo lang samen bent. Om bovenstaande te voorkomen.
Het eerste wat ik dacht was: "Toen de flop kwam was ik toch ook even verbaasd"quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ook passen. Als een vrouw flink raised qua aantal bedpartners, dan call ik wel, maar in dit geval zou ik 'm toch ff folden.
als ze op het punt staat met je naar bed te gaan ziet ze op zijn minst iets in jequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
We zullen zien. Echter denk ik nog steeds dat het beter is om het stil te houden.
Er is simpelweg een kans dat ze me dan zo vreemd vindt dat het afketst. Niet iedereen is zo open minded als jij bent.
Kijk je alweer reikhalzend uit naar Handelingen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
hmmm was mijn frustratie net even lichtjes bekoeld, zie ik jullie massaal posten over handelingen..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was: "Toen de flop kwam was ik toch ook even verbaasd"
Noem het nou neuken, schatquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
hmmm was mijn frustratie net even lichtjes bekoeld, zie ik jullie massaal posten over handelingen..
Lullig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat weet ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, garanties bestaan niet, maar als het seksleven op een laag pitje staan en mensen om wat voor reden dan ook niet uit elkaar willen, nemen ze weleens het risico.
En het dan na 8 seconden voor gezien houdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je kunt altijd zeggen dat je niet zo heel ervaren bent.
Zonder meteen met exacte cijfers aan te komen.
Je moet het zelf weten natuurlijk, het gaat jouw eerste keer zijn. Als je ermee weg denkt te kunnen komen, more power to you! Maar als je ook maar even het idee hebt dat zij er in jouw ogen totaal cool mee is, gewoon vertellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
We zullen zien. Echter denk ik nog steeds dat het beter is om het stil te houden.
Er is simpelweg een kans dat ze me dan zo vreemd vindt dat het afketst. Niet iedereen is zo open minded als jij bent.
Dat is het volgens mij ook. Het beste kun je het of met elkaar eens zijn of gewoon tot je 95e genoeg en goede seks hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Er is dus ook geen perfecte oplossing, als je jaloers/monogaam in relaties bent aangelegd, maar toch voelt dat de jarenlange sleur/saaie seks je opbreekt. Eigenlijk is dat wel zwaar rot.
Heb je gelijk in, maar als je weet van elkaar dat je de ander niet wilt delen lijkt me zoiets heel moeilijk ter sprake te brengen. Dan kan je alleen maar hopen dat de ander die behoeftes ook heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar moet je niet op hopen, dat moet gewoon vanzelfsprekend zijn in een relatie. Althans dat vind ik dan.
Da's toch 'n beetje als je inschrijven voor de marathon en terechtkomen bij de 100 meter sprint.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En het dan na 8 seconden voor gezien houden
Never go on a date with a loaded gunquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind "al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel" meer van toepassing. Vreemdgaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang de ander het niet weet, loopt dat wel los hoor. Niet dat ik het goed probeer te praten, integendeel, maar het spreekwoord 'wat niet weet, wat niet deert' gaat in dit geval wel op.
Daar ben ik zo bang voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mee eens; ik probeer hier zelf ook wat meer open over te zijn, al kost het me wel wat tijd (er moet wat vertrouwen zijn). Bij een one-night-stand lijkt het me moeilijk...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten natuurlijk, het gaat jouw eerste keer zijn. Als je ermee weg denkt te kunnen komen, more power to you! Maar als je ook maar even het idee hebt dat zij er in jouw ogen totaal cool mee is, gewoon vertellen
sorry, maar...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter nog heb je samen goede seks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar als je weet van elkaar dat je de ander niet wilt delen lijkt me zoiets heel moeilijk ter sprake te brengen. Dan kan je alleen maar hopen dat de ander die behoeftes ook heeft.
Vraag me af of die mensen er zijn, in een monogame relatie toch nooit genoeg van elkaar krijgen (geen saaie seks of onmogelijke sleur).quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij ook. Het beste kun je het of met elkaar eens zijn of gewoon tot je 95e genoeg en goede seks hebben.
Ik vind vreemdgaan ook niets hoor, maar over iets wat jij niet weet, kun je je niet druk maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind "al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel" meer van toepassing. Vreemdgaan
In een relatie ben ik monogaam, maar verder ben ik verre van jaloers. Ik snap de link niet zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is dus ook geen perfecte oplossing, als je jaloers/monogaam in relaties bent aangelegd, maar toch voelt dat de jarenlange sleur/saaie seks je opbreekt. Eigenlijk is dat wel zwaar rot.
Als ik niet alles kan bespreken met mijn partner is er ook geen basis voor een goede relatie. Toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je gelijk in, maar als je weet van elkaar dat je de ander niet wilt delen lijkt me zoiets heel moeilijk ter sprake te brengen. Dan kan je alleen maar hopen dat de ander die behoeftes ook heeft.
Ja, natuurlijk zijn die er wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag me af of die mensen er zijn, in een monogame relatie toch nooit genoeg van elkaar krijgen (geen saaie seks of onmogelijke sleur).
mijn neukteller staat nog op 1 hoor lieverdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Noem het nou neuken, schat![]()
Dat is voor de jongens waarmee je wil neuken ook een stuk duidelijker.
Bij een ONS gaat het vrijwel nooit over het aantal bedpartners...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens; ik probeer hier zelf ook wat meer open over te zijn, al kost het me wel wat tijd (er moet wat vertrouwen zijn). Bij een one-night-stand lijkt het me moeilijk...
Je moet er ook wel wat voor over hebben om dat te houden, maar volgens mij zijn die er ook zeker wel.quote:
Eind van de zomer zit je minimaal al in de dubbele cijfers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn neukteller staat nog op 1 hoor lieverd
oh ik vind het wel mooiquote:
Ja en als je die teller op twee wil zitten moet je wel wat duidelijker worden, honneponquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
natuurlijk WEL gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
Eens kijken we hebben schoolfeest zit nu te twijfelen om te gaan of niet. Niemand van mijn vriendengroepje gaat maar wel een paar gasten uit mijn klas. Lastig...
Haha, gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik zo bang voor.![]()
Want ik kan dan echt twee uur niks doen met dat ding.
Zelfs dan, na 20 of 30 jaar seks met één persoon. Alle standjes, handelingen als tientallen keren gedaan, elke bijzondere seksplek of hulpmiddel al benut of gebruikt. Wat doe je dan als je die spanning mist?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter nog heb je samen goede seks.
Nou ja ik kan er wel iets mee gaan doen maar zonder zin en met enorme moeite.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, gelukkig geen last van. Kan meteen verder.
Krijgen we dat weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mee eens; alle kansen aangrijpen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
natuurlijk WEL gaan.![]()
Het is goed om te oefenen met sociale situaties en flirten.
Dankjewel, ik denk er net zo overquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het wel mooi
toont maar aan dat het vooral om het innerlijk en een bepaalde chemie gaat en niet om piemeltjes en gleufjes
maar ik ben dan ook van de overtuing dat mensen te veel in hokjes denken qua seksualiteit
Ik zie wel als ik met bekenden een beetje kan rondhangen wil ik het wel overwegen. Anders heb ik er echt geen zin in. En ik ga echt geen meisjes versieren van school bij een afwijzing kan dat catastrofale gevolgen hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
natuurlijk WEL gaan.![]()
Het is goed om te oefenen met sociale situaties en flirten.
Ander gat? Of waren we dat stadium reeds gepasseerd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan, na 20 of 30 jaar seks met één persoon. Alle standjes, handelingen als tientallen keren gedaan, elke bijzondere seksplek of hulpmiddel al benut of gebruikt. Wat doe je dan als je die spanning mist?
Ach, uiteindelijk is er maar een handjevol standjes dat je beide lekker vindt. Het gaat meer om de chemie denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfs dan, na 20 of 30 jaar seks met één persoon. Alle standjes, handelingen als tientallen keren gedaan, elke bijzondere seksplek of hulpmiddel al benut of gebruikt. Wat doe je dan als je die spanning mist?
Sterker nog, ik ga je een challenge meegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
Eens kijken we hebben schoolfeest zit nu te twijfelen om te gaan of niet. Niemand van mijn vriendengroepje gaat maar wel een paar gasten uit mijn klas. Lastig...
Pfff... probeer het eerst maar eens 30 jaar vol te houden, dan praten we daarna wel verder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tsja ik denk waarschijnlijk in hokjes maar ik heb geen zin om bij welke andere penis in de buurt te komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind het wel mooi
toont maar aan dat het vooral om het innerlijk en een bepaalde chemie gaat en niet om piemeltjes en gleufjes
maar ik ben dan ook van de overtuing dat mensen te veel in hokjes denken qua seksualiteit
Whooooaaa BOEM!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga je een challenge meegeven.
Ik wil graag zien dat je met minstens 2 meiden op dat feest gaat flirten.
Ga je de uitdaging aan?
Vrienden overhalenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
Beetje flirten kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie wel als ik met bekenden een beetje kan rondhangen wil ik het wel overwegen. Anders heb ik er echt geen zin in. En ik ga echt geen meisjes versieren van school bij een afwijzing kan dat catastrofale gevolgen hebben.
Is de ervaring niet beloning genoeg?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whooooaaa BOEM!!!
Wat krijgt ie dan?
Nee ik vind het een briljante opmerking!
Of: hoe gaat dat gecontroleerd worden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whooooaaa BOEM!!!
Wat krijgt ie dan?
Nee idd, lijkt me goed om zoiets te proberen en dan hier een verslag te typen. Altijd leuk om te doen en te lezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whooooaaa BOEM!!!
Wat krijgt ie dan?
Ik heb een tegenbod.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga je een challenge meegeven.
Ik wil graag zien dat je met minstens 2 meiden op dat feest gaat flirten.
Ga je de uitdaging aan?
Natijd uitgebreid party report hier in het topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of: hoe gaat dat gecontroleerd worden?
okequote:
Vraagje waarom noem je het gewoon niet bij zijn naam. Dus neuken, seks, etcquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Als je het hebt over Handelingen en LICHAAMSDELEN!! is het voor iedereen toch veel duidelijker?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraagje waarom noem je het gewoon niet bij zijn naam. Dus neuken, seks, etc
Ik denk dat handelingen breder is dan neuken... tenminste, zo interpreteerde ik het.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hemelse Handelingen is mooier toch.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ook een goede stap ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tegenbod.
Als ik überhaupt ga spreek ik twee meisjes aan ook goed?
En anders de eerst volgende keer dat ik uit ga.
Hemels neuken klinkt ook goed in het gehoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hemelse Handelingen is mooier toch.
Ik denk sowieso dat het wel meevalt met alles wat mogelijk is al tig keer gedaan te hebben, maar zelfs dan nog, waarom zou het een probleem zijn? Je kent elkaar erg goed en het hoeft niet steeds iets nieuws te zijn om het leuk te houden lijkt me.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of aan een strafzaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Bij Handelingen moet ik altijd aan een bijbelboek denken
Dat, en biechthokjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Of aan een strafzaak.
"Welke handelingen pleegde de verdachte uwe edelachtbaarheid?"
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
Nou ja op een schoolfeest is dat ook wat makkelijker. Gewoon zeggen van jij doet toch die en die opleiding?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Is ook een goede stap ja.
Zou echter wel leuk zijn om in ieder geval met 1 iets van te flirten (iets te lang oogcontact houden, arm even aanraken, plagerige opmerkingen maken).
Maar niet uitstellen tot een andere keer.
Als er nu een feestje is, gewoon voor gaan.
Heldquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Of aan een strafzaak.
Of niet....quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
Dat vergeet je al snel als ze plaatsvinden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Of aan een strafzaak.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het wel meevalt met alles wat mogelijk is al tig keer gedaan te hebben, maar zelfs dan nog, waarom zou het een probleem zijn? Je kent elkaar erg goed en het hoeft niet steeds iets nieuws te zijn om het leuk te houden lijkt me.
Ik weet niet of jaloezie het juiste woord is, maar in de meeste gevallen zijn mensen monogaam omdat het idee van hun vriend/vriendin met een ander nogal vervelend is, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
In een relatie ben ik monogaam, maar verder ben ik verre van jaloers. Ik snap de link niet zo.
Ik denk dat iedereen daar ja op zal moeten antwoorden.quote:Als ik niet alles kan bespreken met mijn partner is er ook geen basis voor een goede relatie. Toch?
Nu beschrijf je gewoon een Don en Ad pornofilm.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie een te oude man voor zich met een beetje opgedroogt spuug in zijn mondhoeken die zo´n beetje krom loopt en te jonge meisjes probeert over te halen handelingen met hem te doen
´nee het is geen sex! het zijn handelingen hihihihi´
Tja, als je moet wachten tot die 2 een keer naar een feest gaan, dan gaat het niet opschieten he...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja op een schoolfeest is dat ook wat makkelijker. Gewoon zeggen van jij doet toch die en die opleiding?
Nou ik zal eens kijken mijn vrienden zullen waarschijnlijk niet gaan van eentje weet ik het zeker (want moslim) en ja de ander is een beetje zoals ik en vind dat soort dingen een beetje onzin.
Ach ja ik zie het allemaal wel.
Dit klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat handelingen breder is dan neuken... tenminste, zo interpreteerde ik het.
Bv. Billenkoek en slikken
Een prima gebed, lijkt me. Onze live heer zal geen bezwaar hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Of niet....
OH GOD... OH GOD....OWWWW GOOOOOD.
sorry lanter
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ander gat? Of waren we dat stadium reeds gepasseerd?
Slik jij bij een eenmalig contact alles door dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klopt.
En ik deed het ook voor jullie. Het is toch ook heel vervelend voor jullie om telkens pijpen, beffen, squirten, hondjes, vingeren, te moeten lezen als jullie moeite hebben met versieren? Dat is dan heel confronterend.
Zoooo foutquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie een te oude man voor zich met een beetje opgedroogt spuug in zijn mondhoeken die zo´n beetje krom loopt en te jonge meisjes probeert over te halen handelingen met hem te doen
´nee het is geen sex! het zijn handelingen hihihihi´
nou als je nou zou zeggen dat je het elke dag doet misschien maar dat valt bij jou toch ook nogal mee of niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klopt.
En ik deed het ook voor jullie. Het is toch ook heel vervelend voor jullie om telkens pijpen, beffen, squirten, hondjes, vingeren, te moeten lezen als jullie moeite hebben met versieren? Dat is dan heel confronterend.
Ik noem het gewoon bij de naam en geef handelingen want daar krijg ik een slappe van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
Dat vergeet je al snel als ze plaatsvinden.
Ik zou graag een keer een dag met jou van brein willen ruilen. Lijkt me geweldig om de wereld zoals jou te ervaren. Deze verklaring is echt de beste ooitquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klopt.
Een verandering hoeft niet perse iets nieuws te zijn, je kan ook weer eens iets doen wat je 'vroeger' vaak deed maar de laatste tijd niet meer bijvoorbeeld, is het toch weer een keer wat anders zonder naar iets nieuws op zoek te moeten wat eigenlijk alleen nog buiten de relatie te vinden is. Aangezien alles al geprobeerd zou zijn.quote:
Oh, bedoel je het zo. Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of jaloezie het juiste woord is, maar in de meeste gevallen zijn mensen monogaam omdat het idee van hun vriend/vriendin met een ander nogal vervelend is, toch?
Ik ben ooit in mijn eentje alleen in het centrum gaan lopen. Omdat ik geen flauw idee had wat te doen was dat niet zo'n denderend succes. Nou ja ik zal eens wat oud-klasgenoten polsen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, als je moet wachten tot die 2 een keer naar een feest gaan, dan gaat het niet opschieten he...![]()
Bovendien kom je sneller in contact met anderen als je alleen ergens naar toe gaat.
Dus, maak de juiste keuze en ga een leuke avond hebben.
Jij kunt echt alleen maar over sex schrijven he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon bij de naam en geef handelingen want daar krijg ik een slappe van.
Euh?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen maar over sex schrijven he?
Dus stellen die vreemdgaan omdat ze de spanning missen, hebben geen chemie meer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is er maar een handjevol standjes dat je beide lekker vindt. Het gaat meer om de chemie denk ik.
Viagrapillen zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eens even lekker douchen, daarna een stapel pillen naar binnen werken en een film kijken, en dan maar hopen dat ik dan eens enigszins bijtijds ga slapen
Ga eens weg jijquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen maar over sex schrijven he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Er zijn wel meerdere redenen om vreemd te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus stellen die vreemdgaan omdat ze de spanning missen, hebben geen chemie meer?
quote:
Oke, dan volg ik je.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, bedoel je het zo. Daar ben ik het mee eens.
Het gaat niet om de handelingen. De partner is de spijs natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een verandering hoeft niet perse iets nieuws te zijn, je kan ook weer eens iets doen wat je 'vroeger' vaak deed maar de laatste tijd niet meer bijvoorbeeld, is het toch weer een keer wat anders zonder naar iets nieuws op zoek te moeten wat eigenlijk alleen nog buiten de relatie te vinden is. Aangezien alles al geprobeerd zou zijn.
Ja, maar we hadden het over saaie seks na 20/30 jaar, wat dus voorkomen zou kunnen worden door chemie met elkaar. Terwijl ik denk dat je die chemie altijd wel hebt in een relatie, maar toch schijnt seks vaak niet spannend genoeg meer te zijn na zoveel jaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere redenen om vreemd te gaan natuurlijk.
Integendeel. Eigenlijk zou je ze een half uurtje voordat je wakker wordt moeten kunnen slikken. Als je een odol krijgt weet je lichaam dat het wakker moet worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
3) die helpen me volgens mij niet erg om in slaap te komen
Ga eens weg, troll.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Alicia1991 het volgende:
WAT IS EEN ODOL ????????????????????????
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Ik volg een vriend op twitter. Die heeft een vriendin maar wat ik dan niet begrijp is dat hij de neiging heeft om bijna alles wat ze aan hem SMSt door te twitteren.
Oh dat hoop ik ook, maar je hoort zo vaak dat het niet het geval is...vandaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het wel meevalt met alles wat mogelijk is al tig keer gedaan te hebben, maar zelfs dan nog, waarom zou het een probleem zijn? Je kent elkaar erg goed en het hoeft niet steeds iets nieuws te zijn om het leuk te houden lijkt me.
Nou ja, ik heb een ex en die hoeft me maar aan te raken... en de rillingen lopen over je rug. Dat is chemie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus stellen die vreemdgaan omdat ze de spanning missen, hebben geen chemie meer?
Ik kan natuurlijk niet uit ervaring spreken, maar ik hoor graag dat sommige relaties nooit vervelen en een van de twee de drang krijgt om vreemd te gaan na vele jaren.
Richard en Schenkstroop hebben een bannetje te pakken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hoe zit het met de sterspelers Mylifeisgrey, Schenkstroop en Richard? Ik zie ze niet meer zo vaak posten. Heeft eentje van hen al een vriendin inmiddels of enige vorm van vriendschap wat ook erg belangrijk en mooi kan zijn?
Ontzettend Dom Ontzetten Lelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Alicia1991 het volgende:
MLiG is sinds de meet bang om te posten, Schenkstroop en Richard zijn geband en hebben we geen last meer van. Dus nee die zijn geen meter verder dan ze waren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hoe zit het met de sterspelers Mylifeisgrey, Schenkstroop en Richard? Ik zie ze niet meer zo vaak posten. Heeft eentje van hen al een vriendin inmiddels of enige vorm van vriendschap wat ook erg belangrijk en mooi kan zijn?
Het ging in mijn post dus wel over de handelingen, dus ik dacht dat je met je reactie daarop doelde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de handelingen. De partner is de spijs natuurlijk.
Ja maar ook als je nog chemie met elkaar hebt, ook na tig jaar, kan het zijn dat er eentje vreemd gaat. En binnen een relatie kun je de seks ook weer spannend proberen te maken door er wat voor over te hebben, het gaat niet echt meer vanzelf dan. Maar ik denk dat dat voor zoveel dingen in een langdurige relatie geldt, dat je er wel wat voor over moet hebben en voor moet willen doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over saaie seks na 20/30 jaar, wat dus voorkomen zou kunnen worden door chemie met elkaar. Terwijl ik denk dat je die chemie altijd wel hebt in een relatie, maar toch schijnt seks vaak niet spannend genoeg meer te zijn na zoveel jaar.
Och naja, hier kan je lang en breed over lullen denk ik.
Klopt, maar als wil dat een relatie blijft werken moet je er wat voor doen, en ik denk dat er ook veel zijn die het gewoon wel gezien hebben en er geen moeite voor willen doen om het weer goed te krijgen na zoveel jaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik ook, maar je hoort zo vaak dat het niet het geval is...vandaar.
Ow wist niet dat ze beide gebanned waren... is dat permanent trouwens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
MLiG is sinds de meet bang om te posten, Schenkstroop en Richard zijn geband en hebben we geen last meer van. Dus nee die zijn geen meter verder dan ze waren.
En toch veel irritatie opgeroepen. Dat komt mogelijk omdat:quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klopt.
waarom zijn die gebant? vraag ik me even afquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
MLiG is sinds de meet bang om te posten, Schenkstroop en Richard zijn geband en hebben we geen last meer van. Dus nee die zijn geen meter verder dan ze waren.
Durf ik niet te zeggen. In elk geval wel een poosje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow wist niet dat ze beide gebanned waren... is dat permanent trouwens?
Trollgedrag bij Richard lag dat nog een stuk gecompliceerder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zijn die gebant? vraag ik me even af
nou als ze dan ook niet kunnen dmmen niet want ik had er op dag 1 hier al een in mijn dm hangenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. In elk geval wel een poosje.
En ik lees dit vast verkeerd, maar je hoort graag dat een van de twee de drang krijgt om vreemd te gaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet uit ervaring spreken, maar ik hoor graag dat sommige relaties nooit vervelen en een van de twee de drang krijgt om vreemd te gaan na vele jaren.
ow hoe dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Trollgedrag bij Richard lag dat nog een stuk gecompliceerder.
Verliefde mensen doen domme dingen. Of nou ja totaal onnodige dingen.quote:
Maar in elke relatie moet je wel chemie hebben. En toch zal bij een hoop stelletjes de seks gaan vervelen, ook al hebben ze samen chemie. Stel diezelfde mensen gaan uit elkaar, zien elkaar weer als exen paar jaar later, dan zou zich hetzelfde voor kunnen doen als jij beschrijft. Het blijft je ex.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een ex en die hoeft me maar aan te raken... en de rillingen lopen over je rug. Dat is chemie.
Zoals gezegd. Als de chemie er is, dan is de kans groot dat de seks niet gaat vervelen.
Schenkstroop kan dat volgens mij niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als ze dan ook niet kunnen dmmen niet want ik had er op dag 1 hier al een in mijn dm hangen
Ik wilde niet meer ingrijpen, maar toch is het wel noodzakelijk nu.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En toch veel irritatie opgeroepen. Dat komt mogelijk omdat:
Voor de mannen verklaar je je seksuele behoeften maar ze krijgen je niet. Dan wordt het irritant om er telkens naar te luisteren.
Voor de vrouwen trek je teveel de aandacht van de mannen naar je toe (aandachtshoer)
Conclusie. Je kunt je verlangens niet zinvol broadcasten aan het breed publiek, maar beter richten op degene die daar ook voor in aanmerking komt.
Nou daar hebben we het al genoeg over gehad dus die oude koe laten we lekker in de sloot.quote:
Het woordje nooit was ook van toepassing op het tweede gedeelte van de zin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik lees dit vast verkeerd, maar je hoort graag dat een van de twee de drang krijgt om vreemd te gaan?
he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer ingrijpen, maar toch is het wel noodzakelijk nu.
Volgens mij heb je nu namelijk de slechtste versiertip(= ontopic) ooit gegeven.
Rich wel. althans dat was het toen, maar na een aantal goeie privé gesprekken weet je het nooit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. In elk geval wel een poosje.
Ah, ik dacht al.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het woordje nooit was ook van toepassing op het tweede gedeelte van de zin.
Haha, in het algemeen gezien, zeker betrekkende op de mannen hier, is dat misschien een slechte versiertip. Voor jou misschien juist nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nou ik ben wel oprecht benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou daar hebben we het al genoeg over gehad dus die oude koe laten we lekker in de sloot.
Vanwaar de (overtuigende) interesse?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Alicia1991 het volgende:
Ik zal het wel even kort uit leggen per PM.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben wel oprecht benieuwd
maar ik snap het wel
maar als iemadn zich geroepen voelt: ik heb pm
Onzettend Dikke Ochtend LOLTROLL.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Alicia1991 het volgende:
Ik ken alleen een ODOF die hoor ik in het weekend altijd op 3FM.quote:
Mag da nie ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanwaar de (overtuigende) interesse?
Tja, dat valt dus helaas onmogelijk te voorspellen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, maar als wil dat een relatie blijft werken moet je er wat voor doen, en ik denk dat er ook veel zijn die het gewoon wel gezien hebben en er geen moeite voor willen doen om het weer goed te krijgen na zoveel jaar.
ah tnxquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het wel even kort uit leggen per PM.
Als je veel kansen wilt creeren dan heb je gelijk. Maar het heeft ook nadelige bijwerkingen (sociaal gezien).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Richard om iets wat zich niet in deze reeks heeft afgespeeld en Schenkie omdat hij nogal begon te schelden en grof deed tegen een bepaalde user (weet niet meer wie).quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zijn die gebant? vraag ik me even af
Het enige wat is gebeurd, is dat mn moeder boos op me isquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet je er eens wat benzine in gooien.
Als je daar wordt lastiggevallen kunnen ze er ook geband worden. Blokfunctie is meestal afdoende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als ze dan ook niet kunnen dmmen niet want ik had er op dag 1 hier al een in mijn dm hangen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ontzettend Dom Ontzetten Lelijk
als jongens smorgens naast zich kijken als ze te diep in het glaasje hebben gekeken
Goh, is dat zo ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, dat valt dus helaas onmogelijk te voorspellen.
Catbert.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Richard om iets wat zich niet in deze reeks heeft afgespeeld en Schenkie omdat hij nogal begon te schelden en grof deed tegen een bepaalde user (weet niet meer wie).
oh nee hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je daar wordt lastiggevallen kunnen ze er ook geband worden. Blokfunctie is meestal afdoende.
Een van de betere juist. Waarom op fok telkens bekendmaken hoe graag je geneukt wil worden, als je toch door geen van de FOK!ers geneukt wil worden. Dan kan je het beter in kringen roepen waar wel de juiste mannen voor je tussen zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat vind niemand denk ik, maar mij houdt het niet tegen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen leuk vooruitzicht.
Je wilt teveel controle.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een van de betere juist. Waarom op fok telkens bekendmaken hoe graag je geneukt wilt worden, als je toch door geen van de FOK!ers geneukt wil worden. Dan kan je het beter in kringen roepen waar wel de juiste mannen voor je tussen zitten.
Troost je met de gedachte dat je in dit leven maar 2 dingen zeker weet: dat je doodgaat en dat je belasting moet betalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja. Het was wel compleet debiel natuurlijk, maar kan me niet voorstellen dat hij een permban heeft. Wel jammer, soms kon je dat lezen in het bantopic. De banduur en zo. Nu niet meer.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat vind niemand denk ik, maar mij houdt het niet tegen.
En zelfs dat kan je niet (helemaal) zeker weten. Het is toch wat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je in dit leven maar 2 dingen zeker weet: dat je doodgaat en dat je belasting moet betalen.
Jawel, maar niet over de meet. Dat wil hij voor zichzelf houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef deelnemer het volgende:
Ik loop nog steeds achter op het topic. Heeft MLiG nog steeds niets gepost sinds de meet?
Wel, maar niet zoveel. Hij wou geen verslag doen over de meet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef deelnemer het volgende:
Ik loop nog steeds achter op het topic. Heeft MLiG nog steeds niets gepost sinds de meet?
Als we dat zelfs al in twijfel gaan trekken kunnen we er net zo goed helemaal mee nokken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zelfs dat kan je niet (helemaal) zeker weten. Het is toch wat.
Ok, dat mag toch. Goed, dat hij weer post.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, maar niet over de meet. Dat wil hij voor zichzelf houden.
Ok en de andere 2 ook geen succes verder?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Richard en Schenkstroop hebben een bannetje te pakken.
Heb niet het idee dat een Schenkstroop inmiddels het netje weet te vinden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok, dat mag toch. Goed, dat hij weer post.
Je kan het wel even op zijn Fobo vragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohja. Het was wel compleet debiel natuurlijk, maar kan me niet voorstellen dat hij een permban heeft. Wel jammer, soms kon je dat lezen in het bantopic. De banduur en zo. Nu niet meer.
[..]
Zeg het eens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef dyna18 het volgende:
Heloef vraagje,
Edit: mooi... hoop dat die naar het feest is
Ow... dacht dat het vanavond al was....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Het feest is pas 1 juli jongens en ik wou net gaan slapen vandaar dat ik even weg was.
Er was een hele wat-te-doen-om-je-seksleven-leuk-te-houden discussie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb een hoop gemist...even teruglezen...
Over dat soort dingen moet je je niet nu al druk gaan maken eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er was een hele wat-te-doen-om-je-seksleven-leuk-te-houden discussie.
Omdat ik me dat echt afvroeg, hoe je dat doet na zoveel jaar als vreemdgaan geen optie is.
Niet HEEL boeiend of zo.
Owke, bedankt. Weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik me dat echt afvroeg, hoe je dat doet na zoveel jaar als vreemdgaan geen optie is.
Niet HEEL boeiend of zo.
Nah, dat valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Over dat soort dingen moet je je niet nu al druk gaan maken eigenlijk.
Daarom zijn veel nederlanders ook serial lovers, wordt het saai dan ga je naar de volgende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet HEEL boeiend of zo.
Lastig met kinderen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom zijn veel nederlanders ook serial lovers, wordt het saai dan ga je naar de volgende.
Nee, was niet tegen mij. Dat was na die episode van 'em. Anyway, good riddance.quote:
Als jij degene bent met kinderen, niet vertellen tot je niet anders meer kan. Als je ontdekt dat de ander kinderen heeft, hard weghollen! Is verder een heel land vol met vrouwen die net zo leuk zijn, maar geen kind hebben (en dus niet aan huis gekluisterd zijn)quote:
Ik vind het wel een fascinerend figuur, van mij mag ie wel terugkomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, was niet tegen mij. Dat was na die episode van 'em. Anyway, good riddance.
Neuh, niets bijzonders geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:42 schreef Godshand het volgende:
Tering, wat gaat het hard hier...
Jammer dat minnemin weggaat van Fok!
Volgens mij willen best enkele Fok!kers haar daten. Dus op zich heeft ze hier potentieel genoeg...
Ik heb het teruglezen maar gelaten, heb ik nog Belangrijke zaken gemist, behalve de jeuk van lanterfant aan dr kruis en de dagelijkse douche- en baddergewoontes van de leden hier?
Ze ging een weekje niet meer posten, omdat ze liever irl aan de slag gaat, ipv zoveel tijd aan FOK te besteden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
WATT?!?!?
Dat meen je niet??
Waar staat dat dan?...
Ik heb klein beetje teruggelezen, en daar zei ze dat het haar beter leek te kappen met Fok! en dus meer mannen IRL op te gaan zoeken...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
WATT?!?!?
Dat meen je niet??
Waar staat dat dan?...
o, tis dus maar voor een weekje? Dan is 't goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze ging een weekje niet meer posten, omdat ze liever irl aan de slag gaat, ipv zoveel tijd aan FOK te besteden.
Ok, wat is 't nou?!?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb klein beetje teruggelezen, en daar zei ze dat het haar beter leek te kappen met Fok! en dus meer mannen IRL op te gaan zoeken...
Ah, jij bent van die enkele die haar wil daten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
o, tis dus maar voor een weekje? Dan is 't goed
Haha, nou heb me niet voorgesteld of zo. Ik was 't in elk geval niet!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, jij bent van die enkele die haar wil daten?
Stuur dr een PM of een FoBo berichtje
32 geloof ik. Meer weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nou heb me niet voorgesteld of zo. Ik was 't in elk geval niet!
Bovendien ken ik haar zo goed als niet
Hoe oud is ze trouwens?
Tsja, is wel binnen mijn leeftijdscategorie, dus kan dat niet meer als excuus gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
32 geloof ik. Meer weet ik ook niet.
quote:
Juist, een weekje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, is wel binnen mijn leeftijdscategorie, dus kan dat niet meer als excuus gebruiken.
Heb trouwens de betreffende post van haar gevonden, die staat hier (hoeven jullie niet meer te zoeken)
[..]
Ware het niet dat minnemin ook weer zo iemand is met best bijzondere eisen. Net zoals Schenkstroop bijna.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, jij bent van die enkele die haar wil daten?
Stuur dr een PM of een FoBo berichtje
Ik weet wel wie ze leuk vond van de meetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ware het niet dat minnemin ook weer zo iemand is met best bijzondere eisen. Net zoals Schenkstroop bijna.
Oh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ware het niet dat minnemin ook weer zo iemand is met best bijzondere eisen.
Hm?quote:
"Oh hij moet wel slim zijn, niet te jong, niet te oud, goed-verzorgd, langer dan mij, moet hobbies hebben''quote:
Hoe groot is ze dan? lol...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hm?
Ik dacht dat ze intelligent moesten zijn, groter dan haar, en verder weet ik het niet meer. Niet echt overdreven eisen..
Vraag me af of ze Fok! genoeg vindt als hobby?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Oh hij moet wel slim zijn, niet te jong, niet te oud, goed-verzorgd, langer dan mij, moet hobbies hebben''
Noem alles maar op.
Niet echt bijzonder, maar kwam er toen wel grappig uit.
Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Oh hij moet wel slim zijn, niet te jong, niet te oud, goed-verzorgd, langer dan mij, moet hobbies hebben''
Noem alles maar op.
Niet echt bijzonder, maar kwam er toen wel grappig uit.
Keiharde cyber-DM porno met Strawberry, jwz.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Zijn jullie elkaar aan het PMen ofzo? Gaat zo traag nu hier
Nee, zat eigenlijk te wachten op m;n vraag hoe groot ze is en tussendoor nog even wat andere fora af te spammenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Zijn jullie elkaar aan het PMen ofzo? Gaat zo traag nu hier
Nooit opgemeten maar tijdens de meet leek ze mij 172 cm ofzo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zat eigenlijk te wachten op m;n vraag hoe groot ze is en tussendoor nog even wat andere fora af te spammen
Ja de echte porno met haar zal je toch nog ff moeten wachten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Keiharde cyber-DM porno met Strawberry, jwz.
Ok, dat kan ik dus ook al niet als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nooit opgemeten maar tijdens de meet leek ze mij 172 cm ofzo...
Nou poeh wat een geil gesprek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Keiharde cyber-DM porno met Strawberry, jwz.
ik zie nergens tieten hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfap*, zo, blij nu?
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:30 schreef Godshand het volgende:
Lurkers die leven in de brouwerij proberen te krijgen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:30 schreef Godshand het volgende:
Lurkers die leven in de brouwerij proberen te krijgen
Ik prefereer dan toch je andere, zachtere versiermethode.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:28 schreef JedimindhaX het volgende:
HEUUUUJ STRAWBERRY LAAT JE TIETEN ZIEN
Heb je nu al die PM gestuurd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfap*, zo, blij nu?
Ik kan op zich wel een PM sturen, maar als ze toch een week weg is van fok krijgt ze die toch niet te lezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je nu al die PM gestuurd?
Of heb je nog tips nodig?
Morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik prefereer dan toch je andere, zachtere versiermethode.
Je krijgt toch een e-mail dat je een bericht hebt? Iig wel bij FoBo berichten standaard (tenzij je het uit zet).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan op zich wel een PM sturen, maar als ze toch een week weg is van fok krijgt ze die toch niet te lezen
Het was toch definitief.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan op zich wel een PM sturen, maar als ze toch een week weg is van fok krijgt ze die toch niet te lezen
Blijkbaar niet, zie magnetron's linkjequote:
Zou kunnen. Geen idee of ik een mailtje krijg dan, want als ik m'n email openmaak heb ik sowiezo al een "U heeft 618 ongelezen berichten" oid te zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je krijgt toch een e-mail dat je een bericht hebt? Iig wel bij FoBo berichten standaard (tenzij je het uit zet).
Het is een vrouw, en die zijn nieuwsgierig naar wat er gestuurd is
Dyna18?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ze leuk vond van de meet
Groningen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Geen idee of ik een mailtje krijg dan, want als ik m'n email openmaak heb ik sowiezo al een "U heeft 618 ongelezen berichten" oid te zien
Enig idee waar ze ongeveer woont?
Groningen...wel beetje ver weg van hier. Wel een leuke stad op zich, ben er 1 keer geweest toen ik nog kind was.quote:
Yup, zegt ze zelf ook in haar "Meet review"quote:
Qua stappen 1 van de beste plaatsen van NLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Groningen...wel beetje ver weg van hier. Wel een leuke stad op zich, ben er 1 keer geweest toen ik nog kind was.
Tsja, ik houd niet zo van stappen. Ben meer van het terrasje pakken en misschien een boswandeling of zo. Zal wel iets autistisch zijn of zo, hebber er wel meer last van had ik begrepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Qua stappen 1 van de beste plaatsen van NL
uh...tis tenminste nederlands???quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:01 schreef BlakeGriffin het volgende:
magnetronkoffie, wat heb jij een ranzige username.
* BlakeGriffin neemt nog een slok van zijn oplos-Wiener melange.
De koffie noch de magnetron komen waarschijnlijk van Hollandsche bodem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uh...tis tenminste nederlands???
Jawel, maar die zijn wel geimporteerd door oerhollandse importeursquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:02 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
De koffie noch de magnetron komen waarschijnlijk van Hollandsche bodem.
Is op zich wel gelukt. Beetje aanstootgevend is het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik wou iets met koffie en iets met humor....dus dan dit maar
Ik moet wel elke keer lachen om het plaatje wat je nu hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uh...tis tenminste nederlands???
Ja, ik wou iets met koffie en iets met humor....dus dan dit maar
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Qua stappen 1 van de beste plaatsen van NL
Terrassen zat op de Grote Markt met mooi weer daar. Bos is er wel minder. Fotograferen kan je overal. Gamen doe je in bed, evenals sportenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik houd niet zo van stappen. Ben meer van het terrasje pakken en misschien een boswandeling of zo. Zal wel iets autistisch zijn of zo, hebber er wel meer last van had ik begrepen.
Of een stukje fietsen...
of samen sporten. Of gamen of zo
Fotograferen is ook wel leuk
En katten zijn al-tijd leuk
of gewoon kletsen over iets.
Ok ok haha. Ik ga er morgen wel over nadenken. Zit nu wat te knikkebollen achter de pc. morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Terrassen zat op de Grote Markt met mooi weer daar. Bos is er wel minder. Fotograferen kan je overal. Gamen doe je in bed, evenals sporten
Ik ben voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:28 schreef JedimindhaX het volgende:
HEUUUUJ STRAWBERRY LAAT JE TIETEN ZIEN
Lieve schat, zou je misschien een keer een mooie foto met ontblote borstjes willen posten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik prefereer dan toch je andere, zachtere versiermethode.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lieve schat, zou je misschien een keer een mooie foto met ontblote borstjes willen posten?
zo beter?
Ik móet het gewoon even vragen, hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik móet het gewoon even vragen, hoormaar heb je toen "ontvangen" of "gegeven zeg maar?
WTF!!!! Ik ken deze reeks niet maar is dit serieus. Zo ja dan lees ik voortaan mee (y)quote:
Ik ben die andere zaken:)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
Shit, ik ben een avondje met andere zaken bezigen dan mis ik dit allemaal
Ging het de hele dag over geloof en politiek en zo en dan komen de sekspraatjes pas wanneer ik offline ben
Ik heb veel om bij te lezen
[..]
Ik móet het gewoon even vragen, hoormaar heb je toen "ontvangen" of "gegeven zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |