SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Zijn dat machtsfantasieen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh ik zag gisteren trouwens mijn lookalike ( volgens velen) voor het eerst op tv, in actie ( als actrice)
zij deed vrij uitbundig en ging heel pittig op jongens afstappen, daarna afwijzen en ze had allemaal dates
ook liet ze haar vader een jongen in elkaar slaan. wel leuk hoor, zo'n heel uitbundig gezin.
kan je s'avonds alleen lopend naar een uitgaansgebouw lopen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
fok ik heb zware zware ( hahahaha nee zo erg nou ook weer niet hoor) financiële problemen, anders zou ik vanavond met matties elders in het land kunnen uitgaan
en nu kan ik wel hier uitgaan, maar kan die soort vriendin niet bereiken kut kut
dus zit al een paar weken binnen
heb nog 30 cent
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
he! ik lees dit, en ik heb krijg er alleen maar honderden mogelijke obstakels bij voor als ik een keer iets ga proberen.
je typt
[..]
hoe doe je dat dan vraag ik me af? het alleen maar melden heeft helemaal geen nut, want ik lees hier een beetje mee, en ikwil het leren. het versieren.
obstakels die meteen in mijn hoofd omhoog komen over hoe het meisje dus naar huis te krijgen:
ze gaan over:
-een dure auto van ouders(auto's van me vader zijn opgedoekt. alleen maar kutautos heb ik nog toegang toe. dus nvt meer)
-auto
-fiets
-taxi
-bus
-lopen
daarover:
-auto aan je ouders vragen is kut, al helemaal als ze weten dat het is om 'in je 1tje' uit te gaan enzo, en dan gaan ze dingen denken, en gaan ze dingen vragen.
-al heb je een auto(maakt niet uit welke auto zowiezo je gaat) dan:
-dronken autorijden is een taboe
nou heb ik in dorp een keer jongens met een meisje achterop de fiets gezien, maar als ik me voorstel dat ik iemand mee ga nemen op de fiets gaat dat ook echt keiharde faal zijn.
zowiezo omdat ik me er al ongemakkelijk bij voel
moet het meisje achterop zitten zeker? dat is toch oncomfortabel?en ik krijg ookal flashbacks aan de laatste/alle keren dat ik met een meisje op 1 fiets moest. dan zeg ik altijd tegen het meisje: ga jij maar fietsen want jij bent sterker, en dan ben ik degeen die achterop zit! niet echt een alfa-male indruk, of dhv is dat.
dan andere mogelijkheden:
je kan een taxi nemen(in dorp zul je moeten bellen voor een taxi, of niet mogelijk at all, maar goed vanuit steden wel).
maar dan lijkt het net of je er wel heel veel voor over hebt om die meid mee naar huis te krijgen, of moet je dan al de hele avond een 'big spender' lijken alsof je met geld smijt dat je vaker met taxis gaat. niet dat taxi's zo luxe zijn volgens films, maar het is allemaal zo cliche wat ik uit films zie en ik kan het amper betrekken op mijn gierige nederlandse leventje.
+wat de taxichauffeur dan wel moet denken
en nog andere opties, is vrienden of ouders je laten rijden. maar ouders is zowiezo al hartstikke kut. en vrienden hebben sommigen van ons hier niet allemaal.
nou heb ik wel vrienden die heel veel voor me over hebben, en wederzijds. maar dat zijn nou ook niet echt goede wingman achtige personen.
-met de bus gaan is eng, met haar helemaal maar ook alleen vind ik dat al.
+wat anderen dan denken
-lopen... dat is meestal te ver(de afstand) in mijn geval...(ook hier)
blijft alleen maar allebei op eigen fiets gaan over, en hopen dat er geen fuck up vanuit mijn kant komt...
het maakt me kansen 10X zo klein, dat mocht ik ooit iemand vinden, dat dan ook nogeens de kans zo klein is dat we daadwerkelijk een move of een bounce vanuit het uitgaanscircuit kunnen doen.
dus ik lees wat je hier schrijft, en ik krijg alleen weer het 1000000X kansloze gevoel terug dat het me nooit zal lukken.
dus dit helpt me niet
of moet je vrienden hebben ofzo, en dan samen op stap gaan?
dat is hoe mensen in mijn omgeving waar ik ben opgegroeid het doen(zelfs groepen meisjes doen het zo). dan gaan ze met ze 5en vanuit the middle of nowhere allemaal in 1 auto ergens heen...
maar dan moet je dus wel een dubbele agenda hebben zonder dat de vrouw het doorheeft. het is me wel beetje duidelijk afentoe denk ik somsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Het gewoon gezellig hebben samen en heter niet boven op leggen dat je haar leuk vind.
Omdat het gezellig is zal ze vaker samen met je weg gaan. Dan komt er uot de omgeving reacties van vind julliensamen leuk en ga je er over na denken en kom jener achter dat je elmaar leuker vind dan gedacht.
En dat is versieren zonder de ander het door te laten hebben
Stiekem wil je Lanter keihard anaal nemen. En dan erachter komen dat ze ook "mannelijke kenmerken" heeftquote:
Ja maar zo kan het natuurlijk niet altijd lopen, de kans is groter dat je gewoon een goede vriend wordt. Dit vind ik gewoon veel te onduidelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Het gewoon gezellig hebben samen en heter niet boven op leggen dat je haar leuk vind.
Omdat het gezellig is zal ze vaker samen met je weg gaan. Dan komt er uot de omgeving reacties van vind julliensamen leuk en ga je er over na denken en kom jener achter dat je elmaar leuker vind dan gedacht.
En dat is versieren zonder de ander het door te laten hebben
Is het ook, denk ook niet dat die aanpak gaat werken. Maar misschien is het wel handig niet als een compleet wanhopig wrak over te komenquote:Ja maar zo kan het natuurlijk niet altijd lopen, de kans is groter dat je gewoon een goede vriend wordt. Dit vind ik gewoon veel te onduidelijk
rot op. dit soort posts brengt iedereen die het niet snapt op een dwaalspoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Waarom dubbele agenda? Stel je weet zelf niet of je haar leuk vind. Dan is het toch de perfecte manier.
Stel jij weet dat ze helemaal geen relatie wil. Dan staat ze ook niet open voor versier pogingen, dus is die manier die ik net beschreven heb perfect.
Wat ik al eerder gezegt heb.
Je moet creatief zijn en een standaard bestaat niet. Want iedereen is anders. Handig op de situatie inspelen.
Kijk daar ga je al de fout in. Ik denk noet dat het gaat werken. Niet denken maar doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Is het ook, denk ook niet dat die aanpak gaat werken. Maar misschien is het wel handig niet als een compleet wanhopig wrak over te komen
Ook gelul want jij weet zelf wat je doet toch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zo kan het natuurlijk niet altijd lopen, de kans is groter dat je gewoon een goede vriend wordt. Dit vind ik gewoon veel te onduidelijk.
Haar moeder komt natuurlijk ook 'n keer voor. Stel je voor dat moederlief thuis komt en daar wordt geconfronteerd met Lanterfanter die over het aanrecht hangt en snoeihard in haar poeperdje wordt genomen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
@lanterfanteraar
kan je niet wachten tot je moeder weggaat, en dan een jongen bij jou thuis uitnodigen(van internet)voor een filmpje kijken.
en als hij niet leuk is dan stuur je hem weer weg
ja dan moet haar moeder lang genoeg weggaan natuurlijk he. dat kan toch worden ingeschat.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar moeder komt natuurlijk ook 'n keer voor. Stel je voor dat moederlief thuis komt en daar wordt geconfronteerd met Lanterfanter die over het aanrecht hangt en snoeihard in haar poeperdje wordt genomen...
ik weet niet wat ze gaat doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Godshand het volgende:
Ach lanter gaat voorlopig toch niet daten. Alle verzoekjes van Fok!kers slaat ze af.
Ben benieuwd wat de Mevrouw over haar zegt. Die gaat het nog lastig krijgen
Ja dus moet jij die moeder mee uit nemen. Anders gaat dat nooit lukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan moet haar moeder lang genoeg weggaan natuurlijk he
Als ik een meisje leuk vindt en ze wil geen relatie dan laat ik het contact gewoon varen. Ik ga echt geen vriendschap met haar aan terwijl ik smoorverliefd op haar ben en dan maar hopen dat ze van gedachte verandert.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al de fout in. Ik denk noet dat het gaat werken. Niet denken maar doen.
Ik vind het zo gezellig met je, ik wil stapje verder dan gezellig wat dingen doen. In de tussen tijd kan ke goed peilen hoe ze is, en wat ze leuk vind.
[..]
Ook gelul want jij weet zelf wat je doet toch.
Ik zie nu al 2 reacties die een excuus vormen op een mogelijke mislukking.
Nogmaals speel handig op de situatie in. Staat ze niet open voor eem relatie is dit een prima manier.
En dat gelul over vriendschap moet je vergeten.
Ja straka gaat onze vriendschap kapot. Ja dat kan vast gebeuren. Maar die kans is er ook als 1 van ons 2 een relatie krijgt.
Met ouders weet je nooit hoe lang ze precies weg blijven. Als ze op vakantie zijn, dan kan Lanter wel wel uithalen, maar als haar moeder een avondje bingo gaat spelen, dan zal ze wel voor twaalven thuis zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan moet haar moeder lang genoeg weggaan natuurlijk he
Met alle respect maar een contactueel gestoord persoon die zelf totaal niet slaagd in de liefde gaat nu opeens vertellen hoe het moet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
rot op. dit soort posts brengt iedereen die het niet snapt op een dwaalspoor.
Dan zegt lanter, "maar mam ik doe het veilig..!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar moeder komt natuurlijk ook 'n keer voor. Stel je voor dat moederlief thuis komt en daar wordt geconfronteerd met Lanterfanter die over het aanrecht hangt en snoeihard in haar poeperdje wordt genomen...
Ben jij ook weer losgelaten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan zegt lanter, "maar mam ik doe het veilig..!"
Laat Lanter toch met rust
Nu Richard nog en het feest kan weer beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan zegt lanter, "maar mam ik doe het veilig..!"
Laat Lanter toch met rust
Die zie ik helaas nog wel echt terugkomen. Wat een vergissing zou dat zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu Richard nog en het feest kan weer beginnen.
Dus geef je op? En zo is er altijd wel een reden te vinden om op te geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een meisje leuk vindt en ze wil geen relatie dan laat ik het contact gewoon varen. Ik ga echt geen vriendschap met haar aan terwijl ik smoorverliefd op haar ben en dan maar hopen dat ze van gedachte verandert.
Ach, zo erg is het allemaal niet wat hij heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die zie ik helaas nog wel echt terugkomen. Wat een vergissing zou dat zijn.
Boeiend, die moet je permanent van het internet willen afsluiten in het kader van " je doet niet meer mee".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet wat hij heeft gedaan.
Heb jij zo'n last dan van heel dat "Ik ben lelijk" gedoe?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boeiend, die moet je permanent van het internet willen afsluiten in het kader van " je doet niet meer mee".
Ja ik geef dan op je kan het wel blijven proberen maar als iemand zegt ik wil geen vriend weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus geef je op? En zo is er altijd wel een reden te vinden om op te geven.
Opgeven is geen optie als je iemand echt leuk vind. Tot zei aan geeft geen intresse te hebben.
En dat heeft ze niet gedaan als ze zegt niet open te staan voor een relatie.
Liefde kan op de gekste momenten komen. Ook als je er helemaal niet voor open staat. Kan je opeens geinteresert raken.
Zakken hebben het lef en weten wat ze wel en niet moet zeggen of doen en op welke momenten. En daar kom je alleen achter met experimenteren. En veelal klootzakken hebben die lef juist om dat het kooztakken zijn. En zij hebben ook het lef om schijnheilig te spelen overigens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op. dit soort posts brengt iedereen die het niet snapt op een dwaalspoor.
ik heb bewijzen dat alle gasten die succesvol zijn dubbele agenda's hebben (techno, godshand). en zie dat nu overal in posts van succesvolen mbt versieren terugkomen, de dubbele agenda
"Losgelaten"quote:
Ach, het was even vervelend, maar er zijn ergere dingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Boeiend, die moet je permanent van het internet willen afsluiten in het kader van " je doet niet meer mee".
Die is zo ver heen dat hij waarschijnlijk dreigbrieven aan zichzelf verstuurd.
Jan-Jaap legt even uit hoe we met dat soort types moeten omgaan:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die is zo ver heen dat hij waarschijnlijk dreigbrieven aan zichzelf verstuurd.
Alsof ik een dier ben ofzo, Moet je gelijk weer denigrerend beginnen gast?quote:
Trek hoge hakken aan, loop de Paddy's even in, en je hebt straks drank en mannenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik voel me nu net als rochelle ( wanneer ze zingt)
best pittig, niet zo wanhopig en triestig dus
ik zou nu heel goed kunnen uitgaan... zo heel pittig, van "Lights Go Out"
maar ik kan die vriendin dus niet bereiken.
Een normale discussie bestaat niet meer bij jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alsof ik een dier ben ofzo, Moet je gelijk weer denigrerend beginnen gast?
Als je in de buurt was had ik echt een priem door je harses gejaagd. Uitlokken, uitlokken, uitlokken.
ja echt, het advies is weer superbrak hier inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zakken hebben lef en weten wat ze wel en niet moet zeggen of doen en op welke momenten. Daar kom je alleen achter met experimenteren. En die klootzakken hebben die lef juist om dat het kooztakken zijn. En zij hebben ok het lef om schijnheilig te spelen overigens.
Kijk eens even naar je eigen reactie, gast. Pot-ketel-pikzwart. Tijd om jou weer in je kooitje te stoppen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je in de buurt was had ik echt een priem door je harses gejaagd. Uitlokken, uitlokken, uitlokken.
Kunnen ze jou geen permban geven, gefrustreerde klojo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben niet zo van het NSB-gedrag, maar voor Schenkstroop maak ik graag een TR aan. Meteen maar even gedaan. Schenkstroop ligt er zo dus weer een tijdje vanaf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kunnen ze jou geen permban geven, gefrustreerde klojo...
is die naam die je noemt iets van Ierland ( die is mij al eens aangeraden namelijk)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trek hoge hakken aan, loop de Paddy's even in, en je hebt straks drank en mannen
Daar lukte het Marilyn Monroe ook mee...
Wil je nou neuken of niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is die naam die je noemt iets van Ierland ( die is mij al eens aangeraden namelijk)
Nee, ik durf en kan niet alleen. En nee ik zou geen hakken aandoen, dat is 2 much.
Dat jij iets niet snapt, niet wil begrijpen of gewoon niet wil horen, maakt het advies niet slecht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja echt, het advies is weer superbrak hier inderdaad.
Dat weet je niet en zij ook niet want ze kent je nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik geef dan op je kan het wel blijven proberen maar als iemand zegt ik wil geen vriend weet ik genoeg.
Yup Irish pub. En regel anders een dame van Fok! om mee te gaan uit Rotterdam, genoeg te vinden in Stad en Streek forumgedeeltje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is die naam die je noemt iets van Ierland ( die is mij al eens aangeraden namelijk)
Nee, ik durf en kan niet alleen. En nee ik zou geen hakken aandoen, dat is 2 much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |