Sorry... Maar er zit zo'n tof knopje dan maak je er meteen een nieuwe in de reeks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:39 schreef PilgrimSands het volgende:
He ik was net een nieuwe aan het aanmaken!
Ja, erg knullig weer, en ik was een presentatie aan het geven.
Staat ie er niet bij dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef PilgrimSands het volgende:
Ja zo kan ik het ook, ik had tenminste wel deel 8 in de OP opgenomen.
Doe er wat aan zou ik zeggen!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
Hmm, sinds ik op Jappas' account zei dat het hard ging hier is het weer gestopt.. Nou nou :/
ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep, ik help er altijd graag aan mee om te happen zodat er meteen weer wat gebeurd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Xenomystus het volgende:
jeeuj, geslaagd! Nou op naar wageningen!
Ik zit iig bij de andere helft...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:50 schreef maen het volgende:
zag ik dat nou goed, het halve Wageningentopic gaat bij Opella vakantiewerk doen?
dat!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!en nu ook echt welkom
ja kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zit iig bij de andere helft...
Haha, ik denk "Hoe kom je daar nou bij?" Maar check, in de mail staan de namen, grappig. De meet is geregeld door Opella dus, gratis koffie en betaalt meeten! Whoehoe!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:50 schreef maen het volgende:
zag ik dat nou goed, het halve Wageningentopic gaat bij Opella vakantiewerk doen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Xenomystus het volgende:
hahah ja, dat is inderdaad bijna de opkomst van vorige keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef jappas het volgende:
[..]
Haha, ik denk "Hoe kom je daar nou bij?" Maar check, in de mail staan de namen, grappig. De meet is geregeld door Opella dus, gratis koffie en betaalt meeten! Whoehoe!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Xenomystus het volgende:
mijn geheugen is zo goed als een vergiet: niet alles blijft hangen. Dus de vraag wat je ook al weer ging studeren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef Xenomystus het volgende:
Thanks! Ik had het écht niet verwacht dus nu heb ik nog meer zin in volgend jaar;)
Congrats! Leuk om te lezen dat jullie geslaagd zijn.quote:
Bos en Natuurbeheerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn geheugen is zo goed als een vergiet: niet alles blijft hangen. Dus de vraag wat je ook al weer ging studeren?
Ik ga ook Bos en Natuurbeheer doenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Xenomystus het volgende:
[..]
Bos en Natuurbeheer
Als ik me goed herinner doe jij dat toch ook?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |