en die van het net met die tennisters die kreunen, en dat de umpire mee gaat doen.
Een uit de oude doos is een radio reclame waarin je rijk de gooier (reaal) hoort telefoneren. Er wordt opgenomen met; "Met Apeldoorn" en dan zegt hij; "Foutje......bedankt"
Wat zijn jullie favorieten toen en nu?
Het was een reclamefilmpje van centraal beheer over dat voodoo poppetje dat om wordt gestoten in een museum en op het moment dat degene die dit veroorzaakt heeft hem terug wil zetten volgt Bill Clinton (op dat moment live op TV) alle bewegingen van het poppetje. En het laatste beeld dat je ziet voor de -inmiddels bekende- tekst "Even Apeldoorn Bellen" is datzelfde poppetje dat op een stalen pen wordt gespiest.
Applaus uit de bioscoopzaal - Had ik nog nooit meegemaakt.
"Zo jongen, wat eet je ? Boterham met pindakaas zeker hè ?"
"Hmm, hmm! Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas..."
"Dan wul ie vast wel boer word'n hè ?"
"En schaatsen..."
"Eet dan maar lekker deur mien jong!"
Ik vond hem geweldig! Ik ben allergisch voor pinda's en noten, zou ik daarom zo'n klein knapie gebleven zijn ?
Die vind ik echt STOER
Voor diegenen die 'm niet kennen:
Een jongetje zit een klein olifantje wat te jennen en zegt "nanananaaanaaa!". Dan, vele jaren later, loopt die olifant, volwassen inmiddels, in een optocht. Deze ziet het jongetje (volwassen kerel inmiddels) langs de kant staan, geeft 'm een knal 'm een knal voor z'n kop en tettert: "nananaaanaaa!". Brilant! IJzersterke reclame.
Welke ik ook echt fantastisch vind is die van Radio 2 met die hond en die foto van die kat. Met muziek van Marco Borsato op de achtergrond kijkt de hond met een traan in z'n ogen naar de foto van de kat (die dus doos is). Heel ontroerend. Echt een prachtige reclame.
Maar de Amstel reclame's vind ik toch wel heel sterk gevonden.
Die met die politie agent die een auto staat te bekeuren terwijl 1 van de drie "bankzitters" zijn maat probeert te verdedigen en het blijkt dan dat de bewuste auto verderop in de straat staat.
Alle Gamma reclame's staan ook bij mij hoog in het vaandel.
En natuurlijk de "ût ken nét" reclame
eeuhm.. en die reclame van de peugot Dealer, met die verkoper op 't strand die 'n dom stel op een hele doorzichtige manier 'n ketting probeert aan te smeren...
reclame van 2 jaar geleden, weet niet meer waarvan ie was
[Dit bericht is gewijzigd door bazelaar op 19-08-2000 13:38]
Rijk de Gooyer voor Paturain "Goed gedaan jochie!"
Die geluidsfreak van Dommelsch (tsja, ik ken het spitting image van die gast IRL dus dan is het om te gillen).
Alle spotjes met Loes Luca en de energiebesparing vind ik ook wel heel goed.
Enne, de Coca-Cola light reclame met de glazenwasser en de party-crasher waren ook errug lekker, eh leuk.
quote:Ja, die is gaaf!!!!
Op 19 augustus 2000 10:23 schreef Vork het volgende:
Die vanc de goude gids, met die gast die aan't schoonmaken is metwwalkman op z'n kop en door de muzziek ineens plotseling uithaalt met z'n bezem naar het grote glazen bassin met die haai d'rin.. en dan ontstaat er een barst die.. Enfin die kennen jullie vast nog wel....
- Is deze kruk vrij?
- Nee, daar zit mijn vriend.
- Geeft niks, ga ik toch gewoon op 'm zitten!
En straks tegen kerst komen die coca cola trucks weer langs op tv, die reclame heeft iets overdonderends
Blijft mijn favoriet...
En die van die tennisters met die umpire heb ik idd ook helemaal om dubbel gelegen.
And you are dressed to dream.
"glaasje cassis, heren?" (van hero)
De huidige dommelsch reclame met die archeologen is ook wel humor
Op de radio:
kind: "MAAAAMMAAAAAA!!!, Pappa heeft mijn belanon af gepakt!!"
Moeder: "Herman (of weet ik welke naam), heb jij een ballon gezien?"
vader: (helium-stem) " Ik weet helemaal niets van een ballon, ik heb geen ballon gezien"
Kan ik best om lachen
Ik heb gisteren voor het eerst die nieuwe van Cup-a-soup gezien... wat is ie goed zeg! Hoe die mensen tegen het plafond vliegen...hahaha... echt geweldig
verder vind ik die van talkline erg gaaf. "Oh, ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden"... geweldig...
Een tijdje geleden is er (maar vrij kort volgens mij) een van melkunie geweest waarin die kerel een klein kind speelde, ook erg goed.
Bijna alle Amstel-reclames zijn wel goed (alleen het is niet te zuipen
)
Ik mis alleen die centraal-beheer reclames. Die waren altijd wel eeeerug goed.
Die versie met die man in dat museum dat naar zo'n voodoopoje zit te staren vind ik wel één van de beste denk ik.
quote:Die nieuwe is wel leuk...die met die insecten die meeliften op de vleugel van een 747
Op 20 augustus 2000 02:56 schreef Creep® het volgende:
Die smirnov (schrijf je 't zo, ik weet het niet eens) reclames vind ik erg grappig met dwe fles
Iemand een plaatje daarvan????? (van die jongen dus) op de site van Brand staat niks![]()
Verder bijna alles van Centraal Beheer, en dat meisje van Yogho/Mona??????? Die een brilletje heeft gekregen en dat Jimmy dan zegt: "Met die bril vind ik je veel lelijker". etc. etc. De timing van dat meisje is gewoon perfect! Bovendien lijkt ze op mijn nichtje.... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 22-11-2000 00:31]
Helaas niet downloaden en nog quicktime ook ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 22-11-2000 10:33]
Vader tegen de kinderen:
"Kinderen, ik heb goed nieuws. De oppas gaat mee op vakantie."
"Dan het slechte nieuws: Jullie blijven thuis bij mama!"![]()
Gaat om een hypotheekadviseur of iets dergelijks
quote:wrom zou je die niet kunnen downloaden? Onder in je statusbalk komt de directe url van het filmpje te staan, en je kunt het vinden in de bron van de html pagina.
Op 22 november 2000 10:32 schreef Lithion het volgende:
Die reclames van Centraal beheer kun je hier nog eens nakijken...Helaas niet downloaden en nog quicktime ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |