abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_303502
Welke ik nu errug goed vind zijn die van axe
"Do you mind if my friend joins us."
"No...Thank you"
"No,no you're not late, my watch is always fast"

en die van het net met die tennisters die kreunen, en dat de umpire mee gaat doen.

Een uit de oude doos is een radio reclame waarin je rijk de gooier (reaal) hoort telefoneren. Er wordt opgenomen met; "Met Apeldoorn" en dan zegt hij; "Foutje......bedankt"

Wat zijn jullie favorieten toen en nu?

"Don't drink water, fish fuck in it"
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 00:59:45 #2
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_303511
Er is één reclame waar ik een hele aparte herinnering aan heb.
De eerste keer dat deze vertoond werd was in de bioscoop vóór aanvang van Independence Day (was toen ook nog nooit op TV vertoond).

Het was een reclamefilmpje van centraal beheer over dat voodoo poppetje dat om wordt gestoten in een museum en op het moment dat degene die dit veroorzaakt heeft hem terug wil zetten volgt Bill Clinton (op dat moment live op TV) alle bewegingen van het poppetje. En het laatste beeld dat je ziet voor de -inmiddels bekende- tekst "Even Apeldoorn Bellen" is datzelfde poppetje dat op een stalen pen wordt gespiest.

Applaus uit de bioscoopzaal - Had ik nog nooit meegemaakt.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_303545
Over bioscoopreclames gesproken, eentje die mij tot op de dag van vandaag is bijgebleven: Een mooi skioord, met even zo mooie mensen, aan alles lijkt het om een Martini reclame te gaan, 4 skiërs dalen zeer stoer een berg af en aan het eind van de run stoppen ze allemaal naast elkaar. Behalve de laatste want die pleurt kanonhard op zijn muil en neem de 3 anderen ook mee dwars door de ruiten van een restaurant. En dan blijkt het een "Even Apeldoorn bellen" reclame te zijn.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 augustus 2000 @ 02:11:44 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_303557
Calvé Pindakaas, wie is er niet groot me geworden ?
Die reclame blijft mij altijd bij.

"Zo jongen, wat eet je ? Boterham met pindakaas zeker hè ?"
"Hmm, hmm! Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas..."
"Dan wul ie vast wel boer word'n hè ?"
"En schaatsen..."
"Eet dan maar lekker deur mien jong!"

Ik vond hem geweldig! Ik ben allergisch voor pinda's en noten, zou ik daarom zo'n klein knapie gebleven zijn ?

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 08:40:26 #5
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_303638
Die van yogo yogo...
duizend mijlen onder zee zit een man op de wc
yogo yogo
in je moeders linnen kast zit opeens een rare kwast
yogo yogo
een man met pijl en boog schoot zichzelf in de roos
yogo yogo
er loopt een man door het bos die eet een broodje albatros
yogo yogo

Die vind ik echt STOER

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 augustus 2000 @ 10:16:38 #6
862 Arcee
Look closer
pi_303662
Die van Rolo en die olifant.

Voor diegenen die 'm niet kennen:

Een jongetje zit een klein olifantje wat te jennen en zegt "nanananaaanaaa!". Dan, vele jaren later, loopt die olifant, volwassen inmiddels, in een optocht. Deze ziet het jongetje (volwassen kerel inmiddels) langs de kant staan, geeft 'm een knal 'm een knal voor z'n kop en tettert: "nananaaanaaa!". Brilant! IJzersterke reclame.

Welke ik ook echt fantastisch vind is die van Radio 2 met die hond en die foto van die kat. Met muziek van Marco Borsato op de achtergrond kijkt de hond met een traan in z'n ogen naar de foto van de kat (die dus doos is). Heel ontroerend. Echt een prachtige reclame.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 10:23:25 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_303663
Die vanc de goude gids, met die gast die aan't schoonmaken is metwwalkman op z'n kop en door de muzziek ineens plotseling uithaalt met z'n bezem naar het grote glazen bassin met die haai d'rin.. en dan ontstaat er een barst die.. Enfin die kennen jullie vast nog wel....
pi_303668
Ook al is het niet mijn merk,

Maar de Amstel reclame's vind ik toch wel heel sterk gevonden.
Die met die politie agent die een auto staat te bekeuren terwijl 1 van de drie "bankzitters" zijn maat probeert te verdedigen en het blijkt dan dat de bewuste auto verderop in de straat staat.

Alle Gamma reclame's staan ook bij mij hoog in het vaandel.

En natuurlijk de "ût ken nét" reclame

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 10:36:43 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_303670
de Even Apeldoorn Reclame's zijn ALTIJD sterk... maarjah je moet maar net weten dat het om Centraal Beheer gaat...

eeuhm.. en die reclame van de peugot Dealer, met die verkoper op 't strand die 'n dom stel op een hele doorzichtige manier 'n ketting probeert aan te smeren...

pi_303777
Ik ben John en ik houd van telefoonnummers

reclame van 2 jaar geleden, weet niet meer waarvan ie was

[Dit bericht is gewijzigd door bazelaar op 19-08-2000 13:38]

niet te geloven.... dat dat nog kan :)
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 13:39:33 #11
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_303778
Die van Sky Radio (waardeloze zender trouwens) met een aanslag op de president en een beveiligingsman die het niet door heeft, omdat hij naar de radio luistert....
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 13:46:34 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_303785
Jah die! die's ook wel aardig
pi_303788
Alle postgiro (nu bank) reclames van van Kooten en de Bie. Ook bioscoop.

Rijk de Gooyer voor Paturain "Goed gedaan jochie!"

Die geluidsfreak van Dommelsch (tsja, ik ken het spitting image van die gast IRL dus dan is het om te gillen).

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  Redactie Frontpage zaterdag 19 augustus 2000 @ 20:00:20 #14
3926 crew  Djeez
pi_304098
Oja, alle FA-reclames zijn ook errug prettig om naar te kijken...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 21:14:01 #15
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_304162
Het Stoplichtijsje van het Jan-Modaal gezin in de auto...briljant!! Vooral als de airbag zich recht in het gezicht moeder opent.

Alle spotjes met Loes Luca en de energiebesparing vind ik ook wel heel goed.

Enne, de Coca-Cola light reclame met de glazenwasser en de party-crasher waren ook errug lekker, eh leuk.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_304177
quote:
Op 19 augustus 2000 10:23 schreef Vork het volgende:
Die vanc de goude gids, met die gast die aan't schoonmaken is metwwalkman op z'n kop en door de muzziek ineens plotseling uithaalt met z'n bezem naar het grote glazen bassin met die haai d'rin.. en dan ontstaat er een barst die.. Enfin die kennen jullie vast nog wel....
Ja, die is gaaf!!!!
pi_304192
Leukste radioreclame van dit moment:

- Is deze kruk vrij?

- Nee, daar zit mijn vriend.

- Geeft niks, ga ik toch gewoon op 'm zitten!

pi_304254
Die van die verzekering met die halve zool achter de nep waterskie en met die grensdebiel van een zoon met ga je studeren dan?
Prachtig dat is humor.
  Redactie Frontpage zondag 20 augustus 2000 @ 02:03:01 #19
3926 crew  Djeez
pi_304293
Die reclame van de 'Knettertop', van Motta vond ik altijd errug leuk. Jongen eet dat ijsje, waar van dat spul in zit dat knettert in je mond. Hij staat bij een stoplicht, waar ook een blinde staat te wachten. IJsje knettert, en blinde denkt dat hij kan oversteken. *Crash, Beng* Blinde komt onder de auto. Errug leuk, maar te spottend bevonden en moest daarom van de buis verdwijnen
pi_304304
Die smirnov (schrijf je 't zo, ik weet het niet eens) reclames vind ik erg grappig met dwe fles

En straks tegen kerst komen die coca cola trucks weer langs op tv, die reclame heeft iets overdonderends

pi_304550
Die postbus 51 spot met die vent van sesamstraat
"Rustig,rustig, happen naar de baas?"
"Don't drink water, fish fuck in it"
  maandag 21 augustus 2000 @ 02:14:33 #22
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_305610
Mijn all-time favorite is van nut. Twee mensen van een advertising bedrijf die absoluut geen inspiratie hebben, totdat ze een hap van een nuts nemen...

Blijft mijn favoriet...

En die van die tennisters met die umpire heb ik idd ook helemaal om dubbel gelegen.

maandag 21 augustus 2000 @ 03:15:29 #23
2949 Abma
Nu Skool Nihilist
pi_305730
Ik vind op het moment die reclame van Red Devil erg cool: Gastje is in de tuin bezig (wat doet hij bij die struik: is hij nou de bleoemetjes af aan het knippen). We krijgen een close up van een schattig roodborstje, ze kijkt sip, een traan rolt over haar wang.
Het gastje gaat naar binnen en maakt zo'n zakje met vogel voer. Hij hangt het voor het raam. Roodborstje vliegt op het voedsel af en plet tegen het raam. Gastje lacht hatelijk.
Wat klassiekers betreft: zag laatst een oude reclame met Denise van Outen, voor een brood reclame. Wat zagen meisjes er leuk uit in 1988! Gekrult opgezet haar, donkere oogschaduw, vel gekleurde kleren, grote oorbellen. Kreeg er een nostalgisch en melancholisch gevoel bij: Toen was ze te oud en nu is ze te jong,..
Zou wel eens een uur lang reclames uit de jaren 80 willen zien, een soort clipclassics, maar dan met reclames! Of nog leuker: clip classics, onderbroken met reclames uit het jaar van de clips. Lezen jullie mee, TMF?
graag alleen serieuze reacties van bartypes..
  maandag 21 augustus 2000 @ 08:20:09 #24
3059 Trace
Eeuwige Newbie
pi_305811
Die nieuwe Reclame van Het Net is heel erg lachen. Met die tenniswedstrijd van die 2 kreundende dames, en als de scheids mee gaat kreunen. Erg lachuh
I am a dreamer.

And you are dressed to dream.

pi_306884
Om er maar eens een paar te noemen....

"glaasje cassis, heren?" (van hero)

De huidige dommelsch reclame met die archeologen is ook wel humor

Op de radio:
kind: "MAAAAMMAAAAAA!!!, Pappa heeft mijn belanon af gepakt!!"
Moeder: "Herman (of weet ik welke naam), heb jij een ballon gezien?"
vader: (helium-stem) " Ik weet helemaal niets van een ballon, ik heb geen ballon gezien"

Kan ik best om lachen

dinsdag 21 november 2000 @ 17:45:53 #26
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_485036
Om maar weer eens een oud topic op te diepen...

Ik heb gisteren voor het eerst die nieuwe van Cup-a-soup gezien... wat is ie goed zeg! Hoe die mensen tegen het plafond vliegen...hahaha... echt geweldig

verder vind ik die van talkline erg gaaf. "Oh, ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden"... geweldig...

Een tijdje geleden is er (maar vrij kort volgens mij) een van melkunie geweest waarin die kerel een klein kind speelde, ook erg goed.

Bijna alle Amstel-reclames zijn wel goed (alleen het is niet te zuipen )

Ik mis alleen die centraal-beheer reclames. Die waren altijd wel eeeerug goed.
Die versie met die man in dat museum dat naar zo'n voodoopoje zit te staren vind ik wel één van de beste denk ik.

pi_485104
quote:
Op 20 augustus 2000 02:56 schreef Creep® het volgende:
Die smirnov (schrijf je 't zo, ik weet het niet eens) reclames vind ik erg grappig met dwe fles
Die nieuwe is wel leuk...die met die insecten die meeliften op de vleugel van een 747
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage dinsdag 21 november 2000 @ 23:26:03 #28
3926 crew  Djeez
pi_485757
Welke ik nu op dit moment steen- en steengoed vind, is die van NUON. Die van Lemstra, met zijn eigen energiebedrijf. Klantvriendelijk, das heel belangrijk:" Luister, ik heb niet veel tijd, ik heb zometeen weer een afspraak!" Op de voorgrond draait de wasmachine. De eerste keer lag ik echt in een deuk, en nog steeds moet ik lachen om deze reclame. Absoluut één van de beste reclames ooit!
pi_485920
Ik hou het toch bij de reclame van Brand bier, die enorm mooie jongen met het vogeltje dat uit een glas water drinkt.

Iemand een plaatje daarvan????? (van die jongen dus) op de site van Brand staat niks

Verder bijna alles van Centraal Beheer, en dat meisje van Yogho/Mona??????? Die een brilletje heeft gekregen en dat Jimmy dan zegt: "Met die bril vind ik je veel lelijker". etc. etc. De timing van dat meisje is gewoon perfect! Bovendien lijkt ze op mijn nichtje....

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 22-11-2000 00:31]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 22 november 2000 @ 10:32:09 #30
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_486405
Die reclames van Centraal beheer kun je hier nog eens nakijken...

Helaas niet downloaden en nog quicktime ook

[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 22-11-2000 10:33]

woensdag 22 november 2000 @ 10:51:35 #31
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_486436
Gisteren een hele goede gehoord op de radio, ik zal het even omschrijven:

Vader tegen de kinderen:
"Kinderen, ik heb goed nieuws. De oppas gaat mee op vakantie."
"Dan het slechte nieuws: Jullie blijven thuis bij mama!"

Gaat om een hypotheekadviseur of iets dergelijks

pi_486514
Maar één keer gezien, maar hij was voor een soort ijs geloof ik. Twee supersaaie mannen staan zwijgend bij een bushalte, de ene man eet een ijsje. Dit gaat een tijdje zo door, er gebeurt niets. Dan opeens duwt de man zijn ijsje in het gezicht van de die andere man en eet door alsof er niets gebeurd is.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 november 2000 @ 11:56:23 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_486533
De reclame voor de nieuwste koeken van Choco Prince waarbij twee jongens aan het vakkenvullen zijn (althans een vult vakken, de andere opent een pak koekjes en gaat uit z'n dak), met op een eind een vrachtauto met aliens die de koeken naar de supermarketn brengen (op het eind hoor je het nummer "Truckin'" van -antwoord op quizvraag in een ander topic- The Greatful Dead(die ik nog nooit live gezien heb))
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 22 november 2000 @ 13:41:18 #34
3767 Herald
Come get some
pi_486707
quote:
Op 22 november 2000 10:32 schreef Lithion het volgende:
Die reclames van Centraal beheer kun je hier nog eens nakijken...

Helaas niet downloaden en nog quicktime ook

wrom zou je die niet kunnen downloaden? Onder in je statusbalk komt de directe url van het filmpje te staan, en je kunt het vinden in de bron van de html pagina.
Het formaat is alleen zo onhandig klein.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 22 november 2000 @ 16:46:07 #35
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_487141
Joh... had ik niet aan gedacht toen ik het postte.. hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')