Goed idee. Ik heb gebeld met de LTA. Die zit er een paar kilometer vandaan. De man die ik sprak, zei dat het nog steeds regent en dat de weersverwachting niet goed is. Maar hij wist niet wanneer het weer droog zou worden.quote:
quote:ATPWorldTour ATP World Tour
No play before 3pm BST (2pm GMT/10am ET) at #Queens where it’s still raining. Possibility final may be played Monday. #atp #tennis
Nee, ben wel benieuwd, want het is handig om te weten of we nog iets kunnen verwachten.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Weet iemand wanneer de deadline is , voor Queens?
Bron (rechtsboven aan de homepage).quote:Latest weather update
Weather permitting we still intend to play the Final today, however no play will start on Centre Court until after 4pm. Further information will be announced when possible.
Bron: twitter.quote:BritishTennis British Tennis
AEGON Championships #Queens - The covers are off here, & based on current weather & court conditions play will start at approx 4.15pm.
Vinden jullie het ook niet heel vreemd dat de LTA via hun (officiële) twitter aangeeft dat de covers van de baan zijn en dat het tennis rond 17.15 uur NL tijd begint, terwijl je live op de BBC kunt zien dat de covers er nog overheen liggen, dat het regent en dat er voorlopig niet kan worden getennist?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:58 schreef Szura het volgende:
Nu een weerbericht op de BBC met nog steeds regenwolken boven Londen.
Morgen 13:30 in ieder geval droog volgens dat bericht.
Nja, ik weet niet of je er veel aan zult missen wat betreft spanning. Ik denk dat Tsonga misschien wel een tijdje meekan maar dat Murray hem minstens één keer per set breekt. Straightsetsoverwinning voor Murray dus.quote:
De weersverwachtingen waren gunstig.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zo dadelijk de finale .. ( als het niet regent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |