Heeft oh-oh een clashstop?quote:
Zo'n shirt komt er zo het beste uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor alle liefjens die liefhebben
Idd, bubbelen met je rolletjesquote:
Jullie zijn echt de perfecte clashpartnersquote:
Ik clash ook bierloos mee met julliequote:
Ik clash both waysquote:
quote:
Dat is haar hond? of haar partner?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Greys dr Bink is terminaal, ik ben verdrietig.
Hondje, maar tochquote:
wut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zwab, wat was dat mooie plaatje dat je postte in het vorige deel, gisternacht?
But ofcoursequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik niet half tumblr zitten posten gisteren?
Dat is inderdaad niet leuk. 6 jaar geleden hebben wij onze Shela (ook hond) in laten slapen. Beestje was al 17.5 maar dan toch. Ik was 6 toen we haar kregen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hondje, maar toch![]()
Ik kan daar echt heel slecht tegen
Je deelt zoveel van je leven met die beessies.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk. 6 jaar geleden hebben wij onze Shela (ook hond) in laten slapen. Beestje was al 17.5 maar dan toch. Ik was 6 toen we haar kregen...
Dope shit!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee of ze em in serie gaan maken, maar een paar komen er wel
Precies, maar vooral als je er mee opgegroeid was. Zo moest ook best wel huilen of ik werd verdrietig bij de Nakomer van Maarten't Hart toen de hoofdpersoon zijn hondje in moest laten slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je deelt zoveel van je leven met die beessies.
Sinds ik mn eerste eigen hondje in heb laten slapen hakt het er elke keer net wat meer in als iemand anders het weer meemaakt die ik ken
ticketservice.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
hoe, wie, waar, wat, schuurspons, wanneer, waarom
Ow ja, dat herinner ik me ook nog, dat hakte er ook ff in jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, maar vooral als je er mee opgegroeid was. Zo moest ook best wel huilen of ik werd verdrietig bij de Nakomer van Maarten't Hart toen de hoofdpersoon zijn hondje in moest laten slapen
quote:Uw ticket(s)
ARCTIC MONKEYS
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
23-06-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 1
Rang Staanplaats
Prijssoort(en) Normaal via ticketfast × 1
Mensen uit Antarctica bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dit zijn vaak kaarten die achtergehouden worden ofzo, of mensen die ineens niet kunnen etc.
Wtf heb je er een?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
nu nog bijpassende helmen en het feest is compleet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helm Lisa en Helm Thomas, ik voel een aankoop
lisa de zebranegerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik smeer ook van die zwarte strepen op mijn gezicht.
Go Powerrangers Go!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik smeer ook van die zwarte strepen op mijn gezicht.
quote:
ik zag em ja, leuk gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is echt sjiek, foto's van jonge boxers voor en na de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Ik dacht voor een behandeling bij Leco en na de behandeling.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is echt sjiek, foto's van jonge boxers voor en na de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Wel lekker hip die rode blusher ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht voor een behandeling bij Leco en na de behandeling.
Say whut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
wel mooi hoor, achter elkaar door kooiende olifanten en diepvriesapen
Oh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
cage the elephant en arctic monkeys
het is dan ook behoorlijk knap om in india geen koeien en scooters te rakenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Over olifanten gesproken, hebben jullie eergisteren op tv die olifanten gezien in India, die op hol waren geslagen in de stad, en oa een koe en een scooter ramden?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
kijk wat ik op bella d'r tumblr vond
[ afbeelding ]
Och die kerelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe
ik wil wel nog eens zo'n plushie though
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed idee overigens.
FF uit de automaat vissen
quote:
Miniquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
één gestoffeerd mini-eames kussen!
[ afbeelding ]
Zijn laptop denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Tof Zwabs! Wat is dat mesje daar, een machine?
Dat zwarte achter de "eames", zit daar een mesje in? Ligt plat?quote:
vast wel, maar ik maak nu voor prototyping een miniatuur stoel van 1:10quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Cool. Kun je hele meubelen stofferen?
Tofquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vast wel, maar ik maak nu voor prototyping een miniatuur stoel van 1:10
dat is mijn laptop, het zilveren is een logosticker waar ik per ongeluk het logo van af gepeuterd hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zwarte achter de "eames", zit daar een mesje in? Ligt plat?
Oh jaquote:
Jij peuteraar! Over 10 jaar kopen we allemaal Zwabs-originalsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is mijn laptop, het zilveren is een logosticker waar ik per ongeluk het logo van af gepeuterd heb
whehehe, overdag peuter ik werkstukjes, 's nachts peuter ik de stickers en rubbertjes van mijn laptopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij peuteraar! Over 10 jaar kopen we allemaal Zwabs-originals
Ywquote:
En slapen is voor mietjes!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, overdag peuter ik werkstukjes, 's nachts peuter ik de stickers en rubertjes van mijn laptop
Ik kwam hem nog tegen in mijn PM box een aantal dagen geleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
YwIk kwam je "lief bericht" nog tegen in een map eergister
![]()
Toevalligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kwam hem nog tegen in mijn PM box een aantal dagen geleden.
Ik heb hem uitgeprintquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen staat hij niet meer in mijn PM box nu![]()
Heb hem volgens mij nog ergens op mijn PC
Je leuke dingetjes mapquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprinten in een map, ik weet niet zeker of ik hem in m'n inbox heb zitten nog.
Jaquote:
Ik ben net snel het blok om gegaan, ik verwacht ook zo een knalbuiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Onweer
Regen als ik zo naar buiten moet
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:34 schreef pgrferrari het volgende:
Het regent net, ik wou eigenlijk de auto gaan ombouwen voor vervoer
Dat is bijna niet te geloven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu aan een biertje van 29 eurocent van de Nettorama en het smaakt gewoon goed
Ja, Export staat er op. Toch maar vaker halen. Al is dat voor mij wel moeilijkl. De dichtsbijzijnde Nettorama is niet echt op fietsafstand. Ik zit nu bij pa in Geldrop waar dus een Nettorama zit.quote:
Ik probeer het wel, maar de Polen bij de Aldi zien het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
Jij wilt de minderbedeelde gewoon een oog uitsteken met je appiekar
Ik zou het andersom doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vandaag de Aldi in gegaan met m'n Appie-kar.![]()
Zolang ze er niks van zeggen ga ik het gewoon weer proberen.
Dat is geen lol, want de Appie boeit het geen drol, al kom je binnen met een huifkarquote:
Waarom doe je niet eerst de Aldi dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen lol, want de Appie boeit het geen drol, al kom je binnen met een huifkar
Omdat die Aldi karren uit de vorige eeuw komen en die van de AH niet. En omdat de AH karren óveral staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom doe je niet eerst de Aldi dan?
Don't diequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog even gekeken voor die sap van oh-oh, die was volgens mij niet aangevuld.
Ik heb wel 4 komkommers voor een euro
Ik heb er al 1,5 op, ik vrees al!quote:
Toedels en smakelijk!quote:
wut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
Itunes kaarten voor Arctic Monkeys. Even meedoen.
WHAT DA FOOK.quote:
en omdat je slingert loop je eigenlijk de afstand nog twee keer ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Doetjes die vrienden van me. Gaan ze rustig aan doen omdat ze morgen een 5km hardlopen. Toen ik nog meedeed liep ik gewoon op alcohol een prima tijd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Op de school waar ik schoonmaak heb je in het muziekpaviljoen van die grote deuren. Ik stamp ze altijd open met mijn voeten zoals ze in die film 300 doen maar in plaats van THIS IS SPARTAAA roep ik dan THIS IS HELMOOOOOND. Maar ik ben er nu achter gekomen dat er een camera hangt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil ik 300 downloaden zie ik dit: 300 hot indian babes - Pack 1. (tot 3) Die nu maar gedaan. #prioriteiten
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil ik 300 downloaden zie ik dit: 300 hot indian babes - Pack 1. (tot 3) Die nu maar gedaan. #prioriteiten
In Uden ja? Dat ie er nog zit.quote:
Jemig. Het wordt tijd dat we daar samen in de toekomst wat aan doen. Zakgeld bij elkaar en tenten met obscure namen bouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Ons Caffeej en Jodelahiti nog als 'grote' uitgaansdingen.
Cafe de Gouden Zilvervisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jemig. Het wordt tijd dat we daar samen in de toekomst wat aan doen. Zakgeld bij elkaar en tenten met obscure namen bouwen.
Jaaa! Want Ons Caffeej is 18+. En de Jodelahiti is een drugstent. Bongo Beach was ten minste nog soms 14+ of 15+.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jemig. Het wordt tijd dat we daar samen in de toekomst wat aan doen. Zakgeld bij elkaar en tenten met obscure namen bouwen.
De bioscoop is keisjiek ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
In Uden kun je wel zeker lekker uitgaan, die bioscoop Take Ten is ook harstikke sjiek, druk op de knop en ze komen je bestelling afhalen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Op de school waar ik schoonmaak heb je in het muziekpaviljoen van die grote deuren. Ik stamp ze altijd open met mijn voeten zoals ze in die film 300 doen maar in plaats van THIS IS SPARTAAA roep ik dan THIS IS HELMOOOOOND. Maar ik ben er nu achter gekomen dat er een camera hangt.
Je bedoelt waarom opent niemand een nieuw cafetje? Omdat het in Schijndel onmogelijk is, burgemeester rozenwater heeft daar wel voor gezorgd.quote:
Jullie hebben jullie eigen mini prohibitionquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom opent niemand een nieuw cafetje? Omdat het in Schijndel onmogelijk is, burgemeester rozenwater heeft daar wel voor gezorgd.
Gattegat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat er zo weinig mensen in dat gat wonen
Omdat de gemeente dwarsligt. Ze hebben eerst met veel tamtam de Gamma uit de loods bij de haven geschopt, want daar zou een gigacentrum komen voor de jeugd, na een paar jaar nog niks. En er mag niks nieuws bij want dat 'uitgaansding komt nog'. Ja, dus niet.quote:
Drooglegging uit zich in alles hier ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jullie hebben jullie eigen mini prohibition
Kijk, daar hou ik van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat de gemeente dwarsligt. Ze hebben eerst met veel tamtam de Gamma uit de loods bij de haven geschopt, want daar zou een gigacentrum komen voor de jeugd, na een paar jaar nog niks. En er mag niks nieuws bij want dat 'uitgaansding komt nog'. Ja, dus niet.
Maar toen waren er vorig jaar een stel plaatselijke politici op school, en het gesprek kwam op dat poppodium, en ik ging de discussie aan, wat een dag. Won er uiteindelijk de discussiant van de dag prijs mee.
Een gouden tape om je mond mee af te plakken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat de gemeente dwarsligt. Ze hebben eerst met veel tamtam de Gamma uit de loods bij de haven geschopt, want daar zou een gigacentrum komen voor de jeugd, na een paar jaar nog niks. En er mag niks nieuws bij want dat 'uitgaansding komt nog'. Ja, dus niet.
Maar toen waren er vorig jaar een stel plaatselijke politici op school, en het gesprek kwam op dat poppodium, en ik ging de discussie aan, wat een dag. Won er uiteindelijk de discussiant van de dag prijs mee.
Ut lepke!quote:
Oh veeg me opquote:
Gewoon geen films, want ik beoordeel alles. Hoe slecht ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, ik zie dat je voor diverse 300 variaties gaat, machtig![]()
Even een vraagje tussendoor, als ik die titels voorbij zie schuiven van je bijspijkertour, dan vraag ik me altijd of je bepaalde periodes echt helemaal geen films hebt gekeken of gewoon minder commerciële meuk?
Ik ben niet op mijn mondje gevallen nee. Maar die knul zat allemaal: jaa, maar wat wil je allemaal op dat poppodium zien? Ik: ik wil eerst dat poppodium zien. Hij: ja maar.. Ik: u draai er omheen. Hij: Maar het gaat nu niet over het poppodium. Ik: dat gaat het wel, want wij moesten met onderwerpen komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk, daar hou ik van.Volgens mij ben jij heel goed in een debateteam.
Anyway, I'm here with Katherine Hepburn's mom.quote:
Okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon geen films, want ik beoordeel alles. Hoe slecht ook.
Prachtig! Je hebt van die gladjakkers die er altijd om heen proberen te draaien maar die moet je meteen afsnoeien met simpele argumenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn mondje gevallen nee. Maar die knul zat allemaal: jaa, maar wat wil je allemaal op dat poppodium zien? Ik: ik wil eerst dat poppodium zien. Hij: ja maar.. Ik: u draai er omheen. Hij: Maar het gaat nu niet over het poppodium. Ik: dat gaat het wel, want wij moesten met onderwerpen komen.
Het is opgenomen op band.
OMG, waar kunnen we de beelden opvragen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Bij de 25 op SBS.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
Misschien zie je ze over een tijdje op youtube, wie weet.
Misschien morgen eens gucken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeIk ben héél benieuwd wat je van 300 vindt!
quote:
Zullen we een VenA Harry POtter Marathon Meet houden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
Begin maar gauw met de Harry Potter films voor je bijspijkertour!
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
Begin maar gauw met de Harry Potter films voor je bijspijkertour!
Dat is pure martinling.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
Doen we Bos. Martin heeft een interventie nodig.
quote:
Bij party hard denk ik toch aan wat anders dan mannen met zwaarden, dwergen en toverhoedjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we hebben nu een Star Warsmarathon en een Harry Potter marathon.
[ afbeelding ]
Oke, dan kruip ik wel in je kousje. Komt goe mupske.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
Je begrijpt het niet. Het is mijn leven.
Vorige week in de Beekse Bergen bij de stokstaartjes. Een menneke "kijk mamma een otter" ,,quote:
meteen doodknuppelen, komt nooit meer goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vorige week in de Beekse Bergen bij de stokstaartjes. Een menneke "kijk mamma een otter" ,,
Doet me denken aan de film Yes Man! Komt iedereen in de marathonstijl verkleed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij party hard denk ik toch aan wat anders dan mannen met zwaarden, dwergen en toverhoedjes
Die reclame met de otter die in de wasmachine kruiptquote:
Meh me lepkequote:
Ik ook niet, ik ga het onderzoeken in da Eft komende week.quote:
jij burgerlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, dat gaan slapen was wat al te burgerlijk gedacht.
Pardon?quote:
omearos heeft verse heroïne in de aanbieding en vroeg zich af of je geïnteresseerd bentquote:
Oeh graag!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omearos heeft verse heroïne in de aanbieding en vroeg zich af of je geïnteresseerd bent
maar mijn dialectische straattaalbeheersing is niet meer wat het is
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omearos heeft verse heroïne in de aanbieding en vroeg zich af of je geïnteresseerd bent
maar mijn dialectische straattaalbeheersing is niet meer wat het is
quote:
Requim for a dream.quote:
quote:
Trusten en veel plezier!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel pleite, morgen naar wat uitslovers kijken bij de plaatselijke loop hier. Zelf pak ik daar een hamburgertje van de barbecue. Joe!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel pleite, morgen naar wat uitslovers kijken bij de plaatselijke loop hier. Zelf pak ik daar een hamburgertje van de barbecue. Joe!
niet gezien afaikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |