Heeft oh-oh een clashstop?quote:
Zo'n shirt komt er zo het beste uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor alle liefjens die liefhebben
Idd, bubbelen met je rolletjesquote:
Jullie zijn echt de perfecte clashpartnersquote:
Ik clash ook bierloos mee met julliequote:
Ik clash both waysquote:
quote:
Dat is haar hond? of haar partner?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Greys dr Bink is terminaal, ik ben verdrietig.
Hondje, maar tochquote:
wut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zwab, wat was dat mooie plaatje dat je postte in het vorige deel, gisternacht?
But ofcoursequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik niet half tumblr zitten posten gisteren?
Dat is inderdaad niet leuk. 6 jaar geleden hebben wij onze Shela (ook hond) in laten slapen. Beestje was al 17.5 maar dan toch. Ik was 6 toen we haar kregen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hondje, maar toch![]()
Ik kan daar echt heel slecht tegen
Je deelt zoveel van je leven met die beessies.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk. 6 jaar geleden hebben wij onze Shela (ook hond) in laten slapen. Beestje was al 17.5 maar dan toch. Ik was 6 toen we haar kregen...
Dope shit!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee of ze em in serie gaan maken, maar een paar komen er wel
Precies, maar vooral als je er mee opgegroeid was. Zo moest ook best wel huilen of ik werd verdrietig bij de Nakomer van Maarten't Hart toen de hoofdpersoon zijn hondje in moest laten slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je deelt zoveel van je leven met die beessies.
Sinds ik mn eerste eigen hondje in heb laten slapen hakt het er elke keer net wat meer in als iemand anders het weer meemaakt die ik ken
ticketservice.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
hoe, wie, waar, wat, schuurspons, wanneer, waarom
Ow ja, dat herinner ik me ook nog, dat hakte er ook ff in jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, maar vooral als je er mee opgegroeid was. Zo moest ook best wel huilen of ik werd verdrietig bij de Nakomer van Maarten't Hart toen de hoofdpersoon zijn hondje in moest laten slapen
quote:Uw ticket(s)
ARCTIC MONKEYS
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
23-06-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 1
Rang Staanplaats
Prijssoort(en) Normaal via ticketfast × 1
Mensen uit Antarctica bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dit zijn vaak kaarten die achtergehouden worden ofzo, of mensen die ineens niet kunnen etc.
Wtf heb je er een?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |