abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:59:11 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97980083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het gaat me niet specifiek om voedsel. het gaat om de algemene trend dat als er eens iets uitzonderlijk gebeurt, waar statistisch ook nog eens een heel kleine kans op herhaling is. Dan wordt er meteen naar de overheid gekeken om die kans nog verder te reduceren. Meestal gebeurt dat dan alleen op papier. verder brengt leven gewoon risico's met zich mee. We moeten niet elk risico willen afdekken, dat levert te weinig als je kijkt naar de kosten die je moet maken.
Oh, dat hele nanny state gebeuren bedoel je, ja dat is flink aan het doordraaien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:59:57 #27
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97980117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

Het gaat me niet specifiek om voedsel. het gaat om de algemene trend dat als er eens iets uitzonderlijk gebeurt, waar statistisch ook nog eens een heel kleine kans op herhaling is.
Dat is het hem nu net... politiek en bedrijven, er is al verwevenheid.
Het is juist vaker en vaker dat troep in de markt komt en men achteraf pas snapt wie wat waar en wanneer. En dan niet gewoon de natuur als dader, maar de mens, nalatendheid, bewuste toevoegingen e.d.
En wat doet de NL overheid? de handelaren compenseren ipv de patiënten.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:01:00 #28
45206 Pietverdriet
pi_97980165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is het hem nu net... politiek en bedrijven, er is al verwevenheid.
Het is juist vaker en vaker dat troep in de markt komt en men achteraf pas snapt wie wat waar en wanneer.
Maak dat eens hard, dat dit een stijgende trend is.
pi_97980166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef fokthesystem het volgende:
@piet V en boris K, praat het maar goed, doet de politiek ook, die staan de praktijken toe EN stellen 'controle en regels' in... :)
Contradictio in terminis ergens en veel ellende opleverende.
En het gaat om geld, weer, uiteraard. Dus of jullie ff snel willen leren, werken, belasting dokken en dan vlot dood.
Het is niet moeilijk, de politiek doet dit, is een basale levens behoefte / item, dus met hun regels en toestaan van... zijn zij wel degelijk verantwoordelijk.
Maar ja, NL, hoogste politieke verantwoording? Niet je troep oplossen, wel opstappen èn geld mee krijgen. Daarna niet zelden bij zo een bedrijf gaan werken. the circle of politicis...
Wat wil je dat de overheid doet? Antibiotica verbieden? En hoe gaan ze afdwingen dat boeren dat dan niet uit het buitenland halen?
Het is heel makkelijk om met een verbod te komen. Maar daar los je niet het probleem mee op. je doet net of het probleem niet bestaat, maar dat is iets anders als oplossen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:04:27 #30
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97980316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

En hoe gaan ze afdwingen dat boeren dat dan niet uit het buitenland halen?
maakt niet uit waar ze het halen, op gebruiken er van moet levenslange uitsluiting staan van verwante beroepen, bedrijf kwijt e.d.
quote:
je doet net of het probleem niet bestaat, maar dat is iets anders als oplossen.
Ik noem aardig wat problemen die bestaan, en heb dus geen idee op welk probleem jij doelt.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_97980362
fokthesystem, je beseft dat je mijlenver van iedere realiteit verwijderd bent?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:06:41 #32
45206 Pietverdriet
pi_97980390
Ja, laten we alles verbieden, Enummers verbieden, dan is er geen regelgeving meer wat je in levensmiddelen mag doen, laten we antibiotica verbieden en infecties niet meer bestrijden, landbouwchemie verbieden zodat oogsten verloren gaan, en derde wereld landen ontvolken door de honger omdat het westen de voedselvoorraden kan wegkopen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:07:38 #33
45206 Pietverdriet
pi_97980431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

maakt niet uit waar ze het halen, op gebruiken er van moet levenslange uitsluiting staan van verwante beroepen, bedrijf kwijt e.d.

[..]

Ik noem aardig wat problemen die bestaan, en heb dus geen idee op welk probleem jij doelt.
Je hebt door dat je dan veeziektes niet meer kan bestrijden?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:09:32 #34
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97980518
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef du_ke het volgende:
fokthesystem, je beseft dat je mijlenver van iedere realiteit verwijderd bent?
Dat is slechts jouw foutieve mening, en je bent niet alleen, velen zien de realiteit niet, alleen propaganda slikken is wat men doet.
pi_97980561
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

[..]

Sorry, ik had het anders moeten formuleren. ik had moeten zeggen de oorzaak van het probleem los je er niet mee op.

Probleem: antibiotica in vlees
Oorzaak: consumenten willen zo goedkoop mogelijk vlees, waardoor een boer zich geen uitval van dieren door ziekte kan veroorloven

oplossing fokthesystem: overheid moet antibiotica verbieden
Oplossing BK: eigen verantwoordelijkheid nemen en geen vlees meer kopen wat van een reguliere boer vandaan komt. Dan ga je maar naar een biologische boer waarvan je weet dat ze geen antibiotica gebruiken en betaal je het dubbele. als iedereen dat doet is het snel afgelopen met het antibiotica gebruik onder boeren. En er hoeft geen verbod aan te pas te komen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97980571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat wil je dat de overheid doet? Antibiotica verbieden? En hoe gaan ze afdwingen dat boeren dat dan niet uit het buitenland halen?
Het is heel makkelijk om met een verbod te komen. Maar daar los je niet het probleem mee op. je doet net of het probleem niet bestaat, maar dat is iets anders als oplossen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Politici staan geen gezondheidschadende zaken toe. Boeren doen gezondheidschadende handelingen. Wat verlang je van de overheid? Dat ze antibiotica voor dieren gaan verbieden? Leuk nog een on controleerbaar verbod. Dat gaat echt werken :')
Are you f%$^)*ing kidding me?! :')
Heb je enig idee met hoeveel lange-termijn-schade je wegkomt als dat op de korte termijn een beetje winst oplevert? Er liggen hier zelfs plannen om een cocktail van 500+ chemicalien de grond in te spuiten om er een minimale hoeveelheid aardgas uit te krijgen :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:11:23 #37
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97980617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:

Je hebt door dat je dan veeziektes niet meer kan bestrijden?
Je hebt door dat deze manier van politiek/bedrijf voeren mensen via de voedselketen (arguhm, weinig natuurlijks aan) onbehandelbaar aan het maken is, dat het deels al zo is ?
Eigenlijk een retorische vraag, met antwoord : nee
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:12:54 #38
45206 Pietverdriet
pi_97980674
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is slechts jouw foutieve mening, en je bent niet alleen, velen zien de realiteit niet, alleen propaganda slikken is wat men doet.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Maar jij hebt door hoe het allemaal werkt, vandaar dat je ook inhoudelijk zo goed ingaat op de kritiek op je posts
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:13:47 #39
45206 Pietverdriet
pi_97980714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je hebt door dat deze manier van politiek/bedrijf voeren mensen via de voedselketen (arguhm, weinig natuurlijks aan) onbehandelbaar aan het maken is, dat het deels al zo is ?
Eigenlijk een retorische vraag, met antwoord : nee
Niet behandelen, wat jij wilt, is al helemaal geen oplossing.
pi_97980732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Niemand snapt het, behalve fokthesystem?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:15:15 #41
45206 Pietverdriet
pi_97980774
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niemand snapt het, behalve fokthesystem?
Kick deze draad anders even door naar BNW of Thruth waar ie thuis hoort bij de andere aluminiumfoliehoedjes.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:17:40 #42
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97980878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:

Kick deze draad anders even door naar BNW of Thruth waar ie thuis hoort bij de andere aluminiumfoliehoedjes.
Feitelijk zijn degenen die dat roepen niet zelden de grootste groep.
Het is die groep met aluhoedjes die wel propaganda slikken, de lessen op school niet na-trekken e.d. of zoals men wel eens leest, de meeste gekken lopen buiten de instituten rond, of : wie is er gekker de gek, of zij die hem/haar volgen?

De stelling is simpel: de politiek gaat over volksgezondheid, maar is eigenlijk destructief bezig, want staat zaken toe waar menig wetenschapper al voor waarschuwde en hetgeen eerder en nu ook uitkomt.

Dat niet zien kunnen/willen duidt op onwetendheid of minimaal oogkleppen.
pi_97980899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja hier wordt het niks...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:19:27 #44
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97980947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef du_ke het volgende:

'Hier' bestaat niet, het zijn nullen en enen op internet.
En het betreft politiek, middelen, regulering enz.
Zie de poll. Is het allemaal nu echt zo moeilijk mensen?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:20:41 #45
45206 Pietverdriet
pi_97980993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Feitelijk zijn degenen die dat roepen niet zelden de grootste groep.
Het is die groep met aluhoedjes die wel propaganda slikken, de lessen op school niet na-trekken e.d. of zoals men wel eens leest, de meeste gekken lopen buiten de instituten rond, of : wie is er gekker de gek, of zij die hem/haar volgen?

De stelling is simpel: de politiek gaat over volksgezondheid, maar is eigenlijk destructief bezig, want staat zaken toe waar menig wetenschapper al voor waarschuwde en hetgeen eerder en nu ook uitkomt.

Dat niet zien kunnen/willen duidt op onwetendheid of minimaal oogkleppen.
gil gil gil
Kom maar eens met harde cijfers en degelijke onderbouwingen voor je stelling ipv maar wat te gillen en te roepen. Heb je zelf door hoe knetter paranoïde je overkomt? Overheid is er op uit de volksgezondheid te schaden, sure, and then some het is allemaal 1 groot complot en alleen jij weet hoe het zit.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:21:36 #46
45206 Pietverdriet
pi_97981033
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dank je, kan ie ook weer weg uit mijn active topics

@TS veel plezier nog met je gegil
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:24:08 #47
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97981110
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:

gil gil gil
Kom maar eens met harde cijfers en degelijke onderbouwingen
aids
melk met troep
wijn en andere alcohol met troep
ehec
anti-biotica die bij velen weinig tot niets meer uithaalt (behandeling van zieke mensen doel ik op)
onbekende gevolgen van gemanipuleerde gewassen op termijn waar menig wetenschapper dus op tegen is nu al.
steeds meer zwakke kinderen (astma met name, groei afwijkingen, toename brilletjes, VEEL allergieën)
Maar ja, de waarheid is hard he?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:26:35 #48
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97981211
Je kan dus gewoon zeggen : de politiek staat ziekmakend ondernemen toe.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:26:44 #49
45206 Pietverdriet
pi_97981216

Hier, en nu ben ik echt weg
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:28:19 #50
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97981275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier, en nu ben ik echt weg
Run joe, run, kop in het zand en blij lachen als een boer met kiespijn maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')