Waarom doe je dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik parkeer er alleen een klein bedrag van mijn lopende rekening en dat gaat dan later in de maand weer terug.
quote:
Je kan het automatiserenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Sorry...
Neem aan dat we het over een paar honderd euro hebben? Als het veel meer zou zijn had je geld zat gehad en zou je al deze moeite niet nemen. Stel dat het 1000 euro per maand is, wat je de halve maand kunt missen, dan is het nóg maar iets van 10-15 euro per jaar. Al die moeite![]()
Dan nog, het gezeik wat je kunt hebben als je net even geld nodig hebt en het staat nog op je spaarrekening enzo...voor die 2 tientjes op jaarbasis. Dat maandelijkse geschuif van een paar honderd euro is echt een hoop gekut voor bijna niks. Maar goed, dat is mijn mening danquote:
Het is ook niet iets wat ik zou doen maar je kan het wel heel makkelijk instellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan nog, het gezeik wat je kunt hebben als je net even geld nodig hebt en het staat nog op je spaarrekening enzo...voor die 2 tientjes op jaarbasis. Dat maandelijkse geschuif van een paar honderd euro is echt een hoop gekut voor bijna niks. Maar goed, dat is mijn mening dan
Ik doe dit ook... op mijn lopende rekening staat alleen een bedrag ca. 100/200 eur om lopende kosten te betalen, en dat vul ik aan als het nodig is. Kleine moeite, en zoveel mogelijk op je spaarrekening laten staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
Houd je wel rekening met rente en valutadatum, anders verlies je er alsnog op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
Nee, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlies er niks op, het staat er a la minute op.
Tuurlijk is dat wel moeite. Je moet inloggen, overboeken en vooral niet vergeten dit te doen. Maar goed, ieder zijn eigen ideeën hierover.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
Verplicht inloggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?
Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."
Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.
Eens per tien dagen ook. Als het nou eens per zes maanden zou zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Verplicht inloggen![]()
zeg dat het een grap is
Je zal maar meer dan 10 dagen op vakantie zijn of gewoon geen tijd hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?
Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."
Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.
Ik heb ze al gemaild, genoeg andere spaarrekeningenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Verplicht inloggen![]()
zeg dat het een grap is
Heb ik zojuist ook gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ze al gemaild, genoeg andere spaarrekeningen
klantenservice@moneyou.nl
Ben je je geld kwijt als je een keer vergeet in te loggen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?
Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."
Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Mijn contactnummer om 9:53 was: 65128Xquote:
twitter:dutchblurt twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 10:10:24BREKEND! #Moneyou verandert slogan van "Moneyou, geen gedoe" in "Moneyou, eens in de tien dagen gedoe" reageer retweet
twitter:bvdkraats twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 10:11:59Vandaag rare mail ontvangen van Moneyou: moet voortaan elke 10 dagen verplicht inloggen. Zouden ze dit echt serieus menen?? reageer retweet
twitter:zakennieuws twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 10:21:00Verplicht inloggen bij MoneYou: Mensen met een spaarrekening bij MoneYou worden verplicht om in te loggen op hun... http://bit.ly/m7nUwE reageer retweet
twitter:kleuverj twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 09:56:20Reactie @moneyou op nieuwe voorwaarden gestuurd: mijn data niet naar het buitenland . Krijg ik antwoordbevestiging in het Duits reageer retweet
Zat er net naar te kijken.... Dit gaat ze een hoop klanten kosten. Wat een debielenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zie een hoop mensen die opzeggen.
https://twitter.com/#!/search/moneyou
http://www.nu.nl/internet(...)gen-bij-moneyou.htmlquote:DEN HAAG - Mensen met een spaarrekening bij MoneYou worden verplicht om in te loggen op hun persoonlijke pagina met een tussentijd van maximaal 10 dagen.
Dat heeft de financiële dienstverlener dinsdag laten weten aan zijn klanten.
Ik lach me dood als ze hierdoor in de problemen komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
Regelt MoneYou nou een bankrun op zichzelf?
Dat idee krijg ik ook. Zo jaag je een flink deel van je klantenbestand weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
Regelt MoneYou nou een bankrun op zichzelf?
Idd, dan mag Pierre zijn Rabobank weer dokkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik lach me dood als ze hierdoor in de problemen komen.
Dat mogen ze qua PR wel een stuk beter aanpakken dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik lach me dood als ze hierdoor in de problemen komen.
Ik voorspel dat de maatregel vandaag nog wordt teruggedraaid.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:30 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Idd, dan mag Pierre zijn Rabobank weer dokken![]()
Passwordsafe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Waar hebben ze nu een hogere spaarrente?
Ben dat "om de 3 maand een ander gecompliceerd wachtwoord" ook al meer dan zat, kan 'm niet eens meer onthouden en heb 'm nu ergens opgeschreven... Da's veilig
Ik ben al even terug overgestapt op Westland Utrecht, met wel meer mensen uit dit topic. Dat was zo geregeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Waar hebben ze nu een hogere spaarrente of leuke aanbieding?
Ben dat "om de 3 maand een ander gecompliceerd wachtwoord" ook al meer dan zat, kan 'm niet eens meer onthouden en heb 'm nu ergens opgeschreven... Da's veilig
Met iedereen die er nu geld weghaalt zou ik het wel weten, ik zou zo snel mogelijk mijn geld weghalenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik kreeg vandaag ook het mailtje van MoneYou en zat ook al wat vreemd te kijken. Ik kijk nu soms wel een paar maanden niet naar bepaalde rekeningen, zelfs bij mijn betaalrekening log in niet eens elke 10 dagen een keer in. Ik vind het te veel gedoe en vraag me af wat ze gaan doen als ik niet op tijd inlog. Als ze dit doorzetten haal ik mijn geld er zo weer weg, genoeg andere rekeningen om mijn geld te parkeren zonder gedoe.
Hehe, ik krijg nu al weer flashbacks naar de Icesave-periode, wat een mooie tijd was datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met iedereen die er nu geld weghaalt zou ik het wel weten, ik zou zo snel mogelijk mijn geld weghalen.
Gewoon terug veranderen.. En als dat niet kan omdat hij bv. 10 wachtwoorden onthoudt gebruik je gewoon een generator en vervang je het wachtwoord 10x. Werkt prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Waar hebben ze nu een hogere spaarrente of leuke aanbieding?
Ben dat "om de 3 maand een ander gecompliceerd wachtwoord" ook al meer dan zat, kan 'm niet eens meer onthouden en heb 'm nu ergens opgeschreven... Da's veilig
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben al even terug overgestapt op Westland Utrecht, met wel meer mensen uit dit topic. Dat was zo geregeld.
2.7% overigens.
quote:Hartelijk dank voor uw aanvraag voor een SpaarOnline Rekening.
Uw aanvraagnummer is: xxxxx
U ontvangt van ons een e-mail met het rekeningnummer van uw SpaarOnline Rekening. Vervolgens kunt u uw spaargeld overmaken naar uw SpaarOnline Rekening. Na ontvangst van uw storting sturen wij per e-mail uw wachtwoord voor toegang tot uw persoonlijke spaarpagina in mijnwestlandutrechtbank.nl.
Verloopt er iets in dit proces niet volgens afspraak? Neemt u dan contact met ons op. Houd in dat geval uw aanvraagnummer 31740 bij de hand.
Als u nog vragen heeft, dan kunt u bellen met het algemene nummer van WestlandUtrecht Bank: 020 - 528 28 28. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur. Daarnaast kunt u ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier. Ook als u andere vragen of opmerkingen heeft, kunt u contact met ons opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |