abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_99018144
De rente is 2,3 % op de toprekening. Genoeg banken die tegen dezelfde voorwaarden een hogere rente bieden. Ik parkeer er alleen een klein bedrag van mijn lopende rekening en dat gaat dan later in de maand weer terug.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:33:45 #152
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_99019141
Ook vrij opneembaar? ik heb mijn betaalrekening ook bij de ING lopen dus dat speelt voor mij ook mee. Ik wil altijd direct bij mijn geld kunnen :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_99019242
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ook vrij opneembaar? ik heb mijn betaalrekening ook bij de ING lopen dus dat speelt voor mij ook mee. Ik wil altijd direct bij mijn geld kunnen :)
Als je direct bij je geld wilt ben je beperkt tot ING-spaarrekeningen.
Anders kun je kiezen uit een groot aantal vrijopneembare spaarrekeningen.
Be curious, not judgmental
  maandag 4 juli 2011 @ 14:21:36 #154
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99020817
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik parkeer er alleen een klein bedrag van mijn lopende rekening en dat gaat dan later in de maand weer terug.
Waarom doe je dat?
pi_99033036
Om rente te krijgen....
  maandag 4 juli 2011 @ 21:08:25 #156
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99037668
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Om rente te krijgen....
:')

Sorry...

Neem aan dat we het over een paar honderd euro hebben? Als het veel meer zou zijn had je geld zat gehad en zou je al deze moeite niet nemen. Stel dat het 1000 euro per maand is, wat je de halve maand kunt missen, dan is het nóg maar iets van 10-15 euro per jaar. Al die moeite :')

[ Bericht 14% gewijzigd door leolinedance op 04-07-2011 21:16:15 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 21:30:44 #157
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_99039092
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:')

Sorry...

Neem aan dat we het over een paar honderd euro hebben? Als het veel meer zou zijn had je geld zat gehad en zou je al deze moeite niet nemen. Stel dat het 1000 euro per maand is, wat je de halve maand kunt missen, dan is het nóg maar iets van 10-15 euro per jaar. Al die moeite :')
Je kan het automatiseren ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 4 juli 2011 @ 23:21:59 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99045730
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan het automatiseren ;).
Dan nog, het gezeik wat je kunt hebben als je net even geld nodig hebt en het staat nog op je spaarrekening enzo...voor die 2 tientjes op jaarbasis. Dat maandelijkse geschuif van een paar honderd euro is echt een hoop gekut voor bijna niks. Maar goed, dat is mijn mening dan :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:01:40 #159
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_99047773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan nog, het gezeik wat je kunt hebben als je net even geld nodig hebt en het staat nog op je spaarrekening enzo...voor die 2 tientjes op jaarbasis. Dat maandelijkse geschuif van een paar honderd euro is echt een hoop gekut voor bijna niks. Maar goed, dat is mijn mening dan :)
Het is ook niet iets wat ik zou doen maar je kan het wel heel makkelijk instellen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_99048187
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
pi_99048578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
Ik doe dit ook... op mijn lopende rekening staat alleen een bedrag ca. 100/200 eur om lopende kosten te betalen, en dat vul ik aan als het nodig is. Kleine moeite, en zoveel mogelijk op je spaarrekening laten staan.

Met dezelfde achtergrond betaal ik alle rekeningen (bijvoorbeeld acceptgiro's) op de meest uiterlijke dag door ze alvast in te plannen. Zo lang mogelijk vasthouden, en zo min mogelijk op de lopende rekening.
pi_99049197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
Houd je wel rekening met rente en valutadatum, anders verlies je er alsnog op?
pi_99049803
Ik verlies er niks op, het staat er a la minute op.
pi_99050054
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlies er niks op, het staat er a la minute op.
Nee, dat is wat anders.

Maar ik lees net dat valutering al een paar jaar verboden is :') dus het gaat sowieso niet op
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:30:24 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99053829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vang liever rente dan dat het geld zomaar werkeloos op mijn lopende rekening staat. Geen moeite, als ik geld nodig heb dan is het a la minute weer terug, daarom heb ik dus die Toprekening. Naast een spaarrekening bij LPB voor de wat langere termijn, waar ik meer rente krijg.
Is toch geen moeite? Je logt in bij internetbankieren, ziet dat het saldo op de lopende rekening richting 0 gaat en hup: je boekt wat over.
Tuurlijk is dat wel moeite. Je moet inloggen, overboeken en vooral niet vergeten dit te doen. Maar goed, ieder zijn eigen ideeën hierover.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:32:30 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99053850
edit.
pi_99054588
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?

Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."

Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.

[ Bericht 72% gewijzigd door Doedezemaar op 05-07-2011 09:32:48 ]
pi_99054894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?

Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."

Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.
Verplicht inloggen :D _O- zeg dat het een grap is w/
pi_99054930
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Verplicht inloggen :D _O- zeg dat het een grap is w/
Eens per tien dagen ook. Als het nou eens per zes maanden zou zijn...
pi_99054949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?

Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."

Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.
Je zal maar meer dan 10 dagen op vakantie zijn of gewoon geen tijd hebben :')
Be curious, not judgmental
pi_99055330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Verplicht inloggen :D _O- zeg dat het een grap is w/
Ik heb ze al gemaild, genoeg andere spaarrekeningen :')

klantenservice@moneyou.nl
pi_99055485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ze al gemaild, genoeg andere spaarrekeningen :')
klantenservice@moneyou.nl
Heb ik zojuist ook gedaan :Y
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_99055590
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat is toch het hele principe van een spaarrekening? Geld wegzetten dat je even niet nodig hebt?

Hmm, nieuwe voorwaarden bij MoneYou:
"MoneYou vindt het belangrijk dat je als klant regelmatig, met een tussentijd van maximaal 10 dagen, inlogt op je Persoonlijke pagina om de eventueel aanwezige berichten te lezen en de boekingen te controleren. Daarom heeft MoneYou dit als verplichting in de voorwaarden opgenomen. Hiermee draag je ook zelf bij aan de bescherming van je Persoonlijke gegevens."

Ik ga dus binnenkort mijn (nauwelijks actieve) rekening daar opheffen, ik vind het een belachelijke verplichting.
Ben je je geld kwijt als je een keer vergeet in te loggen?

groentjes,

Irma en de kidz

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it and Bet it
pi_99055719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Essebes het volgende:

[..]

Heb ik zojuist ook gedaan :Y
Mijn contactnummer om 9:53 was: 65128X

Post 'm ook ff, kunnen we zien hoe druk ze het nu hebben :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-07-2011 11:03:23 ]
pi_99055728
Belachelijk, ik ga niet iedere 10 dagen inloggen. Verder vind ik de beveiliging ook hoogst discutabel als ze met dit soort malle ideeen komen. Bye bye Moneyou!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')