Nee, dat wordt nog aangepast.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef Executioner het volgende:
Waar is deel #34? Heb ik iets gemist?
Geen idee en als het zo is, schreeuwen ze dat vast niet van de daken. We wachten af...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:22 schreef Aether het volgende:
Ik hoor geruchten dat de rente na de zomer weer zou gaan dalen. Weet iemand hier iets over?
Deposito's lijken idd iets te dalen, spaarrekeningen stijgen nog steeds.
Misschien heb je je wachtwoord verkeerd ingetypt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben andere mensen ook een probleem met inloggen op Bank of Scotland?
Onmogelijk. Het is altijd copy-paste geweest en ik heb niets veranderd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef Brad het volgende:
[..]
Misschien heb je je wachtwoord verkeerd ingetypt... :_)
Ik heb in dit topic diverse keren gelezen dat mensen hetzelfde overkwam, altijd bij BoS. En een van de redenen dat ik daar heb opgezegd, te irritant.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het is altijd copy-paste geweest en ik heb niets veranderd.
Dat wordt bellen. Dinsdag pas.
De interface daar ziet er ook bijzonder knullig uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic diverse keren gelezen dat mensen hetzelfde overkwam, altijd bij BoS. En een van de redenen dat ik daar heb opgezegd, te irritant.
Ik zal het zeggen als ik belquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik probeerde net ook in te loggen bij BoS, maar ik krijg ook een 'verkeerd wachtwoord'-melding terwijl ik bij BoS juist extra let op wat ik typ. Dus inloggen doe ik voorlopig niet.
Ik vind die hele beveiligingsvraagprocedure eigenlijk too much naast ook het gebruikersnaam-wachtwoord gebeuren, maar dat is wel vaker gezegd hier. Ook de reden dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn rekening daar ga opzeggen
Toen ik hem had aangevraagd en de hele inlogprocedure zag had ik al eenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef kort het volgende:
Omdat je elke keer 1 vraag moet beantwoorden zeg je op?
Copypasten lukte gisteren in Chrome en Firefox ook niet. En dat is best onhandig met een wachtwoord van 24 tekensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Klopt ja. Als je een fatsoenlijk wachtwoord verzint, dan is er niks aan de hand toch? Dan zijn beveiligingsvragen e.d. nergens voor nodig imo.
Banken die "paste" in de browser disablen boycot ik zeker!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Copypasten lukte gisteren in Chrome en Firefox ook niet. En dat is best onhandig met een wachtwoord van 24 tekens
Weekend + feestdag. Wat had je verwacht?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef kort het volgende:
Gisteren geld overgemaakt van ING naar BoS, staat er nog steeds niet op
Dit spreekt inderdaad niet voor ze. Misschien switch ik binnenkort wel weer...quote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Banken die "paste" in de browser disablen boycot ik zeker!
Wordt het allemaal door een mens gecontroleerd dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weekend + feestdag. Wat had je verwacht?
Nee, maar banken zijn nu eenmaal zoquote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef kort het volgende:
[..]
Wordt het allemaal door een mens gecontroleerd dan?
Het lijkt erop dat banken graag laten lijken dat transacties handmatig worden uitgevoerd... Blijkbaar hebben ze compleet ingeprogrammeerd dat overboekingen op feestdagen niet verwerkt mogen worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef kort het volgende:
[..]
Wordt het allemaal door een mens gecontroleerd dan?
Ik door de Rabobank: "ik zit hier door je transacties te bladeren, en ik zie dat je je rekening niet gebruikt zoals wij willen"... Ik heb direct m'n rekening opgezegd, *(@#^ boeren!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef PiRANiA het volgende:
Toen ik nog bij Argenta zat ben ik wel eens gebeld over een transactie die volgens hun niet klopte.
Hoe doe je dat? Een rekening gebruiken zoals zij het niet willen?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik door de Rabobank: "ik zit hier door je transacties te bladeren, en ik zie dat je je rekening niet gebruikt zoals wij willen"... Ik heb direct m'n rekening opgezegd, *(@#^ boeren!
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een rekening gebruiken zoals zij het niet willen?
Online e.e.a. verkopen met een studentenrekening. Precies wat ik bij het openen ook zei dat ik ging doen... Maar z'n verkoopprovisie was duidelijk interessanter dan luisteren naar de klant.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een rekening gebruiken zoals zij het niet willen?
Ah zo. Ja daar zou ik (als klant) ook erg slecht tegen kunnen. Groot gelijk dat je dan weg gaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Online e.e.a. verkopen met een studentenrekening. Precies wat ik bij het openen ook zei dat ik ging doen... Maar z'n verkoopprovisie was duidelijk interessanter dan luisteren naar de klant.
Huh... staat er in de voorwaarden dan ergens dat je de rekening voor deze of gene dingen wel of niet mag gebruiken?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Online e.e.a. verkopen met een studentenrekening. Precies wat ik bij het openen ook zei dat ik ging doen... Maar z'n verkoopprovisie was duidelijk interessanter dan luisteren naar de klant.
Heb het ook gehad. Sowieso een hoop gezeik bij BoS, ben blij dat ik daar weg ben. LPBquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic diverse keren gelezen dat mensen hetzelfde overkwam, altijd bij BoS. En een van de redenen dat ik daar heb opgezegd, te irritant.
Als ik een keuze had gehad....quote:Op maandag 13 juni 2011 02:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb het ook gehad. Sowieso een hoop gezeik bij BoS, ben blij dat ik daar weg ben. LPB
Nee. Des te meer reden om weg te gaan bij die bemoeizuchtige boeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef elkravo het volgende:
[..]
Huh... staat er in de voorwaarden dan ergens dat je de rekening voor deze of gene dingen wel of niet mag gebruiken?
Zelf ook eenmaal een opmerking over gehad. Had studentenrekening en wat sponsorinkomsten van een website. Toen ging ik een cheque innen en vroegen ze of ik in Amerika studeerde (terwijl het adres van de site op de cheque stond :/). Daarna drongen ze erop aan dat ik dan een zakelijke rekening moest nemen en dat ze de info thuis stuurden. Nooit meer op gereageerd en bij de balie dat zeikvrouwtje telkens tactisch weten te omzeilenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nee. Des te meer reden om weg te gaan bij die bemoeizuchtige boeren.
Wat doe je dan ook voor die 0.1% extra bij zo'n zigeunerbankje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een gedoe met dat Bank of Scotland. Bijzonder irritant. Bellen duurde 5 minuten bij elkaar, ik had alles gereed. Daarna een code ontvangen via sms en ALLES opnieuw in moeten stellen. Alle vragen opnieuw. Het blijkt overigens dat 'FuckDezeVragen323' geen goed antwoord is op vragen.
Als dat PierreBetfair niet isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook voor die 0.1% extra bij zo'n zigeunerbankje.
Neuh, ING heeft gewoon 2.3% rente op een spaarrekening waar je vrij kan opnemen / storten. (ING is overigens ook een armzalige pauperbank, je moet gewoon bij de Rabo zijn)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als dat PierreBetfair niet is.
Ik ben van ING naar deze bank gegaan. 1.5% of 2.75% is nogal een verschil.
Alle kleine beetje's helpenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Neuh, ING heeft gewoon 2.3% rente op een spaarrekening waar je vrij kan opnemen / storten.
Die 1.5% is voor rekeningen kleiner dan 25K, maar als je minder dan dat hebt heeft switchen al helemaal geen zin, tenzij je blij wordt van 2 kroketten extra winst per maand.
[ afbeelding ]
1,25% op 20k (bijvoorbeeld) is nog steeds 250 euro. Toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Neuh, ING heeft gewoon 2.3% rente op een spaarrekening waar je vrij kan opnemen / storten.
Die 1.5% is voor rekeningen kleiner dan 25K, maar als je minder dan dat hebt heeft switchen al helemaal geen zin, tenzij je blij wordt van 2 kroketten extra winst per maand.
[ afbeelding ]
Maar het verschil is geen 1.25% tussen een echte bank en een vaag bankje. Het is hooguit een half procent. Ik zit dan liever bij een bank met goede service en de hoogste rating.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
1,25% op 20k (bijvoorbeeld) is nog steeds 250 euro. Toch mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |