Vandaag dus al bijgeschreven. Sneller dan verwachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:32 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb vandaag ook post gehad, dagtekening 24 juni. Ik had het verstuurd op 31 maart. Nu eens kijken wanneer het bijgeschreven staat.
dus ik zat voor niks te stressen op 31 maart om 5 voor 12 snachtsquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef keysercm het volgende:
2 april verstuurd, dagtekening 24-6 , vandaag geld ontvangen
Ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vandaag eindelijk een brief met dagtekening de 25e
inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
![]()
[..]
dus ik zat voor niks te stressen op 31 maart om 5 voor 12 snachts
Binnen 3 (!!) weken staat het op mijn rekening volgens mijnheer het regiokantoor, die wonderbaarlijk zélf teruggebeld heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:33 schreef Xebber het volgende:
Na de brief van 1 juni met dagtekening 4 juni, en de brief van 3 juni met dagtekening 3 juni, heb ik nu een brief ontvangen met dagtekening 25 juni met een correctie in mijn voordeel (+ 200,-). Zou wel fijn zijn als ik vanmiddag of maandag mijn geld eens heb.
Nu ook mijn aanslag binnen met dagtekening 25 juni, nog niets ontvangen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef Arnold_fan het volgende:
31 maart met partner aangifte gedaan, zij kreeg vandaag de voorlopige aanslag, ikzelf nog niets.
Vandaag binnen en geen verrassingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:03 schreef -J-D- het volgende:
Eind maart aangifte verzonden. Vrouwlief kreeg vorige week zaterdag de brief en ik heb hem nog niet.
Vaag
Je had nog een aanslag open staan (bijv. wegenbelasting) en die is daar mee betaaldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:16 schreef celectra het volgende:
Xebber ik zag dat jij in een oude post ook een brief had ontvangen zoals ik..
1e brief rond de 20e gekregen met dagtekening 24 juni met terugave. ****,**
Krijg ik vandaag een 2e brief (dagtekening 23 juni)met daarin;
Hierbij mdeel ik u mede, dat de negatieve aanslag van nummer **** ten bedrage van **** (zelfde bedrag) als volgt is verwerkt
¤*****,** word uitbetaald of verrekend door de ontvanger belastingdienst zuidwest
Voor gaande jaren nooit een 2e brief gehad zover ik kan herrineren, wie kan mij vertellen wat dit betekend? ook met de betrekking tot datum van uitbetaling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |