Geld nog steeds niet binnen, hoop dat het niet lang meer duurt want er komen hoge kosten aan m.b.t. de auto.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Kaza het volgende:
Ja, daar waren de 2 blauwe brieven dan eindelijk.
Allebei aangifte gedaan 30 maart, digitaal.
Dagtekening manlief: 18 juni
Dagtekening mijn brief: 17 juni
Geld nog niet binnen, dus dat zal na het weekend wel binnen komen.
Meestal gebruiken ze de kreet "maximaal in aanmerking genomen heffingskortingen" wanneer de heffingskortingen hoger zijn dan de verschuldigde belasting. Je krijgt niet meer korting dan dat je belasting moet betalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef Brembo het volgende:
Ik heb het allemaal weer ontvangen en zal braaf betalen, want het valt allemaal wel mee. Maar ik vroeg mij af wat betekent maximaal in aanmerking genomen heffingskortingen
Welke functie heeft dat bedrag, want het lijkt net of je heel weinig loonbelasting betaalt en wel zvw.
En vandaag op m'n rekening.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
BT 2009: half mei ingevuld, nu al binnen met dagtekening 17 juni
Je hebt helemaal gelijk, heb het gisteravond nog is bestudeerd. Kwam er eigenlijk op neer dat de eerste 6.378 euro vrijgesteld zijn aan premie volksverzekeringen. Aan inkomstenbelasting box 1 echter nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef zitroen het volgende:
[..]
Meestal gebruiken ze de kreet "maximaal in aanmerking genomen heffingskortingen" wanneer de heffingskortingen hoger zijn dan de verschuldigde belasting. Je krijgt niet meer korting dan dat je belasting moet betalen.
Deze heffingskortingen gelden niet voor de inkomensafhankelijke ZVW.
Jaaa, het is binnen. Allebei de bedragen (Rabo en ABN-Amro).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Kaza het volgende:
[..]
Geld nog steeds niet binnen, hoop dat het niet lang meer duurt want er komen hoge kosten aan m.b.t. de auto.
17 juni de brief gekregen met dagtekening 18 juni.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef essie05 het volgende:
Hier ook nog geen beicht.29 Maart digitaal verzonden.
Een telefoontje met de BD heeft wel duidelijkheid gegeven.
Zij wisten te vertellen dat de betekening 18 juni is.
Wij wachten het met spanning af.
Dank je voor de sterkte wensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
17 juni de brief gekregen met dagtekening 18 juni.
Vandaag het geld bijgeschreven (ING).
Wie nog niets gehoord heeft wens ik veel sterkte met wachten.
Uiteindelijk komt het wel maar blijkbaar duurt het dit jaar iets langer.
Reken maar op volgende week maandag of dinsdag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:32 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb vandaag ook post gehad, dagtekening 24 juni. Ik had het verstuurd op 31 maart. Nu eens kijken wanneer het bijgeschreven staat.
Lekker slimquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Kaza het volgende:
[..]
Jaaa, het is binnen. Allebei de bedragen (Rabo en ABN-Amro).
Doeiii, ik ga shoppen.
Succes met het 'definitief' terug krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Kaza het volgende:
[..]
Jaaa, het is binnen. Allebei de bedragen (Rabo en ABN-Amro).
Doeiii, ik ga shoppen.
Mijn vader heeft één keer gebeld met dezelfde vraag en is vervolgens 3 jaar lang op de vingers gekeken door de BDquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:18 schreef Xebber het volgende:
Straks maar eens bellen.
Brieven beiden al een kleine maand in huis met dagtekening 4 juni. Da's bijna 3 weken geleden, en d'r staat nog niks op de rekening.
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:46 schreef JeMoeder het volgende:
Mijn vader heeft één keer gebeld met dezelfde vraag en is vervolgens 3 jaar lang op de vingers gekeken door de BDHij deed niet eens zeurderig, hij vroeg zich gewoon af wanneer het geld overgemaakt zou worden...
je vraag is doorgezet naar het regiokantoor die gaan kijken waarom het niet bij jou op de rekening staat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik word binnen 2 werkdagen teruggebeld, uiterlijk vrijdag dus.
Zal d'r idd wel weer op neerkomen dat IK weer moet bellen.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vraag is doorgezet naar het regiokantoor die gaan kijken waarom het niet bij jou op de rekening staat.
Betaalsysteem geeft namelijk gewoon aan dat het uitbetaald wordt naar jouw rekeningnummer (neem aan dat je die genoemd hebt om na te vragen of het nummer goed staat)
Daarna is er voor de eerste lijn niets te zien als het regiokantoor een verrekening doet of een betaling niet doorvoert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |