Waarschijnlijk niet. Het is een voorlopige aanslag. Controle kan later nog gedaan worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
284 euro, voorlopige aanslag, volgens mij klopt er geen bal van, het moet veel minder zijn. Maar ik neem aan dat het gecontroleerd is?

Zal als het goed is niet als een verrassing komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Lips het volgende:
Ik heb echt heel erg last minute m'n aangifte gedaan en kreeg vandaag de fijne blauwe envelop of ik voor 29 juli even een bak geld wil terugbetalen...

Haha, nee hoor dit wist ik al, is natuurlijk precies het bedrag wat al uit het aangifteprogramma kwamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zal als het goed is niet als een verrassing komen.

quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Hoe weten wij nou of jij een fout gemaakt hebt?![]()
True, maar ik kan me niet voorstellen dat ik fouten heb gemaakt, want ik heb geen bezittingen, geen vermogen etc.quote:Maar kan best hoor, want als je weinig werkt hoef je ook weinig belasting te betalen.

Dat laatste sowieso, maar weet niet of ik die vraag helemaal snap.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
True, maar ik kan me niet voorstellen dat ik fouten heb gemaakt, want ik heb geen bezittingen, geen vermogen etc.
Wordt er dan gekeken naar wat je over het hele jaar verdiend hebt?

Jawelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar weet niet of ik die vraag helemaal snap.

Belastingen zijn ook geen leuk onderwerp om veel van te weten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel(heb het antw elders al gekregen).
Ik ben echt een enorme belastingn00b, dus ik stel vast vragen waarvan mensen denken![]()
.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |