Wat een narigheid... Kon je de erfenis niet verwerpen? Of is dat niet mogelijk als je getrouwd bent? Sowieso triest dat ze daar binnen elf dagen mee aan komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Is nog geen 3 jaar.. Dus mja... Ze hebben nog wel een jaar.. T lullige is toen wijlen echtgenoot overleed.. 11 dagen na zijn overlijden Hun dus de aanmaningen naar mij stuurden ( woonde niet meer samen en lagen in scheiding dus Ik wist niets van dat af..) a somma 7149 euro de hufters.. Maar goed morgen dus ff bellen..
Heb je voor deze info moeten bellen of kwamen ze hier zelf mee?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Godver prutser zijn aangifte 2010 kwijt.. Of Ik het even oPnieuw wil doen..
En die brief van zaterdag verrekening van een aanslag zogezegd... Ze weten niet waarvan Ik een aanslag moet hebben.. Ze snappen ook niet waar t over gaat..
En over die tbu/thz mag Ik nog 2 jaar op wachten voor die van 2008 en 3 voor die van 2009..
Prutsers..![]()
![]()
Heb je niet digitaal aangifte gedaan? Dan kun je 'm toch zo weer opsturen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Godver prutser zijn aangifte 2010 kwijt.. Of Ik het even oPnieuw wil doen..
En die brief van zaterdag verrekening van een aanslag zogezegd... Ze weten niet waarvan Ik een aanslag moet hebben.. Ze snappen ook niet waar t over gaat..
En over die tbu/thz mag Ik nog 2 jaar op wachten voor die van 2008 en 3 voor die van 2009..
Prutsers..![]()
![]()
Het is een voorlopige aanslag, geen definitieve, dus ik zou het geld niet zo snel gaan uitgeven als ik jou was. Straks moet je ineens (een deel) terugbetalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:12 schreef A-ce het volgende:
Net gebeld, zowel als mijn aangifte als mijn vriend was nog niet bekend, terwijl in k het in mrt heb ingedient.. Het is nog ff wachten...terwijl ik het geld hard nodig heb..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |