Yep! ik heb ook 3 febr digitaal aangifte gedan. ik heb eind mei een keer gebeld het was nog niet in behandeling en er werd gezegd ik krijgt bericht voor 1 juli en vandaag is de laatste dag nog steeds geen berichtquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef melanie27 het volgende:
heb 2 feb digitaal aangifte gedaan vandaag maar eens gebeld over de status
maar ze vertelde mij dus dat er ergens een fout zit en dat ze mij over 2 werkdagen terug bellen
iemand enig idee wat dat inhoud, als ik niet had gebeld dan had ik nog lang kunnen wachten
ze hebben me er niets van laten weten. mischien iemand met hetzelfde probleem
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:40 schreef marie36 het volgende:
[..]
Yep! ik heb ook 3 febr digitaal aangifte gedan. ik heb eind mei een keer gebeld het was nog niet in behandeling en er werd gezegd ik krijgt bericht voor 1 juli en vandaag is de laatste dag nog steeds geen bericht
Ik wacht ff nog tot morgen, als ik morgen nog geen bericht krijgt zal ik bellen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef melanie27 het volgende:
denk dat je dan beter evn kunt bellen bj mij was er een fout maar welke fout konden
ze mij niet vertellen
[..]
Kan verschillende redenen hebben waarom er dan nog niks is opgelegd. De mensen bij de belastingtelefoon mogen echter nog niet veel zeggen sinds zij zich te houden hebben aan het termijn dat er voor 1 Juli een berichtgeving gaat volgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:40 schreef marie36 het volgende:
[..]
Yep! ik heb ook 3 febr digitaal aangifte gedan. ik heb eind mei een keer gebeld het was nog niet in behandeling en er werd gezegd ik krijgt bericht voor 1 juli en vandaag is de laatste dag nog steeds geen bericht
binnen 6 week na dagtekening.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Kadooosh het volgende:
Klopt het dat je de inkomstenbelasting(i.v.t) moet betalen voor het einde van deze maand?
Ben de rekening kwijt maar moet nog even goed zoeken en anders bel ik ze wel.
En zitten er bij de eerste herinnering gelijk extra kosten bij?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
binnen 6 week na dagtekening.
Dus grote kans dat dat deze maand is inderdaad.
ja komen kosten bij. BD is niet verantwoordelijk voor postbezorgingsfouten.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En zitten er bij de eerste herinnering gelijk extra kosten bij?
Lijkt me sterk eigenlijk aangezien de post ook wel wat kwijt raakt.
Heb niet veel behoefte om de belastingdienst te bellen.. niet echt goeie ervaring mee.
Eerste herinnering zitten geen kosten bij. Bij aanmaning en dwangbevel wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En zitten er bij de eerste herinnering gelijk extra kosten bij?
Lijkt me sterk eigenlijk aangezien de post ook wel wat kwijt raakt.
Heb niet veel behoefte om de belastingdienst te bellen.. niet echt goeie ervaring mee.
Ja, ik heb de aangifte 20mei gedaan en vandaag de brief met dagtekening binnengekregen, dus een goede kans dat er bij jou iets mis is gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb mijn aangifte digitaal ingestuurd ergens in maart. De exacte datum durf ik niet te vertellen. Ik heb nog steeds niets gehoord terwijl mijn ouders en zussen de brief al minimaal een maand geleden hebben gehad. Slim om even te bellen?
Ah mooi klopt inderdaad:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerste herinnering zitten geen kosten bij. Bij aanmaning en dwangbevel wel.
quote:De rechter-commissaris stelt een vrij te laten bedrag vast. De hoogte van dit bedrag hangt af van bijvoorbeeld de gezinssituatie en van een aantal vaste lasten. Het vrij te laten bedrag ligt meestal iets hoger dan de beslagvrije voet. Het inkomen boven het vrij te laten bedrag moet iedere maand op de boedelrekening worden gestort. Stel het inkomen is ¤ 2000 per maand en het vrij te laten bedrag is ¤ 1500, dan moet dus iedere maand ¤ 500 op de boedelrekening worden gestort. Een erfenis maar ook een belastingteruggave (om een paar voorbeelden te noemen) komt in zijn geheel ten goede aan een zogenaamde boedelrekening.
Ja, had het ook al gevonden. Thnx.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |