hoeft niet perse. Kan ook zijn dat er gekeken wordt of er nog iets open staat dat niet in t basissysteem staat... een kleine extra check.... en dat je het geld met max 3 week alsnog volledig op rekening krijgt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je had nog een aanslag open staan (bijv. wegenbelasting) en die is daar mee betaald
dat kan sowieso geen kwaad. wordt je als het goed is 2 dagen later teruggebeld door regiokantoor en dan kunnen ze je melden wat er aan de hand is.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef celectra het volgende:
Dat is raar aangezien ik geen schuld heb bij de BD, nog andere optie's? Dat word bellen maandag
Het is nog geen 1 juli.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:50 schreef mookie23 het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen nog steeds niks hbben gehoord onder andere ikzelf..
En er is nog geen dagtekening bekent ?????????????
Iemand????
Vanmorgen stond het op de rekening, ik doe vandaag mijn eigen aangifte. Daar wacht ik altijd even mee, want ik moet betalen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:11 schreef zitroen het volgende:
Ingestuurd op 31 maart, brief vandaag en dagtekening 25 juni:
Post.nl was al geweest met blauwe brief voor mij (iets anders) dus ik dacht okay.... weer niets! Maar daar was Sandd met de twee blauwe brieven voor mijn man, 1 voorlopige aanslag met het juiste bedrag en dagtekening 25 juni en een bericht Geen voorlopige aanslag Inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekering. Da's de eerste keer dat ik zo'n brief krijg, normaal krijg ik een periode na de voorlopige aanslag Inkomensbelasting de definitieve aanslag ink.afhankelijke bijdrage ZV zonder enig bericht vooraf.
Het bedrag gaat naar zijn ING rekening dus ik ben benieuwd wanneer het erop staat.
En het geld is nu ook binnen.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nu ook mijn aanslag binnen met dagtekening 25 juni, nog niets ontvangen.
Leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole
Ik. Althans, mijn aanslag was half mei al binnen, maar de teruggave van mijn vrouw laat nog op zich wachten (het bedrag dat ik bij moet betalen krijgt zij terug). Die paar dagen tot 1 juli kan ik ook nog wel wachten. Volgende week ga ik wel bellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Muis70 het volgende:
Ik heb 1 maart aangifte gedaan en ik heb nog steeds geen bericht van de belastingdienst. Moet ik bellen of toch nog even afwachten?
Wie heeft het zelfde?
Binnen! Dagtekening 29 juniquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef _Twinkle het volgende:
18 april verstuurd, kan dus nog lang wachten,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |