Dat zeg je alleen maar omdat je Fisscher niet persoonlijk kentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het belangrijker dat jij ze zelf mooi vindt.
Wat boeit het nou wat mijn mening is over de kleding en sieraden die jij draagt?
probeer het keldertje eens...hebben ze meer verstand van riemen en armbandenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Fisscher het volgende:
Haha ok thanks voor jullie reacties. Neem gewoon de eerste, kijk ik wel of het wat is. Ik ben zelf ook geen fan van armbanden ofzo, maar moet af en toe wat nieuws proberen.
Bedankt!
Tenzij homo, kan het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:58 schreef Fisscher het volgende:
Als per definitie vind dat een armband niks voor mannen is hoor ik dat ook graag.
Het mag natuurlijk niet zo zijn dat onbekenden op het internet het niet mooi vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Fisscher het volgende:
Haha ok thanks voor jullie reacties. Neem gewoon de eerste, kijk ik wel of het wat is. Ik ben zelf ook geen fan van armbanden ofzo, maar moet af en toe wat nieuws proberen.
Bedankt!
Dat is nu juist het punt. Dat past niet. Als je graag iets om je pols wil hebben, doe dan een horloge.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit topic zit vol met nerds die uberhaupt geen sieraden dragen
Lekkah ouderwets.
Ik zelf vind armbanden bij mannen leuk, mits het bij je past.
Ik geef toe dat leren armband aardig 'gay' kan uitstralen, daarom is m'n voorkeur dan ook zilver. Leer past eigenlijk alleen als je je verder ook aardig gewaagd kleed, diepe v-hals etc..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat is nu juist het punt. Dat past niet. Als je graag iets om je pols wil hebben, doe dan een horloge.
Maar een "mooi leren" armbandje is gewoon gay. Waar natuurlijk niks mis mee is, als je dat graag wilt uitstralen.
Sierraden zijn voor vrouwen. Heteromannen dragen ze alleen als ze gegeven zijn door een vrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit topic zit vol met nerds die uberhaupt geen sieraden dragen
Lekkah ouderwets.
Ik zelf vind armbanden bij mannen leuk, mits het bij je past. Zo zou ik niet zo snel een man in pak met armband zien. Zelf ben ik meer van de zilvere sieraden en zou dat eigenlijk dus mooier vinden als armband.
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de 1ste gaan, omdat die wat 'mannelijker' is dan de 2de. De 2de armband komt inderdaad een beetje over zoals Copycat het beschreef. Nogal mietig.
Mag ik vragen hoeveel die 1ste armband kost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |