abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:08:41 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97971991
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 0% gewijzigd door Muis006 op 10-06-2011 10:37:41 ]
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97972051
Hoi.

Coco, wat een mooie poesjes O+ !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97972113
quote:
altijd fijn die serieuze hardwerkende studenten... }:|

en coco die pluizebeestjes zijn O+ ik wil ook!!! (maar heb er al twee, echte vuilnisbakkies en ook heul lief)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:14:10 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97972155
Goedemorgen, poging 2! Net wakker :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 10:14:39 #6
70532 loveli
N
pi_97972173
Muis, doe eens een ander plaatje in de OP?
crap in = crap out
pi_97972241
quote:
Maar hij heeft wel bekend toch? En ik vind het eerder stom dan iets anders.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:17:52 #8
148689 Muis006
pi_97972247
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
Muis, doe eens een ander plaatje in de OP?
Ik wachtte tot XM wakker was om een goeie te zoeken _O-
pi_97972328
quote:
Eerstejaars studenten (zeker als ze vers van de middelbare school komen) zijn vaak nogal dom m.b.t. dit soort zaken. Ze realiseren zich vaak écht nog niet wat ze hebben gedaan.

Meestal moeten er eerst een paar studenten plagiaat plegen, 'betrapt & bestraft' worden en dan realiseren ze zich wat plagiaat is en wat het voor gevolgen heeft.

Dat is althans mijn ervaring ^^
pi_97972352
Het wordt er bij ons in ieder geval nog net niet ingeramd! Vanaf college 1, dat ging over plagiaat :) :P
Ja doei.
pi_97972362
Trouwens,
Het katje dat ik laatst had gevonden bij de bloembak was waarschijnlijk uit een nest wilde katten.
Bij m'n pa en ma in 't kippenhok zit nu namelijk een mama-kat met kleintje die precies lijkt op die ik gevonden had. :o
En dat kreng is zo vals als de neten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97972403
Het is ook best moeilijk, want vaak weet je dingen omdat je ze ooit ergens hebt gelezen, als je het dan opschrijft, pleeg je dan plagiaat? Ook al heb je geen idee meer waar je dat ooit las en heb je er al een eigen draai aan gegeven? Dat is niet zo in dit geval duidelijk, maar als hij echt bewust had gedaan, had hij die zinnen wel veranderd en ik vind het wat sneu dat hij door 1 zo'n fout zijn P niet haalt.
pi_97972620
Het feit dat hij al in andermans werk gaat zitten zoeken naar dingen waar hij zelf niet op kon komen (en dan geen échte bronnen, maar gewoon andermans essay voor dezelfde opdracht) vind ik al wat 'verdacht', bij gebrek aan ander woord.

Natuurlijk duurt het soms even voordat je argumenten bij elkaar hebt en je vindt er altijd wel weer wat bij, maar echt in het werk van je medestudent gaan zoeken naar argumenten die je 'ook wel kunt gebruiken' is gewoon iets waarvan je sowieso al een onderbuik gevoel moet krijgen 'dat het niet klopt wat je doet', vind ik.
Ja doei.
pi_97972622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het wordt er bij ons in ieder geval nog net niet ingeramd! Vanaf college 1, dat ging over plagiaat :) :P
Dat doen wij ook. Maar toch. Bij 90% van de studenten blijft de info niet plakken. Tot ze een keer goed schrikken.
pi_97972630
Ik doe even een lijstje harhar! Om ontopic te blijven endezulks:

O: veel muesli met 250 ml sojamelk, 2 kleine nectarines
T: wat komkommer
L: pistoletje kaas, kopje soep OF een warme maaltijd
T: 200 gr rauwkost
T: yoghurt met iets fruitigs
S: buikspieren, mini-workout, 2 x 15 minuten cardio
D: nader te bepalen
pi_97972635
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens,
Het katje dat ik laatst had gevonden bij de bloembak was waarschijnlijk uit een nest wilde katten.
Bij m'n pa en ma in 't kippenhok zit nu namelijk een mama-kat met kleintje die precies lijkt op die ik gevonden had. :o
En dat kreng is zo vals als de neten.
Zullen de kipjes blij mee zijn :D O+
pi_97972680
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Er is hier ergens op Fok! een topic dat loopt over een kat die bij kippen inwoont. Heel gemoedelijk en knus!
pi_97972684
Kippen O+ wij hadden kippen die die konden het goed vinden met de kat :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:35:59 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97972708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik wachtte tot XM wakker was om een goeie te zoeken _O-

Een dode tuinkabouter een leuke? :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97972714
Mo heb je de auto al verkocht?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:37:19 #21
148689 Muis006
pi_97972744
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een dode tuinkabouter een leuke? :')
pi_97972749
Perr, geen smoothie's meer als ontbijt? :P ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die zitten toch altijd in de bomen :') Sowieso kan die kat niets beginnen, lopen drie hanen bij en die hebben 'm zo te pakken :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97972760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Mo heb je de auto al verkocht?
Nope :N
Ja doei.
pi_97972796
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
Perr, geen smoothie's meer als ontbijt? :P ^O^

[..]

Die zitten toch altijd in de bomen :') Sowieso kan die kat niets beginnen, lopen drie hanen bij en die hebben 'm zo te pakken :D
Kippen in de bomen :? die van ons niet!

En geen smoothieS even, de staafmixer is het aan het begeven. Ik wil als mn salaris er is een nieuwe kopen! Daarnaast moesten de granen op :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:40:01 #25
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97972817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het feit dat hij al in andermans werk gaat zitten zoeken naar dingen waar hij zelf niet op kon komen (en dan geen échte bronnen, maar gewoon andermans essay voor dezelfde opdracht) vind ik al wat 'verdacht', bij gebrek aan ander woord.

Natuurlijk duurt het soms even voordat je argumenten bij elkaar hebt en je vindt er altijd wel weer wat bij, maar echt in het werk van je medestudent gaan zoeken naar argumenten die je 'ook wel kunt gebruiken' is gewoon iets waarvan je sowieso al een onderbuik gevoel moet krijgen 'dat het niet klopt wat je doet', vind ik.
Ik vind het een beetje een hoop stennis om niks, eerlijk gezegd. En heb ook wel eens bij opdrachten onderling elkaar stukken toegemaild en (wél in mijn eigen woorden) ideeen van anderen overgenomen.
So what :? Dan las ik dat van medestudenten en dacht ik "oh ja! Daar had ik nog even niet aan gedacht, had ik ook kunnen bedenken" Ik weet ook vrij zeker dat anderen dat ook wel eens met mijn dingen hebben gedaan. Ik kan er persoonlijk echt niet wakker van liggen.
Stel nu dat je de opdracht in elkaars bijzijn maakt en je kletst in je pauze over wat je hebt geschreven. Dan noemt de een iets, waar jij nog niet aan had gedacht en je schrijft dat op, is dat ook plagiaat?

Maargoed ik ben sowieso niet iemand die altijd heel correct en braaf de regels volgt. Zolang ik anderen er niet mee schaadt, volg ik in sommige gevallen mijn eigen afwijkende normen en waarden >:O

[ Bericht 8% gewijzigd door _Calimero_ op 10-06-2011 10:45:08 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_97972866
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nope :N
Ok. Heb je een linkje naar het topic?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:42:19 #27
277802 _Calimero_
pi_97972876
Oh en ik heb frambozen in mjin tuin en deze week mijn eerste eigen gekweekte frambozen gegeten!

:9~
pi_97972892
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ok. Heb je een linkje naar het topic?
Nee, want die is dicht :) wel een linkje naar Speurders.nl :)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:43:34 #29
148689 Muis006
pi_97972913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een hoop stennis om niks, eerlijk gezegd. En heb ook wel eens bij opdrachten onderling elkaar stukken toegemaild en (wél in mijn eigen woorden) ideeen van anderen overgenomen.
So what :? Dan las ik dat van medestudenten en dacht ik "oh ja! Daar had ik nog even niet aan gedacht, had ik ook kunnen bedenken" Ik weet ook vrij zeker dat anderen dat ook wel eens met mijn dingen hebben gedaan. Ik kan er persoonlijk echt niet wakker van liggen.
Stel nu dat je de opdracht in elkaars bijzijn maakt en je kletst in je pauze over wat je hebt geschreven. Dan noemt de een iets, waar jij nog niet aan had gedacht en je schrijft dat op, is dat ook plagiaat?
Het gaat niet zozeer om het idee dat hetzelfde is, maar om het woord voor woord kopieren. Mensen verwoorden altijd dingen anders en juist aan die verwoording kan je zien of iemand de stof begrepen heeft.
pi_97972941
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, want die is dicht :) wel een linkje naar Speurders.nl :)
Dan moet ik inloggen :?
pi_97972946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kippen in de bomen :? die van ons niet!

En geen smoothieS even, de staafmixer is het aan het begeven. Ik wil als mn salaris er is een nieuwe kopen! Daarnaast moesten de granen op :P
En ik maar denken dat je mijn tip qua vast voedsel als ontbijt had aangenomen... :{ :D

Yup, kippen in de bomen (coniferen in dit geval), in de natuur heb je namelijk niet zomaar ergens een stok met een dak erboven, behalve dus in een boom :)

Elk stuk in het Nederlands geschreven is plagiaat vanuit het groene boekje!
pi_97972999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dan moet ik inloggen :?
oh, wat stom, wacht ff..
Ja doei.
pi_97973012
pi_97973027
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, wat stom, wacht ff..
Deze is het :)
Ja doei.
pi_97973049
Spuit11 :6
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:47:07 #36
277802 _Calimero_
pi_97973052
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het idee dat hetzelfde is, maar om het woord voor woord kopieren. Mensen verwoorden altijd dingen anders en juist aan die verwoording kan je zien of iemand de stof begrepen heeft.
Daar ging het toch wel om? Want er wordt toch gezegd dat als hij het in eigen woorden had gekopieerd dat het nog steeds plagiaat zou zijn geweest? En dat het al 'fout' is als je in een ander essay gaat zoeken naar andere/extra argumenten?

Woord voor woord kopieren vind ik gewoon stom :+ Man, ik heb hele boekverslagen gekopieerd en in mijn eigen woorden herschreven op de middelbare school, zonder ooit een boek te hebben gelezen. Wie niet? :Y)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:47:26 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973065
Op Windesheim had een medestudent een passage uit mijn essay woordelijk overgenomen. Was ik op z'n zachtst gezegd niet zo blij mee. Haar gemaild met de vraag of ze het wilde aanpassen, de docent gemaild voor het geval ze dat niet deed om even duidelijk te maken dat mijn tekst de brontekst was... En dat was dan post-HBO hè? :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_97973106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Daar ging het toch wel om? Want er wordt toch gezegd dat als hij het in eigen woorden had gekopieerd dat het nog steeds plagiaat zou zijn geweest? En dat het al 'fout' is als je in een ander essay gaat zoeken naar andere/extra argumenten?

Woord voor woord kopieren vind ik gewoon stom :+ Man, ik heb hele boekverslagen gekopieerd en in mijn eigen woorden herschreven op de middelbare school, zonder ooit een boek te hebben gelezen. Wie niet? :Y)
Ik niet, ik jatte ze van scholieren.com :D
pi_97973117
Zo, ik heb 3 kapstok quotes gevonden waar ik essay 1 wel aan op kan hangen!
Heb tijdens het lezen al overal van die plakkertjes tussen gedaan en gisteren tijdens het college over dat boek echt m'n pen leeg zitten schrijven 8-) Oh, en ik heb ze al wel vast in m'n Works Cited list gezet ;)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:49:19 #40
277802 _Calimero_
pi_97973131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Op Windesheim had een medestudent een passage uit mijn essay woordelijk overgenomen. Was ik op z'n zachtst gezegd niet zo blij mee. Haar gemaild met de vraag of ze het wilde aanpassen, de docent gemaild voor het geval ze dat niet deed om even duidelijk te maken dat mijn tekst de brontekst was... En dat was dan post-HBO hè? :N.
Ten eerste ben je dan zelf gewoon dom bezig, want dat valt heus wel op,en ten tweede breng je dan een medestudent in de problemen, dus dat vind ik niet kunnen.
Als ik het idee uit jouw essay als uitgangspunt had genomen en daar nog wat omheen had geluld, etc dan had ik dat voor mezelf wel weer prima gevonden :') maar zoals ik al zei, ik ben niet heel 'correct'
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:49:48 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973150
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik niet, maar dat zal je niet verrassen :'). Ik heb wel gebruikgemaakt van boekverslagen op het internet, ter inspiratie, maar ik heb altijd netjes m'n boeken gelezen en m'n eigen verslagen gemaakt :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:49:53 #42
277802 _Calimero_
pi_97973157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik niet, ik jatte ze van scholieren.com :D
ik ook, en die herschreef ik dan :7
pi_97973181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet, maar dat zal je niet verrassen :'). Ik heb wel gebruikgemaakt van boekverslagen op het internet, ter inspiratie, maar ik heb altijd netjes m'n boeken gelezen en m'n eigen verslagen gemaakt :).
Ik las altijd wat uit het begin, wat uit het midden en wat van het einde als ik het boek echt stom vond :') En dan schreef ik daar een boekverslag mee en bladerde willekeurig door het boek op zoek naar quotes. Had meestal achten en negens :')!
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:51:01 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97973191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wel. 1x. En precies over dat boek stelden ze vragen tijdens mijn mondeling :') Het mag overigens niet onvermeld blijven dat ik desondanks een 9 had *)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97973201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik ook, en die herschreef ik dan :7
Te veel werk :{w :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:51:57 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973220
Gek genoeg kan ik me van de onderbouw amper herinneren dat we boeken moesten lezen. Op het doveninstituut moesten de leerlingen vijf boekverslagen per jaar inleveren, nou ik kan me niet herinneren dat wij dat ook moesten. Ik kan me alleen een verslag van Kruistocht in Spijkerbroek en Isabelle van Tessa de Loo herinneren uit die tijd :o. Maar 5 boekverslagen per jaar, no way.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:52:19 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973231
Ik las wel alles zelf en schreef ook de boekverslagen zelf. Las wel ter inspiratie idd, maar toen ik middelbare scholier was, was internet nog niet zo wijd verspreid als dat het nu is. Dus het aanbod was ook een stuk kleiner.

/oma vertelt
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:53:22 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Te veel werk :{w :')
Dan was je docent niet zo snugger. Ik had het meteen door als de ll het niet zelf had geschreven. Even googlen en hoppa, ik vond het verslag of delen vh verslag letterlijk terug op scholieren.com. En dan krijgen ze een 1. Oh ik was zo geliefd O+. Nu was hun eigen docent tijdens m'n stage een oude man, die kon je daar blijkbaar mee foppen, maar mij niet hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:53:45 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973269
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las wel alles zelf en schreef ook de boekverslagen zelf. Las wel ter inspiratie idd, maar toen ik middelbare scholier was, was internet nog niet zo wijd verspreid als dat het nu is. Dus het aanbod was ook een stuk kleiner.

/oma vertelt
Dat idd :). Al was jij nog wel iets eerder scholier dan ik ;).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:54:08 #50
277802 _Calimero_
pi_97973284
overigens heb ik ál mijn Nederlandse boeken wel gelezen, en de meeste Engelse ook (ik hield en houd namelijk erg van lezen), maar Duits niet (Frans kan ik me niet herinneren, als we die moesten lezen, heb ik dat vast niet gedaan).

En stel dat ik bij een winkel teveel geld terugkrijg: bij de AH denk ik "Had je maar beter op moeten letten, domoor!"
Bij een kleine winkel (dus geen grote keten) geef ik het altijd terug

:')
pi_97973286
quote:

/oma vertelt
hihi, maar het is wel waar.. internet was er toch nog niet zo lang en volgens mij ook nog maar alleen via inbellen. Dus ik mocht er ook nooit te lang "op" zitten van mijn ouders :P

Ik heb al mijn verslagen zelf geschreven, maar ik hield ook enorm van lezen dus voor mij was het geen straf.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:55:14 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97973327
quote:

/oma vertelt
Toen had je hele mooie boeken met samenvattingen O+ ik gebruikte die altijd wel, ook omdat er extra info in stond die ik zelf niet uit het boek gehaald had.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:55:56 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973353
Nee, ik vond het ook niet erg, maar met 4 talen in je pakket, was het soms wel veel! :D En dan was ik ook nog zo'n troela die boeken als De ontdekking van de hemel op haar lijst zette :').
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:56:24 #54
277802 _Calimero_
pi_97973373
Overigens Mo: ik denk dat het voor mij momenteel niet handig is om mijn vaste lasten te verhogen, want mijn maandsalaris is nogal variabel en ik stond laatst érg in het rood.. Maar áls ik een auto zou willen kopen zou die van jullie perfect zijn denk ik :Y
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:56:54 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
En stel dat ik bij een winkel teveel geld terugkrijg: bij de AH denk ik "Had je maar beter op moeten letten, domoor!"
Bij een kleine winkel (dus geen grote keten) geef ik het altijd terug

Hoe kom je daar ineens bij? :').

Ik kreeg laatst 40 ct terug bij de AH ipv 2,30. En toen ik dat zei, ging vervolgens iedereen voor en achter mij zijn/haar bonnetje controleren :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97973421
Lijstje gisteren overigens:

O: melet met wat 18+ kaas
T: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
L: een warm volkoren broodje, ene helft met brandnetelkaas, de andere met filet american
T: 2 plakjes roggebrood zonder pindakaas
D: 4 stukjes stokbrood, 1 hamburgertje, 2,5 stokjes saté, 1 worstje, 5 Schultenbrau
T: olijfjes, zoete pepertjes en wat belgische kaas om te vieren dat ons huurcontract in zou gaan om 00.00uur

Lijstje vandaag:

O: 2 knackebrodjes, 1 met ozzewoz, andere met kipfilet met bieslook
T: 1 plakje roggebrood met pindakaas
L: omelet met tomaat
T: ?
D: nachos con todo

ik baal dat ik geen zuivel 'kan' eten vandaag... hoest me de longen al uit 't lijf, slijm enzo. Dus dan is melk/yoghurt geen strak plan!
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:28 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vond het ook niet erg, maar met 4 talen in je pakket, was het soms wel veel! :D En dan was ik ook nog zo'n troela die boeken als De ontdekking van de hemel op haar lijst zette :').
Ja dan spoor je niet helemaal. Wat een draak van een boek :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:47 #58
277802 _Calimero_
pi_97973437
En nu ga ik douchen en naar de huisarts, want ik had maandag alwéér zo'n dikke pijnlijke keel. Nog steeds keelpijn en hoest me weer een ongeluk. 5 weken geleden ook al last van en intussen is het hoesten niet weggeweest :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:58:20 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97973458
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dan spoor je niet helemaal. Wat een draak van een boek :').
Nietus.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:58:29 #60
277802 _Calimero_
pi_97973461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje gisteren overigens:

O: melet met wat 18+ kaas
T: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
L: een warm volkoren broodje, ene helft met brandnetelkaas, de andere met filet american
T: 2 plakjes roggebrood zonder pindakaas
D: 4 stukjes stokbrood, 1 hamburgertje, 2,5 stokjes saté, 1 worstje, 5 Schultenbrau
T: olijfjes, zoete pepertjes en wat belgische kaas om te vieren dat ons huurcontract in zou gaan om 00.00uur

Lijstje vandaag:

O: 2 knackebrodjes, 1 met ozzewoz, andere met kipfilet met bieslook
T: 1 plakje roggebrood met pindakaas
L: omelet met tomaat
D: nachos con todo

ik baal dat ik geen zuivel 'kan' eten vandaag... hoest me de longen al uit 't lijf, slijm enzo. Dus dan is melk/yoghurt geen strak plan!
Oh shit is dat zo? ik hoest me dus ook de pleuris maar heb net ontbeten met brinta (en dus melk) en wilde zo een cappuccino maken ;(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:58:40 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973467
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Toen had je hele mooie boeken met samenvattingen O+ ik gebruikte die altijd wel, ook omdat er extra info in stond die ik zelf niet uit het boek gehaald had.
Ik kan me nog herinneren dat ik in de bibliotheek:

op zoek ging naar artikelen over het boek, met behulp van van die kaartenfiches :')

vrijdag 10 juni 2011 @ 10:58:46 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973471
Net hardgelopen trouwens. Ging weer bagger. Dat steeds harder willen lopen gaat me een beetje opbreken, denk ik. Dus ik ga zondag een rondje van 6 km plannen met een lagere intensiteit (alles tussen de 9,5 en 10 km/u vind ik goed :))
Niet meer actief op Fok!
pi_97973500
Ik ga echt veel meer hoesten als ik zuivelproducten eet als ik last heb van hoesterij
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:59:24 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

op zoek ging naar artikelen over het boek, met behulp van van die kaartenfiches :')

[ afbeelding ]
Hoe old skool O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:59:53 #65
277802 _Calimero_
pi_97973523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar ineens bij? :').

Ik kreeg laatst 40 ct terug bij de AH ipv 2,30. En toen ik dat zei, ging vervolgens iedereen voor en achter mij zijn/haar bonnetje controleren :').
Vak hak naar tak, jeweetz..
Ik heb vorige week bijna 2 leggings gejat bij de zeeman! Had nog andere spullen en de leggings over mijn arm gehangen en vergeten.. Loop naar buiten, wil mijn arm leegmaken zodat ik mijn fiets van het slot kan halen en toen zag ik die leggings :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:00:22 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Vak hak naar tak, jeweetz..
Ik heb vorige week bijna 2 leggings gejat bij de zeeman! Had nog andere spullen en de leggings over mijn arm gehangen en vergeten.. Loop naar buiten, wil mijn arm leegmaken zodat ik mijn fiets van het slot kan halen en toen zag ik die leggings :')
Ohooohhh :P. En t alarm ging niet eens af? :?.
Niet meer actief op Fok!
pi_97973545
Auto kost overigens (excl. benzine) 40 euro per maand: 20 euro verzekering, 20 euro wegenbelasting. :)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:01:13 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Auto kost overigens (excl. benzine) 40 euro per maand: 20 euro verzekering, 20 euro wegenbelasting. :)
Kun je aardig wat kriekjes voor drinken op Scheveningen :9. Ik hoef (voorlopig?) iig geen auto :). Hoe minder vaste lasten, hoe beter *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:01:22 #69
277802 _Calimero_
pi_97973567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ohooohhh :P. En t alarm ging niet eens af? :?.
Ik kwam er achter vlák voordat ik buiten was, dus heb alsnog betaald.Zo'n rebel ben ik nou ook weer niet. Als ik ooit ga stelen, doe ik dat wel ergens anders dan bij de Zeeman :Y)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:01:47 #70
277802 _Calimero_
pi_97973583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Echt waar? Zo weinig? :o

Hmm dan nog even overleggen, dan zou het best een optie zijn! ik krijg bezine 19 ct vergoed voor mijn werk, en het zou mijn reistijd van een 1 uur 4 kwartier, naar 40 min terugbrengen..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:02:15 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat ding weegt niks. Is echt een overdekte rolschaats! :D
pi_97973617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je aardig wat kriekjes voor drinken op Scheveningen :9. Ik hoef (voorlopig?) iig geen auto :). Hoe minder vaste lasten, hoe beter *O*.
Tsja, beide zijn niet goed voor de lijn hè? :P
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:02:36 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973628
quote:

[..]

Ik kwam er achter vlák voordat ik buiten was, dus heb alsnog betaald.Zo'n rebel ben ik nou ook weer niet. Als ik ooit ga stelen, doe ik dat wel ergens anders dan bij de Zeeman :Y)
:+.

Wel grappig: mensen die zeggen dat ze weggaan en dan toch nog even doorposten en dan op een gegeven moment "ja nu ga ik écht hoor!" :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97973636
Die van mij: 40,- belasting en 70,- verzekering in de maand :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:02:58 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Overdekte rolschaats _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_97973649
quote:

[..]

quote:

[..]

Yup, daar hebben we hem ook op uitgezocht: hij moest zo min mogelijk kosten.

Hij rijdt 1:15 à 1:16 :)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:04:00 #77
277802 _Calimero_
pi_97973681
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:+.

Wel grappig: mensen die zeggen dat ze weggaan en dan toch nog even doorposten en dan op een gegeven moment "ja nu ga ik écht hoor!" :P.
Mijn afspraak is half 12, ik kan het in 3 min fietsen en kan ook snel douchen, dus er is nog wat marge om te rekken :P
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:04:12 #78
70532 loveli
N
pi_97973692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind het een beetje een hoop stennis om niks, eerlijk gezegd.
^^
quote:
Maargoed ik ben sowieso niet iemand die altijd heel correct en braaf de regels volgt. Zolang ik anderen er niet mee schaadt, volg ik in sommige gevallen mijn eigen afwijkende normen en waarden >:O
Vik!!!!!
crap in = crap out
pi_97973705
:o
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:04:49 #80
277802 _Calimero_
pi_97973707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Yup, daar hebben we hem ook op uitgezocht: hij moest zo min mogelijk kosten.

Hij rijdt 1:15 à 1:16 :)
ik ga eens even overleggen vandaag met mijn paps en met mijn lief, op de een of andere manier vind ik een auto kopen iets heel groots, alsof het alleen mag als ik er écht aan toe ben ofzo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:05:47 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

[..]

Vik!!!!!
Jaja, overheen gelezen (over die hele post trouwens, goed excuus!)

Ik ben blij dat ik volgende week nog een paar dagen heb, want ik moet nog best veel doen. Van die dingen waarvan je denkt: "Oh dat kan altijd nog". En nu heb ik een fijne stok achter de deur :Y.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:06:41 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973777
Wehehe, kriekenbier, een baan... waar zal ik je nu eens aan helpen? :+ Ik doe overigens niet aan relatiebemiddeling :').
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:08:33 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973845
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehe, kriekenbier, een baan... waar zal ik je nu eens aan helpen? :+ Ik doe overigens niet aan relatiebemiddeling :').
Ik zoek ook geen relaatsie. Maar als je me aan een losse fling kunt helpen! >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_97973857
Nu je weer een baan hebt kun je misschien Amsel om wat tips vragen? O-)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:14 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973865
Ik vind het rosébier van Wittekercke trouwens echt vies, niet te zuipen! Een enorm zoutige afdronk. Brr. Koop het nooit weer :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:15 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97973866
Oh, Cali, naar aanleiding van wat je laatst zei, is therapeutische activiteitenbegeleiding niets voor jou?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:41 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973880
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:49 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nu je weer een baan hebt kun je misschien Amsel om wat tips vragen? O-)
Hoe ik collega's moet versieren? Nou, ik heb eigenlijk niets bijzonders gezien gisteren :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:10:17 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97973898
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe ik collega's moet versieren? Nou, ik heb eigenlijk niets bijzonders gezien gisteren :+.
Nou, bedankt :{w.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:10:31 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973908
En dat is maar goed ook, dan kan ik iig m'n aandacht bij het werk houden ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_97973917
:')!
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:11:11 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97973934
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, bedankt :{w.
Ik twijfelde nog of ik nog even zou editten ;(. Maar jou ken ik al, dus dat telt niet :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97973965
dus jij scharrelt niet met mensen die je kent? :+ gewoon op straat flingen met een wildvreemde? :+
Ja doei.
pi_97973973
* grmbl *

Mannen van midden 40 met sjaaltjes om terwijl het 20graden is buiten :(
En dan ook nog zo'n hippe bloemetjes voering in hun colbertje.
Een postnatale abortus is nog steeds niet toegestaan of wel?

Dat maakt XM niet minder bijzonder Vik! :{w
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:13:03 #95
70532 loveli
N
pi_97974014
quote:

[..]

Net zoveel als een Golfje 2.
Niet om Mo's auto af te zeiken, maar een Charade is zoooo karakterloos... al kreeg ik geld toe. Of schoenen.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:13:08 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus jij scharrelt niet met mensen die je kent? :+ gewoon op straat flingen met een wildvreemde? :+
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik met 'niets bijzonders gezien' doelde op de nieuwe gezichten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97974022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel. 1x. En precies over dat boek stelden ze vragen tijdens mijn mondeling :') Het mag overigens niet onvermeld blijven dat ik desondanks een 9 had *)
Ik had bij Duits hetzelfde. eigenlijk had ik alles wel gelezen behalve Die Verwandlung van Kafka, daar had ik geen tijd meer voor of zo, dus ik had alleen het begin gelezen én de rest via uittreksels. Ging hij heel specifieke vragen stellen, zoals: "Wat deed hij in dat restaurant?" Ik voelde dat het een strikvraag was, maar kon toch niet veel anders bedenken dan: "eten?" Bleek dat hij door de achteruitgang het pand weer had verlaten. :') Tja. Ook had ik een black out bij m'n gedicht. Toch kreeg ik nog wel gewoon een 7 of 8 of zo, hij heeft me echt enorm gematst.
pi_97974025
Net voor 3 euro een grote spiegel gekocht in de tweedehands winkel, blij mee!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:03 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97974051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:

Dat maakt XM niet minder bijzonder Vik! :{w
O+

Ik zou bijna hoepeloorbellen gaan kopen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:29 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ze moeten wel eerst een taaltest afleggen :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:56 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974087
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O+

Ik zou bijna hoepeloorbellen gaan kopen.
mental image. Mwah, nee doe maar niet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97974121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Net zoveel als een Golfje 2.
Niet om Mo's auto af te zeiken, maar een Charade is zoooo karakterloos... al kreeg ik geld toe. Of schoenen.
Voor karakter hebben we de motoren. Voor een dak boven het hoofd in de winter met gladheid hebben de Charade *)
Ja doei.
pi_97974124
quote:

[..]

Hmm dan nog even overleggen, dan zou het best een optie zijn! ik krijg bezine 19 ct vergoed voor mijn werk, en het zou mijn reistijd van een 1 uur 4 kwartier, naar 40 min terugbrengen..
1uur 4 kwartier? Is dat niet gewoon 2 uur?
pi_97974152
Gaan Cali en Perruche straks tegen elkaar opbieden? :+ O-)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:20:24 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn voorstel: moddergevecht en wie wint mag de auto kopen! :Y) Eens Viz? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:20:31 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97974261

Voor als ik later groot ben O+.
pi_97974292
De verliezer wordt getroost in een pashokje?
Ja doei.
pi_97974316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik ook, maar volgens mij ben ik wel een stukje jonger dan jij bent!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:22:07 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
De verliezer wordt getroost in een pashokje?
Door Vizor? :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:23:51 #110
70532 loveli
N
pi_97974378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Voor als ik later groot ben O+.
Doe eens gek, ga op vakantie naar Italie, heen met trein, terug met een 900 cabrio. Wel opletten dat het leer niet verdroogd is, want dat is een kwaal als je het dak open zet.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:24:45 #111
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97974417
goeiemorgen iedereen! Ik ben blij met onze Renault twingo, (zo nu en dan, als het lampie niet brand :( )
Daardoor hoefde ik niet met de bus vandaag!

Tis koud hier trouwens..
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:25:20 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97974445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Doe eens gek, ga op vakantie naar Italie, heen met trein, terug met een 900 cabrio. Wel opletten dat het leer niet verdroogd is, want dat is een kwaal als je het dak open zet.
Hm en de invoerkosten dan? BPM enzo?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:26:35 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97974495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Valt heel erg mee. Wij brengen af en toe Duitse auto's en motoren naar nederland.
pi_97974514
Mijn huisgenoot verkoopt ook een auto, had een vrouw gereageerd :') maat hij verkoopt niet aan vrouwen. Hulde.

:P
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:27:13 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97974529
En loveli, ze zijn daar goedkoper dan hier in NL? Want je betaalt je blauw hier als je een beetje een goeie wilt...
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:27:50 #116
70532 loveli
N
pi_97974551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Voor karakter hebben we de motoren. Voor een dak boven het hoofd in de winter met gladheid hebben de Charade *)
Weetz ik toch. En het is heel niet de bedoeling om jouw auto af te zeiken. Maar ik heb wel heel veel zin om een Charade af te zeiken, ook al zal 'ie je best droog van A naar B brengen. En je koper heeft geen karaktervolle motoren en zal het alleen met z'n eigen karakter moeten compenseren. Ik wens je veel succes met verkopen en een hoop geinteresseerden met overweldigend tof karakter.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:28:37 #117
70532 loveli
N
pi_97974570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die leeftijd alleen een restje. Invoeren is een eitje. En anders geef je GJ toch een zoekopdracht 8-)
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:30:27 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97974635
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn huisgenoot verkoopt ook een auto, had een vrouw gereageerd :') maat hij verkoopt niet aan vrouwen. Hulde.

Pardon?
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:30:36 #119
70532 loveli
N
pi_97974648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En loveli, ze zijn daar goedkoper dan hier in NL? Want je betaalt je blauw hier als je een beetje een goeie wilt...
Geen idee eigenlijk, weet alleen dat mensen ze daar vandaan halen omdat ze er blijkbaar veel zijn geleverd en vaak in luxe uitvoering. Italianen vertrouw ik niet echt wat betreft onderhoud, maar de auto's zijn ijzersterk en alles wat je nodig hebt is een goede basis (roestvrij), als je goede adressen weet zijn er onderdelen zat. In Italie pekelen ze minder dan hier, dus roestvrij.
crap in = crap out
pi_97974670
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

?
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:31:36 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97974678
Ja, dat van die roest is mij bekend inderdaad... Hmm... eerst nog maar ff sparen denk ik ;).
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:31:52 #122
70532 loveli
N
pi_97974689
quote:

Schop je huisgenoot namens mij ff onder z'n kont.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:32:17 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef loveli het volgende:

[..]

En namens mij! Eikel.
Niet meer actief op Fok!
pi_97974718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mental image. Mwah, nee doe maar niet :P.
Heej, heej, heej! Ga nou geen dingen verpesten he!

Wel eens wat betreft het moddervechten, wil hierbij alvast een skybox reserveren voor mij en uks!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:33:00 #125
148689 Muis006
pi_97974731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
goeiemorgen iedereen! Ik ben blij met onze Renault twingo, (zo nu en dan, als het lampie niet brand :( )
Daardoor hoefde ik niet met de bus vandaag!

Tis koud hier trouwens..

Your check engine light is on!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:33:13 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97974742
Ik hoop dat ie dan ook weigert om door een vrouwelijke ambulancechauffeur naar het ziekenhuis te worden gebracht, als 'ie zichzelf tegen een boom heeft geparkeerd :Y). Verbetering van de genenpool en zulks.
pi_97974744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heej, heej, heej! Ga nou geen dingen verpesten he!

Wel eens wat betreft het moddervechten, wil hierbij alvast een skybox reserveren voor mij en uks!
uks heeft zojuist zijn recht op een skybox verspeeld...
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:34:17 #128
70532 loveli
N
pi_97974791
Twingo :X
*schopt zichzelf naar PTA om kutopmerkingen te gaan maken over Franse auto's*
edit: *en over vrouwenauto's*
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:34:38 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ie dan ook weigert om door een vrouwelijke ambulancechauffeur naar het ziekenhuis te worden gebracht, als 'ie zichzelf tegen een boom heeft geparkeerd :Y). Verbetering van de genenpool en zulks.
:o.

Maar echt: mannen die denken dat ze beter kunnen rijden dan vrouwen hebben echt een totaal gebrek aan realiteitszin. Ik voel me bij vrouwen in de auto doorgaans een stuk veiliger dan bij mannen met hun levensgevaarlijke patsgedrag.
Niet meer actief op Fok!
pi_97974810
Vragen om problemen zei hij :') het is dan ook een oude Franse auto met allemaal dingen die kapot kunnen gaan.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:35:07 #131
148689 Muis006
pi_97974815
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
Wij hebben een Volvo, mag dat wel?
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:35:13 #132
70532 loveli
N
pi_97974820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar echt: mannen die denken dat ze beter kunnen rijden dan vrouwen hebben echt een totaal gebrek aan realiteitszin. Ik voel me bij vrouwen in de auto doorgaans een stuk veiliger dan bij mannen.
Mannen kunnen iha beter rijden dan vrouwen. Ik kan beter inparkeren dan de meeste mannen.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:35:17 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Vragen om problemen zei hij :') het is dan ook een oude Franse auto met allemaal dingen die kapot kunnen gaan.
Loveli, kom er maar in! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97974826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Mannen kunnen iha beter rijden dan vrouwen. Ik kan beter inparkeren dan de meeste mannen.
QFT
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:35:28 #135
70532 loveli
N
pi_97974829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wij hebben een Volvo, mag dat wel?
O+ :Y *;
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:35:56 #136
148689 Muis006
pi_97974846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

O+ :Y *;
Gelukkig O+
pi_97974879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILER: vrouwonvriendelijk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar zulke inkoppers kan ik niet laten liggen :@
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:36:50 #138
70532 loveli
N
pi_97974885
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Loveli, kom er maar in! :P.
Franse auto's zijn stom, roesten onder je vandaan en hebben inferieure bedrading. Fransen moeten brie maken en geen auto's. Meer verstand van eten dan van wegligging.
Mijn eerste auto was een Franse auto. En omdat 'ie zo brak was, mijn tweede ook :')
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:37:38 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97974924
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Franse auto's zijn stom, roesten onder je vandaan en hebben inferieure bedrading. Fransen moeten brie maken en geen auto's.
Mijn eerste auto was een Franse auto. En omdat 'ie zo brak was, mijn tweede ook :')
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:38:26 #140
70532 loveli
N
pi_97974955
quote:
Meer verstand van eten dan van wegligging.
Voor Duitsers geldt het tegenovergestelde :P
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:38:58 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97974975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Sowieso zou je eigenlijk geen heel oude auto moeten kopen :P *
De rolschaatsjes van tegenwoordig heb je nieuw al voor ¤ 7000,- (maar goed, dat zijn dan ook geen auto's m.i.)

*al ben ik er zelf ook weer ingetrapt met de VW bus natuurlijk }:|

Overigens weet ik vaak beter wat er mis is met een auto dan de gemiddelde man :6 En ik rij ook ongeveer 5x zoveel km per jaar als de gemiddelde man. Of ik beter rij weet ik niet. Wel snel.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:39:58 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97975022
Ik rijd beter dan sommige mannen en er zullen ook mannen zijn die weer beter rijden dan ik. Wat een gezeik zeg.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:40:10 #143
70532 loveli
N
pi_97975030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
*al ben ik er zelf ook weer ingetrapt met de VW bus natuurlijk }:|
Verkoop je zo weer door als je 'em echt kwijt wilt.
crap in = crap out
pi_97975190
Hij is auto monteur nu :') dus hij fixt alles zelf. Het heeft niets met het rijgedrag van vrouwen te maken al zegt het natuurlijk wel iets dat veel mensen daar over vallen.

Ik heb zelf ook de ballen verstand van auto's maar vond het ooit wel fijn dat ik een verwarmde stoel en zon schermpje met parkeerhulp had :') ik interesseer mij niet in dat soort onzin.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:45:12 #145
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97975220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
jaaajaa dat weet ik dat ze kutzijn. Het was nou eenmaal niet anders. we zochten 2e hands, rond 50.000-70.000 kilometer, enigszins leuk uitziend, en niet te duur. Nou en daar kwam deze auto uit.

Volgende x nemen we dan ook geen franse auto, we hebben hem nu nog geen half jaar, en motormanagement lampje heeft vaker gebrand dan de maanden dat we hem hebben. :X
~ Bonito La Risa ~
pi_97975290
M'n zus heeft een splinternieuwe poepbruine Twingo gekocht dit jaar...
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:47:43 #147
70532 loveli
N
pi_97975306
Lage kilometerstand zegt niks, behalve dat 'ie is gebruikt als boodschappenautootje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
M'n zus heeft een splinternieuwe poepbruine Twingo gekocht dit jaar...
Soms schaam ik me ervoor dat vrouwen bestaan.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:48:02 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97975317
Ik heb geen rijbewijs :Y) :+

Cocoface, wat een leuke katjes O+ En Dude is een leuke pluizebal!
En waar was dat jurkje van? O-) :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:49:09 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97975352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef loveli het volgende:

[..]

En namens mij.

Ik heb zojuist een enorm hippe turquoise koffertrolley gescoord bij Blokker. 8-) Nu nog ergens snel een slaapzak zien te ritselen :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:51:39 #150
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97975434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
Lage kilometerstand zegt niks, behalve dat 'ie is gebruikt als boodschappenautootje.

[..]

Soms schaam ik me ervoor dat vrouwen bestaan.
bedoelde meer. rond die kilometers, vrij nieuw (2008 geloof ik) dus geen auto uit '90 ofzo en 200.000 kilometers ;)

Ook nieuwe model, zwart met witte strepen zelfs haha. ;)
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:52:09 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97975454

In zo'n waanzinnig lelijke renault hebben we anders circa 7 jaar zonder noemenswaardige problemen rondgereden. En hij is nog doorverkocht aan iemand ook _O-. Wij durfden er alleen de bergen niet meer mee in, omdat ie bij sterk stijgen onwijs begon te stinken :').

En nu hebben we deze saaie jap:

Rijdt wat pittiger dan de Renault, of 'ie net zo lang meegaat, moet nog blijken :Y).
pi_97975504

O+ HVJ, WJNMK, Niet te breken! :') :D
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 11:53:54 #153
70532 loveli
N
pi_97975506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

bedoelde meer. rond die kilometers, vrij nieuw (2008 geloof ik) dus geen auto uit '90 ofzo en 200.000 kilometers ;)

Ook nieuwe model, zwart met witte strepen zelfs haha. ;)
Vorige auto: 16 jaar oud, 296.000 km bij aankoop. Huidige auto: 13 jaar, 257.000 km bij aankoop :7
crap in = crap out
pi_97975509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Your check engine light is on!
:D O+

Wij hebben een Honda Civic Hybride. Maar de lease termijn is bijna voorbij en dan koopt A. zelf een auto, hij is nog aan het dubben welke.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97975545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Vorige auto: 16 jaar oud, 296.000 km bij aankoop. Huidige auto: 13 jaar, 257.000 km bij aankoop :7
Zo'n na-oorlogse tank kan dan ook moeilijk kapot...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:56:49 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97975632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zo'n na-oorlogse tank kan dan ook moeilijk kapot...
NTB! O+ :')
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 12:04:07 #157
70532 loveli
N
pi_97975873
Bleekselderij :')
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:04:35 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97975892
Hm, ze verwachten een drukke avondspits. Ga maar met de trein richting fysio denk ik. Bweuh, ben ik veel langer onderweg, maar het scheelt me op de terugreis denk ik.
pi_97976040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
O+ HVJ, WJNMK, Niet te breken! :') :D
Die heeft een vriendin van me ook
pi_97976076
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ze verwachten een drukke avondspits. Ga maar met de trein richting fysio denk ik. Bweuh, ben ik veel langer onderweg, maar het scheelt me op de terugreis denk ik.
hier op de A50 staat nu al 8km :')!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 12:10:37 #161
70532 loveli
N
pi_97976079
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Net als veel meer succesvolle vrouwen :Y
crap in = crap out
pi_97976095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Heeft ze goede smaak! ^O^ :Y

:D en ik maar afvragen wanneer loveli die opmerking ging plaatsen...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:11:24 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97976105
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hier op de A50 staat nu al 8km :')!
Ik bedoel maar.
pi_97976337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Die van mij: 40,- belasting en 70,- verzekering in de maand :{
0 euro belasting en 26 euro verzekering :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 12:20:06 #165
70532 loveli
N
pi_97976405
66 belasting, 23 ofzo verzekering.
crap in = crap out
pi_97976431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
nee, niet voor mij :P
pi_97976478
zou 't wel leuk vinden als 't rolschaatsje naar een bekende gaat :+
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:24:07 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97976595
Ik ga zo 12 boeken terugbrengen naar de bieb! :9
pi_97976631
Ik heb geen auto :D vroeger hadden we: een fiat panda, toen een volvo 440 (mijn favoriet, heerlijke auto) en toen een ka. Ik heb alleen in een de ka gereden. Voor lessen in een BMW en Audi, en 1 keer in de lease auto van een vriendein.

Ik interesseer me niet zo voor auto's geloof ik. Als ie me maar van A naar B brengt. De Volvo was nog goed toen we hem wegdeden, prachtauto.
pi_97976664
Ik heb een Alfa Mito en dan de snelste benzine uitvoering O+

Ben alleen bang dat ik die niet zo heel lang meer heb :+
SPOILER: foto-auto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97976749
ik wil een volvo. Zo'n oude, rode.

en ik ben serieus aan eht twijfelen te sparen voor een auto'tje, t geeft zoveel meer flexibiliteit, en het OV is hier buiten de stad niet zo goed.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:27:54 #172
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97976769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef progje het volgende:

O+ O+
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:32:00 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97976919
Mijn moeder is gisteren gekatheteriseerd en nu moet ze dus een hartoperatie ondergaan. Reken je ook niet echt op van tevoren -O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:32:31 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97976941
He gets Vik -O-. Al snel?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:33:21 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97976982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets Vik -O-. Al snel?
Geen idee, net even gemaild. Ze heeft ook niet geslapen vannacht, dus maar goed dat ik mijn plan om dit weekend even langs te gaan heb uitgesteld.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:34:36 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97977034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen idee, net even gemaild. Ze heeft ook niet geslapen vannacht, dus maar goed dat ik mijn plan om dit weekend even langs te gaan heb uitgesteld.
Die logica volg ik niet helemaal? Maar, ik hoop voor haar dat ze er niet lang tegenaan hoeft te hikken.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:35:20 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97977070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die logica volg ik niet helemaal? Maar, ik hoop voor haar dat ze er niet lang tegenaan hoeft te hikken.
Nou ze is vast moe/zwakjes etc en ik ben nogal een tetteraar als ik lang niet thuis ben geweest :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97977128
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder is gisteren gekatheteriseerd en nu moet ze dus een hartoperatie ondergaan. Reken je ook niet echt op van tevoren -O-.
he, getverderrie!
pi_97977145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen rijbewijs :Y) :+

Cocoface, wat een leuke katjes O+ En Dude is een leuke pluizebal!
En waar was dat jurkje van? O-) :9
Ja, Dude is leuk he? IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE :D

Jurkje komt van Zalando :P

Hmm, alleen kan ik 'm nu ineens niet meer vinden.. Terwijl ik 'm er vanochtend af heb geplukt)
pi_97977154
Getsie Vik :{ Beterschap voor je mem gewenst.

:o de 1.4 multi-air progje? Op zich wel leuk 170pk in zo'n bak, alleen altijd bang dat je net als bij de VW 1.4tfsi-tjes al bij 3000 toeren de turbo hoort joelen... Relaxed rijden is er dan niet bij.
pi_97977205
Beterschap voor je moeder Vik :*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:41:02 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97977284
Aw Vik, naar nieuws! Beterschap voor je mams!

Fluffy Dude O+

Ik ga zo naar de trein, skripzi inleveren en boeken retourneren en meeten met een vriendinnetje O+

Bis später slankies!
pi_97977371
Naar nieuws Viking, sterkte!

Ik heb ook geen rijbewijs...ben een jaar geleden begonnen met lessen, maar nooit afgemaakt, ook mijn theorie niet. Ik heb er gewoon de motivatie niet voor, we gaan toch geen auto kopen.

Lijstje van gisteren:

O - 2 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas, 150 ml volle yoghurt
T - appel
L - 3 meergranen bt, 1 met hummus, i met kaas, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - klein handje ongezouten amandelen
D - zilvervliesrijst, bimi met ui en knoflook en sojasaus, snijboontjes
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker
T - 2 kleine pruimen, handje gezouten gemengde noten

Vandaag:

O - 2 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas
T - appel
L - 3 meergranen bt, 1 met hummus, i met kaas, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - 150 ml yoghurt, handje ongezouten amandelen
D - bloemkool met kaas, varkensfiletje, cherry tomaatjes
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker, misschien wat fruit

Sporten is er deze week bij ingeschoten, moest naar Zweden voor werk meteen na mijn vakantie en ben kapot, heb maandag geprobeerd te sporten, maar halverwege trok ik het even niet meer.
Maar morgen ga ik hardloopschoenen kopen, lijkt me lekker om buiten te sporten.
Mijn ren-skills zijn alleen waardeloos, dus ik ga het proberen op te bouwen door rennen/lopen af te wisselen.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:46:25 #184
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97977463
beterschap! niet leuk nee.
~ Bonito La Risa ~
pi_97977508
Sterkte Vik!

Hmm, mijn daewoo matiz komt zeker ook niet door de keuring? :P Maar wat was ik er afgelopen winter blij mee. O+ Al vind ik het nog steeds heeel jammer dat een goede mazda mx5 net buiten budget lag. Langer sparen was helaas geen optie.

Mijn lief krijgt binnenkort een nieuwe ford mondeo. Met een automatische inparkeerfunctie geloof ik :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97977531
Wat naar! Open hartoperatie? Of dotteren en zo'n shunt plaatsen?
pi_97977584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar echt: mannen die denken dat ze beter kunnen rijden dan vrouwen hebben echt een totaal gebrek aan realiteitszin. Ik voel me bij vrouwen in de auto doorgaans een stuk veiliger dan bij mannen met hun levensgevaarlijke patsgedrag.
Mannen rijden over het algemeen beter, zekerder etc. Vrouwen zijn over het algemeen wat voorzichtiger of maken juist stomme foutjes (paaltjes tijdens inparkeren) Mannen rijden wel vaak harder/te hard, maar hebben ondertussen meer controle over de auto.

Dit zal ik natuurlijk nooit tegen een man zeggen :7
Worry is a misuse of imagination
pi_97977607

Awesome beest :D Ik zou iedere keer vrolijk worden als ik naar 'm keek _O- O+
pi_97977630
Wel tip-top lijstjes Novem! ^O^ Sporten komt later wel weer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Mannen rijden over het algemeen beter, zekerder etc. Vrouwen zijn over het algemeen wat voorzichtiger of maken juist stomme foutjes (paaltjes tijdens inparkeren) Mannen rijden wel vaak harder/te hard, maar hebben ondertussen meer controle over de auto.

Mislukt :P Maar wat je noemt was voor de meesten van ons al duidelijk ;) :D
pi_97977681
Omg, sorry voor de spam. Maar damn, deze wint nog harder :D

pi_97977706
Get Vik :*
Ik ga eens eten en de bandjes vastzetten aan mijn jurkje erna.
Puppegup ligt op schoot te slapen O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97977713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
Gniffel wat een hoofd!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:54:33 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97977773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef conleche het volgende:
Wat naar! Open hartoperatie? Of dotteren en zo'n shunt plaatsen?
Géén idee. Geen open hartoperatie, denk ik.

Er staat me iets van bij dat ze het had over gedotterd moeten worden als het niet goed was, maar waarom ze dat dan niet gewoon zo gezegd heeft? Ze klonk verrast over het nieuws en dotteren zou niet superverrassend zijn. Naja, ik hoor het nog wel. M'n vader is ook al eens gedotterd en die moet binnenkort ook gekatheteriseerd worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_97977789
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef Probability het volgende:

[..]

toen ik afgelopen weekend in het noorden was moest ik echt heel hard lachen om die vriend met wie ik was. Terwijl de weg helemaal leeg was, reed hij constant 10 km. langzamer dan de limiet, altijd met z'n handen op 10 voor 2, en in plaats van van de vijfde versnelling terug te schakelen naar de 1 voor een stoplicht, ging hij langzaam van 5 naar 4 naar 3 etc.
pi_97977797
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef progje het volgende:

:9~ hij was er nog niet toen ik deze kocht maar anders :+
SPOILER
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:55:32 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97977812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:9~ hij was er nog niet toen ik deze kocht maar anders :+
SPOILER
Jaaa, leuk kleurtje ook :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:56:07 #197
148689 Muis006
pi_97977831
Verstandskiezen gaan er dinsdag uit. Boven en onder, onder groeit schuin en is ontstoken, boven groeit recht maar zit te dicht op de laatste kies.

Iemand lekkere tips voor vloeibaar voedsel :')?
pi_97977869
auto 1: lelijke eend uit 1974
auto 2: Renault 11 uit '88
auto 3: Alfa Romeo 33 Imola. uit ?
auto 4 Mercedes E klasse combi Elegance uit '97

Ik denk helemaal niet dat mannen op zich beter rijden dan vrouwen. De meeste mannen rijden meer kilometers dan vrouwen en hebben meer ervaring en zullen dan beter rijden dan vrouwen zonder veel ervaring.

Ik rij al lang, ik rij veel en ik rij net zo goed als veel mannen die ik ken die ook veel rijden en beter dan degenen met weinig ervaring.

En de fuzzzzz about inparkeren begrijp ik niet. Als je let op een paar dingen, kán het niet fout gaan.
pi_97977905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
:D

Jagar, mag ik z'n e-mail? Ik vraag mij altijd af wat dat soort mensen bezielt namelijk...

Ennuh,
_O_ voor de mensen van de VPRO met hun 60.000,- kostende drol! _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef conleche het volgende:
auto 3: Alfa Romeo 33 Imola. uit ?
O+
pi_97977907
awh, da's minder Vik! Hoop dat ze 't goed doorstaat! :*
Ja doei.
pi_97977958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jaaa, leuk kleurtje ook :9.
Dat wel maar volgende wordt echt een VW.
Ben klaar met rammelende auto's :{w /verwend nest.
pi_97978002
Wie van de Slankies is dit trouwens? :P
Wel mooi vrouwtje :@
pi_97978154
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
OMGOMGOMG Ik schaam mij vrouw te zijn als ik dit zie. Wat een labielo. En ze was aan het internetdaten? Hmmmzzz, ben benieuwd hoeveel retards hier nu nog op reageren omdat ze niet lelijk is. :D
pi_97978168
quote:
HAHAHAHAHAHA!!!!

quote:
first 40 seconds: hot girl, why does she not have a bf...

41 seconds + : ooooooooooooooohhhh
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:08:54 #205
148689 Muis006
pi_97978285
Ahahaha ik versta het niet en zelfs dan is het hilarisch _O-

In de categorie LEAVE BRITNEY ALONE hysteria.
pi_97978306
Ach, had nog wel een half jaar met 'r uit kunnen houden denk ik })
Gestoorde vrouwen in bed O+
pi_97978307
V1z0R, dit is geniaal <3 Martijn en ik liggen dubbel van het liggen. Ik heb 'm nu al twee keer gezien en ik ga nog eens :D

"I'm sorry, I'm just thinking about cats :'( "

Awesome _O_
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:10:22 #208
148689 Muis006
pi_97978332
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R, dit is geniaal <3 Martijn en ik liggen dubbel van het liggen. Ik heb 'm nu al twee keer gezien en ik ga nog eens :D

Awesome _O_
_O- wat?
pi_97978411
Het is nep?!? :o

Hier nog eens hetzelfde meisje, maar dan anders :D

V1z0R: dit meisje is geweldig. Knap en geweldig gevoel voor humor blijkbaar :D
pi_97978435
Tenminste, ik vind ze heel erg op elkaar lijken...

Edit: ja dus. Fake. Maar wel geniaal :D
pi_97978450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Ach, had nog wel een half jaar met 'r uit kunnen houden denk ik })
Gestoorde vrouwen in bed O+
Dat meen je niet. Deze miauwt je vast de oren van je kop en zet al haar nagels in je rug. (En dan niet voor een lief krasje.
pi_97978490
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O- wat?
Zo grappig vond ik het blijkbaar :D :P
pi_97978497
quote:
hahaha, geweldig! Hier heb ik goed om gegniffeld!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:16:05 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97978513
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R, dit is geniaal <3 Martijn en ik liggen dubbel van het liggen . Ik heb 'm nu al twee keer gezien en ik ga nog eens :D

Awesome _O_
HAHAHAHAHA, hier lig ik nou dubbel om :') :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_97978552
_O-
wel een deceptie dat het fake blijkt te zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:17:33 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97978556
Men, ik lachte zo hard om Coco dat M hiernaartoe kwam om mee te lezen wat er nou zo grappig was :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97978560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA, hier lig ik nou dubbel om :') :D.
...Serieus? Dat vind je grappiger dan het filmpje? :o

Rare vik ^^
pi_97978566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef Phaidra het volgende:
_O-
wel een deceptie dat het fake blijkt te zijn.
Een beetje wel he? ;(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:17:57 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97978570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

...Serieus? Dat vind je grappiger dan het filmpje? :o

Rare vik ^^
Filmpje nog niet gezien :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97978607
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Deze miauwt je vast de oren van je kop en zet al haar nagels in je rug. (En dan niet voor een lief krasje.
Ik heb de 3,5uur versie van nyan cat onafgebroken geluisterd...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het is nep?!? :o

Hier nog eens hetzelfde meisje, maar dan anders :D

V1z0R: dit meisje is geweldig. Knap en geweldig gevoel voor humor blijkbaar :D
Ik ben verliefd inderdaad, helemaal omdat ze op d'r channelachtergrond een foto heeft met duck-face! :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:23:13 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97978730
Jammer dat het nep is :').
pi_97978784
De Fruit Joy reclame was ook nep!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:25:24 #223
148689 Muis006
pi_97978795
Ach, dit is ook een leuke neppe:

vrijdag 10 juni 2011 @ 13:27:45 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97978869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Ach, dit is ook een leuke neppe:

Die is niet nep :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97978871
Oh, Muis, nu moet ik weer aan de star wars kid denken. Awesomeness <3
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:29:43 #226
148689 Muis006
pi_97978927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die is niet nep :').
Wel toch? Was dat een andere?

Hij flipt iig behoorlijk :')
pi_97978937
hier ook nog even een *knuf* voor Vik!
pi_97978940
Franse auto's zijn bagger. We hadden ooit een (nieuwe!!) citroen en daar brandde de hoofdzekering continue door als het buiten warm was. Zoals op vakantie. Hele vakantie zonder airco of muziek omdat de auto anders panne had. Geweldig. Later als ik groot ben wil ik ook een mooie auto. Zo'n patserbak :') of een landrover ofzo. Gebeurt toch niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:30:35 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97978962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wel toch? Was dat een andere?

Hij flipt iig behoorlijk :')
Hoeft toch niet nep te zijn? Flippende mensen bestaan echt hoor :Y. Ik flipte vroeger ook wel eens als dingen niet zo gingen als ik wilde. Niet zo erg, maar het heeft er wel trekjes van O-) .

En de StarWarskid? :o. Enlighten me?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:31:24 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97978984
Thx voor de sterktewensen! :*. Gaan er maar vanuit dat alles gewoon goed komt. En dat ze zich dan gaat gedragen naar haar leeftijd ipv als een dertiger :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:33:23 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97979041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Thx voor de sterktewensen! :*. Gaan er maar vanuit dat alles gewoon goed komt. En dat ze zich dan gaat gedragen naar haar leeftijd ipv als een dertiger :+.
Dat laatste pleit eigenlijk voor haar O+ Maar sterkte inderdaad Vik, voor jullie allemaal
pi_97979048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoeft toch niet nep te zijn? Flippende mensen bestaan echt hoor :Y. Ik flipte vroeger ook wel eens als dingen niet zo gingen als ik wilde. Niet zo erg, maar het heeft er wel trekjes van O-) .

Yup, die gast is legen....wait for it... dary! :D

Gast neemt achterlijk filmpje van zichzelf op, anderen gooien het online, het gaat viral en er worden allemaal parodieën op gemaakt :D

vrijdag 10 juni 2011 @ 13:34:22 #233
148689 Muis006
pi_97979067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja ik weet dat mensen flippen :') maar een van die beruchte filmpjes is iig nep.
pi_97979113
Star Wars Kid niet kennen? :o You don't know Jack Schitt!
pi_97979145
Even een vraagje: Als jullie een flyer met daarop een vacature in jullie handen krijgen wat zouden jullie daarmee doen?
pi_97979154
Vliegtuigje vouwen!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:37:27 #237
148689 Muis006
pi_97979175
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Vliegtuigje vouwen!
Sad but true _O-
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:38:07 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97979199
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
Even een vraagje: Als jullie een flyer met daarop een vacature in jullie handen krijgen wat zouden jullie daarmee doen?
Hangt van de vacature af. En de plaats waar ik de flyer krijg.
Dus even blik erop, en dan weggooien of bellen.
pi_97979206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Sad but true _O-
Oe, oe, oe! :o Goed idee, zet 'm direct op!

* V1z0R zit headbangend achter z'n PC

Ahoy 2009 O+
pi_97979299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hangt van de vacature af. En de plaats waar ik de flyer krijg.
Dus even blik erop, en dan weggooien of bellen.
Doelgroep: Schoolverlaters dus ook interessant van ouders met drop outs ;)
Plaats: Scholen, lokale braderie en winkels.
We zoeken echt jongelui die om de hoek wonen en die willen werken-leren.
pi_97979330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Vliegtuigje vouwen!
:+ wat moeten we doen om jou ernaar te laten kijken?
pi_97979336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doelgroep: Schoolverlaters dus ook interessant van ouders met drop outs ;)
Plaats: Scholen, lokale braderie en winkels.
We zoeken echt jongelui die om de hoek wonen en die willen werken-leren.
In school zou ik ze niet uitdelen eigenlijk, je wil niet op je geweten hebben dat jongeren stoppen met school ómdat ze een baan kunnen krijgen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97979400
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:+ wat moeten we doen om jou ernaar te laten kijken?
Iets met gratis bier, mooie auto's of vrouwen met hoepeloorbellen erop zetten :)
pi_97979437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In school zou ik ze niet uitdelen eigenlijk, je wil niet op je geweten hebben dat jongeren stoppen met school ómdat ze een baan kunnen krijgen.
Het is een opleiding mét baan dus wel iets genuanceerder dan "gewoon" stoppen met school.
pi_97979452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Iets met gratis bier, mooie auto's of vrouwen met hoepeloorbellen erop zetten :)
_O- *hoepeloorbellen gaat zoeken.
pi_97979455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Hoe leeft een dertiger dan volgens jou?
pi_97979493
Al die grote auto's die toch niet nodig zijn zijn energieverspilling.
pi_97979603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Al die grote auto's die toch niet nodig zijn zijn energieverspilling.
QFT.

MI, ik zou er niet op reageren, maar als ik toevallig op zoek was misschien wel :P
pi_97979632
Ik zit snoepjes weg te kanen. Ik eet nooit nooit nooit snoep. maar nu had ik er zo'n zin n! Heb al 2 perzikjes, 2 heksehyl en 3 zure beertjes op :o
pi_97979633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

QFT.

MI, ik zou er niet op reageren, maar als ik toevallig op zoek was misschien wel :P
Jullie vallen ook geen van allen in de doelgroep ;)
Anders had ik Vik allang een baan aangeboden :P ;)
pi_97979642
Vik, sterkte aan je mama!
Suf dagje hier...
pi_97979963
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers
L: 2 crackers met een gekookt eitje, stukje oude kaas, 2 plakjes droge, harde worst, stuk paprika en 2 snoeptomaatjes.
D: pizzapunt
T: Haagen Dasz ijs!

Vandaag:

O: Gekookt eitje, 30 gram gerookte kipfilet
L: Halve paprika, 30 gram geitenkaas, 25 gram oude kaas, lente-ui, 2 plakjes harde, droge worst, 2 crackers
T: bakje aardbeien met zoetstof
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: Sigme's big gehaktballetjes, wilde spinazie, gekookt aardappeltje, jus, ketchup
pi_97980173
Hoi. Kapper geweest, binnen uur klaar, snel naar huis naar den hond. Ik glimlach nog naar de postbode om er na 2 seconden vloekend achter te komen dat mijn huissleutels nog binnen liggen. KUT.

Tante op de hoek gebeld, ja heb reservesleutel EN dochter is thuis! Door de regen gerend, sleutel mee. Is het de sleutel van de oude voordeur }:|

Ik zit nu dus in mijn eigen huis, want die sleutel zat wel nog in mijn tas :{ Ik heb maar een machine was ingezet en bedenk nu wat ik nog kan doen dat geen 100 euro aan slotenmaker gaat kosten :{
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:02:07 #254
148689 Muis006
pi_97980218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oe, oe, oe! :o Goed idee, zet 'm direct op!

* V1z0R zit headbangend achter z'n PC

Ahoy 2009 O+
Arena 200nogwat :Y

Enige jammere vond ik dat ze Until it Sleeps niet hebben gespeeld toen.
pi_97980317
Opties: als het dalijk droog is ladder in de auto mikken en proberen over de poort te klimmen. En een broek aantrekken. Zal wel niet gaan lukken, want aan de andere kant is er niks waar ik op kan leunen om weer naar beneden te klimmen + ik heb hoogtevrees en een beroerde motoriek.

Oom laten klimmen, maar dat vind ik ook alweer zoiets :@

En deze opties gaan ervan uit dat de sleutel nog op de achterdeur steekt, daar ben ik niet 100% zeker van.

Eigenlijk zou ik ook geen internet meer hebben hier vandaag. Hm, geluk bij een ongeluk :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:04:37 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97980323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Syrena het volgende:
Hoi. Kapper geweest, binnen uur klaar, snel naar huis naar den hond. Ik glimlach nog naar de postbode om er na 2 seconden vloekend achter te komen dat mijn huissleutels nog binnen liggen. KUT.

Tante op de hoek gebeld, ja heb reservesleutel EN dochter is thuis! Door de regen gerend, sleutel mee. Is het de sleutel van de oude voordeur }:|

Ik zit nu dus in mijn eigen huis, want die sleutel zat wel nog in mijn tas :{ Ik heb maar een machine was ingezet en bedenk nu wat ik nog kan doen dat geen 100 euro aan slotenmaker gaat kosten :{
Deur openflipperen door brievenbus
Naar binnenklimmen via openstaand raampje
Buurjongetje raampje in laten gooien en bij de verzekering claimen
Zelfs eens kijken of je overdreven goed verzekerd bent en "verlies" of "vergeetachtigheid" kunt claimen bij de verzekering.
pi_97980350
Ohja, had ik al gezegd dat ik een starlet wil? :')
pi_97980415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zelfs eens kijken of je overdreven goed verzekerd bent en "verlies" of "vergeetachtigheid" kunt claimen bij de verzekering.
Gaat allemaal niet, we hebben kunstof kozijnen met van dat hele dikke thermoglas oid. Boven staan wel ramen open, maar die staan op kiepstand.

Wat kost een slotenmaker gemiddeld?
pi_97980418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers
L: 2 crackers met een gekookt eitje, stukje oude kaas, 2 plakjes droge, harde worst, stuk paprika en 2 snoeptomaatjes.
D: pizzapunt
T: Haagen Dasz ijs!

Vandaag:

O: Gekookt eitje, 30 gram gerookte kipfilet
L: Halve paprika, 30 gram geitenkaas, 25 gram oude kaas, lente-ui, 2 plakjes harde, droge worst, 2 crackers
T: bakje aardbeien met zoetstof
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: Sigme's big gehaktballetjes, wilde spinazie, gekookt aardappeltje, jus, ketchup

dat van gister is wel heel weinig, ook met het ijsje....

Ook die van vandaag vind ik niet zo heeeel veel.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:07:47 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97980437
Hm, wat zouden jullie doen?

Trein: geen file, maar vertragingskans door slecht weer (als er onweer komt, blikseminslag enzo) en bovendien: druk, langere reistijd.

Auto: nu beetje file, terug waarschijnlijk veel, maar ik kan ook binnendoor terugrijden, duurt wel langer, maar hoogstwaarschijnlijk geen file.

Hm hm hm...
pi_97980460
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Arena 200nogwat :Y

Enige jammere vond ik dat ze Until it Sleeps niet hebben gespeeld toen.
In Ahoy ook niet :{

XM, auto!
pi_97980493
Ik kan nog evt. het garagedak op, maar dan blijft de vraag hoe ik weer beneden kom. Onschonden het liefst :+ En dan moet ik zeker weten dat de sleutel nog op de keukendeur zit. Anders ben ik achterom en kan nog niet binnen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:09:02 #263
148689 Muis006
pi_97980495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

In Ahoy ook niet :{

XM, auto!
Stom he. En dan wel St. Angermeuk.
pi_97980586
Wij hadden Death Magnetic nummers, moet wel zeggen dat die beter waren dan St. Anger...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:12:57 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97980678
Ik heb een kiepraam weleens open gekregen van buitenaf toen ik de voordeur dicht had gegooid en mijn dochtertje van toen 1,5 alleen binnen was. Het kan dus wel.

Hup. Ladder mee, garagedak opklimmen, ladder optrekken, aan de andere kant weer naar beneden laten, eraf klimmen, achterdeur controleren.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:14:00 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97980726
En lief lachen naar de buren en voorbijgangers! :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:14:09 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97980733
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jammer, je was me voor _O- (ook niet zo gek na een half uur natuurlijk :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_97980759
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hahaha, geweldig! Hier heb ik goed om gegniffeld!
:D!

"I just want them all in a basket... O+ :') "
Ja doei.
pi_97980804
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een kiepraam weleens open gekregen van buitenaf toen ik de voordeur dicht had gegooid en mijn dochtertje van toen 1,5 alleen binnen was. Het kan dus wel.

Hup. Ladder mee, garagedak opklimmen, ladder optrekken, aan de andere kant weer naar beneden laten, eraf klimmen, achterdeur controleren.
Zo'n ladder heb ik niet, het is zo'n ding dat je moet uitklappen. Ik wacht in elk geval maar even tot mijn oom thuis is (16.30 uiterlijk), dan kan ik het met dat ladderding proberen en kan hij hem aangeven en dan kan ik 'm aan de andere kant neerlaten.

Goddank heeft de hond genoeg water en al gegeten :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:16:31 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97980833
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe leeft een dertiger dan volgens jou?
Die kan in principe alles / nog een heleboel aan, m'n moeder met haar 69 jaar niet meer en ze wil nog steeds alles kunnen en alles doen, terwijl ze al vaker een waarschuwing heeft gedaan.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:19:13 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97980939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
En lief lachen naar de buren en voorbijgangers! :')
:').

Als zoiets vroeger bij ons thuis gebeurde, werd ik altijd door het bijkeukenraampje naar binnen gefrot om de deur van binnenuit open te maken :').

Needless to say dat zoiets me nu niet meer lukt :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:20:39 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97980992
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:o wat een ideeën, ervaringsdeskundige? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:22:21 #273
148689 Muis006
pi_97981056
O: dubbele boterham kaas, beker melk, visolie, multivitamine
T: niks, tandarts
L: broodje pate, croissant met boter
T: kersen
D: kip madras met veel veggies en appel
T: weet ik nog niet
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:22:44 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97981064
Wij gaan patat eten vanavond :9.

En ik ga met de auto, want dan kan ik slam-fm lekker hard zetten B-) .

Oja, lijstje.

O: meergranenbroodje met kaas
L: banaan
D: patat dus :')

Wow, puik, al zeg ik het zelf!
pi_97981092
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:25:11 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97981149
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan patat eten vanavond :9.

En ik ga met de auto, want dan kan ik slam-fm lekker hard zetten B-) .

Oja, lijstje.

O: meergranenbroodje met kaas
L: banaan
D: patat dus :')

Wow, puik, al zeg ik het zelf!
Ja tof! het is half 3, wat let je om er iets aan te doen?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:25:35 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97981166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o wat een ideeën, ervaringsdeskundige? :P.
Ja, maar dat schreef ik al :P
pi_97981186
O+ ik had witlof in stukjes met daarbij tonijnsalade met mais en wat 18+kaas, geraspt, uit de oven als lunch O+
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:26:08 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97981193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja tof! het is half 3, wat let je om er iets aan te doen?
Geen trek en dat ik over niet al te lange tijd richting R'dam moet.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:26:32 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97981208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
O+ ik had witlof in stukjes met daarbij tonijnsalade met mais en wat 18+kaas, geraspt, uit de oven als lunch O+
Is dat hele kinky kaas? :7
pi_97981353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Syrena het volgende:

oeh wat naar! Kennis met inbreek-skills bellen? Heb ik een keer gehad :')

Een vriend kwam op bezoek, met de auto, gooit de deur dicht, sleutels er nog in. oeps... gelukkig wist mijn handige buurman dat binnen 10 minuten te fixen *)
pi_97981439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat van gister is wel heel weinig, ook met het ijsje....

Ook die van vandaag vind ik niet zo heeeel veel.
Die van gister had ik zelf gister al wat over gezegd, dat dat niet best was en het 'ijsje' was dit:

Vandaag is wel oké toch? Ik kan er nog wel wat volle kwark bij doen inderdaad.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:34:02 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97981459
Lijstje:

O: yoghurt met aardbeien
S: 4,5 km hardlopen
T: raketijsje
T: banaan
L: twee boterhammen, omelette au fromage
T: mango
T: 250 gr worteltjes
D: weet ik nog niet
T: 1 of 2 flesjes kriekbier :') (ik ben alleen :'()
Niet meer actief op Fok!
pi_97981484
Omelette du fromage! }:|
pi_97981492
Ik ga zo maar weer eens wat familie bellen, wanneer ze thuiskomen. En of ze ladders hebben. Fatsoenlijke :+ Hopelijk verwijzen ze niet allemaal naar de ladder van mijn ene oom, die ligt namelijk in mijn tuin en die krijg ik nooit in mijn auto :')
pi_97981510
Co ik vind dat jij echt wienig eet. niet zo weinig en gezonder dan XM doet :P maar ja.

XM, ik weet dat het tegen dovemansover is, maar Mozes eet eens wat. Liefst iets groens. Of wortels.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:35:30 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97981513
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
pi_97981599
Ik vergeet mijn sleutels bijna wel 1x per maand. :') Er is 1 buuf met de sleutel en als die er niet is moet ik bij een andere buuf over de schutting. En achter heb ik de deur gewoon open. Vroeger niet, dan moest ik ook nog door het keukenraampje aan de bovenkant van de deur, daar waar je echt maar net doorkan.

1x was er pas iemand thuis 4 huizen verder, toen heb ik een schuttingmarathon gedaan.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:38:04 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97981602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Nee, dat schijnt grammaticaal niet juist te zijn :P. Co? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97981616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef Perruche het volgende:
Co ik vind dat jij echt wienig eet. niet zo weinig en gezonder dan XM doet :P maar ja.

XM, ik weet dat het tegen dovemansover is, maar Mozes eet eens wat. Liefst iets groens. Of wortels.
OOOhhh ik word nu echt afgerekend op 1 klote-dag!!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:38:42 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97981621
Ik ben m'n sleutels nog nooit vergeten *O*.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:39:35 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97981650
Ik wel en toen zijn we hardlopend naar Marks vader gegaan. Hadden toch de kleertjes al aan dus, kwam mooi uit :P. Hier kan ik de deur niet achter m'n kont dichttrekken, dus hier vergeet ik ze niet.

Wel de deur weer een half uur open laten staan net :'). Gelukkig heeft Pippa niks gemerkt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97981716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is 'au'
pi_97981856
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef conleche het volgende:

[..]

OOOhhh ik word nu echt afgerekend op 1 klote-dag!!
Nou ja ik vind dat wel vaker maar meestal zeg ik niets omdat ik weet dat iedereen andere behoeftes heeft enzo :P en je eet wel gezond :Y
pi_97981925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:6

vrijdag 10 juni 2011 @ 14:47:38 #296
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97981995
Zo. Ik ga even een slaapzak scoren en dan een weekendje weg! :W
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:48:04 #297
148689 Muis006
pi_97982012
Veel plezier!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:48:55 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97982060
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is 'au'
*O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_97982062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou ja ik vind dat wel vaker maar meestal zeg ik niets omdat ik weet dat iedereen andere behoeftes heeft enzo :P en je eet wel gezond :Y
Ik eet gemiddeld zo'n 1800 kcals per dag, meer dan dat en ik kom aan, het is niet anders ;( En bij die 1800 kcals moet ik ook nog geregeld sporten, anders kom ik zelfs langzaam aan ipv stabiel te blijven.
pi_97982104
Ik heb geen zin meer :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:50:28 #301
148689 Muis006
pi_97982129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef Perruche het volgende:
Ik heb geen zin meer :D
Dan zeg je dat je hoofdpijn hebt.