altijd fijn die serieuze hardwerkende studenten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Plagiaat plegen, een vraagje en verhaaltje
Maar hij heeft wel bekend toch? En ik vind het eerder stom dan iets anders.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wachtte tot XM wakker was om een goeie te zoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
Muis, doe eens een ander plaatje in de OP?
Eerstejaars studenten (zeker als ze vers van de middelbare school komen) zijn vaak nogal dom m.b.t. dit soort zaken. Ze realiseren zich vaak écht nog niet wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dat doen wij ook. Maar toch. Bij 90% van de studenten blijft de info niet plakken. Tot ze een keer goed schrikken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het wordt er bij ons in ieder geval nog net niet ingeramd! Vanaf college 1, dat ging over plagiaat![]()
Zullen de kipjes blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens,
Het katje dat ik laatst had gevonden bij de bloembak was waarschijnlijk uit een nest wilde katten.
Bij m'n pa en ma in 't kippenhok zit nu namelijk een mama-kat met kleintje die precies lijkt op die ik gevonden had.
En dat kreng is zo vals als de neten.
Er is hier ergens op Fok! een topic dat loopt over een kat die bij kippen inwoont. Heel gemoedelijk en knus!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wachtte tot XM wakker was om een goeie te zoeken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dode tuinkabouter een leuke?
Die zitten toch altijd in de bomenquote:
Kippen in de bomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef V1z0R het volgende:
Perr, geen smoothie's meer als ontbijt?![]()
[..]
Die zitten toch altijd in de bomenSowieso kan die kat niets beginnen, lopen drie hanen bij en die hebben 'm zo te pakken
Ik vind het een beetje een hoop stennis om niks, eerlijk gezegd. En heb ook wel eens bij opdrachten onderling elkaar stukken toegemaild en (wél in mijn eigen woorden) ideeen van anderen overgenomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het feit dat hij al in andermans werk gaat zitten zoeken naar dingen waar hij zelf niet op kon komen (en dan geen échte bronnen, maar gewoon andermans essay voor dezelfde opdracht) vind ik al wat 'verdacht', bij gebrek aan ander woord.
Natuurlijk duurt het soms even voordat je argumenten bij elkaar hebt en je vindt er altijd wel weer wat bij, maar echt in het werk van je medestudent gaan zoeken naar argumenten die je 'ook wel kunt gebruiken' is gewoon iets waarvan je sowieso al een onderbuik gevoel moet krijgen 'dat het niet klopt wat je doet', vind ik.
Nee, want die is dichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok. Heb je een linkje naar het topic?
Het gaat niet zozeer om het idee dat hetzelfde is, maar om het woord voor woord kopieren. Mensen verwoorden altijd dingen anders en juist aan die verwoording kan je zien of iemand de stof begrepen heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een hoop stennis om niks, eerlijk gezegd. En heb ook wel eens bij opdrachten onderling elkaar stukken toegemaild en (wél in mijn eigen woorden) ideeen van anderen overgenomen.
So whatDan las ik dat van medestudenten en dacht ik "oh ja! Daar had ik nog even niet aan gedacht, had ik ook kunnen bedenken" Ik weet ook vrij zeker dat anderen dat ook wel eens met mijn dingen hebben gedaan. Ik kan er persoonlijk echt niet wakker van liggen.
Stel nu dat je de opdracht in elkaars bijzijn maakt en je kletst in je pauze over wat je hebt geschreven. Dan noemt de een iets, waar jij nog niet aan had gedacht en je schrijft dat op, is dat ook plagiaat?
Dan moet ik inloggenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want die is dichtwel een linkje naar Speurders.nl
En ik maar denken dat je mijn tip qua vast voedsel als ontbijt had aangenomen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kippen in de bomendie van ons niet!
En geen smoothieS even, de staafmixer is het aan het begeven. Ik wil als mn salaris er is een nieuwe kopen! Daarnaast moesten de granen op
Daar ging het toch wel om? Want er wordt toch gezegd dat als hij het in eigen woorden had gekopieerd dat het nog steeds plagiaat zou zijn geweest? En dat het al 'fout' is als je in een ander essay gaat zoeken naar andere/extra argumenten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om het idee dat hetzelfde is, maar om het woord voor woord kopieren. Mensen verwoorden altijd dingen anders en juist aan die verwoording kan je zien of iemand de stof begrepen heeft.
Ik niet, ik jatte ze van scholieren.comquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar ging het toch wel om? Want er wordt toch gezegd dat als hij het in eigen woorden had gekopieerd dat het nog steeds plagiaat zou zijn geweest? En dat het al 'fout' is als je in een ander essay gaat zoeken naar andere/extra argumenten?
Woord voor woord kopieren vind ik gewoon stomMan, ik heb hele boekverslagen gekopieerd en in mijn eigen woorden herschreven op de middelbare school, zonder ooit een boek te hebben gelezen. Wie niet?
Ten eerste ben je dan zelf gewoon dom bezig, want dat valt heus wel op,en ten tweede breng je dan een medestudent in de problemen, dus dat vind ik niet kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Op Windesheim had een medestudent een passage uit mijn essay woordelijk overgenomen. Was ik op z'n zachtst gezegd niet zo blij mee. Haar gemaild met de vraag of ze het wilde aanpassen, de docent gemaild voor het geval ze dat niet deed om even duidelijk te maken dat mijn tekst de brontekst was... En dat was dan post-HBO hè?.
Ik niet, maar dat zal je niet verrassenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar ging het toch wel om? Want er wordt toch gezegd dat als hij het in eigen woorden had gekopieerd dat het nog steeds plagiaat zou zijn geweest? En dat het al 'fout' is als je in een ander essay gaat zoeken naar andere/extra argumenten?
Woord voor woord kopieren vind ik gewoon stomMan, ik heb hele boekverslagen gekopieerd en in mijn eigen woorden herschreven op de middelbare school, zonder ooit een boek te hebben gelezen. Wie niet?
![]()
ik ook, en die herschreef ik danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik niet, ik jatte ze van scholieren.com
Ik las altijd wat uit het begin, wat uit het midden en wat van het einde als ik het boek echt stom vondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat zal je niet verrassen. Ik heb wel gebruikgemaakt van boekverslagen op het internet, ter inspiratie, maar ik heb altijd netjes m'n boeken gelezen en m'n eigen verslagen gemaakt
.
Ik wel. 1x. En precies over dat boek stelden ze vragen tijdens mijn mondelingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat zal je niet verrassen. Ik heb wel gebruikgemaakt van boekverslagen op het internet, ter inspiratie, maar ik heb altijd netjes m'n boeken gelezen en m'n eigen verslagen gemaakt
.
Te veel werkquote:
Dan was je docent niet zo snugger. Ik had het meteen door als de ll het niet zelf had geschreven. Even googlen en hoppa, ik vond het verslag of delen vh verslag letterlijk terug op scholieren.com. En dan krijgen ze een 1. Oh ik was zo geliefdquote:
Dat iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las wel alles zelf en schreef ook de boekverslagen zelf. Las wel ter inspiratie idd, maar toen ik middelbare scholier was, was internet nog niet zo wijd verspreid als dat het nu is. Dus het aanbod was ook een stuk kleiner.
/oma vertelt
hihi, maar het is wel waar.. internet was er toch nog niet zo lang en volgens mij ook nog maar alleen via inbellen. Dus ik mocht er ook nooit te lang "op" zitten van mijn oudersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las wel alles zelf en schreef ook de boekverslagen zelf. Las wel ter inspiratie idd, maar toen ik middelbare scholier was, was internet nog niet zo wijd verspreid als dat het nu is. Dus het aanbod was ook een stuk kleiner.
/oma vertelt
Toen had je hele mooie boeken met samenvattingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
/oma vertelt
Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
En stel dat ik bij een winkel teveel geld terugkrijg: bij de AH denk ik "Had je maar beter op moeten letten, domoor!"
Bij een kleine winkel (dus geen grote keten) geef ik het altijd terug
Ja dan spoor je niet helemaal. Wat een draak van een boekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vond het ook niet erg, maar met 4 talen in je pakket, was het soms wel veel!En dan was ik ook nog zo'n troela die boeken als De ontdekking van de hemel op haar lijst zette
.
Nietus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan spoor je niet helemaal. Wat een draak van een boek.
Oh shit is dat zo? ik hoest me dus ook de pleuris maar heb net ontbeten met brinta (en dus melk) en wilde zo een cappuccino makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje gisteren overigens:
O: melet met wat 18+ kaas
T: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
L: een warm volkoren broodje, ene helft met brandnetelkaas, de andere met filet american
T: 2 plakjes roggebrood zonder pindakaas
D: 4 stukjes stokbrood, 1 hamburgertje, 2,5 stokjes saté, 1 worstje, 5 Schultenbrau
T: olijfjes, zoete pepertjes en wat belgische kaas om te vieren dat ons huurcontract in zou gaan om 00.00uur
Lijstje vandaag:
O: 2 knackebrodjes, 1 met ozzewoz, andere met kipfilet met bieslook
T: 1 plakje roggebrood met pindakaas
L: omelet met tomaat
T: ?
D: nachos con todo
T: ?
ik baal dat ik geen zuivel 'kan' eten vandaag... hoest me de longen al uit 't lijf, slijm enzo. Dus dan is melk/yoghurt geen strak plan!
Ik kan me nog herinneren dat ik in de bibliotheek:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen had je hele mooie boeken met samenvattingenik gebruikte die altijd wel, ook omdat er extra info in stond die ik zelf niet uit het boek gehaald had.
Hoe old skoolquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik in de bibliotheek:
[ afbeelding ]
op zoek ging naar artikelen over het boek, met behulp van van die kaartenfiches
[ afbeelding ]
Vak hak naar tak, jeweetz..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij?.
Ik kreeg laatst 40 ct terug bij de AH ipv 2,30. En toen ik dat zei, ging vervolgens iedereen voor en achter mij zijn/haar bonnetje controleren.
Ohooohhhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vak hak naar tak, jeweetz..
Ik heb vorige week bijna 2 leggings gejat bij de zeeman! Had nog andere spullen en de leggings over mijn arm gehangen en vergeten.. Loop naar buiten, wil mijn arm leegmaken zodat ik mijn fiets van het slot kan halen en toen zag ik die leggings
Kun je aardig wat kriekjes voor drinken op Scheveningenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Auto kost overigens (excl. benzine) 40 euro per maand: 20 euro verzekering, 20 euro wegenbelasting.
Ik kwam er achter vlák voordat ik buiten was, dus heb alsnog betaald.Zo'n rebel ben ik nou ook weer niet. Als ik ooit ga stelen, doe ik dat wel ergens anders dan bij de Zeemanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohooohhh. En t alarm ging niet eens af?
.
Echt waar? Zo weinig?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Auto kost overigens (excl. benzine) 40 euro per maand: 20 euro verzekering, 20 euro wegenbelasting.
Dat ding weegt niks. Is echt een overdekte rolschaats!quote:
Tsja, beide zijn niet goed voor de lijn hè?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je aardig wat kriekjes voor drinken op Scheveningen. Ik hoef (voorlopig?) iig geen auto
. Hoe minder vaste lasten, hoe beter
.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik kwam er achter vlák voordat ik buiten was, dus heb alsnog betaald.Zo'n rebel ben ik nou ook weer niet. Als ik ooit ga stelen, doe ik dat wel ergens anders dan bij de Zeeman
Overdekte rolschaatsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ding weegt niks. Is echt een overdekte rolschaats!
quote:
Yup, daar hebben we hem ook op uitgezocht: hij moest zo min mogelijk kosten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn afspraak is half 12, ik kan het in 3 min fietsen en kan ook snel douchen, dus er is nog wat marge om te rekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wel grappig: mensen die zeggen dat ze weggaan en dan toch nog even doorposten en dan op een gegeven moment "ja nu ga ik écht hoor!".
^^quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind het een beetje een hoop stennis om niks, eerlijk gezegd.
Vik!!!!!quote:Maargoed ik ben sowieso niet iemand die altijd heel correct en braaf de regels volgt. Zolang ik anderen er niet mee schaadt, volg ik in sommige gevallen mijn eigen afwijkende normen en waarden![]()
ik ga eens even overleggen vandaag met mijn paps en met mijn lief, op de een of andere manier vind ik een auto kopen iets heel groots, alsof het alleen mag als ik er écht aan toe ben ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Yup, daar hebben we hem ook op uitgezocht: hij moest zo min mogelijk kosten.
Hij rijdt 1:15 à 1:16
Jaja, overheen gelezen (over die hele post trouwens, goed excuus!)quote:
Ik zoek ook geen relaatsie. Maar als je me aan een losse fling kunt helpen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehe, kriekenbier, een baan... waar zal ik je nu eens aan helpen?Ik doe overigens niet aan relatiebemiddeling
.
Hoe ik collega's moet versieren? Nou, ik heb eigenlijk niets bijzonders gezien gisterenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nu je weer een baan hebt kun je misschien Amsel om wat tips vragen?
Nou, bedanktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe ik collega's moet versieren? Nou, ik heb eigenlijk niets bijzonders gezien gisteren.
Ik twijfelde nog of ik nog even zou edittenquote:
Net zoveel als een Golfje 2.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik met 'niets bijzonders gezien' doelde op de nieuwe gezichtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus jij scharrelt niet met mensen die je kent?gewoon op straat flingen met een wildvreemde?
Ik had bij Duits hetzelfde. eigenlijk had ik alles wel gelezen behalve Die Verwandlung van Kafka, daar had ik geen tijd meer voor of zo, dus ik had alleen het begin gelezen én de rest via uittreksels. Ging hij heel specifieke vragen stellen, zoals: "Wat deed hij in dat restaurant?" Ik voelde dat het een strikvraag was, maar kon toch niet veel anders bedenken dan: "eten?" Bleek dat hij door de achteruitgang het pand weer had verlaten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. 1x. En precies over dat boek stelden ze vragen tijdens mijn mondelingHet mag overigens niet onvermeld blijven dat ik desondanks een 9 had
quote:
Ze moeten wel eerst een taaltest afleggenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus jij scharrelt niet met mensen die je kent?gewoon op straat flingen met een wildvreemde?
mental image. Mwah, nee doe maar nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou bijna hoepeloorbellen gaan kopen.
Voor karakter hebben we de motoren. Voor een dak boven het hoofd in de winter met gladheid hebben de Charadequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Net zoveel als een Golfje 2.
Niet om Mo's auto af te zeiken, maar een Charade is zoooo karakterloos... al kreeg ik geld toe. Of schoenen.
1uur 4 kwartier? Is dat niet gewoon 2 uur?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Echt waar? Zo weinig?
Hmm dan nog even overleggen, dan zou het best een optie zijn! ik krijg bezine 19 ct vergoed voor mijn werk, en het zou mijn reistijd van een 1 uur 4 kwartier, naar 40 min terugbrengen..
Mijn voorstel: moddergevecht en wie wint mag de auto kopen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Gaan Cali en Perruche straks tegen elkaar opbieden?![]()
ik ook, maar volgens mij ben ik wel een stukje jonger dan jij bent!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik in de bibliotheek:
[ afbeelding ]
op zoek ging naar artikelen over het boek, met behulp van van die kaartenfiches
[ afbeelding ]
Door Vizor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
De verliezer wordt getroost in een pashokje?
Doe eens gek, ga op vakantie naar Italie, heen met trein, terug met een 900 cabrio. Wel opletten dat het leer niet verdroogd is, want dat is een kwaal als je het dak open zet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als ik later groot ben.
Hm en de invoerkosten dan? BPM enzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe eens gek, ga op vakantie naar Italie, heen met trein, terug met een 900 cabrio. Wel opletten dat het leer niet verdroogd is, want dat is een kwaal als je het dak open zet.
Valt heel erg mee. Wij brengen af en toe Duitse auto's en motoren naar nederland.quote:
Weetz ik toch. En het is heel niet de bedoeling om jouw auto af te zeiken. Maar ik heb wel heel veel zin om een Charade af te zeiken, ook al zal 'ie je best droog van A naar B brengen. En je koper heeft geen karaktervolle motoren en zal het alleen met z'n eigen karakter moeten compenseren. Ik wens je veel succes met verkopen en een hoop geinteresseerden met overweldigend tof karakter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor karakter hebben we de motoren. Voor een dak boven het hoofd in de winter met gladheid hebben de Charade
Die leeftijd alleen een restje. Invoeren is een eitje. En anders geef je GJ toch een zoekopdrachtquote:
Pardon?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn huisgenoot verkoopt ook een auto, had een vrouw gereageerdmaat hij verkoopt niet aan vrouwen. Hulde.
Geen idee eigenlijk, weet alleen dat mensen ze daar vandaan halen omdat ze er blijkbaar veel zijn geleverd en vaak in luxe uitvoering. Italianen vertrouw ik niet echt wat betreft onderhoud, maar de auto's zijn ijzersterk en alles wat je nodig hebt is een goede basis (roestvrij), als je goede adressen weet zijn er onderdelen zat. In Italie pekelen ze minder dan hier, dus roestvrij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En loveli, ze zijn daar goedkoper dan hier in NL? Want je betaalt je blauw hier als je een beetje een goeie wilt...
?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn huisgenoot verkoopt ook een auto, had een vrouw gereageerdmaat hij verkoopt niet aan vrouwen. Hulde.
Schop je huisgenoot namens mij ff onder z'n kont.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
En namens mij! Eikel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Schop je huisgenoot namens mij ff onder z'n kont.
Heej, heej, heej! Ga nou geen dingen verpesten he!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mental image. Mwah, nee doe maar niet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
goeiemorgen iedereen! Ik ben blij met onze Renault twingo, (zo nu en dan, als het lampie niet brand)
Daardoor hoefde ik niet met de bus vandaag!
Tis koud hier trouwens..
uks heeft zojuist zijn recht op een skybox verspeeld...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heej, heej, heej! Ga nou geen dingen verpesten he!
Wel eens wat betreft het moddervechten, wil hierbij alvast een skybox reserveren voor mij en uks!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ie dan ook weigert om door een vrouwelijke ambulancechauffeur naar het ziekenhuis te worden gebracht, als 'ie zichzelf tegen een boom heeft geparkeerd. Verbetering van de genenpool en zulks.
Wij hebben een Volvo, mag dat wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
Twingo![]()
*schopt zichzelf naar PTA om kutopmerkingen te gaan maken over Franse auto's*
edit: *en over vrouwenauto's*
Mannen kunnen iha beter rijden dan vrouwen. Ik kan beter inparkeren dan de meeste mannen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar echt: mannen die denken dat ze beter kunnen rijden dan vrouwen hebben echt een totaal gebrek aan realiteitszin. Ik voel me bij vrouwen in de auto doorgaans een stuk veiliger dan bij mannen.
Loveli, kom er maar in!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Vragen om problemen zei hijhet is dan ook een oude Franse auto met allemaal dingen die kapot kunnen gaan.
QFTquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mannen kunnen iha beter rijden dan vrouwen. Ik kan beter inparkeren dan de meeste mannen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ie dan ook weigert om door een vrouwelijke ambulancechauffeur naar het ziekenhuis te worden gebracht, als 'ie zichzelf tegen een boom heeft geparkeerd. Verbetering van de genenpool en zulks.
SPOILER: vrouwonvriendelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar zulke inkoppers kan ik niet laten liggen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Franse auto's zijn stom, roesten onder je vandaan en hebben inferieure bedrading. Fransen moeten brie maken en geen auto's. Meer verstand van eten dan van wegligging.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Franse auto's zijn stom, roesten onder je vandaan en hebben inferieure bedrading. Fransen moeten brie maken en geen auto's.
Mijn eerste auto was een Franse auto. En omdat 'ie zo brak was, mijn tweede ook
Voor Duitsers geldt het tegenovergesteldequote:Meer verstand van eten dan van wegligging.
Sowieso zou je eigenlijk geen heel oude auto moeten kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Vragen om problemen zei hijhet is dan ook een oude Franse auto met allemaal dingen die kapot kunnen gaan.
Verkoop je zo weer door als je 'em echt kwijt wilt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
*al ben ik er zelf ook weer ingetrapt met de VW bus natuurlijk![]()
jaaajaa dat weet ik dat ze kutzijn. Het was nou eenmaal niet anders. we zochten 2e hands, rond 50.000-70.000 kilometer, enigszins leuk uitziend, en niet te duur. Nou en daar kwam deze auto uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
Twingo![]()
*schopt zichzelf naar PTA om kutopmerkingen te gaan maken over Franse auto's*
edit: *en over vrouwenauto's*
Soms schaam ik me ervoor dat vrouwen bestaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
M'n zus heeft een splinternieuwe poepbruine Twingo gekocht dit jaar...
En namens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Schop je huisgenoot namens mij ff onder z'n kont.
bedoelde meer. rond die kilometers, vrij nieuw (2008 geloof ik) dus geen auto uit '90 ofzo en 200.000 kilometersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
Lage kilometerstand zegt niks, behalve dat 'ie is gebruikt als boodschappenautootje.
[..]
Soms schaam ik me ervoor dat vrouwen bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |