Meer: hierquote:Per 1 januari 2013: Wet werken naar vermogen
De onlangs door het kabinet voorgestelde Wet werken naar vermogen (Wwnv) voegt meerdere wettelijke regelingen voor arbeidsongeschikten samen. Dit kan gevolgen hebben voor mensen die nu onder de Wajong vallen.
Het UWV gaat kijken welke mensen, die een Wajong-uitkering hebben, kunnen werken. Als u (gedeeltelijk) kunt werken, krijgt u vanaf 1 januari 2014 een lagere uitkering (70% van het wettelijk minimumloon). U bent immers in staat om via werk een aanvullend inkomen te verdienen. Stroomt u na 1 januari 2012 in de Wajong en kunt u werken, dan zal vanaf 2014 de Wwnv voor u gelden.
Kunt u helemaal niet werken, dan verandert er niets. Let op: de Tweede Kamer moet nog stemmen over deze wet.
niet nodig, je kunt met het pijltje bij de topictitel terugbladeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Links naar vorige deeltjes:
Wajong uitkering en eigenwaarde. #5
Wajong uitkering en eigenwaarde. #4
Wajong uitkering en eigenwaarde. #3
Wajong uitkering en eigenwaarde. #2
Wajong uitkering en eigenwaarde.
Je "geklaag" ging over het misbruik van de wajong door zowel mensen die niet in de wajong thuis horen als ook UWV keuringsartsen die blijkbaar veel te makkelijk iemand die op zich wel kan functioneren, gewoon 80% tot 100% afkeuren. Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die het daar niet mee eens is dus zie er verder het nut niet van in om dit steeds terug te brengen. Daarmee laat je namelijk geen ruimte voor eventuele overige discussie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Dat er mensen thuis zitten die geld krijgen waar ze geen recht op hebben is niet eerlijk...voor de andere mensen die wél recht hebben op dat geld, omdat voor elke persoon die er geen recht op heeft er wel iemand is die daar wel recht op heeft. Op een gegeven moment is het potje leeg, en daar moeten dan mensen die er wél recht op hebben voor bloeden. Dat vind ik niet eerlijk voor de benadeelde wajong-gerechtigden. Voor mij persoonlijk maakt het totaal niks uit, want ik heb verder niks te maken met een wajong uitkering.
...
Nou volgens mij wel, want je zit in de wajong en dat is niet voor niks want je hebt allerlei klachten geef je aan, en dat vind je lastig en vervelend en kut. Dat is klagen. Nee, I really couldn't care less of jij wel of niet zo bent. Jij bent niet de groep waar ik het over heb. In mijn ogen zou je daar wel zo maar deel uit kunnen maken, maar die groep is groter dan jij, dus mijn 'geklaag' is hoe dan ook terecht.
Ga effe normaal doen met je kastquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, je bent nog steeds niet van de kast gekomen.
Vetgedrukte zijn weer van die kleuterflames van je. Als je normale reacties wilt, ga dan ook normaal posten. En met normaal bedoel ik dan ook "zonder die flames van je erdoorheen gemengt". Die flames van je zijn net zo vervelend als vissegraten in een overheerlijke zalmfilet, en verpesten je posts verder alleen maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Kijk, ik zit in dit topic, omdat ik het onderwerp op zich interessant vind. Dat ik een andere mening heb dan jij, dat mag. Daar is het een forum voor. Als je alleen maar een groepje mensen om je heen wil die elkaar de hele dag door knuffelen en elkaar vertellen hoe kut het allemaal is en hand in hand kumbaya zingen dan moet je daar een apart topic voor openen. JIJ bent degene met de uitkering vanwege een situatie waar je zegt vanaf te willen, niet ik. Ik klik dit topic dicht en ben het verder vergeten. Voor jouw is die uitkering, tezamen met je situatie nog steeds realiteit op dat moment.
Onderstreepte is niet eens waar, vetgedrukte zijn flames, tekst in subscript is "Ik lees alleen maar wie en wat er allemaal stom zijn" en kan daar op zeggen dat er heel wat wajongers zijn die op een eerlijke manier hun verhaal hebben verteld, en dat is op zich juist goed, daar gaat deze topic namelijk ook over.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap niet dat je je eigenwaarde wil bediscussieren, maar tegelijkertijd niks wil horen over hoe de buitenwereld daar tegenaan kijkt. Daar zou je namelijk je voordeel mee kunnen doen, maar dat wil je niet, want er is voor jou maar 1 waarheid en dat is dat de boze buitenwereld jouw eigenwaarde nadelig beinvloedt. De hand in eigen boezem steken heb ik je nog niet zien doen, want jij bent alleen maar een weerloos slachtoffer als we jou moeten geloven. Ik heb in 5 topics nog niks gelezen wat jij daar aan doet voor jezelf. Ik lees alleen maar wie en wat er allemaal stom is.
Heee, weer wat geleerd vandaag!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet nodig, je kunt met het pijltje bij de topictitel terugbladeren.
Ik denk dat dat laatste wel eens gebeurd is ja. Maar dat is niet wat ik zei. Ik zei, dat de mate waarin iemand afgekeurd wordt afhankelijk is van de regels die daarvoor gelden, waarbij geld de drijfveer is, niet wat die mensen wel of niet daadwerkelijk zouden kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je "geklaag" ging over het misbruik van de wajong door zowel mensen die niet in de wajong thuis horen als ook UWV keuringsartsen die blijkbaar veel te makkelijk iemand die op zich wel kan functioneren, gewoon 80% tot 100% afkeuren. Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die het daar niet mee eens is dus zie er verder het nut niet van in om dit steeds terug te brengen. Daarmee laat je namelijk geen ruimte voor eventuele overige discussie.
En anders?quote:Ga effe normaal doen met je kast
Ik krijg van veel mensen die het niet met mij eens zijn normale reacties. Jij bent een van de weinigen die op de kast blijft zitten. Overigens, je kunt mij niet iets gaan verwijten wat je zelf doet, dat is hypocriet.quote:Vetgedrukte zijn weer van die kleuterflames van je. Als je normale reacties wilt, ga dan ook normaal posten. En met normaal bedoel ik dan ook "zonder die flames van je erdoorheen gemengt". Die flames van je zijn net zo vervelend als vissegraten in een overheerlijke zalmfilet, en verpesten je posts verder alleen maar.
Zie je dat je maar half leest? Ik weet heel goed dat er heel wat wajongers zijn die op een eerlijke manier hun verhaal verteld hebben. Die regel die jij daar aanhaalt was op JOUW gericht. In JOUW posts lees ik alleen maar wat en wie er allemaal stom zijn. Daar doelde ik op, ik doelde niet op alle posts van alle wajongers die hier gereageerd hebben.quote:Onderstreepte is niet eens waar, vetgedrukte zijn flames, tekst in subscript is "Ik lees alleen maar wie en wat er allemaal stom zijn" en kan daar op zeggen dat er heel wat wajongers zijn die op een eerlijke manier hun verhaal hebben verteld, en dat is op zich juist goed, daar gaat deze topic namelijk ook over.
nee, natuurlijk zeg je dat niet. Je gaat toch niet van jezelf zeggen 'ik ben een slachtoffer'. Ik beweer dan ook niet dat je over jezelf ZEGT. Ik beweer dat je zo overkomt. Kijk, jij kunt zelf best vinden dat je helemaal top bezig bent, en jij kunt van jezelf vinden dat je geweldig bent, maar als je een baan gaat zoeken of wat dan ook, dan is het helemaal niet belangrijk of jij jezelf heel goed vindt. Dan is het belangrijk hoe jij overkomt. Dat is waar naar gekeken wordt. De indruk die jij afgeeft. Als dan vervolgens 10 mensen dezelfde indruk van jou hebben dan kun jij heel hard gaan roepen dat die 10 mensen ongelijk hebben, en dat je zelf wel beter weet hoe je overkomt. Nou, blijkbaar weet je dat dan niet, en hoe je overkomt, is nou net zo belangrijk bij het zoeken van bijvoorbeeld een baan. De energie die je vervolgens steekt in hard te roepen dat je niet zo bent als je overkomt en verder niks, kun je beter steken in proberen iets te doen aan de manier waarop je overkomt.quote:JIJ beweert steeds dat ik zo'n slachtoffertje ben, dat heb ik nooit zelf gezegd. Als je stopt met je flames, zou het topic al meteen een stuk prettiger worden om te lezen en dat weet je best.
Ik weet niet precies hoe het percentage berekend wordt, dat zou ik even moeten nalezen, maar het had geloof ik te maken met of je met een bepaald...ach laat maar. Ik denk dat maanvis dit sowiezo beter weet dan ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste wel eens gebeurd is ja. Maar dat is niet wat ik zei. Ik zei, dat de mate waarin iemand afgekeurd wordt afhankelijk is van de regels die daarvoor gelden, waarbij geld de drijfveer is, niet wat die mensen wel of niet daadwerkelijk zouden kunnen.
Kleutergedrag van je helpt je verder niets. Jij komt toch steeds met die flames van je? Dat verhaal van kast en kastanjes, zeg het dan gewoon direct zonder het hogere flamegehaltequote:
Het vetgedrukte is dus geen normale reactie. Het zijn flames, bedoelt als belediging. En zelf flame ik niet, omdat ik dat slap vind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Ik krijg van veel mensen die het niet met mij eens zijn normale reacties. Jij bent een van de weinigen die op de kast blijft zitten. Overigens, je kunt mij niet iets gaan verwijten wat je zelf doet, dat is hypocriet.
Mocht je het niet meer weten, ik heb dus ook eerlijk mijn verhaal verteld, ofwel ergens in deze topicreeks, ofwel elders in dit forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Zie je dat je maar half leest? Ik weet heel goed dat er heel wat wajongers zijn die op een eerlijke manier hun verhaal verteld hebben. Die regel die jij daar aanhaalt was op JOUW gericht. In JOUW posts lees ik alleen maar wat en wie er allemaal stom zijn. Daar doelde ik op, ik doelde niet op alle posts van alle wajongers die hier gereageerd hebben.
Waarbij je gewoon wel tussen aanhalingstekens moet plaatsen trouwens, want ook daar merkten men wel dat ze een 'bijzonder geval' was dat een andere aanpak nodig had en het ook niet de gehele periode (vakantiebaan) volhield, anders had er ook geen reden geweest om aan te melden bij het UWV natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het verhaaltje over die UWV keuringsarts die iemand 80% tot 100% afkeurde terwijl de persoon in kwestie gewoon kon werken vind ik echt bizar!
JIJ vind mij zo overkomen, maar dat wil niet zeggen dat de rest dat ook zo vind CoolGuy. En dat wil dus ook niet zeggen dat iemand bij wie ik kom solliciteren dezelfde indruk van mij krijgt als jij, dus ik bedank voor jouw tips.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
nee, natuurlijk zeg je dat niet. Je gaat toch niet van jezelf zeggen 'ik ben een slachtoffer'. Ik beweer dan ook niet dat je over jezelf ZEGT. Ik beweer dat je zo overkomt. Kijk, jij kunt zelf best vinden dat je helemaal top bezig bent, en jij kunt van jezelf vinden dat je geweldig bent, maar als je een baan gaat zoeken of wat dan ook, dan is het helemaal niet belangrijk of jij jezelf heel goed vindt. Dan is het belangrijk hoe jij overkomt. Dat is waar naar gekeken wordt. De indruk die jij afgeeft.
Heel hard roepen om 10 mensen die overigens alleen maar hypothetisch zijn? Ik heb verder vooral jou en scorpie gesproken over jullie posts, want die waren ook beledigend. Waren geloof ik iets meer dan 10 mensen die jullie reacties beledigend vonden, niet alleen ikzelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Als dan vervolgens 10 mensen dezelfde indruk van jou hebben dan kun jij heel hard gaan roepen dat die 10 mensen ongelijk hebben
Er had moeten staan "En zoals je hier op mij overkomt, vind je jezelf gewoon heel zielig etc etc". Met dit soort uitspraken vind ik vooral jou zieligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
, en dat je zelf wel beter weet hoe je overkomt. Nou, blijkbaar weet je dat dan niet, en hoe je overkomt, is nou net zo belangrijk bij het zoeken van bijvoorbeeld een baan. De energie die je vervolgens steekt in hard te roepen dat je niet zo bent als je overkomt en verder niks, kun je beter steken in proberen iets te doen aan de manier waarop je overkomt.
En zoals je hier overkomt, vind je jezelf heel zielig en is er vooral niks wat jij eventueel anders kunt doen. Nee, het probleem ligt bij alle werkgevers, en jij hebt daar 0 invloed op. Zo kom jij over.
Daar heb je dan weer gelijk in!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarbij je gewoon wel tussen aanhalingstekens moet plaatsen trouwens, want ook daar merkten men wel dat ze een 'bijzonder geval' was dat een andere aanpak nodig had en het ook niet de gehele periode (vakantiebaan) volhield, anders had er ook geen reden geweest om aan te melden bij het UWV natuurlijk.![]()
Niettemin vind ik het ook bizar dat wanneer je bijvoorbeeld 24 uur in de week kunt werken - al dan niet met aanpassingen - je volledig kunt worden afgekeurd, zoiets zou echt enkel moeten gelden voor de gevallen die hun bed niet eens uitkunnen zo ziek dat ze zijn.
Gewoon het deel dat je niet kunt als 'aanvulling' krijgen vanuit het rijk en voor het andere deel zelf werken, zo vreemd lijkt me dat niet maar een UWV denkt daar blijkbaar anders over al weet ik niet hoe dat tegenwoordig geregeld is met die 'nieuwe' Wajong.
Dat gebeurde mij dus. Ik ging namelijk voor die keuring, en omdat er dingen zijn die ik niet op een veilige manier zou kunnen doen qua werk, had ik dus ook wel verwacht dat ik toch gedeeltelijk zou worden afgekeurd. Maar dan zit ik daar, en dan begint die man me doodleuk te vertellen dat ik voor iets van 70 of 80% werd afgekeurd. Ik weet nog wel dat ik daar van onder de indruk was, maar daarna dacht ik van, dat is gelul, want zoveel is er niet wat ik echt niet veilig kan'. Maar, op een gegeven moment werden de regels strenger. Dus ik ging voor een herkeuring op een gegeven moment en ineens kreeg ik een veel lager percentage. Mijn situatie was niet veranderd, ik kon nog steeds net zo veel/weinig als bij de vorige keuring, maar nu zou ik ineens wel meer banen veilig kunnen doen, die ik eerder zogenaamd niet veilig kon doen? Dat is op z'n minst vreemd te noemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het percentage berekend wordt, dat zou ik even moeten nalezen, maar het had geloof ik te maken met of je met een bepaald...ach laat maar. Ik denk dat maanvis dit sowiezo beter weet dan ik.
Maar het verhaaltje over die UWV keuringsarts die iemand 80% tot 100% afkeurde terwijl de persoon in kwestie gewoon kon werken vind ik echt bizar!
Dat zei ik gewoon. Op de kast zitten is een hele normale uitdrukking, net als kastenjes uit het vuur halen. Dat zijn gewoon nederlandse gezegdes hoor, daar is niks vreemds aan. Overigens is dit wel een typerend voorbeeld van direct op de kast zitten.quote:Kleutergedrag van je helpt je verder niets. Jij komt toch steeds met die flames van je? Dat verhaal van kast en kastanjes, zeg het dan gewoon direct zonder het hogere flamegehalte
Dat is leuk, maar dat bedoel ik niet als een belediging. Prima dat jij dat zo leest. Nu zou je natuurlijk kunnen zeggen 'zo kom je wel over' en dat is mischien wel zo, maar dat interesseert me verder niets. Ik hoef daar ook niks mee te doen, aangezien ik niet afhankelijk ben van degene op wie ik zo overkom. Als ik afhankelijk van jou was, bv als jij zou beslissen of ik een baan zou krijgen of niet, dan wel. Maar jij levert me verder niks op, dus hoe ik bij jou overkom boeit me niet.quote:Het vetgedrukte is dus geen normale reactie. Het zijn flames, bedoelt als belediging. En zelf flame ik niet, omdat ik dat slap vind.
Dat weet ik inderdaad niet. Als het in een van deze topics was, dan shame on me, want dan had ik 't moeten weten. Als het 'elders in dit forum was'...ja uhm, ik ga niet het hele forum afstruinen om dingen over jou te vinden natuurlijk.quote:Mocht je het niet meer weten, ik heb dus ook eerlijk mijn verhaal verteld, ofwel ergens in deze topicreeks, ofwel elders in dit forum.
Die regens die ik aanhaalde die op MIJ waren gericht zijn flames. Ga effe op een normale manier reageren, dan kun je ook normale reacties terug verwachten.
Das dan weer jammer...naja, weet ik dan ook weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef Lastpost het volgende:
...maar typisch Fok! als het over dergelijke onderwerpen gaat.
Kunnen jullie die ouwe koeien nou eens in de sloot laten liggen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef Scorpie het volgende:
@magnetron, voor de tien miljoenste keer, kan je ook eens kappen met die ouwe koeien uit de sloot te halen, daar over te gaan zeuren, vervolgens in je slachtofferrol te stappen en dan anderen verwijten dat ze offtopic gaan? Dank u.
Mag ik vragen wanneer je gekeurd bent?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
Dat gebeurde mij dus. Ik ging namelijk voor die keuring, en omdat er dingen zijn die ik niet op een veilige manier zou kunnen doen qua werk, had ik dus ook wel verwacht dat ik toch gedeeltelijk zou worden afgekeurd. Maar dan zit ik daar, en dan begint die man me doodleuk te vertellen dat ik voor iets van 70 of 80% werd afgekeurd. Ik weet nog wel dat ik daar van onder de indruk was, maar daarna dacht ik van, dat is gelul, want zoveel is er niet wat ik echt niet veilig kan'. Maar, op een gegeven moment werden de regels strenger. Dus ik ging voor een herkeuring op een gegeven moment en ineens kreeg ik een veel lager percentage. Mijn situatie was niet veranderd, ik kon nog steeds net zo veel/weinig als bij de vorige keuring, maar nu zou ik ineens wel meer banen veilig kunnen doen, die ik eerder zogenaamd niet veilig kon doen? Dat is op z'n minst vreemd te noemen.
Het is de context waarin je die "hele normale uitdrukkingen" plaatst. Ik ben namelijk niet de enige die je daarop aangesproken heeft en vind het heel normaal om mensen daar op aan te spreken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
Dat zei ik gewoon. Op de kast zitten is een hele normale uitdrukking, net als kastenjes uit het vuur halen. Dat zijn gewoon nederlandse gezegdes hoor, daar is niks vreemds aan. Overigens is dit wel een typerend voorbeeld van direct op de kast zitten.
Als je je als asociale fokker gaat gedragen, kun je ook reacties daarop verwachten. Wees dan ook niet verwacht wanneer dat dan gebeurt. Zoals ik al zei, ik ben niet de enige die je daarop aangesproken heeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is leuk, maar dat bedoel ik niet als een belediging. Prima dat jij dat zo leest. Nu zou je natuurlijk kunnen zeggen 'zo kom je wel over' en dat is mischien wel zo, maar dat interesseert me verder niets. Ik hoef daar ook niks mee te doen, aangezien ik niet afhankelijk ben van degene op wie ik zo overkom. Als ik afhankelijk van jou was, bv als jij zou beslissen of ik een baan zou krijgen of niet, dan wel. Maar jij levert me verder niks op, dus hoe ik bij jou overkom boeit me niet.
nee dat is prima, maar als jij altijd zo makkelijk aan een baan komt TERWIJL je een wajong uitkering hebt, en in een nadelige positie zit, waarom is dat dan een reden om je eigenwaarde daar negatief door te laten beinvloeden en de werkgevers de schuld te geven? Het feit dat je een wajong uitkering hebt EN alsnog overal wordt aangenomen is dan toch juist iets om trots op te zijn? knul, ik maak me daar ook niet druk om. Het is maar internet, als ik IE sluit blijft dit verder niet in m'n gedachten hangen ofzo. Of jij nou bij wijze van spreken morgen 10 miljoen wint, of van een flat afspringt, het maakt mij verder niet uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
JIJ vind mij zo overkomen, maar dat wil niet zeggen dat de rest dat ook zo vind CoolGuy. En dat wil dus ook niet zeggen dat iemand bij wie ik kom solliciteren dezelfde indruk van mij krijgt als jij, dus ik bedank voor jouw tips.
Als je het zo graag daarover wilt hebben, ik ben tot nu toe na elk sollicitatiegesprek dat ik heb gehad altijd aangenomen, dus ik maak me zelf niet zo druk over die indruk. Hoef jij trouwens ook niet te doen.
Ik merk dat jij moeite hebt met voorbeelden en/of uitdrukkingen, en om die te interpreteren zoals ze bedoeld zijn. nee die vond jij beledigend. maar ik zit hier niet om magnetronkoffie te beledigen, dat is m'n doel niet want zo interessant ben je niet. Je bent een discussiepartner die zich enorm opwindt over mijn mening en/of hoe jij die interpreteert. Maar ik hoef niet op eieren te lopen omdat jij anders op de kast zit, dus dat doe ik dan ook niet. Mijn doel is om hier mijn mening te verkondigen, het doel is niet om jou te beledigen. Dat jij aanstoot neemt aan wat ik schrijf is jouw pakkie an.quote:Heel hard roepen om 10 mensen die overigens alleen maar hypothetisch zijn? Ik heb verder vooral jou en scorpie gesproken over jullie posts, want die waren ook beledigend. Waren geloof ik iets meer dan 10 mensen die jullie reacties beledigend vonden, niet alleen ikzelf.
Dat klopt, dat had er moeten staan, dat is immers ook hoe het is. Dat had ik beter kunnen verwoorden. Ja en? Dan vind je mij zielig. Moet ik daar nu van onder de indruk zijn? Want ik neem aan dat je iets wil bereiken met dat even gauw te zeggen. Ik weet niet wat je doel ervan is, maar het laat mij verder koud wat je van mij vindtquote:Er had moeten staan "En zoals je hier op mij overkomt, vind je jezelf gewoon heel zielig etc etc". Met dit soort uitspraken vind ik vooral jou zielig
Gast, het is 5 topics en meer dan 10 dagen geleden. Let it go. Just let it go.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen jullie die ouwe koeien nou eens in de sloot laten liggen?
Ik ook niet. Naja, misschien dat ik dat later wel weer nog een keertje vertel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
Dat weet ik inderdaad niet. Als het in een van deze topics was, dan shame on me, want dan had ik 't moeten weten. Als het 'elders in dit forum was'...ja uhm, ik ga niet het hele forum afstruinen om dingen over jou te vinden natuurlijk.
Het waren ook flames CoolGuy, er is niet voor niets een mod bij geweest.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom wil jij zo graag dat dat flames zijn? Zodat je daar 'gerechtvaardigd' over van leer kunt trekken (weer een uitdrukking) ? Want dit is dus echt de slachtofferrol opzoeken, om het daarna als stok te gebruiken om mee te slaan. Daarnaast reageer ik normaal, want andere mensen reageren namelijk wel normaal op me, jij als een van de weinigen niet. Wiens probleem is het denk je dat jij je stoort aan wat ik zeg en hoe ik het zeg? Jouw probleem of mijn probleem?
Jij zou ook tot 10 kunnen tellen als je over het misbruik binnen de wajong praat. Flames maken je posts trouwens niet scherper, dus je kunt ze beter gewoon laten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
Nogmaals, ik ben er niet op uit om je te beledigen of wat dan ook. Het kan zijn dat je je zo voelt doordat ik hier gewoon mijn mening geef, maar ik hoef mijn mening niet in te slikken of minder scherp te formuleren omdat er hier iemand (jij dus) rondloopt die dat niet kan handelen. Je zou ook tot 10 kunnen tellen voordat je reageert in plaats van direct heetgebakerd te gaan reageren en dan met het vingertje naar mij te wijzen dat ik het schuld ben dat jij zo reageert. Jij zit achter jouw toetsenbord, niet ik. Jij typt wat je typt, niet ik. Dat is je eigen keuze. Geef mij daar niet de schuld van. Daar heb je het weer, eigen verantwoordelijkheid nemen is er niet bij.
Dat zou je tegen jezelf moeten zeggen scorpie, JIJ reageert ten slotte op MIJ haha!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, het is 5 topics en meer dan 10 dagen geleden. Let it go. Just let it go.
Gooi em aub toch gewoon dicht. Er kan altijd weer een nieuwe geopend worden, mocht daar vraag naar zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Heren, heftige discussie is goed, maar het niet op de persoon spelen svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |