Oeps...muntje opgooien dan maar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens mij hebben we precies tegelijk een topic aangemaakt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
haha, leuk.....NOT
Ik had 't dus niet over zeikerds (blijkbaar bestaat er wat dat betreft nog steeds een misverstand), maar over mensen die vatbaarder zijn voor depressie, psychotisch worden of overspannenheid/burnout en dus de ene maand alleen maar "raar" kunnen zijn (even korte samenvatting van dat verhaaltje van je met die rascistische gozer in die stinktrui) en een maand later terugvallen met genoemde symptomen.
Of vind je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen.
Ook even voor de duidelijkheid, een schoffel vasthouden =/ schoffelen.
Het ene impliceert de houding waarbij je een schoffel vast houdt, het andere impliceert de met de schoffel benodigde arbeid met all het wat eromheen zit met betrekking tot de te verrichten arbeid (dus aankleden, op tijd op het werk etc etc).
En nu wordt 't al leuker:
[..]
En waar dacht je zulke afgegleden persoontjes tegen te komen? Dacht je dat je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is zomaar op je werk/in je locale supermarkt/naast je in de kroeg tegen zult komen?
Dat jij ze niet bent tegengekomen wil nog niet zeggen dat ze dusnietbestaan.
Kopieer je m er toch in, zijn we allebei blijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar jouw openingspost was wel mooier
Edit: (Die van Mama_Mia bedoelde ik).
Naja, deze loopt al, dus deze dan maar?
Is primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kopieer je m er toch in, zijn we allebei blij
En ik heb gemeld dat mijn topic dichtkan in de feedback
Wat ben je nou aan 't emmeren? Wat wil je nou precies horen? Dat er mensen zijn die psychisch in de knoop zitten waarbij de oplossing is dat ze thuis op de bank gaan zitten, een uitkering vangen, en dat dat de beste oplossing is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
haha, leuk.....NOT
Ik had 't dus niet over zeikerds (blijkbaar bestaat er wat dat betreft nog steeds een misverstand), maar over mensen die vatbaarder zijn voor depressie, psychotisch worden of overspannenheid/burnout en dus de ene maand alleen maar "raar" kunnen zijn (even korte samenvatting van dat verhaaltje van je met die rascistische gozer in die stinktrui) en een maand later terugvallen met genoemde symptomen.
Of vind je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen.
Ook even voor de duidelijkheid, een schoffel vasthouden =/ schoffelen.
Het ene impliceert de houding waarbij je een schoffel vast houdt, het andere impliceert de met de schoffel benodigde arbeid met all het wat eromheen zit met betrekking tot de te verrichten arbeid (dus aankleden, op tijd op het werk etc etc).
En nu wordt 't al leuker:
[..]
En waar dacht je zulke afgegleden persoontjes tegen te komen? Dacht je dat je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is zomaar op je werk/in je locale supermarkt/naast je in de kroeg tegen zult komen?
Dat jij ze niet bent tegengekomen wil nog niet zeggen dat ze dusnietbestaan.
Nou, ten eerste vroeg ik 't aan scorpie, ten tweede is dit geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan 't emmeren? Wat wil je nou precies horen? Dat er mensen zijn die psychisch in de knoop zitten waarbij de oplossing is dat ze thuis op de bank gaan zitten, een uitkering vangen, en dat dat de beste oplossing is?
Dat we tegen die mensen zeggen 'guttegut je bent wel zielig zeg, blijf maar lekker zitten, gewoon niks doen, en dan geven wij jou toch elke maand centjes, want je hebt het zo zwaar in je hoofd', en vervolgens die mensen verder afschrijven voor de arbeidsmarkt?
Dussss.... vind je(jullie, ook goed) iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen of plee's te schrobben?quote:Ik had 't dus niet over zeikerds (blijkbaar bestaat er wat dat betreft nog steeds een misverstand), maar over mensen die vatbaarder zijn voor depressie, psychotisch worden of overspannenheid/burnout en dus de ene maand alleen maar "raar" kunnen zijn (even korte samenvatting van dat verhaaltje van je met die rascistische gozer in die stinktrui) en een maand later terugvallen met genoemde symptomen.
Nu hij weet dat er wellicht wel argumenten zijn te bedenken waarom iemand door geestelijke problemen zelfs niet kan schoffelen of plee's kan schoonmaken, is hij aardig stilquote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Scorpie het volgende:
Op de 1 of andere manier voelt hij zich aangesproken als ik zeg dat ik niet begrijp dat mensen niet geestelijk in staat kunnen zijn een plee te schrobben of een plantsoentje te harken.
Dus je bent gewoon niet in staat om mensen te beoordelen. Je weet niet wat depressiviteit/psychose/overspannenheid echt inhouden, maar pretendeerd dit wel te weten.quote:
Hallo, LE-ZENquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Name them dan. Welke labeltjes zorgen ervoor dat je geestelijk niet in staat bent *iets* uit te voeren en de gehele dag op de bank als een zombie naar SBS6 Teleshopping te gaan zitten kijken.
Ik ook niet. Answer the questionquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo, LE-ZEN
Ik had het NIET over luie donders, ok?
Prima, dan lul ik volgens jou uit mijn nek, ondanks mijn eigen ervaringen met deze onderwerpen in directe familiekring. Nog meer onzin dat je kan typen, of is je quota voor vandaag weer op?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon niet in staat om mensen te beoordelen. Je weet niet wat depressiviteit/psychose/overspannenheid echt inhouden, maar pretendeerd dit wel te weten.
M.a.w., je kletst uit je nek
Uh oh, je begint weer te raaskallen, volgens mij begint je autisme de overhand te krijgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
O wacht!
Is het zo dat volgens jou iemand die depressief/psychotisch/overspannen is DUS een luie donder is of zo??
Hieruit blijkt dat je niet weet waar je 't over hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Welke labeltjes zorgen ervoor dat je geestelijk niet in staat bent *iets* uit te voeren en de gehele dag op de bank als een zombie naar SBS6 Teleshopping te gaan zitten kijken,
Antwoord op vraag:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:16 schreef Scorpie het volgende:
Dus, je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag. Noted. Beetje flauw, daar ik gewoon antwoord heb gegeven op jouw vraag, maar ja, so be it.
Het ging me ook meer om het mechanisme, niet per se om de lading.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Okey, dat je het niet eens bent met Scorpie, prima, maar om nou een vergelijking te trekken met jodenhaters vind ik een beetje ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |