abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97534996
Volgens mij hebben we precies tegelijk een topic aangemaakt :+
♥ scars make us who we are ♥
pi_97535017
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens mij hebben we precies tegelijk een topic aangemaakt :+
Oeps...muntje opgooien dan maar? :P
pi_97535033
Deze was net iets eerder
-weg-
pi_97535044
Maar jouw openingspost was wel mooier ;)

Edit: (Die van Mama_Mia bedoelde ik).
Naja, deze loopt al, dus deze dan maar? :P
pi_97535059
Prima ^O^

dan hier wat ik als openingspost had

---
Voor het geval het nog nuttig is om verder te gaan.

Wajong uitkering en eigenwaarde.
Wajong uitkering en eigenwaarde. #2

Laatste post van het vorige topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

haha, leuk.....NOT

Ik had 't dus niet over zeikerds (blijkbaar bestaat er wat dat betreft nog steeds een misverstand), maar over mensen die vatbaarder zijn voor depressie, psychotisch worden of overspannenheid/burnout en dus de ene maand alleen maar "raar" kunnen zijn (even korte samenvatting van dat verhaaltje van je met die rascistische gozer in die stinktrui) en een maand later terugvallen met genoemde symptomen.

Of vind je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen.

Ook even voor de duidelijkheid, een schoffel vasthouden =/ schoffelen.

Het ene impliceert de houding waarbij je een schoffel vast houdt, het andere impliceert de met de schoffel benodigde arbeid met all het wat eromheen zit met betrekking tot de te verrichten arbeid (dus aankleden, op tijd op het werk etc etc).

En nu wordt 't al leuker:

[..]

En waar dacht je zulke afgegleden persoontjes tegen te komen? Dacht je dat je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is zomaar op je werk/in je locale supermarkt/naast je in de kroeg tegen zult komen?

Dat jij ze niet bent tegengekomen wil nog niet zeggen dat ze dusnietbestaan.
pi_97535119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar jouw openingspost was wel mooier ;)

Edit: (Die van Mama_Mia bedoelde ik).
Naja, deze loopt al, dus deze dan maar? :P
Kopieer je m er toch in, zijn we allebei blij ;)
En ik heb gemeld dat mijn topic dichtkan in de feedback :)
pi_97535154
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Kopieer je m er toch in, zijn we allebei blij ;)
En ik heb gemeld dat mijn topic dichtkan in de feedback :)
Is prima ;)
Ok, we kunnen door!
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 12:44:11 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97535656
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

haha, leuk.....NOT

Ik had 't dus niet over zeikerds (blijkbaar bestaat er wat dat betreft nog steeds een misverstand), maar over mensen die vatbaarder zijn voor depressie, psychotisch worden of overspannenheid/burnout en dus de ene maand alleen maar "raar" kunnen zijn (even korte samenvatting van dat verhaaltje van je met die rascistische gozer in die stinktrui) en een maand later terugvallen met genoemde symptomen.

Of vind je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen.

Ook even voor de duidelijkheid, een schoffel vasthouden =/ schoffelen.

Het ene impliceert de houding waarbij je een schoffel vast houdt, het andere impliceert de met de schoffel benodigde arbeid met all het wat eromheen zit met betrekking tot de te verrichten arbeid (dus aankleden, op tijd op het werk etc etc).

En nu wordt 't al leuker:

[..]

En waar dacht je zulke afgegleden persoontjes tegen te komen? Dacht je dat je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is zomaar op je werk/in je locale supermarkt/naast je in de kroeg tegen zult komen?

Dat jij ze niet bent tegengekomen wil nog niet zeggen dat ze dusnietbestaan.
Wat ben je nou aan 't emmeren? Wat wil je nou precies horen? Dat er mensen zijn die psychisch in de knoop zitten waarbij de oplossing is dat ze thuis op de bank gaan zitten, een uitkering vangen, en dat dat de beste oplossing is?

Dat we tegen die mensen zeggen 'guttegut je bent wel zielig zeg, blijf maar lekker zitten, gewoon niks doen, en dan geven wij jou toch elke maand centjes, want je hebt het zo zwaar in je hoofd', en vervolgens die mensen verder afschrijven voor de arbeidsmarkt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97535770
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat ben je nou aan 't emmeren? Wat wil je nou precies horen? Dat er mensen zijn die psychisch in de knoop zitten waarbij de oplossing is dat ze thuis op de bank gaan zitten, een uitkering vangen, en dat dat de beste oplossing is?

Dat we tegen die mensen zeggen 'guttegut je bent wel zielig zeg, blijf maar lekker zitten, gewoon niks doen, en dan geven wij jou toch elke maand centjes, want je hebt het zo zwaar in je hoofd', en vervolgens die mensen verder afschrijven voor de arbeidsmarkt?
Nou, ten eerste vroeg ik 't aan scorpie, ten tweede is dit geen antwoord op mijn vraag.

De vraag wordt steeds ontweken.

Wacht, zal de vraag even opnieuw opzoeken en quoten...

Edit:
Dit is een deel van wat ik eerder schreef (en nota bene uit de post die je zelf gequote hebt :P):
quote:

Dussss.... vind je(jullie, ook goed) iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen of plee's te schrobben?
pi_97536240
Ja, dat vind ik. En nu?
pi_97536344
Ik richt m'n pijlen dan ook voornamelijk op scorpie, vanwege dit o.a.:
maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Scorpie het volgende:[/b]

Feit is en blijft dat je nog geen enkel argument hebt kunnen aandragen waarom iemand niet 'geestelijk in staat zou kunnen zijn' om plee`s te schrobben of onkruid te wieden.

ik ben niet zo`n fucking halve jankbal met autisme die doet alsof hij zielig is en zonder ruggegraat zichzelf keihard anaal laat nemen door de overheid voor een paar rotcenten. Ik hou mijn eigen broek omhoog, waarom kan de rest van die bende faalhazen met autisme het dan niet? Juistem. Het zijn incompetente zwakke mensen die in de Middeleeuwen als eerste het loodje legden omdat ze simpelweg niet goed genoeg waren om te blijven leven.

Maar ja, tegenwoordig blijven dat soort zwakke broeders leven, geven we ze eten, zorgen we ervoor dat ze zich mogen voortplanten en voila, een hele nieuwe levenssoort zwakke figuren die niet snappen dat ze moeten werken voor hun onderhoud. En ja, gefeliciteerd, je zit aan het staatsinfuus, ik zou er blij mee zijn :')
[/quote]

quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Scorpie het volgende:

Op de 1 of andere manier voelt hij zich aangesproken als ik zeg dat ik niet begrijp dat mensen niet geestelijk in staat kunnen zijn een plee te schrobben of een plantsoentje te harken.
Nu hij weet dat er wellicht wel argumenten zijn te bedenken waarom iemand door geestelijke problemen zelfs niet kan schoffelen of plee's kan schoonmaken, is hij aardig stil :P

Lees maar eens goed wat hij allemaal vertelt:
Hij praat over autisten alsof het ratten zijn, doet me denken aan dat filmpje uit de nazi tijd waarbij Joden als ratten werden vergeleken.

Ik weet dat zoiemand vooroordelen heeft ten opzichte van een bepaalde groep mensen. Altijd richt dit soort haat zich op een groep mensen die maar 1 ding met elkaar gemeen hebben, namelijk de label
Alle joden waren volgens dat nazistische filmpje ratten en volgens mensen zoals scorpie zijn alle mensen die psychische problemen hebben maar niet kunnen harken leugenaars, want volgens hem kan iedereen harken (sorrie, bedoelde schoffelen) en plee's schrobben.

Hij klaagde over dat "ge-emmer" omdat ik iets bij hem raakte, namelijk dat hij ongelijk heeft met in gedachte de door mij partieel gequote uitingen van betreffende fok!user.
pi_97536384
Name them dan. Welke labeltjes zorgen ervoor dat je geestelijk niet in staat bent *iets* uit te voeren en de gehele dag op de bank als een zombie naar SBS6 Teleshopping te gaan zitten kijken, in plaats van foutief te quoten, niet om te kunnen gaan met lappen tekst, en het overdadig gebruik van komma`s waardoor je verhaal een onsamenhangend geheel vormen.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 13:06:04 ]
pi_97536392
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Ja, dat vind ik. En nu?
Dus je bent gewoon niet in staat om mensen te beoordelen. Je weet niet wat depressiviteit/psychose/overspannenheid echt inhouden, maar pretendeerd dit wel te weten.

M.a.w., je kletst uit je nek :P
pi_97536402
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Name them dan. Welke labeltjes zorgen ervoor dat je geestelijk niet in staat bent *iets* uit te voeren en de gehele dag op de bank als een zombie naar SBS6 Teleshopping te gaan zitten kijken.
Hallo, LE-ZEN

Ik had het NIET over luie donders, ok?
pi_97536451
O wacht!

Is het zo dat volgens jou iemand die depressief/psychotisch/overspannen is DUS een luie donder is of zo??
pi_97536466
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hallo, LE-ZEN

Ik had het NIET over luie donders, ok?
Ik ook niet. Answer the question :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus je bent gewoon niet in staat om mensen te beoordelen. Je weet niet wat depressiviteit/psychose/overspannenheid echt inhouden, maar pretendeerd dit wel te weten.

M.a.w., je kletst uit je nek :P
Prima, dan lul ik volgens jou uit mijn nek, ondanks mijn eigen ervaringen met deze onderwerpen in directe familiekring. Nog meer onzin dat je kan typen, of is je quota voor vandaag weer op?
pi_97536512
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
O wacht!

Is het zo dat volgens jou iemand die depressief/psychotisch/overspannen is DUS een luie donder is of zo??
Uh oh, je begint weer te raaskallen, volgens mij begint je autisme de overhand te krijgen.
pi_97536547
Dus Magnetronkoffie, leg eens uit, met welke geestelijke symptomen is het volgens jou werkelijk onmogelijk een plantsoen te kunnen schoffelen.

Ik wacht.
pi_97536715
Dit is je vraag, neem ik aan?
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Welke labeltjes zorgen ervoor dat je geestelijk niet in staat bent *iets* uit te voeren en de gehele dag op de bank als een zombie naar SBS6 Teleshopping te gaan zitten kijken,
Hieruit blijkt dat je niet weet waar je 't over hebt.
"en de gehele dag op de bank als een zombie naar SBS6 Teleshopping te gaan zitten kijken" is volgens jou een typische gedraging van depressie/psychose/overspannenheid?

Edit:Heb gedeelte dik gedrukt omdat scorpie blijkbaar een held is in over dingen heen lezen :P

Edit2:Zal je zien, straks homt het "Maar wacht! Er is meeer!!1" gedeelte :P
pi_97536807
Dus, je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag. Noted. Beetje flauw, daar ik gewoon antwoord heb gegeven op jouw vraag, maar ja, so be it.
pi_97536829
Okey, dat je het niet eens bent met Scorpie, prima, maar om nou een vergelijking te trekken met jodenhaters vind ik een beetje ver gaan :{w

Overigens kan je met een depressie werkelijk waar NIET in staat zijn om maar wat dan ook te doen, maar dat hangt van de mate van je depressie af. Hetzelfde geldt voor sommige psychische stoornissen.
pi_97536861
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:16 schreef Scorpie het volgende:
Dus, je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag. Noted. Beetje flauw, daar ik gewoon antwoord heb gegeven op jouw vraag, maar ja, so be it.
Antwoord op vraag:
Depressie
Psychose
Overspannenheid

Staat er toch echt duidelijk, toch???
pi_97536914
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Okey, dat je het niet eens bent met Scorpie, prima, maar om nou een vergelijking te trekken met jodenhaters vind ik een beetje ver gaan :{w
Het ging me ook meer om het mechanisme, niet per se om de lading.
Wat scorpie doet is IEDEREEN in de wajong over 1 kam scheren (en vergelijkt ze met ratten), en dat wordt in dat ene filmpje (kan maar niet op de naam komen!!...maar dat filmpje ging ook over ratten. Vandaar de vergelijking)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')