Zo bijzonder is het niet hoor, er zijn genoeg woningen en appartementen met het keukenblok in de woonkamer. Een stuk minder benauwd dan aparte hokjes maken, hoewel ik er toch ook wel voor kies om de keuken in zo'n geval deels af te schermen, bijvoorbeeld met een bar of in een aparte hoek, in plaats van alleen maar zo recht langs de muur vol in het zicht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef elkravo het volgende:Wonen in je keuken... of koken in je woonkamer... Moet er niet aan denken....
Dat werkt in The Sims ook altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon naar bed als je visite hebt?
Doet mijn vrouw ook als ze moe is, ik ga meestal nog een uur of 3 langer door. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef TUFKAL het volgende:
Jij gaat gewoon naar bed als je visite hebt?
autisme is naarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook als ze moe is, ik ga meestal nog een uur of 3 langer door. Ik zie het probleem niet
ooh, the Sims, hoeveel uur heb ik dat niet gespeeldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat werkt in The Sims ook altijd
Geen ervaring mee, maar je zult vast gelijk hebben.quote:
Wat is hier zo bijzonder aan? Doodnormale indeling hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Wonen in je keuken... of koken in je woonkamer... Moet er niet aan denken....
Ziet er idd beetje creepy uit!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Inu het volgende:
Inclusief spookkind
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
sorry dit is de link:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Wonen in je keuken... of koken in je woonkamer... Moet er niet aan denken....
quote:ruime woonkamer van 30 m2 (incl. keuken)
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat werkt in The Sims ook altijd
Er staan daar ook gewoon 47 huizen te koop in die straatquote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef elkravo het volgende:
[..]
sorry dit is de link:
http://www.jaap.nl/te-koo(...)2/8062370/overzicht/
raar huis qua woonkamer/keuken:
[..]
Ik vind het niet gek. Ziet er niet uitquote:Op zondag 26 juni 2011 10:30 schreef kvd het volgende:
Er staan daar ook gewoon 47 huizen te koop in die straat
De straat of dit huis?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek. Ziet er niet uit
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Wat is hier zo bijzonder aan? Doodnormale indeling hoor.
Tja ieder zijn ding, maar ik heb bij dit huis gewoon het gevoel een klein gedeelte van de keuken toevallig nog ruimte overlaat voor "woonkamer"-gevoel.quote:
Dat was nou niet direct wat ik dacht bij dat behangetje, ik ga meer voorquote:
Het lijkt mij meer een pedicure...quote:Op zondag 26 juni 2011 13:45 schreef pussywillow het volgende:
Gezellig! Is dit soms de huidige bewoner?
[ afbeelding ]
Is it safe?
Lekker ontspannen in een dood boos. Of zoquote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef deadly_kiss het volgende:
het lijkt wel een beschimmelde muurwat een grauwe uitstraling zeg!
Maar wat een leuk huisje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat iedereen die bestrating kan waarderen.
Linkje.
Misschien was het juist 1 grote restpartij waardoor het goedkoper was? Ik opper ook maar iets hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Aventura het volgende:
Als ze er nou een paar varianten hadden uitgekozen en die in een mooi patroon hadden gelegd...tegels zijn hartstikke duur volgens mij.
Dan nog had ik ze hoe dan ook met de onderkant naar boven gelegdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Misschien was het juist 1 grote restpartij waardoor het goedkoper was? Ik opper ook maar iets hoor
Hebben, hebben, hebben!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit opmerking is, maar ik vind het best een bijzonder appartement:
[ afbeelding ]
Een penthouse in een oude graansilo. Die 'look' erbij ook.
Gezien op: http://www.funda.nl/koop/(...)-penth/omschrijving/
Ja, valt mij wat tegen voor 1.3mln. Je zou toch verwachten dat de buitenkant er dan wat florisanter uit zag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit opmerking is, maar ik vind het best een bijzonder appartement:
[ afbeelding ]
Het geld was opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja, valt mij wat tegen voor 1.3mln. Je zou toch verwachten dat de buitenkant er dan wat florisanter uit zag.
Overigens, een pand van 1.3mln en dan een Senseo op je aanrecht ipv een veel te duur espresso-apparaat
Wat een zielige verbouwing voor zo'n huis.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even een linkje naar die keuken bij IKEA. Want als dat zo is wil ik die ook, ben toch nog op zoek naar een nieuwe keuken voor m'n nieuwe huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wat een zielige verbouwing voor zo'n huis.....![]()
Dat bed voor die deur en die IKEA keuken, om van die badkamer nog maar te zwijgen.....
Als je dan iets moois koopt, zorg dan dat je het met visie en smaak inricht en verbouwd..
Ah, dat is inderdaad een mooie woningquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit opmerkelijk is, maar ik vind het best een bijzonder appartement:
[ afbeelding ]
Fucking vet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit opmerkelijk is, maar ik vind het best een bijzonder appartement:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Leuk die tegels... handig ook als je wilt dat mensen niet te lang onder de douche staan en gillend de badkamer uit rennen![]()
.
Ik weet niet of ze bij SieMatic jou nog lief vinden...quote:
hoe bedenk je hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Leuk die tegels... handig ook als je wilt dat mensen niet te lang onder de douche staan en gillend de badkamer uit rennen![]()
.
Een vrouw die graag een kleurtje wil in de badkamer.... Zo begint dit soort ellende vaak.quote:
Hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Doe even een linkje naar die keuken bij IKEA. Want als dat zo is wil ik die ook, ben toch nog op zoek naar een nieuwe keuken voor m'n nieuwe huis
Logisch, de IKEA website. Maar ik kon hem dus niet vinden, ook niet iets wat er heel erg op leek. Help me out herequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een vrouw die graag een kleurtje wil in de badkamer.... Zo begint dit soort ellende vaak.
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duimquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus jij plakt alles aan de wand omdat je vrouw dat wilt
Ook leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duim
Bijna...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
Dus jij plakt alles aan de wand omdat je vrouw dat wilt
Zo zou ik het niet willen stellen, mijn vrouw en ik doen het gewoon samen en daar komen heftige discussies uit voort, maar ook onder de streep het beste resultaat. We houden elkaar scherp. Vlijmscherp. Maar ik ben wel de designidioot van ons tweeën.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |