Ik vind het wel goeie kwaliteit hebben en geen reclame is altijd +10quote:Op maandag 13 juni 2011 03:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, exact dezelfde stream als die ik eerder vanavond aanhad voor formule 1
Wou ik net zeggequote:Op maandag 13 juni 2011 03:10 schreef Djokotron het volgende:
Ach in Q4 zullen we wel zien wie er opstaat.
Dat moet James zijn, het is nu of nooit.. Anders zal hij altijd het lachertje blijven..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:10 schreef Djokotron het volgende:
Ach in Q4 zullen we wel zien wie er opstaat.
Maar één game 66 van de Giants dit jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 03:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar één game 6 NBA finals dit jaar![]()
Wat free throws voor hem zou niet gek zijn nu nee. Even tot rust komen + met twee voeten op de grond schieten iddquote:Op maandag 13 juni 2011 03:13 schreef Reanimation het volgende:
Dirk blijft off balance shots schieten, niet handig als het niet lekker loopt!
Wat een baas samen met Curry..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:18 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Na 50 pogingen zeker
Die heeft geen rem, blijft shooten
Maar dat backcourt samen (hoe leuk ook om naar te kijken) gaat het niet redden.. Hoop persoonlijk dat Ellis getrade wordt zodat Curry PG kan zijn en er een grotere/sterkere SG komt om de grotere guards te verdedigen.quote:
Celtics past wel bij hem..quote:Op maandag 13 juni 2011 03:20 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Maar dat backcourt samen (hoe leuk ook om naar te kijken) gaat het niet redden.. Hoop persoonlijk dat Ellis getrade wordt zodat Curry PG kan zijn en er een grotere/sterkere SG komt om de grotere guards te verdedigen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:24 schreef Djokotron het volgende:
Ellis bij de Celtics? Die zijn blij dat ze net van Robinson af zijn
Krijgt ie straks de MVP award na een 5 for 25 shooting night!quote:Op maandag 13 juni 2011 03:17 schreef Djokotron het volgende:
Dallas up 2 met dirk 1/12 shooting, zo gek nog niet. Dirktime komt nog wel.
dat is wel weer jammer ja, want ik gun het kidd.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:30 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Krijgt ie straks de MVP award na een 5 for 25 shooting night!
goed gezegdtwitter:l3nt twitterde op maandag 13-06-2011 om 03:45:03dansende oude wijven in @MiamiHEAT shirtjes. waarom? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |