Welnee. Ik kreeg op mijn zestiende verjaardig een vulpen. Geen auto.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch de mannelijke versie van die delletjes, als ik Bettie mag geloven.
Family-heirs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Ik kreeg op mijn zestiende verjaardig een vulpen. Geen auto.
Ik kreeg een trap onder mn reet en een klomp kool.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Ik kreeg op mijn zestiende verjaardig een vulpen. Geen auto.
Wil je er over pratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kreeg een trap onder mn reet en een klomp kool.
Kijk, jij wint.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Family-heirs.
Ik kreeg een gouden zegelring.
Je vader is de kerstman?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kreeg een trap onder mn reet en een klomp kool.
Hielden je ouders wel van je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
En die klomp kool moest mn verjaardagstaart voorstellen.
Of ditquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef waht het volgende:
Kijk Koos, dit had jij kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Neehee, Koos was entertainer in een pretpark, dus hij "kon" het niet alleen zijn, hij "was" het ook.quote:
Had gekund. Eerlijk is eerlijk, ik vervul de rol die mij wordt toebedeeld altijd met verve. Dus ook als ik zo'n achterlijke trut zou zijn, dan had ik het onderste uit de kan gehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef waht het volgende:
Kijk Koos, dit had jij kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Heb je een familiewapen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Family-heirs.
Ik kreeg een gouden zegelring.
quote:
Een grote vergulde lul, gok ik.quote:
Iedereen tochquote:
Nee, meer een helm met franjes en bladeren en zwaarden en weet ik wat allemaal.quote:
Racistquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Nautilus. het volgende:
Noem me een racist, maar ik val niet op blondjes.
Ik heb ook een familiewapen, bedacht ik mij net.quote:
Kijk. Arme adelquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook een familiewapen, bedacht ik mij net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |