Die zijn gewoon jaloers dat ze zelf dit briljante plan niet bedacht hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op Twitter en Facebook verklaart iedereen me voor gek, maar ik meen ditIk wil de eerste zijn die dit doet.
Wedden dat je het journaal en de kranten er mee redt
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja als motto, ipv "Opgeven is geen optie" (motto van KWF) maar dan "Overgeven is geen optie"
Nou ja zeg, zo'n baas als Johan Vlemmix verdient zoiets nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef TWP het volgende:
johanvlemmix@hotmail.com (contactformulier)
Maar hij zit eerst nog in de bak
[..]
Dan krijg je die homo van een Filemon erbij. Daar moet je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan ook aan rabobank wielerrenner ploeg vragen.
Je kan ook BNN erbij halen, of 1 andere omroepzender.
is maar een suggestief. maar er kunnen ook vrouwen bij zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan krijg je die homo van een Filemon erbij. Daar moet je blij mee zijn.
BNN is wel een omroep die hierbij aan kan sluiten. Jong, vernieuwend en maatschappelijk betrokken. Daarnaast zijn de presentatoren ook mensen die de aandacht weten te trekken en vast te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan ook aan rabobank wielerrenner ploeg vragen.
Je kan ook BNN erbij halen, of 1 andere omroepzender.
Jep, dat kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef TWP het volgende:
[..]
BNN is wel een omroep die hierbij aan kan sluiten. Jong, vernieuwend en maatschappelijk betrokken. Daarnaast zijn de presentatoren ook mensen die de aandacht weten te trekken en vast te houden.
Leuk onderwerpje voor Try before you die op zichquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef TWP het volgende:
[..]
BNN is wel een omroep die hierbij aan kan sluiten. Jong, vernieuwend en maatschappelijk betrokken. Daarnaast zijn de presentatoren ook mensen die de aandacht weten te trekken en vast te houden.
langzamer dan 5km is toch wel heel langzaamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:17 schreef ETA het volgende:
moet de snelheid minimaal 5km/u zijn? Als je langzamer mag, gooi je hem toch in een lagere versnelling voor een vermogen dat wel voor lange tijd is te leveren. Aangezien je 4 wielen hebt, heb je geen snelheid nodig om overeind te blijven
U bedoelt zeker 6 keer 13,2 km ?quote:
Er zitten toch ook wel remmen op? Gewoon naar beneden fietsen dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef Droopie het volgende:
Goed topic ik heb alleen een paar opmerkingen.
1. Jullie hebben volgens mij nog niet nagedacht hoe je beneden komt
10% daling en sturen is niet te doen met simpele remmetjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zitten toch ook wel remmen op? Gewoon naar beneden fietsen dus.
Daarom zal er, als dit idee doorgaat, ook niet met de standaard bierfiets gereden worden hè...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
10% daling en sturen is niet te doen met simpele remmetjes.
Na de 6e keer naar beneden zou ik er niet zo zeker van zijn dat ze het nog goed doen.
Lijkt mij.
Ik weet het, maar had jullie nog geen een keer gehoord over het dalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Daarom zal er, als dit idee doorgaat, ook niet met de standaard bierfiets gereden worden hè...
vandaar de vraag, is er een tijdslimiet? Pak de eventuele tijdslimiet, en haal daar de minimale snelheid uit. Samen met de verwachte vermogenslevering van de fietsers krijg je uiteindelijk een max gewicht voor de fiets.quote:
Meer, want die deelnemes wegen zelf ook wat. Reken op 75 kg per persoon = iedereen moet 193 kg die berg op fietsenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er 14 mensen op. Dus dat zou bij een fiets van 1650 kilo 117 kilo per persoon betekenen. Dat moet dus lichter ja!
hoeft niet noodzakelijk foute berekening te zijn, je gaat maar 5km/u.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:29 schreef Daaps het volgende:
... Ik ga niet 3 keer m'n lichaamsgewicht naar boven zeulen.![]()
* Daaps komt tot de conclusie dat er iets fout moet zijn aan z'n berekeningen/eerder statements
Lol.. dan ben je de enige persoon ter plaatse die voor zijn diensten betaald wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb Alpe d'Huez in 51 minuten beklommen met de racefiets.
Als ik alle kosten vergoed krijg wil ik 100% meedoen.. mijn vermogen telt al voor 2 of 3 mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |