lolquote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen
Twee tot drie slechte klimmers ;-)quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Pritt het volgende:
[..]___!
___!
Eigenlijk zijn 2 er nog niet genoeg.
hebben jullie ervaring met mensen die met jullie fietsen bergop of bergaf fietsen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef HetFietscafe het volgende:
Misschien goed om te weten:
Op een 12-persoons fietscafe fietsen 8 personen. Dit model weegt 900kg.
Op een 17-persoons fietscafe fietsen 10 personen. Dit model weegt 1060kg.
Gewoon tien fietsers werven en de 7 loze stoelen vullen met opblaaspoppen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
17 persoons klinkt aantrekkelijker door het lichtere gewicht, MAAR je moet als fietser wel meer vermogen leveren aangezien je ook de ballast van 3 extra mensen meeneemt die niet fietsen..
opblaaspoppen vullen met helium dna kom je nog makkelijker omhoog ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon tien fietsers werven en de 7 loze stoelen vullen met opblaaspoppen.
Aan wat voor contacten zit je dan te denken? Ik kan hier mijn steentje wel aan bijdragen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nog van niemand een mailtje gehad nee
Iemand die zin heeft om mij te helpen met het regelen van contacten?
Rabobank, BNN, Heineken / Amstel, TU.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Aan wat voor contacten zit je dan te denken? Ik kan hier mijn steentje wel aan bijdragen waarschijnlijk.
Eens kijken of ik een nette brief kan opstellen richting Heineken/Amstel betreft sponsoring. Zal hem je PM'en als deze af is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rabobank, BNN, Heineken / Amstel, TU.
Dat zijn de voornaamste groepen die we moeten benaderen.
Ja precies, misschien een PDFje met een paar plaatjes en de ideeën die we met zijn allen verzonnen hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een nette brief kan opstellen richting Heineken/Amstel betreft sponsoring. Zal hem je PM'en als deze af is.
Done, zie PMquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja precies, misschien een PDFje met een paar plaatjes en de ideeën die we met zijn allen verzonnen hebben
Als je wil mag je mijn echte naam er wel onder zetten, maar dat je dan maar even voor PM'n mocht dat nodig zijn...
quote:Bedankt voor je bericht!
BNN ontvangt iedere dag heel veel brieven en mailtjes. Alle post worden door ons gelezen of doorgestuurd aan de persoon binnen BNN voor wie het bedoeld is. We doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden maar dit kan soms een paar dagen duren.
Hartelijke groet,
BNN
Gheghe.. het is wel waarquote:
nav. Genaaid door Dennisquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef BroccoliBeer het volgende:
Dag Broccoli Beer,
ik las je verhaal en ik had wel met je te doen. Misschien, en ik zeg express misschien, is Timur bereid er aandacht aan te besteden in zijn uitzending op 3FM. kun je daarvoor even je nummer, en het nummer van Dennis mailen naar Timur@3fm.nl? dan bellen we je even.
Groeten,
Evert Rasing
Team Timur Open Radio
BNN | 3FM
What the Dennis!!
genaaid door dennis staat achter de schermen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gheghe.. het is wel waar
[..]
nav. http://forum.fok.nl/topic/1668560/3/50#98251590
en nog een andere;quote:Hi Maanvis,
dat vind ik nou nog eens een hele leuke vraag. Wil je deze vraag ook stellen op 3FM in het programma van Timur? wellicht dat iemand een oplossing heeft.
op welk nummer ben je dan te bereiken?
Groeten,
Evert Rasing
Timur Open Radio
3FM | BNN
"waarom heeft paint geen kleur voor mensenhuid"
quote:Hoi Maanvis,
Wat een interessante vraag heb jij als Topic! Leuke vraag om uit te gaan zoeken op de radio. Ben jij dit weekend bereikbaar, zodat we opzoek kunnen gaan naar het antwoord. In ons radioprogramma behandelen we vaker van dit soort vragen, misschien al leuk voor komend weekend.
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
Als je de al post goed door leest, willen ze een bierfiets bij TU delft ontwerpen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Miendientje het volgende:
Berg op lijkt mij al een uitdaging maar heb je er ook aan gedacht hoe je de berg weer af komt? Mijn ouders hebben de berg beklommen op een tandem en moesten bij het afdalen steeds stoppen omdat de remmen oververhit raakten. Je hebt op een tandem net zoveel rem als op een gewone fiets maar moet wel remmen voor het gewicht van twee mensen. Wat voor rem zit er op zo'n bierfiets?
Wat is zijn account ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:26 schreef Droopie het volgende:
Email hem ook naar Timur van 3fm..
Fok + Timur = 99% kans op aandacht
Preciesquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Als je de al post goed door leest, willen ze een bierfiets bij TU delft ontwerpen.
het is goed mogelijk dat er auto remmen erop staan.
bovendien huidige bierfiets is al te zwaar om zoiets te doen.
Die heeft ie wel.. ga effe snuffelen..quote:
Ik heb een mailtje naar hem gestuurdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft ie wel.. ga effe snuffelen..
Maar beter stuur je een email naar Timur@3fm.nl
Omg, dat we daar nog niet aan hadden gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje naar hem gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |