Wat een enge tipquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meer, want die deelnemes wegen zelf ook wat. Reken op 75 kg per persoon = iedereen moet 193 kg die berg op fietsen.
Miss kun je het biergedeelte weglaten, TS? Gewoon zo'n fiets, maar dan zonder tapgeval?.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef thebakkert het volgende:
Waarom maak je niet een variant op de Alpe d'HuZes... Voor de leverstichting bijvoorbeeld: Alpe d'Hazes!
Waarom hebben die debiele Fransen niet gewoon een weggetje door die vallei gemaakt?quote:
die zijn weer ff klaar met alp dhuzesquote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hallo allemaal, ik FOK! nooit in het weekend
Maar ik heb nog geen antwoord gehad van de organisatie, volgens mij nemen ze het gewoon niet serieus?!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb Alpe d'Huez in 51 minuten beklommen met de racefiets.
Als ik alle kosten vergoed krijg wil ik 100% meedoen.. mijn vermogen telt al voor 2 of 3 mensen.
Omdat het dan natuurlijk niet bijzonder is wanneer je er met een bierfiets doorheen rijdt. Lijkt me logisch.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom hebben die debiele Fransen niet gewoon een weggetje door die vallei gemaakt?
Neeeee, niet weer zo'n actiequote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry dat ik de laatste dagen niet gereageerd heb.
Mijn ouders zijn op het moment in Cuba en ben de laatste dagen bezig geweest om 2.200 ballonnen op te blazen en hun hele kamer tot aan het plafond te vullen met ballonnen
Ik upload zodirect de foto's en maak ik er een ONZ topic voorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neeeee, niet weer zo'n actie![]()
![]()
![]()
Is er al een KLB-topic van?
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry dat ik de laatste dagen niet gereageerd heb.
Mijn ouders zijn op het moment in Cuba en ben de laatste dagen bezig geweest om 2.200 ballonnen op te blazen en hun hele kamer tot aan het plafond te vullen met ballonnen
Ik wacht met smartquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik upload zodirect de foto's en maak ik er een ONZ topic voor
Ongelooflijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen
lolquote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen
Twee tot drie slechte klimmers ;-)quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Pritt het volgende:
[..]___!
___!
Eigenlijk zijn 2 er nog niet genoeg.
hebben jullie ervaring met mensen die met jullie fietsen bergop of bergaf fietsen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef HetFietscafe het volgende:
Misschien goed om te weten:
Op een 12-persoons fietscafe fietsen 8 personen. Dit model weegt 900kg.
Op een 17-persoons fietscafe fietsen 10 personen. Dit model weegt 1060kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |