1 Davisquote:
Ik bedoelde alleen de mannenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:12 schreef Niox het volgende:
[..]
1 Davis
2 Kramer
3 Hedrick
4 Bokko
5 Skobrev
Ow dat valt me al niet tegen van mezelfquote:
Mja, er stond niks bij en ik dacht de vrouwen wel te weten. Zonder de onbedoelde hint van Homdeck had ik de mannen niet gewetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:13 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de mannen
Deel 2234:
1 TradeMarkie
3 Flitspaal
1 lubje25
1 tomtomaat
2 Aalbers
1 Niox
Deel 2234:quote:
nu zijn naam nog...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:37 schreef Baszh het volgende:
Die gast met dat standbeeld met die maiskolf in zn handen?
Deel 2234:quote:
Ik heb Menno in m'n hoofd, maar dat is het niet. Wel zoiets korts. Ik slaap er een nachtje over.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:04 schreef Baszh het volgende:
Stef is zijn broer, nu de zoon van Stef/neef Midas nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
West Ham bedoel je denk ik. Er zijn er nog tigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:56 schreef --3S-- het volgende:
Fulham, Spurs, Arsenal, Chelsea en Millwal
Volgens mij vergeet ik nog een wat grotere club dan Millwal maar daar kan ik ff niet op komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hammersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:53 schreef Flitspaal het volgende:
Wat is de nickname van West Ham United?
Stand deeltje 2234:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |