nee gekquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga je het straks met je grote zus over dat vieze berichtje hebben?
Die rarquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Klinkerzusje het volgende:
leuk is dat FOK! idd, gisteren zo'n fok rar gezien en nu weer dit soort dingen
Fok rar? Hoi Oscarquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Klinkerzusje het volgende:
leuk is dat FOK! idd, gisteren zo'n fok rar gezien en nu weer dit soort dingen
Dit ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/ar(...)&feature=bottomfeedr
Dit is keigoed.
Ik luister nu James Brown.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bob Dylan immer goed. Ik luister nu naar Blood on the Tracks. Immer prachtig.
De versie van Otis Redding.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik luister nu James Brown.
It's a Mans World.
Nu dus wel, je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:
ik ga het niet sturenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu dus wel, je hebt me nieuwsgierig gemaakt
ALLEMAAL NAAKT NAAKT NAAKT NAAKT ALLES LEKKER LEKKER GEILE FOKKERS DIE IN EEN GEILE BUI FOTO'S GAAN MAKEN VAN HUN NAAKTHEID LEKKER LEKKER LEKKER EEN PLEZIER VOOOR DEN OGENquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu dus wel, je hebt me nieuwsgierig gemaakt
plezier voor de ogen noem je datquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAKT NAAKT NAAKT NAAKT ALLES LEKKER LEKKER GEILE FOKKERS DIE IN EEN GEILE BUI FOTO'S GAAN MAKEN VAN HUN NAAKTHEID LEKKER LEKKER LEKKER EEN PLEZIER VOOOR DEN OGEN![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAKT NAAKT NAAKT NAAKT ALLES LEKKER LEKKER GEILE FOKKERS DIE IN EEN GEILE BUI FOTO'S GAAN MAKEN VAN HUN NAAKTHEID LEKKER LEKKER LEKKER EEN PLEZIER VOOOR DEN OGEN![]()
![]()
mij toch wel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]__!
Weet niet of ik dat wel wil zien nee
SKKLquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
plezier voor de ogen noem je dat![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]__!
Weet niet of ik dat wel wil zien nee
Sta jij daar in dan?quote:
Weet niet wat jij luistert maar ik vind Heart Shaped Box niet mee-schreeuwmuziek dit dat. Of The man who sold the world.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Nirvana is overrated. Maar tóch leuke mee-schreeuwmuziek.
nirvana is sowieso viesquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet wat jij luistert maar ik vind Heart Shaped Box niet mee-schreeuwmuziek dit dat. Of The man who sold the world.
Hoorde ik hier minderjarig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
Minderjarige naakte FOK!kertjes. Natuurlijk wil je dat zien.
Sorry, ik zal me opnieuw formuleren jongedame.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet wat jij luistert maar ik vind Heart Shaped Box niet mee-schreeuwmuziek dit dat. Of The man who sold the world.
Oehquote:
Kan niemand dwingen.quote:
Sowiesoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:25 schreef Dastan het volgende:
Nee, de gedachte dat jullie je gaan afberen op naakte FOK!kers maakt mij misselijk.
Vakantiehumeur.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Ezell het volgende:
Bah bah bah, sommige mensen.Ja, ik ben chagrijnig.
Gatver hou opquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sowieso jongens die zichzelf met enige regelmaat bevredigen.
Ja getsie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sowieso jongens die zichzelf met enige regelmaat bevredigen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar gewoon die beestachtige, ongecontroleerde drang.
Gevoelens van lust kunnen nu eenmaal voorkomen, maar als je een beetje zelfdiscipline hebt geef je daar niet direct als een dier aan toe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Sowieso; lustgevoelens.
Onze platonische relatie.
Daarom wacht ik altijd even.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gevoelens van lust kunnen nu eenmaal voorkomen, maar als je een beetje zelfdiscipline hebt geef je daar niet direct als een dier aan toe.
Inderdaad. Mensen die elke dag bezig zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gevoelens van lust kunnen nu eenmaal voorkomen, maar als je een beetje zelfdiscipline hebt geef je daar niet direct als een dier aan toe.
Dus Dastan houdt van piemols?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar gewoon die beestachtige, ongecontroleerde drang.
Triest ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die elke dag bezig zijn.
Ja. Afhakken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet ik een hekel aan mijn eigen lichaam hebben?
Nu word je te intiem, Klinker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik kan dat dus echt niet.
Hoog libido alles dat daar.
Je had geen hyves.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
Kanker ik drukte per ongeluk op de respectknop van Hyves.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
quote:
Mooi gedichtje ook bij je blog. gr grquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Trollhyves. Maar wel bekend bij vrienden. Kkk
haha, sukkelquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar je je wel niet om kunt opwerkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
Ga naar hyves.nl log in en ga met de muis eroverheen en klik op het kruisje daar dat rechts verschijntquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
waar in godsnaam?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga naar hyves.nl log in en ga met de muis eroverheen en klik op het kruisje daar dat rechts verschijnt
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
Ik moest grijnzen bij het lezen van dit topic en toen vroeg m'n ma met wie ik stond te lachen
IK OOK XDquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
Ik moest grijnzen bij het lezen van dit topic en toen vroeg m'n ma met wie ik stond te lachen
WWW.HYVES.NLquote:
WELK BERICHTquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WWW.HYVES.NL
DAN GA JE NAAR DAT BERICHT TOE
EN DAN MET JE MUIS EROVERHEEN, HELEMAAL RECHTS VAN HET BERICHT EN DAN KRUISJE DRUKKEN
Waar staan die knopjes?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook een keer hyves aangeklikt
En facebook ook
HEEFT IEDEREEN DIE HYVES KUNNEN ZIEN?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mooi gedichtje ook bij je blog. gr gr
O, dan heb ik het zeker uitgeschakeld. Ik zie helemaal geen knopje van Hyves of Facebook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onderaan het topic, heb het tegenwoordig uit staan alles
Ik wel. Wel een érg Nederlandse achternaam vergeleken met je voornaam. Kusjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
HEEFT IEDEREEN DIE HYVES KUNNEN ZIEN?
Ja, Nederlandse vader, Indonesische moeder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wel. Wel een érg Nederlandse achternaam vergeleken met je voornaam. Kusjes
Link naar je hyves plzquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse vader, Indonesische moeder.
Mooie link ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse vader, Indonesische moeder.
ja toen zei ik 'weet ik niet', toen vroeg ze 'vriendje of vriendinnetje??????', toen zei ik 'weet ik ook niet'quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toen zei ik 'weet ik niet', toen vroeg ze 'vriendje of vriendinnetje??????', toen zei ik 'weet ik ook niet'
Ja toch. Gaat ze niet aan in principe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja altijd zo dom als ze door gaan vragen. Ik zeg altijd 'gewoon'.
Dat heb ik niet geschreven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou enEven je gedicht lezen toch.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. Gaat ze niet aan in principe.Als ik wil dat ze het weten, dan zeg ik 't wel
Copy paste hier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geschreven.
Dat was een 'inbraakje' van een vriend. [ afbeelding ]
Inbraakje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geschreven.
Dat was een 'inbraakje' van een vriend. [ afbeelding ]
oquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
We praten over drie jaar geleden, he. Bovendien moest het allemaal heel echt lijken i.v.m. een grap die we wilden uithalen.
Welke grap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
We praten over drie jaar geleden, he. Bovendien moest het allemaal heel echt lijken i.v.m. een grap die we wilden uithalen.
Facebook is leuker dan Hyves.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
Echt al die k*thyvers verhuizen nu naar Facebook.Niet dat Facebook helemaal te gek is, maar daar had je eerst geen last van die irritante mensen.
Terechte klacht. Ik had facebook toen alle hyvers nog aan het krabbelen waren dit dat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
Echt al die k*thyvers verhuizen nu naar Facebook.Niet dat Facebook helemaal te gek is, maar daar had je eerst geen last van die irritante mensen.
Facebook wordt langzamerhand de nieuwe Hyves.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik had facebook toen alle hyvers nog aan het krabbelen waren dit dat.
Inderdaad.quote:
Dat heeft tenminste inhoud.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale media haten en ondertussen wel FOK!ken.
Mooie reacties ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
Schatje ik houvan jou
17 dec 2009, 00:32
Heee schatje :heartbounce: :heartbounce:
ik maak even een inbraaakje op je profiel
ik wil even melden dat ik heel veel van je hou en dat je altijd alles bij me kwijt kan!(l)
het was echt leuk vanmiddag met de ballen-jongens :$
we hebben leuke tijden en af en toe wat mindere maar door al die tijden heen hou ik alsnog supersupersuperveel van je 24/7!:crush:
kusjeskusjeskusjes (k) (k) (k)
je weet wel wie :-$ :byebye: :flowers:
Op Facebook niet wil je zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
Binnenkort verdwijnt Hyves van mijn lijst van social media. Mensen voegen me gewoon toe terwijl ze niet eens weten wie ik ben of niet zeker weten of ik het ben.
Op Facebook weten ze tenminste zeker dat ik het ben. Op Hyves heb ik geen achternaam en echte foto.quote:
Ik had ze zelfs nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En die heb je zelf natuurlijk niet gestuurd...
Triest.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
STALKEN ALLES EN DAN OP FOK ZETTEN. WALGELIJK.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oké raar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
weet ik veel.
hij doorzoekt het internet of zo
Wanneer was dat dan? Hij heeft toch een ban?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
STALKEN ALLES EN DAN OP FOK ZETTEN. WALGELIJK.[ afbeelding ][ afbeelding ]
FOTOBOEK.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Hij heeft toch een ban?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAK ME AAN HET LACHEN NU. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jackpot.
Edit: Ok ik gniffelde.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
Klinker, om deze foto moest ik trouwens ook lachen..
[ afbeelding ]
Kunst....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prachtig kunstwerk verneuken, het lukt mensen steeds keer op keer.
Etsu, stel me gerust. Ik ben bang en verdrietig alles.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
Zo, tosti's binnengewerkt, nu ga ik mee SC'en.
Ik heb het dus hierover. Niet kunst in het algemeen, verkeerde formulering.quote:
Komt goed Klinkie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Etsu, stel me gerust. Ik ben bang en verdrietig alles.
Maar serieus, dit werd gewoon engquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
Als leeell je wat aan doet, dan zal ik je beschermen. Dag en nacht.
Klinkerbotsing
Daar wil ik een gifje vanquote:
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar serieus, dit werd gewoon eng![]()
Ok D:quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen![]()
Negeer hem dan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
KLINKER, zo te zien heeft leeell ook een foto van mij opgeslagen.
Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Hij heeft geen foto's van mij.Niet dat die moeilijk te vinden zijn overigens (
___!!!! )
quote:
Mja, jouw naam is wel vaker in SC genoemd toch.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je kan ook te ver gaan met info op FOK! te plaatsen. Ik heb liever niet dat mijn naam hier op FOK! komt. Hij plaatste zelfs mijn achternaam.
Hij gaat ook te ver, maar dat is iemand dood wensen ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee even serieus ,ik vind het te ver gaan wat ie allemaal bij Das en Klink doet hoor. :/
nee, misschien één keer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, jouw naam is wel vaker in SC genoemd toch.
Ja nou alleen die keer dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jouw naam ging raden.
Dus?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij gaat ook te ver, maar dat is iemand dood wensen ook.
Ik weet niet wat jij precies bedoelt, maar ik heb nog nooit iemand dood gewenst. Ik kom niet verder dan 'rot op'..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Mare Ezell, je hebt het zelf ook meegemaakt, dus ga me niet vertellen dat je iets hebt/had van 'sterf'.
TOFquote:
Stomme hippiequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies bedoelt, maar ik heb nog nooit iemand dood gewenst. Ik kom niet verder dan 'rot op'..
Wat jij allemaal wil, meid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies bedoelt, maar ik heb nog nooit iemand dood gewenst. Ik kom niet verder dan 'rot op'..
Leuk ben jequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Jij bijvoorbeeld
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
HIER IS WAT LIEFDE VOOR JULLIE OM DIT TOPIC OP TE VROLIJKEN![]()
[ afbeelding ]
hahahahquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
HIER IS EEN BLAUW RINGO OM JULLIE OP TE VROLIJKEN.
[ afbeelding ]
Apartquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
HIER IS NOG EENTJE VAN THE BEATLES, OMDAT HELP! EEN COOLE FILM IS.
[ afbeelding ]
Ze worden vanzelf blauw.
Ja, maar we missen smurf George.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Apart
DE VOORLOPERS VAN THE BLUE MAN GROUP DIT DAT
Wilt je vriendin dit wel? Hier staan, zomaar?quote:
Niet boeiend, maar hallo Flitskikker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Flitskikker het volgende:
Hallo allemaal
Welkom terug, Ezell, wat was nou de reden voor je plotselinge vertrek?
En jij doet braaf wat je gezegd wordt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Gideon_92 het volgende:
was om tien voor half 10 klaar
winkel blijft open tot 9 en die baas van mij weet altijd wel een "leuk" klusje te verzinnen
Hoop voor je dat je uitbetaald krijgt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Gideon_92 het volgende:
winkel blijft open tot 9 en die baas van mij weet altijd wel een "leuk" klusje te verzinnen
Wij zorgden ervoor dat er 5 voor 9 geen mensen meer binnen komen die grote boodschappen wilden doen en dan snel kassa's etc er uithalen wij bleven niet langer dan 9.15 daar tenzij we bier gingen drinken in de kantine.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Gideon_92 het volgende:
JA SLETJUUUUH.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
EN VERDER VIND JE ER EEN ONLINE CURSUS ANAL BLEACHING OMDAT BEHALVE JE PERSOONTJE JE STERRETJE OOK MOET STRALEN
Ik ging braaf verder met lekker kassas tellen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
En jij doet braaf wat je gezegd wordt?
Ja, ik mag uren invullenquote:
Inderdaad. zelf afsluiten ftw.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wij zorgden ervoor dat er 5 voor 9 geen mensen meer binnen komen die grote boodschappen wilden doen en dan snel kassa's etc er uithalen wij bleven niet langer dan 9.15 daar tenzij we bier gingen drinken in de kantine.Lang leven zelf de winkel afsluiten.
Nee. Maar de teamleider vanavond was lui en zei dat ik het maar moest doen.quote:
Dat is verstandig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Nee. Maar de teamleider vanavond was lui en zei dat ik het maar moest doen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Nee. Maar de teamleider vanavond was lui en zei dat ik het maar moest doen.
Ieder mens bestaat ongeveer 65% uit water. Ieder mens bestaat dus 65% uit mij. Dus ieder FOK!ker bevat mij.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ieder mens bestaat ongeveer 65% uit water. Ieder mens bestaat dus 65% uit mij. Dus ieder FOK!ker bevat mij.
jawel. Hij is een top gozer. Maar soms is hij gewoon wat lui en laat hij zijn werk door anderen doen, terwijl hij toekijkt.quote:
Onverdiende functie dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
jawel. Hij is een top gozer. Maar soms is hij gewoon wat lui en laat hij zijn werk door anderen doen, terwijl hij toekijkt.
Ook iedere pedo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ieder mens bestaat ongeveer 65% uit water. Ieder mens bestaat dus 65% uit mij. Dus ieder FOK!ker bevat mij.
jij weet veel van diwaterstofoxidequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het staat op Wikipedia.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
jij weet veel van diwaterstofoxide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |