nee gekquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga je het straks met je grote zus over dat vieze berichtje hebben?
Die rarquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Klinkerzusje het volgende:
leuk is dat FOK! idd, gisteren zo'n fok rar gezien en nu weer dit soort dingen
Fok rar? Hoi Oscarquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Klinkerzusje het volgende:
leuk is dat FOK! idd, gisteren zo'n fok rar gezien en nu weer dit soort dingen
Dit ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/ar(...)&feature=bottomfeedr
Dit is keigoed.
Ik luister nu James Brown.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bob Dylan immer goed. Ik luister nu naar Blood on the Tracks. Immer prachtig.
De versie van Otis Redding.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik luister nu James Brown.
It's a Mans World.
Nu dus wel, je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:
ik ga het niet sturenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu dus wel, je hebt me nieuwsgierig gemaakt
ALLEMAAL NAAKT NAAKT NAAKT NAAKT ALLES LEKKER LEKKER GEILE FOKKERS DIE IN EEN GEILE BUI FOTO'S GAAN MAKEN VAN HUN NAAKTHEID LEKKER LEKKER LEKKER EEN PLEZIER VOOOR DEN OGENquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu dus wel, je hebt me nieuwsgierig gemaakt
plezier voor de ogen noem je datquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAKT NAAKT NAAKT NAAKT ALLES LEKKER LEKKER GEILE FOKKERS DIE IN EEN GEILE BUI FOTO'S GAAN MAKEN VAN HUN NAAKTHEID LEKKER LEKKER LEKKER EEN PLEZIER VOOOR DEN OGEN![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAKT NAAKT NAAKT NAAKT ALLES LEKKER LEKKER GEILE FOKKERS DIE IN EEN GEILE BUI FOTO'S GAAN MAKEN VAN HUN NAAKTHEID LEKKER LEKKER LEKKER EEN PLEZIER VOOOR DEN OGEN![]()
![]()
mij toch wel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]__!
Weet niet of ik dat wel wil zien nee
SKKLquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
plezier voor de ogen noem je dat![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]__!
Weet niet of ik dat wel wil zien nee
Sta jij daar in dan?quote:
Weet niet wat jij luistert maar ik vind Heart Shaped Box niet mee-schreeuwmuziek dit dat. Of The man who sold the world.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Nirvana is overrated. Maar tóch leuke mee-schreeuwmuziek.
nirvana is sowieso viesquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet wat jij luistert maar ik vind Heart Shaped Box niet mee-schreeuwmuziek dit dat. Of The man who sold the world.
Hoorde ik hier minderjarig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
Minderjarige naakte FOK!kertjes. Natuurlijk wil je dat zien.
Sorry, ik zal me opnieuw formuleren jongedame.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet wat jij luistert maar ik vind Heart Shaped Box niet mee-schreeuwmuziek dit dat. Of The man who sold the world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |