Jawel. Deze brandweerwagen zou eigenlijk dienst hebben gedaan, maar hij was nodig voor het kunstproject. Dan is de keus snel gemaakt, lijkt mequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een brandweerwagen helemaal op z'n kop snap ik dan weer wel, maar eentje op z'n zij?
Belachelijk. Ik hoop dat deze wagen niet daadwerkelijk dienst zou hebben gedaan als ie daar niet zou liggen. Anders hebben die studenten wellicht straks doden op hun geweten.
Half op de zij geeft een betere compositie denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een brandweerwagen helemaal op z'n kop snap ik dan weer wel, maar eentje op z'n zij?
Belachelijk. Ik hoop dat deze wagen niet daadwerkelijk dienst zou hebben gedaan als ie daar niet zou liggen. Anders hebben die studenten wellicht straks doden op hun geweten.
* linpunt is kunstacademie student en heeft nog nooit gehoord van academie van Rotterdamquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef juxtaposition het volgende:
Vind de academie van Rotterdam dan ook van zo'n lage kwaliteit dat ik niks anders van deze studenten had verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |