Jawel. Deze brandweerwagen zou eigenlijk dienst hebben gedaan, maar hij was nodig voor het kunstproject. Dan is de keus snel gemaakt, lijkt mequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een brandweerwagen helemaal op z'n kop snap ik dan weer wel, maar eentje op z'n zij?
Belachelijk. Ik hoop dat deze wagen niet daadwerkelijk dienst zou hebben gedaan als ie daar niet zou liggen. Anders hebben die studenten wellicht straks doden op hun geweten.
Half op de zij geeft een betere compositie denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een brandweerwagen helemaal op z'n kop snap ik dan weer wel, maar eentje op z'n zij?
Belachelijk. Ik hoop dat deze wagen niet daadwerkelijk dienst zou hebben gedaan als ie daar niet zou liggen. Anders hebben die studenten wellicht straks doden op hun geweten.
* linpunt is kunstacademie student en heeft nog nooit gehoord van academie van Rotterdamquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef juxtaposition het volgende:
Vind de academie van Rotterdam dan ook van zo'n lage kwaliteit dat ik niks anders van deze studenten had verwacht.
Jij bent de faalhaas met je kapot bezuinigenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer op gebaseerd, faalhaas.
Ik haat cultuur gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij bent de faalhaas met je kapot bezuinigen
niet weten dat zonder cultuur mensen wous worden en met oogkleppen op zonder algemene kennis extreem links of -rechts gaan stemmen omdat ze niet meer kunnen nadenken.quote:
1. de meeste mensen zijn al wousquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
niet weten dat zonder cultuur mensen wous worden en met oogkleppen op zonder algemene kennis extreem links of -rechts gaan stemmen omdat ze niet meer kunnen nadenken.
Van welk pamflet heb je dat gehaald?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
niet weten dat zonder cultuur mensen wous worden en met oogkleppen op zonder algemene kennis extreem links of -rechts gaan stemmen omdat ze niet meer kunnen nadenken.
En een brandweerwagen op zijn zij leggen in het kader van cultuur vind jij niet "wous"?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
Alleen al deze post laat genoeg zien hoe onkundig je bent. Het is dus nutteloos om hierover verder met je te praten.quote:
lernen van de geschiedenis, sjaak.quote:
Ik weet niet of dat per sé onder kunst moet vallen, maar wel gesprek van de dag. Toch iets met cultuur dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
En een brandweerwagen op zijn zij leggen in het kader van cultuur vind jij niet "wous"?
moet je eerst kunst zien te definieren voor jezelf.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Dhaha het volgende:
Laat ik het zo zeggen: mensen mogen best schilderen en zingen, als het maar zonder subsidie van de overheid gaat. Dit is mijn mening.
continuiteit enzo, als je kijkt naar wanneer in de geschiedenis meeste censuur wordt toegepast en kunst (met name expressie van eigen gedachtes) wil indammen om de mensen ook maar zo dom mogelijk te houden zodat alle Henkies en Ingrids overal inlopen.quote:
Ben ik nog niet tegengekomen, waar de fuck zitten die dan..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef stan97 het volgende:
Creatieve voodoo studenten met paarse broeken aan van de kunstacademie..
Als mensen hun geld uitgeven aan kunst, prima. Maar laat de overheid zich er maar niet mee bemoeien, en al helemaal geen geld uitgeven aan kunst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kunst
Flikker op met dat soort geldverslindende onzin
Muziek en films o.a. vallen ook onder kunst. Tenminste, een aardig deel daarvan. Dat vind je niet mooi?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef stroopdoosch het volgende:
Kunst is alleen mooi als het om mooie oude schilderijen gaat waarvan de maker wel even bezig is geweest.
Ik geloof niet dat een ander daar invloed op heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
continuiteit enzo, als je kijkt naar wanneer in de geschiedenis meeste censuur wordt toegepast en kunst (met name expressie van eigen gedachtes) wil indammen om de mensen ook maar zo dom mogelijk te houden zodat alle Henkies en Ingrids overal inlopen.
academische kunstquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef stroopdoosch het volgende:
Kunst is alleen mooi als het om mooie oude schilderijen gaat waarvan de maker wel even bezig is geweest.
Dat wordt niet gesubsidieerd door de overheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Muziek en films o.a. vallen ook onder kunst. Tenminste, een aardig deel daarvan. Dat vind je niet mooi?
Als je geen tekst mag schrijven, geen expressie mag schilderen of zelfs maar films mag maken om mensen aan het denken te zetten hebben ze daar wel invloed op ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een ander daar invloed op heeft.
Op de kunstacademie wordt inderdaad alleen maar op doek geschilderd en stellages van 2ehands materiaal gebouwd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat wordt niet gesubsidieerd door de overheid.
Alle op dit moment populaire artiesten komen van de kunstacademie wil je zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
Op de kunstacademie wordt inderdaad alleen maar op doek geschilderd en stellages van 2ehands materiaal gebouwd.![]()
![]()
![]()
Niet weten waar je het over hebt..
Ja, dat is denk ik wel waar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je geen tekst mag schrijven, geen expressie mag schilderen of zelfs maar films mag maken om mensen aan het denken te zetten hebben ze daar wel invloed op ja.
Kunst is er ook voor om mensen over dingen na te denken.
Wat een kutwereld is het als mode niet meer bestaat, zien we er allemaal hetzelfde uit..
De meesten zaten idd op rockacademie tilburgquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Alle op dit moment populaire artiesten komen van de kunstacademie wil je zeggen![]()
Vraag me af hoe de muziek dan zal klinken.
Ik snap dat je me er van probeert te overtuigen dat dankzij bezuinigen op cultuur er straks geen nieuwe muziek meer op mijn iPod komt, gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
De meesten zaten idd op rockacademie tilburg
Spelen vaak in 013. Maar rockacademie is eigenlijk pop..
Conservatorium is meestal klassieker.
Alsjeblieft, heb je weer wat geleerd.
Nee hoor. Waar zeg ik dat dan. Ik zeg alleen dat de meesten toch ergens hun vak hebben geleerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ik snap dat je me er van probeert te overtuigen dat dankzij bezuinigen op cultuur er straks geen nieuwe muziek meer op mijn iPod komt, gaat je niet lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |