Nouja, niet zozeer zuigen, dat vereist kunde, eerder gewoon mensen tegen zich in het harnas jagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
brrrrr is het zeker weer taugétijd ....zo rustig is het hier.... we missen php... die kon zuigen
Als dat nu het hoogtepunt van het jaar moet zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, niet zozeer zuigen, dat vereist kunde, eerder gewoon mensen tegen zich in het harnas jagen.
29 juli is het geloof ik zover
Omdat er geen discussie plaatsvindt. Het is gewoon een mening die men al heeft en nu op het bordje legt van anderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is de toon die de muziek maakt, maar waarom worden alle topics waarin een verband gelegd wordt tussen extreemrechts en de recente aanslagen in Oslo en Alphen a/d Rijn gesloten? Er vallen wel harde woorden, maar discussie moet toch mogelijk zijn over dit onderwerp.
Ik had mijn post allang weer teruggetrokken voordat jij erop reageerde. Het topic krijgt een tweede kans en als het mislukt, dan is het iig geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat er geen discussie plaatsvindt. Het is gewoon een mening die men al heeft en nu op het bordje legt van anderen.
Waarover wil je uberhaupt discussieren? Het verbieden van een gedachtegoed?
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Edit: De ban van MLG is ook wel jammer.
Voor je het weet jaag je zo'n user van dit forum af.
Er is inderdaad niks jammer aan Mlg die nooit meer terugkomt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb het idee dat rechtse mensen gediscrimineerd worden door de mods. Alsof we hier niet welkom zijn, wij zijn de moslims van POL.![]()
Geen bewijs, maar wel een onderbuikgevoel.
Zolang users zich min of meer fatsoenlijk gedragen zijn ze hier van harte welkom wat mij betreft. En dat gaat dan op van links tot rechts en boven tot onder.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb het idee dat rechtse mensen gediscrimineerd worden door de mods. Alsof we hier niet welkom zijn, wij zijn de moslims van POL.![]()
Noem mij eens één fatsoenlijke rechtse user in POL die een ban heeft gekregen? Het zijn altijd degenen die het niet kunnen laten om te kiezen voor persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |