Deep out the money putje is relatief goedkoop, maar de kans dat je hier dan ook iets op wint is dan ook klein. Je kunt ook een Deep in the money put kopen, dan profiteer je al van een kleinere daling, maar dan heb je weer als nadeel dat je veel kunt verliezen (want ze zijn duur).quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef Sokz het volgende:
Wat is atm de cheapest, easiest & safest way om in te spelen op een dalinkje? Deeeeep out the money putje?
Wanneer win je met die otm put? Crash toch? .. doorrollen snap ik niet, ben nog niet zo into opties kopen (schrijven dan weer wel)quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deep out the money putje is relatief goedkoop, maar de kans dat je hier dan ook iets op wint is dan ook klein. Je kunt ook een Deep in the money put kopen, dan profiteer je al van een kleinere daling, maar dan heb je weer als nadeel dat je veel kunt verliezen (want ze zijn duur).
Het allerbeste handel je helemaal niet in dit soort derivaten, en als je het dan tóch doet, ga dan gewoon lekker long en rol door totdat je winst hebt (al is dat 2020).
Ja, als het daalt kun je natuurlijk altijd wel wat verdienen met een put. Maar wie zegt dat het gaan dalen dan? De kans op een crash is echt niet zo groot hoor, dat is zij nooit. Gemiddeld crashed de beurs iedere 10 jaar? (historisch). Dat betekent dat je 10x die toch wel hoge premie moet betalen voor die put om één keer te cashen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:22 schreef Sokz het volgende:
[..]
Wanneer win je met die otm put? Crash toch? .. doorrollen snap ik niet, ben nog niet zo into opties kopen (schrijven dan weer wel)
Waarvoor heb je ze gekocht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een paar september puts 240Ik denk dat ze nu iets van 25 cent doen.
Ik houd ze aan als bescherming.
Ik bedoel: voor welke prijs (en hoeveel)quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef JimmyJames het volgende:
Omdat ik dacht dat een crash tot de mogelijkheden behoorde binnen afzienbare tijd.
Maar ik weet inmiddels wel beter wat opties betreft.
Een handjevol en voor tussen de 25 en 35 cent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel: voor welke prijs (en hoeveel)
Ok, je hebt ze dus pas kort. Of gekocht toen de AEX ongeveer net zo hoog stond, een paar maanden terug.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Een handjevol en voor tussen de 25 en 35 cent.
Klopt natuurlijk. Maar die daling zelf is ook maar in de marge natuurlijk:quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Wel grappig om te lezen dat ze het op dft.nl hadden over 'optimisme op de effectenbeurs'. En dit na een aantal dagen van dalingen en dat de beurs vandaag dus maar liefst 0.7% omhoog ging! Gerommel in de marge..
Those were the days.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef LXIV het volgende:
Ik bedoel: er zijn dagen geweest dat de AEX meer zakte dan de afgelopen maand.
Dat is 10% minder. Dat komt wel overeen met de algehele daling van de beurs sinds de splitsing.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, en het tweede opvallende is dat de splitsing van TNT niet zo best uitvalt na de initiele hosanna: PostNL en TNT Express samen zijn nog een sloridge 14,5 euro waard. Kan zo 1-2-3 niet vinden wat de laatste koers voorafgaande aan splitsing was, maar volgens mij was dat ongeveer 16.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |