abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98194156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Martens zie je juist regelmatig. En hij is meer dan een knecht. Hij kan nog koersen winnen ook, aangezien hij van deze Rabo-ploeg veruit de snelste is. Als hij enige vrijheid krijgt, zie ik hem nog een rit door het middengebergte winnen ook.
Ik zie m deze tour geen koersen winnen; daar krijgt hij denk ik niet de vrijheid voor. Als hij mee gaat, dan is het om te knechten. En da's dan natuurlijk niet alleen water halen, maar ook als jongens weg springen ze terug halen, of als springplank voor Gesink gaan dienen. Dat zijn de zaken waar Niermann meestal niet zo sterk in is t.o.v. Martens.
quote:
Als je het over een knecht hebt die je nauwelijks ziet, dan is het Niermann, maar die gaat dan ook mee puur en alleen voor het knechten.
Niermann is knecht pur sang wat dat betreft ja. Die kan je volgens mij 3 weken lang alleen maar bidons laten halen en de laatste dag doet hij dat nog net zo snel en fluitend als de eerste dag. Super-nuttig die man :Y
pi_98194337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Martens zie je juist regelmatig. En hij is meer dan een knecht. Hij kan nog koersen winnen ook, aangezien hij van deze Rabo-ploeg veruit de snelste is. Als hij enige vrijheid krijgt, zie ik hem nog een rit door het middengebergte winnen ook. Als je het over een knecht hebt die je nauwelijks ziet, dan is het Niermann, maar die gaat dan ook mee puur en alleen voor het knechten.
Gesink gaf gister aan dat hij niet constant acht man om zich heen hoeft te hebben. Volgens hem is er genoeg vrijheid voor anderen om voor een etappe te gaan. En wat dat betreft kun je prima een man als Martens gebruiken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:25:59 #153
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98194395
Rabo heeft gewoon een luxeprobleem, heel sterk in de breedte. Op Brown na kun je quasi heel de raboploeg zetten op die laatste plaats (mitsq goede vorm), zul je nog niet veel slechter af zijn.
pi_98194642
Als de kopman goed is zijn z'n knechten dat meestal ook.
pi_98204255
Cofidis
quote:
7 man zeker
Samuel Dumoulin (Fra)
Leonardo Duque (Col)
Julien El Farès (Fra)
Tony Gallopin (Fra)
David Moncoutié (Fra)
Rein Taaramae (Est)
Tristan Valentin (Fra)

2 plaatsen voor 4 renners
Mickael Buffaz (Fra)
Damien Monier (Fra)
Nicolas Vogondy (Fra)
Romain Zingle (Bel)
pi_98207694
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Ik zie m deze tour geen koersen winnen; daar krijgt hij denk ik niet de vrijheid voor. Als hij mee gaat, dan is het om te knechten. En da's dan natuurlijk niet alleen water halen, maar ook als jongens weg springen ze terug halen, of als springplank voor Gesink gaan dienen. Dat zijn de zaken waar Niermann meestal niet zo sterk in is t.o.v. Martens.

[..]

Niermann is knecht pur sang wat dat betreft ja. Die kan je volgens mij 3 weken lang alleen maar bidons laten halen en de laatste dag doet hij dat nog net zo snel en fluitend als de eerste dag. Super-nuttig die man :Y
Waar is de tijd gebleven dat Niermann als hoogstgeplaatste Rabo eindigde in de Tour _O-
pi_98207952
Inderdaad, rijdt altijd top 50 ofzo. Dan moet je al redelijk in de bergen mee kunnen komen.

Wat rijdt Niermann de rest van het jaar eigenlijk? Ik zie hem eigenlijk alleen maar in Tour/Vuelta en een enkele najaarsklassieker?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_98208105
Zo het tourpakket is vandaag op de deurmat gevallen. :)
Kan ik me weer even goed inlezen, ook wel leuk dat er een (vreselijk) grote kaart van Frankrijk inzit met alle etappes gemarkeerd. :s)
pi_98209138
Voor de mensen met een iPhone (zelfs overigens nog niet geprobeerd):

quote:
Ontwikkelaar Joules Media richt zich op een bijzondere tak van iPhone-apps. Ze ontwikkelden al verschillende apps met gegevens die geïntegreerd worden in de kalender van de iPhone. Recent bespraken we op iPhoneclub nog Weerkalenders, een applicatie die het weer van de komende zeven dagen in de iPhone-kalender zet en die voorspelling zes keer per dag ververst. ‘Tour 2011 – Het etappeschema in je agenda’ doet precies wat het zegt. Na installatie zet het eenmaal alle gegevens over de etappes van de Tour de France dit jaar in de iPhone-kalender.

Tour 2011 zet veel gegevens op rij in de agenda. In de titel van de agenda-afspraak staat al vermeld over wat voor een soort uitdaging het gaat: een tijdrit, vlakke route of bijvoorbeeld een zware bergetappe. Het begin en het eindpunt van de route worden vermeld en ook het aantal kilometer dat het traject lang is, is aanwezig. Het vlak ‘notities’ van een agenda-afspraak wordt benut voor een parcoursbeschrijving van de tourdirecteur. Eveneens is er een link met extra informatie voorhanden.

De app Tour 2011 kun je na de installatie van de Tour-gegevens weer verwijderen. De informatie in de kalender is offline op te vragen en wordt verder niet meer ververst. Het ‘abonnement’ is uit te schakelen onder de agenda-instellingen van de iPhone of iPod touch.

De etappes komen terecht tussen de gewone afspraken in de agenda en worden gemarkeerd als evenement dat de hele dag duurt. Ze kunnen in de verschillende standaardkalenders als werk en privé worden geparkeerd. De kalender werkt ook in andere kalender-apps, zoals Week Calendar, miCal, Easy Calendar of Calvetica. Ze kunnen eveneens gesynchroniseerd worden met agenda-apps die een eigen synchronisatiefunctie hebben.

Downloaden: Tour 2011 – Het etappeschema in je agenda (¤0,79)
pi_98213018
Van het AD:

quote:
Franse politie houdt Contador aan tijdens trainingsrit

Een trainingsrit van Alberto Contador in de Franse Alpen is vandaag beëindigt door de politie. De drievoudig Tour de France-winnaar werd van de weg gehaald, omdat zijn racefiets niet verlicht was.

Dat gebeurde in de afdaling van de beroemde berg Galibier. De politie vond dat Contador onvoldoende zichtbaar was in de donkere tunnels van de Alp. De Spanjaard zelf vond dat niet het geval, omdat hij gevolgd werd door een auto van zijn team Saxo Bank, die de weg verlichtte.

Uiteindelijk laadde Contador zijn fiets toch maar in de teamauto. Hij kwam er zonder boete vanaf. Contador traint in de Alpen voor de Tour de France, die op 2 juli van start gaat.
(Bart van Dooijeweert)
De kinderachtige spelletjes lijken begonnen... Fransen :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 juni 2011 @ 18:37:56 #161
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98213057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef eentwee het volgende:
Van het AD:

[..]

De kinderachtige spelletjes lijken begonnen... Fransen :')
Beëindigt :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:39:24 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_98213114
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:

[..]

AD :')
Pleuriswebsite die ze tegenwoordig hebben zeg, ongelofelijk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_98213125
Wat hebben Fransen toch altijd tegen kampioenen :r

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef Szura het volgende:

[..]

AD :')
Pleuriswebsite die ze tegenwoordig hebben zeg, ongelofelijk.
Liever het AD dan het de Televaag.
pi_98213313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Fransen hebben niks tegen kampioenen, zolang het maar fransen zijn ;)

Ze maken zich wel lekker belachelijk zo, zeg _O-
pi_98213372
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bart van Dooijeweerd he, wat wil je ;)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 juni 2011 @ 18:46:47 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98213409
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef eentwee het volgende:

[..]

Bart van Dooijeweerd he, wat wil je ;)
Geen idee, ken die gast niet want kijk nooit op die pleurissite :').
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:50:02 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_98213518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Tegenwoordig is het bijna om het even :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_98213742
Gesink zal wel een vinger in de pap hebben van wie er mee gaat. Grote kans dat van Dam dan meegaat
pi_98213955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef kroegtijger het volgende:

Hij krijgt nu waarschijnlijk juist wel wat vrijheid, omdat Gesink geen 8 man continu om zich heen nodig heeft. Dus dat geeft meer kans voor andere renners t.o.v vorig jaar, toen er 2 kopmannen waren.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:55 schreef Evertjan het volgende:
Gesink zal wel een vinger in de pap hebben van wie er mee gaat. Grote kans dat van Dam dan meegaat
Ten Dam zou denk ik ook zonder de bemoeienis wel zeker zijn, constante factor als hij geen blessures heeft.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_98218432
Selectie Saur-Sojasun:
quote:
7 renners zeker
Jérôme Coppel (Fra)
Arnaud Coyot (Fra)
Jimmy Engoulvent (Fra)
Jonathan Hivert (Fra)
Fabrice Jeandesboz (Fra)
Laurant Mangel (Fra)
Yannick Talabardon (Fra)

6 renners voor 2 plaatsen
Jimmy Casper (Fra)
Anthony Delaplace (Fra)
Jérémie Galland (Fra)
Cyril Lemoine (Fra)
Jean-Marc Marino (Fra)
Julien Simon (Fra)
Mooi nu nog Delplace, Galland en/of Simon en ik ben tevreden :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:33:31 #171
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_98222636
Lemoine en Casper zijn toch wel redelijke sprinters? Zouden die niet wat extra's kunnen betekenen?
pi_98223070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Lemoine en Casper zijn toch wel redelijke sprinters? Zouden die niet wat extra's kunnen betekenen?
Galland is ook snel, net als Mangel. Casper wint ook geen sprint meer tegen de topsprinters. Dus dan maar Mangel en hopelijk ook Galland mee die ook heuvelop van betekenis zijn en niet bij de eerste de beste molshoop gelost worden zoals Casper.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:43:25 #173
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_98223301
Wie is dé favoriet? Schleck of Contador? Ik neig naar Schleck wegens een veel betere ploeg en geen loodzware Giro in de benen.
pi_98223567
Ik zie Contador nog steeds als favoriet
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:47:28 #175
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_98223611
Contador zo hard heeft die niet gereden in de Giro :Y
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:50:14 #176
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_98223822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef DeMessias het volgende:
Wie is dé favoriet? Schleck of Contador? Ik neig naar Schleck wegens een veel betere ploeg en geen loodzware Giro in de benen.
Gohjah , uiteindelijk is Contador in de Giro toch niet diep moeten gaan om die te winnen. En of ie echt een zoveel betere ploeg heeft ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_98223920
Schleck heeft wel het voordeel van de ploegentijdrit, Leopard is echt veel sterker daarin dan Saxo. Maar aan de andere kant valt voor Schleck het voordeel van de kasseienrit weg dit jaar.
pi_98236896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Contador zo hard heeft die niet gereden in de Giro :Y
Hij is ook zeker mijn favoriet, maar ik denk toch echt niet dat ie echt 'rustig' kan doen om een Giro te winnen hoor.. Die jongen moet ook diep gegaan zijn, was ook we te zien soms eigenlijk..
pi_98237327
Ik zie niemand Contador eigenlijk verslaan hoor, misschien het CAS ;)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_98237912
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Schleck heeft wel het voordeel van de ploegentijdrit, Leopard is echt veel sterker daarin dan Saxo. Maar aan de andere kant valt voor Schleck het voordeel van de kasseienrit weg dit jaar.
Dat voordeel van de TTT wat Schleck heeft, is andersom weer bij Contador in de ITT.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')