Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Nou ik dacht eerder dat MJ bezig was op dat moment!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft vast die foute pillen gehad!
Pillen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft vast die foute pillen gehad!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik dacht eerder dat MJ bezig was op dat moment!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom dat jong zo kijkt!
[ afbeelding ]
Ik ben een keer naar een concert van hem geweest. Vrijkaartjes FTW!
Tot later Melting!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Ladies en gentle peoples..... ik ben er weer weg van.
Even eten en dan gaan werken.
Tot straks zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Laters en werkse!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Tja ach ik zag ook maar een heel klein vlekje in de verte dansen hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
En bedankt vent.Stond ver genoeg van ze af hoor want de winkel was helemaal afgezet.
Is dat de band naam of ??? T zegt mij niets...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef dnbrainwash het volgende:
Eigenlijk wou ik little wing aanvragen maar die staat er niet tussen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smorgens Viro!![]()
Nog geil geworden van mn sms vannacht?
Jimmy hendrix.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat de band naam of ??? T zegt mij niets...
Doe maar meer van zulke hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat ik vanmorgen een epic win heb behaald, ook maar een verzoekje gedaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan mag je nog kijken en staren ed op een middelbare school.![]()
Ik heb niks met Jimmy maar zal ff t 1 en ander downloaden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat nummer moetje maar eens luisteren als je wilt, zeer relaxt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Jimmy maar zal ff t 1 en ander downloaden.
Tell me something new.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ik dat ga doen wordt ik gearresteerd of ontslagen.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is al erg oud, maar ik moet en nog steeds om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is al erg oud, maar ik moet en nog steeds om lachen
[ afbeelding ]
Lol! Toch meer interesse in de 18-23 range hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ik dat ga doen wordt ik gearresteerd of ontslagen.![]()
Gaat helemaal goed komen joh!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje draaien maar ik ben zo bang dat iedereen afhaakt en het niet tof vindt.![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje draaien maar ik ben zo bang dat iedereen afhaakt en het niet tof vindt.![]()
Gewoon doen man, iedereen bleef ook luisteren naar mijn tweeënhalf uur durende zoetsappige liefdesliedjesuitzendingquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Dubstep doet het sowieso wel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien volgend weekend. Ga samen met een vriend van me dan de eerste editie van 'broabanders meej dubstep' doen.
Meer duo shows bij de mensen thuis? Leer je je medeDJ's ook nog eens kennen. Lekker marathonnachtje doortrekken met z'n tweetjes, zoals vroegah.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef ToT het volgende:
Nadeel van steeds meerr enthousiaste DJ's is dat je straks zelf minder tijd hebt om uit te zenden!![]()
![]()
We willen juist diverse genres dus gewoon doen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
komt door die kutgitaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ben echt seniel aan het worden ofzo.. Open ik google, weet ik niet meer wat ik wou opzoeken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ben echt seniel aan het worden ofzo.. Open ik google, weet ik niet meer wat ik wou opzoeken.
Even rationeel: WAAROM ben je bang dat iedereen afhaakt? Ga je knackebrod op een pick-up leggen en dat geluid een uur lang afspelen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik zie dat het vandaag al weer flink vol zit, anders had ik hier vanavond een duoshow kunnen maken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meer duo shows bij de mensen thuis? Leer je je medeDJ's ook nog eens kennen. Lekker marathonnachtje doortrekken met z'n tweetjes, zoals vroegah.
er zijn nu al behoorlijk wat dj's en ik ga op vaste basis draaien zodra ik beter ben. Dus word 1 grote feestquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef ToT het volgende:
Nadeel van steeds meerr enthousiaste DJ's is dat je straks zelf minder tijd hebt om uit te zenden!![]()
![]()
Nah, we worden echt terug in de tijd geworpen op gebied van mobiel internet in Nederland.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef dnbrainwash het volgende:
Noooo, ik krijg een sms. U heeft 80% van u datalimiet blaat opgemaakt.
Kut kpn laat mij gewoon radio luisteren.
Toftof!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Viro het volgende:
[..]
er zijn nu al behoorlijk wat dj's en ik ga op vaste basis draaien zodra ik beter ben. Dus word 1 grote feest
Oh en ze zullen sowieso wel mierenneukerig bljiven op dat gebied, nu ze whatsapp en skype niet mogen blokkeren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nah, we worden echt terug in de tijd geworpen op gebied van mobiel internet in Nederland.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben nog in bezit van een abo zonder limiet lekker laptop aansluiten torrents binnenhalen enzo.
Haha, meeste mensen die ik ken vinden dubstep baggermuziek/herrie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Even rationeel: WAAROM ben je bang dat iedereen afhaakt? Ga je knackebrod op een pick-up leggen en dat geluid een uur lang afspelen?
Maar dit is fok!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha, meeste mensen die ik ken vinden dubstep baggermuziek/herrie.
Kunnen wel wat heftige nummers tussenzitten.
Hoe weet jij hoe Bosnische folk word gemaakt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ga je knackebrod op een pick-up leggen en dat geluid een uur lang afspelen?
Ach die Scary monsters and nice sprites (of zo) van Skriilex doet het hier altijd goed!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Das kut....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef dnbrainwash het volgende:
Noooo, ik krijg een sms. U heeft 80% van u datalimiet blaat opgemaakt.
Kut kpn laat mij gewoon radio luisteren.
Tof!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut....
Ik heb net een best off cd van Jimmy hendricks gedownload dus als het straks wat rustiger is qua aanvraagjes ed zal ik winamp even opnieuw opstarten. Doe ik dat nu zijn de huidige aanvraagjes weg en zonder herstart staan ze niet op de verzoekjes pagina.
Joh, geef het publiek 1 of 2 commerciele D&B/dubstep nummertjes om ze zoet te houden (Skrillex, Artful Dodger, Bomfunk MC's) dan trekken ze de rest ook wel hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dittem!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Joh, geef het publiek 1 of 2 commerciele D&B/dubstep nummertjes om ze zoet te houden (Skrillex, Artful Dodger, Bomfunk MC's) dan trekken ze de rest ook wel hoorEn als je het van te voren aankondigt, zullen er ongetwijfeld luisteraars zijn die SPECIAAL voor de dubstep inschakelen!
Jammer dat je niet zoals mij kan tetheren!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef dnbrainwash het volgende:
Youtube is geblocked hier, net als alle proxy sites.
Lucky shot.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij laadde echt precies in toen de solo begon.
* robdriessen maakt al wat langer radio dan vandaagquote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen maakt al wat langer radio dan vandaag
En over 2 weken een trainingsdag in Hilversum!
Maar wat was eigenlijk de faal van Webhawk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vond de clash tussen webhawk en koelkast altijd grapppig trouwens. Nu we het over mensen hebben die al wat langer radio maken.
Vertel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vond de clash tussen webhawk en koelkast altijd grapppig trouwens. Nu we het over mensen hebben die al wat langer radio maken.
hij zei altijd over zichelf dat hij faalde. Beetje zijn schuld geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar wat was eigenlijk de faal van Webhawk?Er werd geloof ik altijd gezegd dat hij een faal-DJ was!
Ah right!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hij zei altijd over zichelf dat hij faalde. Beetje zijn schuld geweest.
Koelkast maakte grappen over zijn radio 10gold image en webhawk ging dan weer overdreven jingles maken afspelen om koelkast na te doen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG ik zie nu op de verzoekjes site dat ik Dire Straits - Sultans Of Swing gewoon 9x op mn hd heb staan!
Tja dat nummer zal wel op meerdere cd's van hun staan. Ik heb heel hun discogaphy dus dan krijg je dat.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
Restart gebeurt. Jimmy kan ook aangevraagd worden nu.
Anti-Wilders Tendens In Limburg?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Anti-Wilders Tendens In Limburg?
Eetse en tot zo!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef dnbrainwash het volgende:
Top!![]()
Alleen ga ik eerst even pauzeren.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Anti-Wilders Tendens In Limburg?
Zo hard is deze toch niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wilde ik ook al een paar keer in een show draaien, maar dacht dat die te hard zou zijn!
Ik heb m als start nummer gebruikt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]_!
maar welke held heeft deze aangevraagd?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m als start nummer gebruikt.Ik kan wel rebooten en dan wachten op een verzoekje maar dan is t te lang stil. Dus zet ik een nummer aan in winamp en de rest doe ik via de verzoekjes site zodat ik de zelfde mogenlijkheden en beperkingen heb als jullie.
*Eensch is*quote:
Seks met de koffiejuffrouw komt op de 2e plaats?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef robdriessen het volgende:
Bijna lunchpauze! Hoogtepunt van mijn werkdag.
Dat is mogelijk ja. T kost all1 heel veel tijd enzo...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef ToT het volgende:
Maar wat de verzoekjes betreft; is het mogelijk om het wat overzichtelijker te maken wat artiesten betreft? Sommigen staan er vrij vaak in, met onder elke naam weer andere nummers van ze.
Moet het dan allemaal handmatig gebeuren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk ja. T kost all1 heel veel tijd enzo...
Ja Rob heeft me al wat linkjes gegeven maar dat moet ik nog omlaag laden..quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet het dan allemaal handmatig gebeuren?
is een ander softwarepakket / andere site misschien geschikter?Draakje was vrij ideaal wat dat betreft.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja Rob heeft me al wat linkjes gegeven maar dat moet ik nog omlaag laden..
okquote:
Nee, de poort uitrijden. Onze koffiejuffrouwen zijn OF uitgewoond/uitgezakt, OF op randje leeftijd dat het voor mij strafbaar is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Seks met de koffiejuffrouw komt op de 2e plaats?
God, dat omlaag laden doet me denken aan die reclame voor bibliotheken waarbij een nerd alles online leest. Als hij naar de wc gaat, noemt hij dat downloaden. Ken je die nog?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de poort uitrijden. Onze koffiejuffrouwen zijn OF uitgewoond/uitgezakt, OF op randje leeftijd dat het voor mij strafbaar is.
Je hebt dadelijk lang weekend. Je weet wat je te doen staatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen lang weekend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt dadelijk lang weekend. Je weet wat je te doen staatMoet ik anders zon- of maandag even langskomen?
Nee zegt me niks...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
God, dat omlaag laden doet me denken aan die reclame voor bibliotheken waarbij een nerd alles online leest. Als hij naar de wc gaat, noemt hij dat downloaden. Ken je die nog?
Ken ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:56 schreef ToT het volgende:
Deze dus.
Echt, als ICT'er is me ZO vaak lachend gevraagd of ik plassen OOK "downloaden" noemde!![]()
![]()
Eeejquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:40 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff de kinders hebben weer pauze. Herrie!
Heldquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb er eens eentje een arm gebroken!
Ja er is een wazige constructie om de balie open en dicht te doen. Gaat met een heel sterke motor. Ik zei al dat dat ding zwaar onveilig was en dat daar ongelukken mee gingen gebeuren.quote:
quote:
Bij deze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er is een wazige constructie om de balie open en dicht te doen. Gaat met een heel sterke motor. Ik zei al dat dat ding zwaar onveilig was en dat daar ongelukken mee gingen gebeuren.
Nou, toen ik de balie een keer open deed, gebeurde dat dus ook!
Gelukkig was het slachtoffer een kind en niet jijquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er is een wazige constructie om de balie open en dicht te doen. Gaat met een heel sterke motor. Ik zei al dat dat ding zwaar onveilig was en dat daar ongelukken mee gingen gebeuren.
Nou, toen ik de balie een keer open deed, gebeurde dat dus ook!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij deze!![]()
Dan ben jij niet goed in mensen overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kusjes speciaal voor jouquote:
Je wil niet weten hoe ik me voelde!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig was het slachtoffer een kind en niet jij
Ej ToTquote:
quote:
quote:
Goed, maar ik zie nu dat ik er als een haas vandoor moet gaan!quote:
Ik ben nog aan het bijkomen van de vorige showquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan Knetter en jij weer een show doen samen?
Klopt maar ik vond t ook weer zo cru om t niet te doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben jij niet goed in mensen overslaan
Nou ga dan maar snel ToT laterquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, maar ik zie nu dat ik er als een haas vandoor moet gaan!Ik wist niet dat het al zo laat was!
Later, folks!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, maar ik zie nu dat ik er als een haas vandoor moet gaan!Ik wist niet dat het al zo laat was!
Later, folks!
Hoe is het met jou dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Meisje toch.. Dikke smakkerd voor je!
Moppiequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik vond t ook weer zo cru om t niet te doen.
Watjequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van de vorige show
Doeiquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Later, folks!
Geen oplader bij je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef dnbrainwash het volgende:
Ah bah, mijn telefoon is weer bijna leeg. Ik hoop dat ik james brown zo nog mee krijg.
We willen er nog wel meer doen.. dus volgende keer gewoon luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moppie
[..]
Watje
Ik vind 't wel stom dat ik 'm gemist heb, verdorie
Goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We willen er nog wel meer doen.. dus volgende keer gewoon luisteren
Viro heeft de hele show opgenomen dus als je wil kan je m nog een keer luisteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moppie
[..]
Watje
Ik vind 't wel stom dat ik 'm gemist heb, verdorie
Ja ja daar geloof ik dus niks vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Viro heeft de hele show opgenomen dus als je wil kan je m nog een keer luisteren.
Dan geloof je het niet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ja daar geloof ik dus niks van
Want?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Jawel ik hang hem hier zo aan mijn werkstation maar dan kan ik niet luisteren.
heb jij em al terug geluisterd dan??quote:
Want ik ben constant in de weer, laptopjes repareren enzo.quote:
Nee maar ik ben ook niet echt achter mn pc geweest sinds maandag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb jij em al terug geluisterd dan??
Oh ok. Nouja je hebt iig James Brown nog mee gekregen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Want ik ben constant in de weer, laptopjes repareren enzo.
Gewoon even laten opladen en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Inderdaad!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok. Nouja je hebt iig James Brown nog mee gekregen.
Kut, hij is weg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Later, folks!
Ik zit met een dilemma. Zou ToT fatsoenlijke glazen hebben?quote:
Ik weet het niet... Neem voor de zekerheid zelf glazen meequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma. Zou ToT fatsoenlijke glazen hebben?
Ik heb me toch wat killer biertjes gehaald.
Dan mag hij het glas hebben waar jij in gerocheld hebt, dan zou toch een eer moeten zijn. Vaas/fluitachtige glazen heeft 'ie vast wel neem ik aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Neem voor de zekerheid zelf glazen mee
Wat laat je dat vies klinkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan mag hij het glas hebben waar jij in gerocheld hebt, dan zou toch een eer moeten zijn. Vaas/fluitachtige glazen heeft 'ie vast wel neem ik aan.
Heerlijk hè!quote:
Nee, je zou haast denken dat ik een bootwerker ben of zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heerlijk hè!
Oh man ik ben echt blij! Ik lijk net een alcoholist.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heerlijk hè!
Oh man ik ben echt blij! Ik ben een alcoholist.
De vleermuis uit de hel uiteraard en dan nog twee stappen naar boven qua sterkte (en prijsquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je zou haast denken dat ik een bootwerker ben of zo
Maar, welk bier heb je gekocht?
Goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De vleermuis uit de hel uiteraard en dan nog twee stappen naar boven qua sterkte (en prijs). Oftewel, echte killers. De precieze namen zal je met fotomateriaal vanmiddag/vanavond in het topic zien.
Hmmm... Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:15 schreef robdriessen het volgende:
Killer biertjes:
- La Trappe Quadrupel
- Delerium Tremens
- Grolsch Het Kanon
Bij mij dan, althans.
Hm, die Delerium ziet er wel interessant uit trouwens. Mijn "lichtste" biertje die ik heb whoops the tar out of die La Trappe Quad wel. En dat met 5 %.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:15 schreef robdriessen het volgende:
Killer biertjes:
- La Trappe Quadrupel
- Delerium Tremens
- Grolsch Het Kanon
Bij mij dan, althans.
quote:Very well bodied, pure oily-slick, viscous and treacherous. Not one for the fainthearted, a smoking punch in the teeth.
Ja hij is aangevraagd...quote:
Gewoon goed naar de feedback van de verkoper kijken, en hoe lang hij al actief is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
Meeeeeeh, ik wil een toffe Camee ketting via E-bay kopen, maar ik durf niet
middagquote:
http://cgi.ebay.com/Purpl(...)2bde7#ht_1773wt_1139quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gewoon goed naar de feedback van de verkoper kijken, en hoe lang hij al actief is.
Geef eens een linkje?
Lijken wel Klipsch speakers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik verveelde me een beetje
[ afbeelding ]
Erg gaaf, trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
wauwquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me prima, gist is al 4 jaar lid, bijna 20.000 feedbacks waarvan 99.1% positief.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Purpl(...)2bde7#ht_1773wt_1139
Ik durf het niet zo goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lijkt me prima, gist is al 4 jaar lid, bijna 20.000 feedbacks waarvan 99.1% positief.
Buy buy buy!
Gewoon betalen met je CC, is nog veiliger ook. (makkelijk geld terugkrijgen als er wat mis gaat)quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het niet zo goedEn ik heb geen paypal... En ik, meeh
Er is een reden dat ik geen CC hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gewoon betalen met je CC, is nog veiliger ook. (makkelijk geld terugkrijgen als er wat mis gaat)
Ja. Maar niet voor 0,99 dollarquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tja.. Is zoiets niet gewoon in NL te koop dan?
Delirium Tremens is op zich niet zwaar, maar er zit iets in dat je op je kop doet staan. 2 stuks en je ziet echt roze olifantjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, die Delerium ziet er wel interessant uit trouwens. Mijn "lichtste" biertje die ik heb whoops the tar out of die La Trappe Quad wel. En dat met 5 %.
Roze olifantjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Delirium Tremens is op zich niet zwaar, maar er zit iets in dat je op je kop doet staan. 2 stuks en je ziet echt roze olifantjes.
Waarom spam je 'm zelf nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, kun jij mijn oproepje van gisteravond nog enkele keren spammen vandaag? Thanks
quote:
Mmmm, pannenkoeken....quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze olifantjes
Ik ga vanavond pannenkoeken eten
Nu post je ook, post dan meteen die oproep. En dan vanmiddag nog een keer of zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat mobiel en aan het werk enzo
Dat kan ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mmmm, pannenkoeken....
Ik zit vanavond op een tapas-boot mezelf vol te stouwen met albondiga's en liflafjes.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, nieuwe versie, deze is imho wat mooier.
[ afbeelding ]
Vond m met die zwarte bal mooier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf hoor. Als je de bal nu blauw maakt met witte cijfers, is het net een LINGO balquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |