Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Nou ik dacht eerder dat MJ bezig was op dat moment!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft vast die foute pillen gehad!
Pillen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft vast die foute pillen gehad!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik dacht eerder dat MJ bezig was op dat moment!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom dat jong zo kijkt!
[ afbeelding ]
Ik ben een keer naar een concert van hem geweest. Vrijkaartjes FTW!
Tot later Melting!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Ladies en gentle peoples..... ik ben er weer weg van.
Even eten en dan gaan werken.
Tot straks zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Laters en werkse!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Tja ach ik zag ook maar een heel klein vlekje in de verte dansen hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
En bedankt vent.Stond ver genoeg van ze af hoor want de winkel was helemaal afgezet.
Is dat de band naam of ??? T zegt mij niets...quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef dnbrainwash het volgende:
Eigenlijk wou ik little wing aanvragen maar die staat er niet tussen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smorgens Viro!![]()
Nog geil geworden van mn sms vannacht?
Jimmy hendrix.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat de band naam of ??? T zegt mij niets...
Doe maar meer van zulke hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat ik vanmorgen een epic win heb behaald, ook maar een verzoekje gedaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan mag je nog kijken en staren ed op een middelbare school.![]()
Ik heb niks met Jimmy maar zal ff t 1 en ander downloaden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat nummer moetje maar eens luisteren als je wilt, zeer relaxt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Jimmy maar zal ff t 1 en ander downloaden.
Tell me something new.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ik dat ga doen wordt ik gearresteerd of ontslagen.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is al erg oud, maar ik moet en nog steeds om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is al erg oud, maar ik moet en nog steeds om lachen
[ afbeelding ]
Lol! Toch meer interesse in de 18-23 range hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ik dat ga doen wordt ik gearresteerd of ontslagen.![]()
Gaat helemaal goed komen joh!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje draaien maar ik ben zo bang dat iedereen afhaakt en het niet tof vindt.![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje draaien maar ik ben zo bang dat iedereen afhaakt en het niet tof vindt.![]()
Gewoon doen man, iedereen bleef ook luisteren naar mijn tweeënhalf uur durende zoetsappige liefdesliedjesuitzendingquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef dnbrainwash het volgende:
Dubstep doet het sowieso wel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien volgend weekend. Ga samen met een vriend van me dan de eerste editie van 'broabanders meej dubstep' doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |