abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:55:06 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97926072

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops en bomen hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost jou en hen niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaald aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestoven zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Het is mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Eenmaal per 2 dagen kun je je varkens op jacht sturen naar truffels. Dit doe je door op de pigpen te klikken en dan per varken te klikken. Om truffels te kunnen jagen moet je je varkens 'voeren' met bushels (die je weer krijgt door het oogsten van gewassen).

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grootte dat je je voertuig kan laten ploegen is 4x4. Vehicles zijn Tractor (ploegen), Harvester (oogsten), Seeder (zaaien) en Combine (ploegen, oogsten en zaaien in één klik).Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 8 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Pindanoot
Sjowhan
Solique
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 09-06-2011 17:31:47 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97926303
oe, dark side (H)

Er is gewoon weinig te doen vind ik. Als ze nou eens wat gewassen vervingen om te masteren ofzo..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:10:28 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97926350
Of the moooooon.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97927672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:08 schreef sbientje het volgende:
oe, dark side (H)

Er is gewoon weinig te doen vind ik. Als ze nou eens wat gewassen vervingen om te masteren ofzo..
Ik vind juist dat er teveel te doen is -O- Die quests de hele tijd, dat fokken, flesjes geven, bomen laten groeien, het hoeft van mij niet. Maar als ik het niet doe heb ik het idee dat ik enorm achter loop :P Ik speel nu juist vaker op de iPad, daar kan je gewoon niet veel meer doen dan het standaard ploegen zaaien en oogsten.
Maar als je alles al gemastered hebt is daar ook niet veel meer aan natuurlijk.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_97927706
oh dat fokken doe ik niet eens. Quests vind ik wel leuk, maar al die baby's hoeft van mij echt niet. Lukt toch nooit zoals ik het wil..

en dan dat craften ookw eer, duurt wel een beetje lang. 1 ding tegelijk en dan een hele dag wachten :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97928097
Hara, kun je mij uit de OP halen? Ik speel het niet meer.

Alvast bedankt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:31:26 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97945018
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juni 2011 @ 17:35:38 #8
163650 Greys
pi_97945173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:11 schreef sbientje het volgende:
oh dat fokken doe ik niet eens. Quests vind ik wel leuk, maar al die baby's hoeft van mij echt niet. Lukt toch nooit zoals ik het wil..

en dan dat craften ookw eer, duurt wel een beetje lang. 1 ding tegelijk en dan een hele dag wachten :D
Ja bij dat craften is het echt jammer dat het maar 1 ding tegelijk is.
En een expand zit er ook niet in voorlopig volgens mij. Die helpers snap ik ook nog niet helemaal trouwens, ik krijg best helpers, maar ze staan er ineens bij wanneer ik het niet verwacht en ze staan er NIET bij wanneer ik het wel verwacht zeg maar :D

Het FOK!en van de schapen vind ik niets meer aan, de piggies vind ik nog wel lollig omdat ik die andere patronen wil unlocken. Alleen negen van de tien keer krijg je gewoon een effen piggy als je gaat fokken met eentje met een patroon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97946564
Die stomme piggies stellen mij ook teleur. :(

Maarre... iemand die mij en cow print arc wil geven voor het verjaardagsfeestje? http://apps.facebook.com/(...)jDYrrkSVHVoUiKGQMxQv
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97946578
ik heb geklikt, nu heb ik er zelf ook meteen een :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97946596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja bij dat craften is het echt jammer dat het maar 1 ding tegelijk is.
En een expand zit er ook niet in voorlopig volgens mij. Die helpers snap ik ook nog niet helemaal trouwens, ik krijg best helpers, maar ze staan er ineens bij wanneer ik het niet verwacht en ze staan er NIET bij wanneer ik het wel verwacht zeg maar :D

Het FOK!en van de schapen vind ik niets meer aan, de piggies vind ik nog wel lollig omdat ik die andere patronen wil unlocken. Alleen negen van de tien keer krijg je gewoon een effen piggy als je gaat fokken met eentje met een patroon.
als je 4 helpers hebt krijg je een gecraft ding extra geloof ik? Ik ga er neit eens naar op zoek hahaha..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97946640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:13 schreef sbientje het volgende:
ik heb geklikt, nu heb ik er zelf ook meteen een :D
Thanks! :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97947016
wat vinden jullie nu van de nieuwe collections? Ik vind het maar stom
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97947094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef sbientje het volgende:
wat vinden jullie nu van de nieuwe collections? Ik vind het maar stom
Ik vind ze wel makkelijk, geen volle giftboxen meer en telkens een ander kadootje. Ik merk wel dat ik tekort aan fuel krijg. Dus ik craft maar flink veel goods.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 18:33:40 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97947394
Ja hier is de benzinecrisis ookk toegeslagen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:58:05 #16
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97950227
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind ze wel makkelijk, geen volle giftboxen meer en telkens een ander kadootje. Ik merk wel dat ik tekort aan fuel krijg. Dus ik craft maar flink veel goods.
ik koop vooral veel goods hahaha.. Ik heb zoveel te koop staan en daar word ik nerveus van :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97950539
quote:
Mijn eerste chrome cherry O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97950936
ik had de ash :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:28:58 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97952286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn eerste chrome cherry O+
Dat meen je niet. :{

Ik heb de orchards met de normale net als de big versie al vol. :@
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_97957044
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Xebber het volgende:

[..]

Dat meen je niet. :{

Ik heb de orchards met de normale net als de big versie al vol. :@
Ik spaar niet echt actief meer voor bomen. :) Maar wel leuk om een nieuwe soort erbij te krijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97959280
Heej Xebber, ik kan er ook nog wel een paar kleintjes (en groten helemaal) van gebruiken!
Heb namelijk enkel 2 kleintjes die nog niet echt seedlings willen geven!

Ik koop zelf af en toe ook boompjes, mocht je ergens belang bij hebben, gil dan ff!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 10:02:46 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97971807
ik heb nog wat hulp nodig

http://apps.facebook.com/(...)dp7U%21L7O8WoxXHIDFC

dank je *)

hoe kom ik aan een stallion voor mijn engelse farm?

[ Bericht 4% gewijzigd door just me op 10-06-2011 10:59:03 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juni 2011 @ 11:51:31 #24
163650 Greys
pi_97975433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef just me het volgende:
ik heb nog wat hulp nodig

http://apps.facebook.com/(...)dp7U%21L7O8WoxXHIDFC

dank je *)

hoe kom ik aan een stallion voor mijn engelse farm?

Hopen dat een ander een wandering stallion op de feed zet :P
Maar als ik een dolende hengst heb zal ik hem hier ook zetten, kee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 12:09:34 #25
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97976041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef Greys het volgende:

Hopen dat een ander een wandering stallion op de feed zet :P
Maar als ik een dolende hengst heb zal ik hem hier ook zetten, kee?
vol gaarne :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:29:36 #26
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97978923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:02 schreef just me het volgende:
hoe kom ik aan een stallion voor mijn engelse farm?


;)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:29:53 #27
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97993516
Giant Lucky Cookie voor de liefhebber
pi_97993568
Lekker! :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 22:47:36 #29
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98004596
Dank je Xebber, maar deze gaat na één nachtje plezier weer weg, en mijn merries hè.... O-)

ik heb nu in mijn nursery een stallion foal staan, misschien gaat dat ooit wel een grote stoere hengst worden :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98004799
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef just me het volgende:
Dank je Xebber, maar deze gaat na één nachtje plezier weer weg, en mijn merries hè.... O-)

ik heb nu in mijn nursery een stallion foal staan, misschien gaat dat ooit wel een grote stoere hengst worden :Y
reken daar maar niet op :) wordt waarschijnlijk gewoon een bruin paard hahah
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98005066
ik doe nu ook gardens of time trouwens :') eigenlijk echt een vreselijk stom spel, maar ik heb er toch wel lol in hahah
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98019669
Iemand een bluebird voor me? FV publiceert het linkje niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 15:33:23 #33
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98026154
Bluebird is onderweg :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98030807
de feed doet heel raar bij mij, bij jullie ook?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:21:25 #35
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98037590
Ash. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2011 @ 20:26:06 #37
163650 Greys
pi_98037619
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef sbientje het volgende:
de feed doet heel raar bij mij, bij jullie ook?
Het enige dat ie bij mij raar doet is dat hij eerst op de feed zet dat mijn piglet volwassen is, dan pas dat de piggy aan het groeien is en zo. Dus de volgorde is steeds precies verkeerd :D

quote:
Ik heb de Giant Jewel, dank je *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98085664
wie stuurt mij een oranje eend?
http://apps.facebook.com/(...)ooMXHVoUiLt.N&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2011 @ 22:12:31 #39
163650 Greys
pi_98086023
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98086660
ook done :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2011 @ 22:30:43 #41
163650 Greys
pi_98087319
Dank je!
Ik heb steeds een chronisch tekort aan die stomme poosjuns :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98087519
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Done :)

Potion please?
Yeehaw. :)

Ik vind het fokken eigenlijk niet meer leuk. Schapen heb ik al genoeg en van die varkens krijg ik zowat alleen maar saaie eenkleurigen. Ook al zet ik twee damborden bij elkaar. :(
En toch doorgaan he? Om maar een level hoger te komen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2011 @ 22:35:03 #43
163650 Greys
pi_98087603
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Yeehaw. :)

Ik vind het fokken eigenlijk niet meer leuk. Schapen heb ik al genoeg en van die varkens krijg ik zowat alleen maar saaie eenkleurigen. Ook al zet ik twee damborden bij elkaar. :(
En toch doorgaan he? Om maar een level hoger te komen. :')
Ja ik wil nog dat varken met dat hart enzo :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98087710
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik wil nog dat varken met dat hart enzo :') :@
En het varken wat daarna komt... en daarna... en daarna.... :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98093618
Ik had mijn gift requests ietwat verwaarloosd. :@ Dus nu de extender erop losgelaten. De teller staat op 200 gifts... and counting. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2011 @ 09:04:20 #46
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98102333
Klikje voor mijn koeienstal alsjeblieft

http://apps.facebook.com/(...)ts7LLq9KaLGGN&ref=nf

):O
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98102555
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:04 schreef just me het volgende:
Klikje voor mijn koeienstal alsjeblieft

http://apps.facebook.com/(...)ts7LLq9KaLGGN&ref=nf

):O
En klikje voor die van mij?
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 juni 2011 @ 10:24:07 #48
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98103191
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik had mijn gift requests ietwat verwaarloosd. :@ Dus nu de extender erop losgelaten. De teller staat op 200 gifts... and counting. _O-
wat is een extender? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_98103266
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat is een extender? :@
Een programmaatje wat je kunt installeren dat de gifts die je via FV hebt ontvangen voor je in je giftbox zet (wel elke keer zelf activeren als je een hoop gifts hebt staan). Geen cheat dus, want het enige wat hij voor je doet is klikken om je gifts te accepteren. En het maakt me een beter buur, want je kunt ook instellen dat je gifts returned. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:39:19 #50
163650 Greys
pi_98109743
Nog een potion plz? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:40:27 #51
163650 Greys
pi_98109808
Koeienstallen van justme en Cat hebben er weer wat planken bij :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 juni 2011 @ 13:41:30 #52
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98109854
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een programmaatje wat je kunt installeren dat de gifts die je via FV hebt ontvangen voor je in je giftbox zet (wel elke keer zelf activeren als je een hoop gifts hebt staan). Geen cheat dus, want het enige wat hij voor je doet is klikken om je gifts te accepteren. En het maakt me een beter buur, want je kunt ook instellen dat je gifts returned. :)
I wantz :o waar haal ik dat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:46:22 #53
163650 Greys
pi_98110053
Ik heb hem, maar ik zie niet hoe het werkt verder, ik zie het nergens meer :')

https://chrome.google.com(...)jddfleinbbmjgbdhkgop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 juni 2011 @ 13:48:04 #54
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98110121
ik heb hem ook :D
chrome is eigenlijk mijn andere FB-asccount, maar ik log af en toe wel ff in en uit.

greys, ik zie naast de url-balk een heel klein blokje staan, da's mijn extender, misschien daar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:48:11 #55
163650 Greys
pi_98110129
Mijn pagina met alle gifts ziet er heel anders uit dan in het voorbeeld en ik krijg dat oranje 'accept all' knopje niet meer :D Cat, hoe doe jij dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:48:40 #56
163650 Greys
pi_98110146
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef Mirjam het volgende:
ik heb hem ook :D
chrome is eigenlijk mijn andere FB-asccount, maar ik log af en toe wel ff in en uit.

greys, ik zie naast de url-balk een heel klein blokje staan, da's mijn extender, misschien daar?
Oh, ff kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 juni 2011 @ 13:49:19 #57
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98110170
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, ff kijken!
op dat bloke klikken, dan ga je automatisch naar de requestpagina O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:51:26 #58
163650 Greys
pi_98110251
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op dat bloke klikken, dan ga je automatisch naar de requestpagina O+
Ik zie geen blokje :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 13:54:18 #59
163650 Greys
pi_98110369
Ik ga wel even kijken of ik hem ergens kan de-installen en dan weer opnieuw.
Want ook in mijn software lijst staat ie nergens. En ooit had ik hem echt en dan kreeg ik een oranje 'accept all' dingetje, is alleen nergens meer te vinden :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 juni 2011 @ 14:02:08 #60
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98110661
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga wel even kijken of ik hem ergens kan de-installen en dan weer opnieuw.
Want ook in mijn software lijst staat ie nergens. En ooit had ik hem echt en dan kreeg ik een oranje 'accept all' dingetje, is alleen nergens meer te vinden :D
Het is een plug-in, geen programmaatje. Je kan hem de-installeren via de opties van Chrome zelf. Even chrome://extensions/ tikkeren in je adresbalk. :)

Het blokje wat Mir bedoelt zie je rechtsboven naast 't steeksleuteltje, vierkant rood/groen/zwart/geel blokje.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98110703
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie geen blokje :@

[ afbeelding ]
help mij eens met mijn eend! tsss :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 14:06:17 #62
163650 Greys
pi_98110832
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Xebber het volgende:

[..]

Het is een plug-in, geen programmaatje. Je kan hem de-installeren via de opties van Chrome zelf. Even chrome://extensions/ tikkeren in je adresbalk. :)

Het blokje wat Mir bedoelt zie je rechtsboven naast 't steeksleuteltje, vierkant rood/groen/zwart/geel blokje.
Ah nee ik heb naast mijn url alleen een ster (om te bookmarken), dan steeksleuteltje en verder niets. Dus dan gaat er ergens iets niet goed. Ik ga hem even de-installeren zoals jij het zegt, dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2011 @ 14:14:26 #63
163650 Greys
pi_98111182
Ok, de extensie stond idd geinstalleerd, maar op 'uitgeschakeld'.
Op 'inschakelen' zetten hielp niet, ook niet na herstarten.
Toen de-installeren en opnieuw installeren en hij doet het weer en ik heb nu ook het blokje *O*
Dank allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 juni 2011 @ 16:09:59 #64
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98115817
Komen zo wat boompjes op de feed en hier :s)
  maandag 13 juni 2011 @ 16:22:41 #65
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98116517
Ik heb de regenboogboom! Die had ik nog niet *O*
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_98128183
Misschien dat ik mijn koeiestallen nu eindelijk uitgebreid kan krijgen. Klikje please?
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 juni 2011 @ 20:33:04 #68
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98128718
Klikje gedaan :)
pi_98129094
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98129109
me 2 :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98129409
Jeej! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98129909
Dju! Mijn vorige expansion is weg en waar de extra koeien zijn die ik in die stal had gedaan... geen idee. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2011 @ 21:35:17 #73
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98132676
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik mijn koeiestallen nu eindelijk uitgebreid kan krijgen. Klikje please?
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
ik was te laat :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2011 @ 21:36:03 #74
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98132733
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef just me het volgende:

[..]

ik was te laat :Y
en voor de bomen ook !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 13 juni 2011 @ 21:38:29 #75
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98133703
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Paardjes nu op de feed :)
Mijn stal is weer een stuk voller. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef just me het volgende:

[..]

ik was te laat :Y
En ik zie het resultaat niet van jullie inspanningen. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:56:38 #77
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 09:58:15 #78
163650 Greys
pi_98148108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
Je stal? :P
Ja die snap ik ook niet helemaal :@
Veulens kunnen toch niet in je stal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98154360
Nursery dan. :') Is ook stal. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:23:02 #80
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98158021
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Nursery dan. :') Is ook stal. :6
Dat is zonde toch? Tenminste, de meeste veulens worden niet hetzelfde :o.
Behalve de cream draft, black en brown foal zover ik weet :)
pi_98161720
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Dat is zonde toch? Tenminste, de meeste veulens worden niet hetzelfde :o.
Behalve de cream draft, black en brown foal zover ik weet :)
Van de bijzondere spaar ik telkens twee stuks, die collectie heb ik mooi aan kunnen vullen. In mijn stal nursery komen idd de gewone veulens. En eventueel driedubbele bijzondere (ik kan niet van alles onthouden of ik ze wel of niet heb, als ik weet dat ik ze dubbel heb laat ik ze staan voor anderen).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98168673
HOPPA! Nog een barn raisin'. (de vorige was toch gelukt! *O* )
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98169337
Geholpen, ik zoek ook nog hulp:

You dream it, I live it.
pi_98170078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef Meddo het volgende:
Geholpen, ik zoek ook nog hulp:

[ link | afbeelding ]
Hoera ik heb een magneet gekregen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:44:01 #85
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:47:18 #86
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98173009
En een klikje voor cat en meddo :)
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2011 @ 22:17:19 #87
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98178924
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:04 schreef just me het volgende:
Klikje voor mijn koeienstal alsjeblieft

http://apps.facebook.com/(...)ts7LLq9KaLGGN&ref=nf

):O
nog ééntje nodig, alsjeblieft !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98179058
ik heb geklikt
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2011 @ 07:45:38 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98189756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef sbientje het volgende:
ik heb geklikt
dank je en nu is FV dood :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:09:34 #90
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2011 @ 18:39:12 #91
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98213105
Crab Apple staat bij mij !

dank je wel :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98218200
V0oor de liefhebber, Giant Pink Gem!
http://apps.facebook.com/(...)82gJSdp7C0ImJ&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98219180
^O^
You dream it, I live it.
pi_98259262
Ik stop nu echt met FarmVille. Ik behoud wel mijn boerderij voor als ik ooit(?) weer eens wil farmen.
Veel van jullie hebben mij nog als vriend/buur, maar je mag me dus verwijderen als buur (of zelfs als vriend :P ) Zie spoiler voor m'n fb-id als je niet meer weet wie ik was :P

Ook geen requests meer naar mij sturen graag O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98260029
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Peekies het volgende:
Ik stop nu echt met FarmVille. Ik behoud wel mijn boerderij voor als ik ooit(?) weer eens wil farmen.
Veel van jullie hebben mij nog als vriend/buur, maar je mag me dus verwijderen als buur (of zelfs als vriend :P ) Zie spoiler voor m'n fb-id als je niet meer weet wie ik was :P

Ook geen requests meer naar mij sturen graag O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was een gezellige buur! Hopelijk nog eens tot ziens. :W

Ik kan mijn combine niet gebruiken. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:00:09 #96
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98270014
2,5 uur bezig geweest met verbouwen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:01:23 #97
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98270094
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Peekies het volgende:
Ik stop nu echt met FarmVille. Ik behoud wel mijn boerderij voor als ik ooit(?) weer eens wil farmen.
Veel van jullie hebben mij nog als vriend/buur, maar je mag me dus verwijderen als buur (of zelfs als vriend :P ) Zie spoiler voor m'n fb-id als je niet meer weet wie ik was :P

Ook geen requests meer naar mij sturen graag O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je hulp en wellicht tot een andere keer :)
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 23:49:37 #98
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98275789
:W goeie buur!!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98305775
het is weer double mastery!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juni 2011 @ 20:00:55 #100
163650 Greys
pi_98306100
Er gaat weer van alles mis op FV :')
Ik kan mijn beeld niet meer vergroten of verkleinen en alleen per veldje harvesten, niet met harvester of combine, dan loopt hij vast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98308363
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:59:35 #102
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98314665
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef sbientje het volgende:
het is weer double mastery!
Was.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juni 2011 @ 11:26:57 #103
163650 Greys
pi_98327759
Dit weekend krijgen je lammetjes en babyvarkens gegarandeerd het patroon van de vader die je 'inzet' :)

Dus je kunt nu echt gericht fokken zeg maar :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98327965
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
Dit weekend krijgen je lammetjes en babyvarkens gegarandeerd het patroon van de vader die je 'inzet' :)

Dus je kunt nu echt gericht fokken zeg maar :P
Nice! Alleen jammer dat ik gisteravond een aantal potions heb gebruikt. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juni 2011 @ 11:48:03 #105
163650 Greys
pi_98328235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nice! Alleen jammer dat ik gisteravond een aantal potions heb gebruikt. :')
Iedereen wil nu fokken, dus de potions vliegen je om de oren op de feed als je af en toe even kijkt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98328482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Iedereen wil nu fokken, dus de potions vliegen je om de oren op de feed als je af en toe even kijkt :D
Ik zag het. :Y Net nog een mooie boom gescoord en ik kan nu ook flesjes bijhalen, want die waren na 4 piggies ook ineens op. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98329166
Kan iemand me aan een bankje helpen? http://apps.facebook.com/(...)jDZoxhQYCVoUiKGQMxQv
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2011 @ 13:24:09 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98330914
Je hebt 'n bankje (en ik ook *))
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98334098
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:24 schreef just me het volgende:
Je hebt 'n bankje (en ik ook *))
Dank je!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:02:21 #110
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98346881
Eens ouderwets wat boompjes dumpen hier. ;)

Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98347070
alleen de blauwe was er nog *O*
You dream it, I live it.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:14:07 #112
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98347351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Meddo het volgende:
alleen de blauwe was er nog *O*
^O^

En ik weet meteen weer waarom ik d'r mee gestopt was om bomen hier neer te gooien. Bedankjes kunnen d'r weer eens niet af, terwijl 't toch wel wat moeite kost om ze hier te posten. -O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:44:33 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98348636
kut, ik heb weer heul toffe bomen gemist :'(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 08:59:40 #114
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98362574
ik hoop dat de bomen bij de pikkedief snel dood gaan :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98363186
Inderdaad jammer dat mensen die zulke mooie bomen krijgen, niet even bedanken.. Dat zie je ook steeds meer op Facebook gebeuren, even reageren/liken is toch een kleine moeite voor bijzondere bomen..
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_98364702
nou dan probeer ik het ook maar eens...

panderosa lemmon tree

golden star fruit

hmm en toen liep de laptop een soort van vast, krijg geen linkjes meer...
staan nog een wild cashew, hazelnoot, autumn gingo, nog een panderoso lemon op

indien bedankjes mogelijk zijn graag love potion...
pi_98364722
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 08:59 schreef just me het volgende:

ik hoop dat de bomen bij de pikkedief snel dood gaan :(
:D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98366972
You dream it, I live it.
pi_98367037
You dream it, I live it.
pi_98367115
You dream it, I live it.
pi_98369197
ik heb de eerste 2. Ik klikte op allebei in de veronderstelling dat ze al wel weg zouden zijn, maar was niet. Dus, sorry voor mijn hebberigheid :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 14:27:58 #122
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98370072
:D :D :D

kan iemand me uitleggen hoe de nieuwe versie van FV extender werkt? Graag in jip en janneke taal :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 19 juni 2011 @ 20:58:11 #123
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98385537
Als ik thuis ben wel, maar da's me nu te veel werk op mijn mobiel.

Gepost vanaf mijn htc desire hd. Gewoon omdat dat kan.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 19 juni 2011 @ 21:34:35 #124
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98387709
Ik ben 1 weekend weg en mis van alles
  zondag 19 juni 2011 @ 21:46:09 #126
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98388333
Uiteraard ;)
pi_98390852
Yeehaw!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 23:39:37 #128
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98394315
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98395260
Een extra zigeunerpaardje voor de liefhebber:

http://apps.facebook.com/(...)3r%2AixbsGxUE&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 18:25:22 #130
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98422305
Paardje was al weg!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98461304
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98461457
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98462192
Red alder gepakt, dankjewel!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:28:25 #135
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98472819
Ik heb ook een paar boompjes gepakt van Cat, ze hebben nu lang genoeg op een eigenaar gewacht
pi_98473320
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef 1UP het volgende:
Ik heb ook een paar boompjes gepakt van Cat, ze hebben nu lang genoeg op een eigenaar gewacht
Dan is het echt rustig hier. :D

Maar ik ben blij dat de vaste bezoekers ze dit keer hebben. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2011 @ 18:46:26 #137
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98473539
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Xebber het volgende:
Als ik thuis ben wel, maar da's me nu te veel werk op mijn mobiel.

Gepost vanaf mijn htc desire hd. Gewoon omdat dat kan.
Ben je nou nog niet thuis ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:26:10 #138
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98482191
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan is het echt rustig hier. :D

Maar ik ben blij dat de vaste bezoekers ze dit keer hebben. ^O^
Ja ik vond het ook opmerkelijk rustig hier
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:37:50 #139
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98483040
Crab Apple

Big Chrome Cherry

Giant Golden Apple

En nog een Chinese Strawberry op mijn feed voor de snelle ;)
pi_98484263
Ik heb de big chrome cherry *O*
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_98484440
Crab apple. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2011 @ 23:43:25 #142
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98490827
En ik de giant golden apple !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juni 2011 @ 23:52:49 #143
163650 Greys
pi_98491370
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:04:41 #144
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98497407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef just me het volgende:

[..]

Ben je nou nog niet thuis ;)
Ewh ja. :P

FV Extender 4.0 is een versie die iets anders werkt dan de vorige versies. Als je op dat vierkantje drukt in Chrome (waar nu ook een getal onder staat, het aantal requests), opent zich een nieuwe tab met overzichtelijk al je requests, gesorteerd per request.

Dus Alle Special Delivery's bij elkaar, Watering Cans, etc.

Bovenin die oranje balk kan je dan je requests accepteren. Hij zal in de meeste gevallen 1 of 2 tabs openen die hij gebruikt om het te verwerken en eventueel terug te sturen, deze moet je niet sluiten, anders breek je de verwerking af. Uiteraard kan je deze wel sluiten als hij klaar is (krijg je ook vanzelf een melding van).

Het is vroeg, dan ben ik niet op mijn best met het uitleggen van dingen, maar hoop dat ik je in ieder geval op weg heb geholpen. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98500243
nou, ik ben op het laatste plek in het kaartje aanbeland. Ik hoop dat er een nieuw kaartje komt, vind die quests wel leuk :)

edit - en de beloning is dat je dingen kan overbrengen van 1 naar de andere farm, das wel leuk op zich
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juni 2011 @ 10:52:14 #146
163650 Greys
pi_98500627
Ik ben er ook :Y
Hoop ook dat er nieuwe opdrachten komen, anders wordt het wel heel saai.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:26:07 #147
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98501696
Ik verwacht zelf dat d'r wel een nieuwe map komt. :) Over een maand of 3 of zo. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:28 #148
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98506709
Bedankt voor je uitleg, ik ga 'm maar eens opnieuw installeren!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:56:17 #149
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98520236
jewel ^O^
You dream it, I live it.
pi_98520875
You dream it, I live it.
pi_98531544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Meddo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij was er nog! *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 13:52:37 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98552305
http://apps.facebook.com/(...)NTG3n1qBossflwMV.c__

graag een klikje dan kan ik mijn luchtballon weer maken!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2011 @ 08:42:39 #154
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98593558
en dan nu graag een klikje voor mijn koeienstal
http://apps.facebook.com/(...)sr7LLq9KaLGGN&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 09:04:02 #155
163650 Greys
pi_98593938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef just me het volgende:
en dan nu graag een klikje voor mijn koeienstal
http://apps.facebook.com/(...)sr7LLq9KaLGGN&ref=nf
:Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98597692
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef just me het volgende:
en dan nu graag een klikje voor mijn koeienstal
http://apps.facebook.com/(...)sr7LLq9KaLGGN&ref=nf
Yeehaw.

En ik kan nu items tussen boerderijen verplaatsen! Jammer dat het niet met boomgaarden kan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:54:45 #157
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98599087
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Yeehaw.

En ik kan nu items tussen boerderijen verplaatsen! Jammer dat het niet met boomgaarden kan.
Ik heb 't nog niet geprobeerd, maar losse bomen en losse orchards wel volgens mij. Volle niet.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98607552
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:54 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik heb 't nog niet geprobeerd, maar losse bomen en losse orchards wel volgens mij. Volle niet.
Ah, kan ik dat nog gaan proberen. Je kunt nu ook alle gewassen op beide boerderijen planten! :D *O* Misschien dat ik één farm dan ga verbouwen voor vierdaagse gewassen en bomen, en de ander voor de teelt tussendoor. Al vraag ik me af waarom, alle quests en masteries gehaald. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:01:35 #159
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98607705
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, kan ik dat nog gaan proberen. Je kunt nu ook alle gewassen op beide boerderijen planten! :D *O* Misschien dat ik één farm dan ga verbouwen voor vierdaagse gewassen en bomen, en de ander voor de teelt tussendoor. Al vraag ik me af waarom, alle quests en masteries gehaald. _O-
Ik begin daar niet aan. Ik heb meer dan 120 volle orchards, dat zijn 2400 bomen. No fucking way dat ik daarmee ga kloten. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98607885
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik begin daar niet aan. Ik heb meer dan 120 volle orchards, dat zijn 2400 bomen. No fucking way dat ik daarmee ga kloten. :')
_O- Ik heb op de English farm maar twee orchards staan, dus dat is te doen. Maar je kunt lege orchards niet verplaatsen ;( . Dan laat ik het maar zo en sloop de bomen eruit als ik de masterie behaald heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98608287
Ik ga nog maar eens een stal uitbreiden. Met jullie hulp. O+
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:36:12 #162
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98609481
Ik heb ze geteld, ik heb 161 orchards, waarvan iets van 125 helemaal vol zijn. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98609506
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Xebber het volgende:
Ik heb ze geteld, ik heb 161 orchards, waarvan iets van 125 helemaal vol zijn. :')
:D _O- _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:39:58 #164
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98609615
Ik mis alleen de Mimosa Silk Tree nog. Dus als iemand die heeft. O+
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:39:01 #165
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98615355
Ash tree

Giant Pink gem

Giant Sour Apple

En nog een Chinese Strawberry op mijn feed
pi_98616503
Ik heb de ash, dankjewel
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_98616744
ik de Giant Pink Gem
You dream it, I live it.
pi_98617454
haha, die turbo optie :D wel lekker snel!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_98617577
Huuuuu! Die appel is zuur! :X :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98618398
One click sharing! :D *O* Alleen is het nu niet meer mogelijk linkjes hier te posten. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98618472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
One click sharing! :D *O* Alleen is het nu niet meer mogelijk linkjes hier te posten. :@
hmmmmm :D nou ja
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 19:08:09 #172
163650 Greys
pi_98618624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
One click sharing! :D *O* Alleen is het nu niet meer mogelijk linkjes hier te posten. :@
Kan je vanaf de feed (rechts klik op het plaatje van je feed post) ook niet meer de linkjes posten? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98618659
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan je vanaf de feed (rechts klik op het plaatje van je feed post) ook niet meer de linkjes posten? :o
Vast wel, maar dan staan ze al op de feed toch? :D En dan hebben anderen ze allang geklikt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 19:12:33 #174
163650 Greys
pi_98618769
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vast wel, maar dan staan ze al op de feed toch? :D En dan hebben anderen ze allang geklikt.
Oh je hoeft niet voor one click te kiezen zie ik :)
En als je echt iets aan iemand wilt geven kan je het ook alleen voor diegene op de feed zetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98618861
ja of je publiceert op een lege lijst, dat kan ook wel denk ik?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:51:51 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98620261
ik ben nu al fan van dat direct publiceren O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:19:48 #177
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98621304
Ik niet. :')

Stel je voor, ga ik 160 orchards oogsten... Wat d'r dan wel niet op de feed komt... :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98624252
Mijn farm gaat de hele tijd out of sync. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 11:37:14 #179
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98640409
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:19 schreef Xebber het volgende:
Ik niet. :')

Stel je voor, ga ik 160 orchards oogsten... Wat d'r dan wel niet op de feed komt... :')
wel leuke bomen :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:14:10 #181
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98641334
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef Geitenstront het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)giftId%3Dnail&ref=nf

Heb een nail nodig XD
Dat gaat zonder buren van hier niet lukken. Althans, ik heb je nog nooit gezien hier. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98641378
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:14 schreef Xebber het volgende:

[..]

Dat gaat zonder buren van hier niet lukken. Althans, ik heb je nog nooit gezien hier. :')
Oh, moet je daar buren voor zijn? Wist ik niet :{ |:(
pi_98646461
Xebber, begint jouw voornaam op facebook met een R of een W?
Ik heb mimosa silk, zal proberen een seedling voor je te maken!

[ Bericht 1% gewijzigd door LekkerApart op 25-06-2011 15:17:44 ]
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juni 2011 @ 20:55:23 #184
163650 Greys
pi_98657468
Geitenkak, als je zoekt op Greys Fok kan je me wel vinden en als buur toevoegen :Y

Heeft iemand een schapenshampoo voor me plz? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98657791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
Geitenkak, als je zoekt op Greys Fok kan je me wel vinden en als buur toevoegen :Y

Heeft iemand een schapenshampoo voor me plz? :)
:Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 juni 2011 @ 10:34:15 #186
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98671499
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:10 schreef LekkerApart het volgende:
Xebber, begint jouw voornaam op facebook met een R of een W?
Ik heb mimosa silk, zal proberen een seedling voor je te maken!
Remco van H. ;) Bedankt!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 11:06:05 #187
163650 Greys
pi_98672074
Ik snap geen fuck van die trading post :')
Tenminste, ik kan zelf wel bestellen en als mijn order dan klaar is, is het een kratje dat je moet aanklikken enzo. Dat gedeelte lukt nog. Maar als ik bij My Orders kijk, dan zijn er nog allerhande mensen op mijn wheat aan het wachten dat al lang geharvest is :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juni 2011 @ 11:21:50 #188
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98672375
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
Ik snap geen fuck van die trading post :')
Tenminste, ik kan zelf wel bestellen en als mijn order dan klaar is, is het een kratje dat je moet aanklikken enzo. Dat gedeelte lukt nog. Maar als ik bij My Orders kijk, dan zijn er nog allerhande mensen op mijn wheat aan het wachten dat al lang geharvest is :D :@
Ja, dat heb ik ook vaak. Zit net Purple Pod Peas te oogsten, krijg ik vlak daarna die meldingen dat men wacht op die oogst. :')

Heb nu ook allemaal orders met gewassen die ik allang geharvest heb.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 11:23:53 #189
163650 Greys
pi_98672418
Ik heb nu maar nieuwe wheat geplant (een paar veldjes) om die orders dan nog te kunnen afhandelen :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98673348
ik snap ook niets van die tradingpost. Je krijgt dan echt 9 xp ofzo, dat schiet lekker op..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 26 juni 2011 @ 12:06:28 #191
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98673405
Ach, ik kijk d'r gewoon 1 keer per week in, en als d'r wat klaar is, is dat mooi meegenomen. :+
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_98682206
Ik heb die hele trading post niet neergezet en krijg evengoed orders. _O- Ik heb geen zin me in het bestelproces te verdiepen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 juni 2011 @ 17:12:38 #193
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_98683476
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb die hele trading post niet neergezet en krijg evengoed orders. _O- Ik heb geen zin me in het bestelproces te verdiepen. :P
Same here :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_98690868
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 juni 2011 @ 20:32:23 #195
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98690941
Klikje gedaan :)
  zondag 26 juni 2011 @ 20:51:33 #196
348904 Geitenstront
Bam Bam Bam
pi_98691897
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
Geitenkak, als je zoekt op Greys Fok kan je me wel vinden en als buur toevoegen :Y

Heeft iemand een schapenshampoo voor me plz? :)
Toegevoegd!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 20:53:39 #197
163650 Greys
pi_98692014
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Geitenstront het volgende:

[..]

Toegevoegd!
Ik zie geen aanvraagje?
DM/PM me anders jouw naam op Facebook ook even :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 20:54:14 #198
163650 Greys
pi_98692048
Ah nee, nu zie ik je denk ik. Begint je naam met een V?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juni 2011 @ 20:55:47 #199
348904 Geitenstront
Bam Bam Bam
pi_98692132
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Ah nee, nu zie ik je denk ik. Begint je naam met een V?
Ja dat ben ik :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 21:02:36 #200
163650 Greys
pi_98692514
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:55 schreef Geitenstront het volgende:

[..]

Ja dat ben ik :P
Dan heb je een postcard en een nail binnen :+
Je kunt nog wel wat buurtjes gebruiken zag ik! Zal ik bij mijn buren vragen of ze ook jouw buur willen worden? Of zeggie van: bemoei je met je eigen zaken? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juni 2011 @ 21:11:05 #201
348904 Geitenstront
Bam Bam Bam
pi_98692918
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb je een postcard en een nail binnen :+
Je kunt nog wel wat buurtjes gebruiken zag ik! Zal ik bij mijn buren vragen of ze ook jouw buur willen worden? Of zeggie van: bemoei je met je eigen zaken? :P
Ja graag :P Ik heb er maar 10
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2011 @ 21:12:05 #202
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98692971
Je mag mij ook toevoegen hoor Geitenstont (alleen voor je naam al :D ) pm even dan weet ik je naam en jij krijgt dan de mijne ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 21:20:45 #203
163650 Greys
pi_98693364
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Geitenstront het volgende:

[..]

Ja graag :P Ik heb er maar 10
Oproepje gedaan voor je :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juni 2011 @ 21:27:11 #204
348904 Geitenstront
Bam Bam Bam
pi_98693686
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Oproepje gedaan voor je :D
Bedankt! :P
  maandag 27 juni 2011 @ 21:56:34 #205
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 juni 2011 @ 22:38:54 #206
163650 Greys
pi_98741683
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef Geitenstront het volgende:

[..]

Bedankt! :P
Je hebt er aardig wat buurtjes bij he? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98796195
de zin is me ineens helemaal vergaan.. ik heb nu 4dagen gewassen gezaaid, zie wel wanneer ik weer terugkom haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juni 2011 @ 14:04:47 #208
163650 Greys
pi_98817571
Wat is er met dat one click publishing gebeurd? Nu alweer kapoet? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98823063
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
Wat is er met dat one click publishing gebeurd? Nu alweer kapoet? :')
Wat is one click publishing :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juni 2011 @ 16:10:27 #210
163650 Greys
pi_98823208
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Geitenstront het volgende:

[..]

Wat is one click publishing :P
Als ze zeiden 'je hebt een kalf gevonden, wil je het delen' moest je normaal eerst op ja klikken, dan kwam er een aparte pop-up weer en die kon je dan op je wall zetten. Maar toen kwam er 'one click publishing', waardoor die tussen pop-ups er niet meer waren. Dus 'yes' was meteen op je wall zetten. Maar da's alweer weg en ik snap niet waarom :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98823503
Ah, dus dat was geen error bij mij dit keer. :+
Op zich vind ik het niet zo erg, want ik kwam erachter dat je dus nooit een persoonlijk berichtje bij je ding kon zetten. Of zaken hier delen. Logisch natuurlijk maar je merkt het pas als je het toepast.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juni 2011 @ 16:18:57 #212
163650 Greys
pi_98823626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dus dat was geen error bij mij dit keer. :+
Op zich vind ik het niet zo erg, want ik kwam erachter dat je dus nooit een persoonlijk berichtje bij je ding kon zetten. Of zaken hier delen. Logisch natuurlijk maar je merkt het pas als je het toepast.
Ik vind het altijd zo kneuzerig dat ze zoiets introduceren met veel bombarie en dan weer weghalen of dat het dan niet werkt :') Ze moeten gewoon ergens een simpel knopje zetten dat je dat aan en uit kunt zetten naar wens steeds!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98823810
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo kneuzerig dat ze zoiets introduceren met veel bombarie en dan weer weghalen of dat het dan niet werkt :') Ze moeten gewoon ergens een simpel knopje zetten dat je dat aan en uit kunt zetten naar wens steeds!
Ja precies. Want ik erger me dan weer aan de keuze dat je je farm op pauze kunt zetten als je naar een andere farm gaat. Ik wil mijn farm NOOIT op pauze zetten! ONTHOUD dat dan es! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:26:31 #215
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98861584
vanochtend vroeg kreeg ik een popup van cityville :?.
Wat is dat nou weer :').
pi_98878958
koeienstal raise klikjes alsjeblieft, is al de derde poging maar kan tussendoor geen melding meer maken...?

dairy farm raise
pi_98879596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef draculettetje het volgende:
koeienstal raise klikjes alsjeblieft, is al de derde poging maar kan tussendoor geen melding meer maken...?

dairy farm raise
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98883345
Ik krijg van iedereen touwen en bijlen en ander spul maar ik zie niet waar ik die voor nodig heb. :@ WHELP!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:37:58 #219
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98885649
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:38:29 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98885681
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:47:45 #221
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 22:51:10 #222
163650 Greys
pi_98886461
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg van iedereen touwen en bijlen en ander spul maar ik zie niet waar ik die voor nodig heb. :@ WHELP!
http://farmvillefreak.com(...)e-gear-axel-giftable :P

En komt dat one click publishing niet meer terug? :o
Dit was het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98887011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

http://farmvillefreak.com(...)e-gear-axel-giftable :P

En komt dat one click publishing niet meer terug? :o
Dit was het?
het waren 2 fantastische dagen!

die touwen ga ik niet sparen hoor, ze zakken er maar in haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 23:00:56 #224
163650 Greys
pi_98887101
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef sbientje het volgende:

[..]

het waren 2 fantastische dagen!

die touwen ga ik niet sparen hoor, ze zakken er maar in haha
:D :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98888501
Alle bomen weg. -O-

quote:
Ah, we weten dus nog niks eigenlijk. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98888523
Mijn FV extender lijkt trouwens kapot te zijn, hij haalt geen enkele gift meer binnen. :o :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 23:31:35 #227
163650 Greys
pi_98888914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Alle bomen weg. -O-

[..]

Ah, we weten dus nog niks eigenlijk. :7
Jawel, dat het voor een watermolengebouwdinges is, die zooi, die nog moet komen.
Waarvan de één zegt dat je er niets mee kunt en de ander zegt dat ie waterkannen gaat leveren.
Dus het is een glimpje, right? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98889300
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel, dat het voor een watermolengebouwdinges is, die zooi, die nog moet komen.
Waarvan de één zegt dat je er niets mee kunt en de ander zegt dat ie waterkannen gaat leveren.
Dus het is een glimpje, right? :+
Ik krijg zowat alleen maar waterkannen van mijn orchards dus daar heb ik dat ding niet voor nodig. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 07:39:51 #229
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98895572
Ik had 3 turbo's gekocht, na één keer had ik niets meer, FV gemaild, kreeg ik er 6 maar na één keer had ik niets meer, ben benieuwd hoeveel ik er vandaag krijg :D

Werkt het als je beide farms op niet werkend zet? Lijkt me handig ivm de vakantie :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:03:16 #230
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98896565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:39 schreef just me het volgende:
Ik had 3 turbo's gekocht, na één keer had ik niets meer, FV gemaild, kreeg ik er 6 maar na één keer had ik niets meer, ben benieuwd hoeveel ik er vandaag krijg :D

Werkt het als je beide farms op niet werkend zet? Lijkt me handig ivm de vakantie :Y
Ze verdwijnen gewoon? :o
Heb dat af en toe (nouja, laat ik het anders stellen; het lijkt) met de winery. Dat ik zeker weten drankjes heb laten maken, maar ze er opeens niet meer zijn :'). Kan natuurlijk ook aan mijn geheugen liggen, en dat ik ze al in mijn inventory heb zitten voor de verkoop :')
pi_98898226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:39 schreef just me het volgende:
Ik had 3 turbo's gekocht, na één keer had ik niets meer, FV gemaild, kreeg ik er 6 maar na één keer had ik niets meer, ben benieuwd hoeveel ik er vandaag krijg :D

Werkt het als je beide farms op niet werkend zet? Lijkt me handig ivm de vakantie :Y
Had je ze gebruikt voor je combine? Want dan gebruik je één turbo om te oogsten, eentje om te ploegen en eentje om te zaaien.
Dat was tenminste mijn redenatie toen ik mijn gratis '3' turbo's ging gebruiken en ze meteen weg bleken te zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:03 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ze verdwijnen gewoon? :o
Heb dat af en toe (nouja, laat ik het anders stellen; het lijkt) met de winery. Dat ik zeker weten drankjes heb laten maken, maar ze er opeens niet meer zijn :'). Kan natuurlijk ook aan mijn geheugen liggen, en dat ik ze al in mijn inventory heb zitten voor de verkoop :')
Mijn speciale eieren waren opeens uit mijn giftbox verdwenen vorige week. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98898249
Ow, en nu gaat mijn farm out of sync als ik iets wil maken in de craftshop.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 11:06:43 #233
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98900570
Ow Cat ik denk dat je gelijk hebt, wat zullen ze daar lachen dat ik weer gemaild heb :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_98902917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef just me het volgende:
Ow Cat ik denk dat je gelijk hebt, wat zullen ze daar lachen dat ik weer gemaild heb :@
Ach, de vorige keer kreeg je er ook 6. _O- Ik ga ook mailen! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:04:03 #235
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_98902965
Ik twijfel of ik weer zal beginnen :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_98902991
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik twijfel of ik weer zal beginnen :')
You know you wantz to. >:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 juli 2011 @ 12:10:38 #237
163650 Greys
pi_98903224
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en nu gaat mijn farm out of sync als ik iets wil maken in de craftshop.
Fijne gaat out of synch als ik meer dan 1x iets wil regiften :') Elke keer weer.
En ik vind het echt balen dat er nu bij elke keer publishen weer wel twee keer geklikt moet worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98919719
Iemand nog shampoo voor mij?

You dream it, I live it.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:57:38 #239
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98919986
Shampoo gestuurd :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:02:28 #240
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98947627
ow wauw dank ik heb de royal chrystal tree!

en dank allemaal voor de raise vorige x, na 3 mislukte pogingen eindelijk voor elkaar
dus ik hoop dat het nu weer gaat lukken...

dairy farm raise

en ik heb een shampoo verstuurd!
pi_98947665
quote:
Ik had de ash tree nog! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:12 schreef draculettetje het volgende:
ow wauw dank ik heb de royal chrystal tree!

en dank allemaal voor de raise vorige x, na 3 mislukte pogingen eindelijk voor elkaar
dus ik hoop dat het nu weer gaat lukken...

dairy farm raise

en ik heb een shampoo verstuurd!
Klik!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juli 2011 @ 14:55:56 #243
163650 Greys
pi_98949182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:12 schreef draculettetje het volgende:

dairy farm raise

Meegedaan :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:52:17 #244
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98950709
Iemand die weet hoeveel wateringcans je uit dat ding krijgt? Ik heb d'r nu standaard al rond de 250 om de dag. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 19:31:27 #245
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98958458
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:52 schreef Xebber het volgende:
Iemand die weet hoeveel wateringcans je uit dat ding krijgt? Ik heb d'r nu standaard al rond de 250 om de dag. :')
je kunt een olympisch zwembad vullen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:22:22 #246
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98959952
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik had de ash tree nog! :D

Niemand die eerder een moeite nam om te klikken? :')
Maar veel plezier ermee ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 21:17:50 #247
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_98961651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:22 schreef 1UP het volgende:

[..]

Niemand die eerder een moeite nam om te klikken? :')
Maar veel plezier ermee ^O^
Ik dacht dat ie al weg was :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:10:19 #248
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 3 juli 2011 @ 11:47:14 #249
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98975949
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_98976654
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 juli 2011 @ 12:39:53 #251
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98977408
ben ik de enige die erg kromme tenen krijkgt van dit soort dingen? :')
quote:
(I DO !!! )... RULES FOR BEING A GOOD NEIGHBOR:
When I get something from others....I click LIKE
When I have something to share...I SHARE
When someone needs something...I SEND
When someone need help...I HELP
4 minutes ago · Like ·
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_98977452
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef Mirjam het volgende:
ben ik de enige die erg kromme tenen krijkgt van dit soort dingen? :')

[..]

Nee hoor. Ik laat lang niet altijd een berichtje achter. En stuur lang niet alles terug omdat ik ook een hoop spul ongevraagd krijg. Evil me. >:) Ze motte er maar mee leren leven. 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98983006
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 juli 2011 @ 19:26:37 #254
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  zondag 3 juli 2011 @ 19:27:48 #255
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_98992575
quote:
Ik heb de Heart Candy en de Bubblegum :P De rest heeft lang genoeg tijd gehad :7
pi_98992613
Ik heb bij jou de chrome cherry gepakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 juli 2011 @ 20:45:58 #257
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_98995816
Chinese Strawberry. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  maandag 4 juli 2011 @ 21:26:25 #258
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99047086
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik laat lang niet altijd een berichtje achter. En stuur lang niet alles terug omdat ik ook een hoop spul ongevraagd krijg. Evil me. >:) Ze motte er maar mee leren leven. 8-)
ik krijg zo vaak in begin zo'n scherm dus dan kllik ik gewoon iedereen aan
en ik ben vaak gek genoeg om buren te bezoeken verwacht het niet terug hoor
maar wat ik me afvroeg, zit je daar dan op te wachten? (geldt overigens voor al mn buurtjes hoor)
zo nee zal ik er proberen aan te denken je naam niet aan te klikken maar meld het dan even haha
pi_99058305
Komen jullie er nog wel in?? Ik niet ivm met een of ander groot onderhoud is mijn account niet bereikbaar op Facebook.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:29:35 #261
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99073034
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik krijg zo vaak in begin zo'n scherm dus dan kllik ik gewoon iedereen aan
en ik ben vaak gek genoeg om buren te bezoeken verwacht het niet terug hoor
maar wat ik me afvroeg, zit je daar dan op te wachten? (geldt overigens voor al mn buurtjes hoor)
zo nee zal ik er proberen aan te denken je naam niet aan te klikken maar meld het dan even haha
Als de buurtjes bij mij langs komen, dan mag ik ook graag een bezoekje bij hun brengen
pi_99073218
quote:
Het koekje was er nog. :9

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik krijg zo vaak in begin zo'n scherm dus dan kllik ik gewoon iedereen aan
en ik ben vaak gek genoeg om buren te bezoeken verwacht het niet terug hoor
maar wat ik me afvroeg, zit je daar dan op te wachten? (geldt overigens voor al mn buurtjes hoor)
zo nee zal ik er proberen aan te denken je naam niet aan te klikken maar meld het dan even haha
Ik negeer ongewenste gifts gewoon (met extender is aardig zijn al een stuk makkelijker. Buurtjes bezoeken doe ik nooit. Fijn als buurtjes mij bezoeken, maar ze hoeven zich niet verplicht te voelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:34:51 #263
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99073312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het koekje was er nog. :9
Ik blijf het bizar vinden :P
pi_99079826
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:24:53 #265
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99080455
Chinese Latern gepakt :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:22:38 #266
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_99083845
Zo, de kogel is door de kerk voor mij... Ik stop met Farmville!

Ik heb de berichten geblokkeerd en al mijn FV vriendjes verwijderd

Vaarwel en veel plezier nog!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_99084122
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef NelisZ het volgende:
Zo, de kogel is door de kerk voor mij... Ik stop met Farmville!

Ik heb de berichten geblokkeerd en al mijn FV vriendjes verwijderd

Vaarwel en veel plezier nog!
Het was gezellig! :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:35:08 #268
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99124646
Big Chrome Cherry

Ash

Royal Chrystal

Giant Jewel

Chrome Cherry

[ Bericht 11% gewijzigd door 1UP op 06-07-2011 20:40:37 ]
pi_99126152
*O* ^O^
You dream it, I live it.
pi_99128107
Royal Chrystal
pi_99131879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef NelisZ het volgende:
Zo, de kogel is door de kerk voor mij... Ik stop met Farmville!

Ik heb de berichten geblokkeerd en al mijn FV vriendjes verwijderd

Vaarwel en veel plezier nog!
ik ben er ook zo klaar mee op het moment..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:49:08 #272
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99163444
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99165423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooierd! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99187142
Hier ook even vragen: Is er hier iemand die Empires & Allies speelt?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:34:42 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99189781
aaargh, die nieuwe sidebar :X :% :(

ik blijf dat ding wegklikken :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99220021
ik hou er ook mee op, iig voorlopig :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:38:58 #277
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99220980
Giant Jewel

Big Chrome Cherry

Ash

Crab Apple

Giant Candy Apple


Je mist nu wel deze bomen Sbientje 8-)
Hopelijk zien we je binnenkort weer
pi_99273219
Dag nilisz!

En dag sbientje hopelijk tot gauw...
  zondag 10 juli 2011 @ 12:58:44 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99273227
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef sbientje het volgende:
ik hou er ook mee op, iig voorlopig :)
:D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_99274214
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef sbientje het volgende:
ik hou er ook mee op, iig voorlopig :)
:D :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 juli 2011 @ 14:14:21 #281
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99276376
veel stoppers.. -O-

ik heb wel een aantal mensen hier die wél actief zijn, nog niet, nieuwe buren zijn ondertussen ook welkom O+ http://www.facebook.com/mraaf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 10 juli 2011 @ 19:54:11 #282
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99290233
Ik zal je toevoegen :)
pi_99298915
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D :W
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:D
wat zitten jullie nou te lachen? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_99313229
hass avocado

chanee durian

blood orange

wild cashew

ruby guave

ondanks dat ze niet zo spectaculair zijn hoop ik toch dat iemand er wat aan heeft
  maandag 11 juli 2011 @ 19:07:39 #285
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:00:10 #286
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99383654
Scuba Sheep voor de eerste die hier is 8-)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:07:31 #287
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99384058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:00 schreef 1UP het volgende:
Scuba Sheep voor de eerste die hier is 8-)
thanks :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2011 @ 08:44:52 #288
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_99533013
Ja kom ik helemaal uit Spanje even langs is ie weg :o

We waren laatst aan het golfen in Pau en daar stonden heel veel, echt veel verschillende soorten bomen en ik zei gos dat lijkt mijn boerderij wel met al die verschillende soorten :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:41:35 #289
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99551047
Mijn eerste spring egg! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 juli 2011 @ 17:16:43 #292
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99626042
valt het jullie ook op dat er steeds minder dingen te krijgen zijn voor coins?
bijna alles kost nu cash, qua specials en nieuwe dingen enzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:45:31 #293
47102 Elvi
miemkwien
pi_99731186
Ja, zelfs de speciale crops zijn nu alleen voor cash te krijgen :/ Ik weiger gewoon om echt geld in dit spel te steken...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:23:12 #294
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:23:33 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99833492
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ]
*;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 12:28:01 #296
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_99871917
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:16 schreef Mirjam het volgende:
valt het jullie ook op dat er steeds minder dingen te krijgen zijn voor coins?
bijna alles kost nu cash, qua specials en nieuwe dingen enzo
Ja.

En ik heb ook al ergens gelezen dat daardoor het aantal spelers van 60+ miljoen naar ongeveer 38 miljoen is gegaan.

Maar goed, ik speel 't alleen nog maar voor de nieuwe dingen (Super Crops bijvoorbeeld) en uiteraard de bomen. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_99873241
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:28 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ja.

En ik heb ook al ergens gelezen dat daardoor het aantal spelers van 60+ miljoen naar ongeveer 38 miljoen is gegaan.

Maar goed, ik speel 't alleen nog maar voor de nieuwe dingen (Super Crops bijvoorbeeld) en uiteraard de bomen. :)
De supercrops zijn wel weer (even) lollig. Eens kijken of ik vandaag met 2 farms mijn aardbeien kan masteren.
Maar ik merk dat ik aan alle hypes en quests steeds minder intensief meedoe. De nieuwigheid is er inmiddels wel af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 13:46:06 #298
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_99874553
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De supercrops zijn wel weer (even) lollig. Eens kijken of ik vandaag met 2 farms mijn aardbeien kan masteren.
Maar ik merk dat ik aan alle hypes en quests steeds minder intensief meedoe. De nieuwigheid is er inmiddels wel af.
Dat is hier ook zo. 1 Oktober speel ik alweer 2 jaar, en dan heb je het ook wel weer gezien allemaal. Nieuwe dingen zijn leuk, maar ik merk ook dat ik daar niet echt intensief mee bezig ben. Die Summer Quests bijvoorbeeld begon ik na 3 dagen pas mee. :P

En verder vind ik dat nieuwe dingen eigenlijk al bestaande dingen zijn. Het breeden met de schapen bijvoorbeeld was leuk, maar als je dan opeens ook kan breeden met de varkens, dan is de nieuwigheid er allang af. Die watermolen is ook zoiets. Even wat zooi verzamelen, en dat was het dan, net zoals die sneeuwpoppen zeg maar.

Ik zou het bijvoorbeeld wel leuk vinden om een een vierde ster te moeten masteren met de bomen en de crops. Dan kan je wel weer even vooruit. Binnenkort komt er ook de mogelijkheid dieren te masteren, da's dan wel weer leuk voor mij, want ik heb nauwelijks dieren (op de dieren in de stallen na), dus daarmee moet ik zowat op nul mee beginnen en gaat wel een uitdaging worden. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_99916715
Heb ik hier nog buren die willen klikken?

http://apps.facebook.com/(...)21nVbuHRS-9-7&ref=nf
You dream it, I live it.
pi_99918868
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef Meddo het volgende:
Heb ik hier nog buren die willen klikken?

http://apps.facebook.com/(...)21nVbuHRS-9-7&ref=nf
done
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  maandag 25 juli 2011 @ 21:21:39 #301
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_99936272
Geklikt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')