Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
De shit nokt ermee hier, meer mensen last van?
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
De shit nokt ermee hier, meer mensen last van?
Dat dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
Als deze TT geen nieuwsgierige users trekt weet ik het nie meer
Moet jij niet allang in bed liggen knul?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo leuk issie nou ook weer niet beetje ordinair zelfs
Duct tape voor allesquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]Voor al uw gebroken waar![]()
hehequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet jij niet allang in bed liggen knul?
Heb ikquote:
Maak me gek..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ikmoest alleen ff iemand hebben die the pieces op ging rapen.. was nogal nat enzow
1 grote glibberbende ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ikmoest alleen ff iemand hebben die the pieces op ging rapen.. was nogal nat enzow
Wat typ je nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik typ nu met een smileyquote:
Je valt in herhaling...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik typ nu met een smiley, ik typ nu met een smiley
De bazenuitzendingquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
Luisteraars piek : 57 om 20:15 op 06-06-2011
Oh, dan valt dit echt in het niet... Zal dat door Knetter komen?quote:
omdat ik typte wat ik nu typ zegmaar zo;n beetje, alleen klopt het nu al niet meer zeg maar zo;n beetjequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling...Je valt in herhaling...
![]()
Ik volg je niet meer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik typte wat ik nu typ zegmaar zo;n beetje, alleen klopt het nu al niet meer zeg maar zo;n beetje
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh, dan valt dit echt in het niet... Zal dat door Knetter komen?![]()
![]()
denk wel dat ut zo is heur..quote:
Claudia de Breij vind ik geweldig, en Astrid de Jong ook...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk wel dat ut zo is heur..vrouwen zijn nooit zo goed in dj-en vind ik
zijn maar weinig vrouwen goed of leuk op de radio imo
maar jullie zijn weer heel goed in anderen dingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal met je eens btw.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie mijn eerdere opmerkingquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal met je eens btw.
ik zei weinig, ik zei niet geen 1quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Claudia de Breij vind ik geweldig, en Astrid de Jong ook...
Er zijn er maar weinig, vaak of te geforceerd giechel gedoe, of juist geforceerd de vrouw spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal met je eens btw.
De namen ken ik allemaal nu niet uit mijn hoofd, maar er zijn minstens net zo veel GOEIE vrouwelijke dj's als mannelijke...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zei weinig, ik zei niet geen 1
Je bent een vreemde vogelquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Claudia de Breij vind ik geweldig, en Astrid de Jong ook...
Op dat punt verschillen we van meningquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
De namen ken ik allemaal nu niet uit mijn hoofd, maar er zijn minstens net zo veel GOEIE vrouwelijke dj's als mannelijke...
eej da rijmtquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:04 schreef _Fanta het volgende:
vin trouwens bestwel weer toffe show, ik luister altijd graag naar knetter op de radio
ja zo is datquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Daarom, ook mijn nogal vreemde naam he...
Dat zou kunnen, er moet toch ergens een afwijking tussen ons zijn, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Op dat punt verschillen we van mening
verpest het moment nou niet.. dit isquote:
Wát een tekstquote:I guess it's different
'Cause we know each other now
I guess I've always known
We'd meet again somehow
Maar ik vind jou stem best lijken op Astrid de Jong, (en dat is geen belediging, volgens mij)quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verpest het moment nou niet.. dit is
Hmmm nee ik dans met jequote:Op donderdag 9 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verpest het moment nou niet.. dit is
jij ook alquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt schuifelt stiekem in het donker met Knetterkrankjorum..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt schuifelt stiekem in het donker met Knetterkrankjorum..
quote:
geen idee hoe die klinkt eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar ik vind jou stem best lijken op Astrid de Jong, (en dat is geen belediging, volgens mij)
Zookquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig, vaak of te geforceerd giechel gedoe, of juist geforceerd de vrouw spelen.
En de humor is ook vaak ver te zoeken.
Ze zijn er wel, maar net als met cabaret zijn er maar weinig echt goed.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:09 schreef humorduck28 het volgende:
Ik kreeg geen kans, Opa_vertelt en Karzai waren me voor..![]()
Als ik een radio-fragment kan vinden, stuur ik hem wel door naar jouw...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee hoe die klinkt eigenlijk![]()
we hebben wel dezelfde voornaam
met een hoofdletter?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:10 schreef Karzai het volgende:
Monkyyy heb jij misschien zin om te dansen?
ff geduld, ik ben ff op zoek naar een fragmentje voor Knetter, heb je ff geduld?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Duck, wil je een dansje met me wagen?
Trusten Opaquote:
ik over 20 minutenquote:
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker, zie je zo in dromenland
Van mij mag je niet genoeg falen, als je maar op de radio bentquote:
Ik snap het ook niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
zo'n goede TT en dan nog zo weinig mensen in het topic. verbaast me..
Vind je mijn stem zo leuk dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Van mij mag je niet genoeg falen, als je maar op de radio bent![]()
![]()
![]()
terechtquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sam wil the Police niet spelen
hmm miss een klein stukje.. mijn tijd zit er bijna opquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
doe dan nwa met fuck the police daar je mij een lolletje mee
Het is half drie op donderdagochtend..quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
ja wij zijn de rebelsquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
Hij is de enige niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind je mijn stem zo leuk dan?
om 8 uur moet er weer uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is half drie op donderdagochtend..
pleasequote:Op donderdag 9 juni 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm miss een klein stukje.. mijn tijd zit er bijna op
En dan nog? een beetje Fok!ker is hier dag en nacht aanwezig..quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Om 7 uur videoconferencequote:Op donderdag 9 juni 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om 8 uur moet er weer uit
te erg
Fok!ers leven snachtsquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was mijn Tarzan aan het controlerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
Er is een verschil tussen leuk, en lief...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind je mijn stem zo leuk dan?
Daarvoor moet je bij mr-green zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:24 schreef Zokunen het volgende:
Kan dat rooster niet zo ingesteld worden wat is standaard per week weergeeft?
Dit is zo onoverzichtelijk :S
nee dat wil nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:24 schreef Zokunen het volgende:
Welnee, zijn mensen waar ik al tig jaar mee werkquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
haha, ik zou maar wat make up op doen
quote:
trusten kerelquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik duik er ook in.
Knetter, bedankt voor je show
Slaap lekker voor straks
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Slaap lekker voor straks
Sleep welllquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Slaap lekker voor straks
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:24 schreef Zokunen het volgende:
To change your default view, follow these steps:quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat wil niethet lukt ons green incl niet iig
Sweet dreamsquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Slaap lekker voor straks
denken moet je aan paarden overlaten, die hebben grotere hoofden enzowquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef Karzai het volgende:
Ik dacht dat ik wat invloed kon uit oefenen, maja niet gelukt
pm dat ff naar mr-green als je wiltquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[..]
To change your default view, follow these steps:
Click the gear icon at the top of any Google Calendar page
Click Calendar settings
Select the General tab
In the Default view section, select an option from the drop-down menu
Click Save[
Is goed. Al denk ik dat de lezer dat moet doen, in plaats van de makerquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pm dat ff naar mr-green als je wilt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denken moet je aan paarden overlaten, die hebben grotere hoofden enzow
graag gedaanquote:
wat mot jij nou weer?quote:
iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
De muziek bot heeft zeer goede smaak, ik kom terug en hoor Mercy van Duffy
ik kan nooit genoeg van jou krijgen, dat weet jequote:Op donderdag 9 juni 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
graag gedaan
zolang het jullie nog niet verveelt, blijf ik regelmatig draaien
nu nog even roken en dan naar dromenland
kwam jij nou expres pas toen ik klaar was met draaien?quote:
Je verdiende het, hou op met zeikenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
weet jij nog wat er drie dagen geleden is gebeurd?
muziek bot, guppie is nog niet aan het zwemmenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:34 schreef _Fanta het volgende:
draait er nu nog iemand, of is dit gupje?
Nee maar:quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
weet jij nog wat er drie dagen geleden is gebeurd?
ja ik verdiende het maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je verdiende het, hou op met zeiken
jawel, hou je mond, en lief doen.. als ik het had gezien, dan had ik gedaan..quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik verdiende het maar daar gaat het niet om
sgoed kerelquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
Ik zet guppie om 2.45 aan, wil namelijk kijken of muziekbot alles het doet zoals het hoort.
nee, want ik wil zometeen een verzoekje doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Die muziekbot van je heeft wel een goede smaak Viro, je kan hem ook aanlaten
Muziekbot zit op de stream zolang er geen dj connect of guppie niet zwemt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Die muziekbot van je heeft wel een goede smaak Viro, je kan hem ook aanlaten
Dat beest krijgt wel goed te eten hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:43 schreef _Fanta het volgende:
heb al paar goede nummers in gedachte waarmee ik guppie kan voeren
viel me ook al op idd, ook veel nummers die ik in draakje nooit kon vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat beest krijgt wel goed te eten hoor.
Staan al meer nummers in dan vorige week toen het net begon.
En omgekeerd stonden er op draakje ook nummers die je hier niet kan vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
viel me ook al op idd, ook veel nummers die ik in draakje nooit kon vinden
Heb je zijn nummer? Anders wil ik wel ff smsenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:46 schreef Viro het volgende:
Hmm ik kan niet connecten met guppie, zal wel iets aan de hand zijn bij Outpost76.
Dan moeten we het doen met muziekbot....
doe maar, ik ben zijn nummer kwijt geraaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je zijn nummer? Anders wil ik wel ff smsen
meen je dat ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:46 schreef Viro het volgende:
Hmm ik kan niet connecten met guppie, zal wel iets aan de hand zijn bij Outpost76.
Dan moeten we het doen met muziekbot....
vind zo snachts als het zo rustiger in het topic is wel leuk om beetje invloed te hebben wat er gedraaid word. mjah we zullen moetten roeien met de riemen de we hebben. En Muziek is altijd nog beter dan silencequote:
Gewoon met een megafoon voor de deur gaan staan, dat werkt, op zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
Sms verzonden nu maar hopen dat ie wakker wordt
Of z'n gordijnen in de fik zettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gewoon met een megafoon voor de deur gaan staan, dat werkt, op zeker
Das lullig voor de buren, waterschade en zulksquote:
we wachten in spanning af *fingers crossed*quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
ik heb zijn pc ff gereboot. Kijken of dat helpt. Zo niet dan doen we het met de muziek bot. Laat die kerel lekker slapen.
Mja maar dan spoelt guppie de afvoer in, dat wil je toch niet?quote:
Jij was een gordijnen dievegge?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ga vooruit. Vroeger zou ik ze meegenomen willen hebben.
Nog meer nummers voeren, dan past hij er niet meer doorquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja maar dan spoelt guppie de afvoer in, dat wil je toch niet?
Hagenezen vertrouwen elkaar door dik en dunquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we wachten in spanning af *fingers crossed*
zusjequote:
Ik heb een rolgordijn op mn slaapkamerquote:
Je bent een Koning!quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef Viro het volgende:
Guppie zwemt, jullie kunnen verzoekjes doen
Nare herinneringen aan die dingen. Ik wilde hem stelen, en hij wilde niet loskomen, en toen ARGH!quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb een rolgordijn op mn slaapkamer![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
dit is een heerlijk nummertje, hierna ga ik slapen
trusten mensen
Trustequote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan die dingen. Ik wilde hem stelen, en hij wilde niet loskomen, en toen ARGH!![]()
Ik ga er spontaan van slapen
Weltrusten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan die dingen. Ik wilde hem stelen, en hij wilde niet loskomen, en toen ARGH!![]()
Weltrusten
Jij bent ook een lekkere ik hem smsen terwijl je het zelf kan fixenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
ik heb zijn pc ff gereboot. Kijken of dat helpt. Zo niet dan doen we het met de muziek bot. Laat die kerel lekker slapen.
Ja sorry man voor het storen maar moest van Viroquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Stokkie mij wakker smsen zit Viro al in mn pc...
Snel weer verder slapen spreek jullie morgen.
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Weltrusten
Viro heeft ook mn 06 als t nodig is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekkere ik hem smsen terwijl je het zelf kan fixen
Trustenquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Weltrusten
sry dat we je wakker hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
Stokkie mij wakker smsen zit Viro al in mn pc...
Snel weer verder slapen spreek jullie morgen.
je had de sms al verstuurd en 1 minuut later was ik verbonden met zijn pcquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekkere ik hem smsen terwijl je het zelf kan fixen
Geeft niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja sorry man voor het storen maar moest van Viro
Hij was um kwijt zei diequote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Viro heeft ook mn 06 als t nodig is.
Haiquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Te veel alcoholdat is het. En de kick, man o man wat is zo'n avond vet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Viro heeft ook mn 06 als t nodig is.
ben em kwijt geraakt nadat ik mijn telefoon heb geupdate, vergeten back up te makenquote:
Geen gekke dingen doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik zit ook nog lekker na te bierenquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geeft niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
sry dat we je wakker hebben gemaakt![]()
[..]
je had de sms al verstuurd en 1 minuut later was ik verbonden met zijn pc
Lekker tochquote:
quote:
Bij deze een sms naar viro gestuurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
ben em kwijt geraakt nadat ik mijn telefoon heb geupdate, vergeten back up te maken
sekstextingquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Bij deze een sms naar viro gestuurd.
of een lekkere koude Bavariaquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker tochdie Lentebok van Alfa is inderdaad niet te zuipen
![]()
Amstel gaat er altijd in
Met de klas en docent gevierd dat thema avond zo goed ging en dat we een tien hebben gekregen. Ik ben naar huis gebracht door mijn docentquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hai, wat heb je gedaan dat je dronken bent?
Behalve gedronken![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met de klas en docent gevierd dat thema avond zo goed ging en dat we een tien hebben gekregen. Ik ben naar huis gebracht door mijn docent
Zou je wel willen he!quote:
Trusten kerelquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je wel willen he!![]()
![]()
Goed nu echt terug naar mn bedje!
Veel plezier allemaal en slaap lekker voor straks.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je wel willen he!![]()
![]()
Goed nu echt terug naar mn bedje!
Veel plezier allemaal en slaap lekker voor straks.
Leuke docent?quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met de klas en docent gevierd dat thema avond zo goed ging en dat we een tien hebben gekregen. Ik ben naar huis gebracht door mijn docent
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
Poco loco gang-Poco loco staat klaar
Thanks Viro
ow? njah dan degene bedankt die hem wel heeft aangevraagtquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:10 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ik niet aangevraagd of klaargezet...
Neeeeee, maar wel uitgebreide verhalen over 'mijn vriendje in goudaaaaaa'quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
toch geen black out gehad onderweg naar huis?
wees blij dat je nog lastig word van drank. als je niet meer lastig word van drank is het vaak al te laat..quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neeeeee, maar wel uitgebreide verhalen over 'mijn vriendje in goudaaaaaa'Ik ben echt zo vervelend met drank
quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neeeeee, maar wel uitgebreide verhalen over 'mijn vriendje in goudaaaaaa'Ik ben echt zo vervelend met drank
sgoed kerel, DM me ff je msnquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:18 schreef Viro het volgende:
2 verzoekjes gedaan, dan ga ik film kijken.
Ben aanspreekbaar op msn
Echt welquote:
nee waarom?. Welkomquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:28 schreef nattermann het volgende:
Hoi. Nog nooit gepost in dit topic. Moet ik me schamen?
ik zal een briefje schrijven voor de conciërgequote:Op donderdag 9 juni 2011 03:28 schreef nattermann het volgende:
Hoi. Nog nooit gepost in dit topic. Moet ik me schamen?
trusten manquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:30 schreef Zokunen het volgende:
Sterker nog ik ga nu horizontaal.
Toedeledokie enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |