Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
De shit nokt ermee hier, meer mensen last van?
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
De shit nokt ermee hier, meer mensen last van?
Dat dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
Als deze TT geen nieuwsgierige users trekt weet ik het nie meer
Moet jij niet allang in bed liggen knul?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo leuk issie nou ook weer niet beetje ordinair zelfs
Duct tape voor allesquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]Voor al uw gebroken waar![]()
hehequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet jij niet allang in bed liggen knul?
Heb ikquote:
Maak me gek..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ikmoest alleen ff iemand hebben die the pieces op ging rapen.. was nogal nat enzow
1 grote glibberbende ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ikmoest alleen ff iemand hebben die the pieces op ging rapen.. was nogal nat enzow
Wat typ je nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik typ nu met een smileyquote:
Je valt in herhaling...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik typ nu met een smiley, ik typ nu met een smiley
De bazenuitzendingquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
Luisteraars piek : 57 om 20:15 op 06-06-2011
Oh, dan valt dit echt in het niet... Zal dat door Knetter komen?quote:
omdat ik typte wat ik nu typ zegmaar zo;n beetje, alleen klopt het nu al niet meer zeg maar zo;n beetjequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling...Je valt in herhaling...
![]()
Ik volg je niet meer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik typte wat ik nu typ zegmaar zo;n beetje, alleen klopt het nu al niet meer zeg maar zo;n beetje
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh, dan valt dit echt in het niet... Zal dat door Knetter komen?![]()
![]()
denk wel dat ut zo is heur..quote:
Claudia de Breij vind ik geweldig, en Astrid de Jong ook...quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk wel dat ut zo is heur..vrouwen zijn nooit zo goed in dj-en vind ik
zijn maar weinig vrouwen goed of leuk op de radio imo
maar jullie zijn weer heel goed in anderen dingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk wel dat ut zo is heur..vrouwen zijn nooit zo goed in dj-en vind ik
zijn maar weinig vrouwen goed of leuk op de radio imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |