Stand deeltje 2233:quote:
Ik zie niet in dat het antwoord van Flitspaal een andere strekking heeft dan mijn antwoord, maar soit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat zocht ik: 'Anders dan bij solderen smelt bij lassen ook het materiaal van het werkstuk, dus niet alleen het toevoegmateriaal.'
Inderdaad, rare beslissing.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat het antwoord van Flitspaal een andere strekking heeft dan mijn antwoord, maar soit.
Yankee +1quote:
Flitspaal haalt aan dat de te verbinden stukken zelf ook (deels) smelten. Denk dat dat de crux isquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat het antwoord van Flitspaal een andere strekking heeft dan mijn antwoord, maar soit.
Exact. Het woord smelten kwam ik bij Scott niet tegen en dat vond ik essentieel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Flitspaal haalt aan dat de te verbinden stukken zelf ook (deels) smelten. Denk dat dat de crux is
ah ik snap hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Exact. Het woord smelten kwam ik bij Scott niet tegen en dat vond ik essentieel.
Ja Rule?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe kennen we Artis Ivey Jr. beter?
Hm. Dat volgt impliciet ook wel uit mijn antwoord, maar ik snap 't wel. Game onquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Exact. Het woord smelten kwam ik bij Scott niet tegen en dat vond ik essentieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |