quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Er stond bij dat ik voor 1 uurtje lopen per dag in de ochtend 6x per week 260 euro zou krijgen!
Bril?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb -4 en -3.75 met cilinder. Ik heb bijna geen ogen
Ja het stond er dus ik dacht ik reageer gewoonquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloven dat je voor 6x4 uur 260 euro krijgt.
Waarom niet posten? Faalhaas.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet mijn sterkte niet en ga het ook niet postenZo en zo, dit
Het slaat echt nergens opquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef Ezell het volgende:
Vrede op aarde. Wees lief voor elkaar, maar ga elkaar niet als hippies allemaal neuken.
Zo en zo, postquote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op
MAAR HET IS TOCH GRAPPIG!!!!!!!!!!!!1111111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedtijd voor jou.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zo en zo, postSms is de nieuwe post.
Ik weet het. 's Nachts heb ik de gewoonte om onzin uit te kramen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op
MAAR HET IS TOCH GRAPPIG!!!!!!!!!!!!1111111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. 's Nachts heb ik de gewoonte om onzin uit te kramen..
24/7 meestal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. 's Nachts heb ik de gewoonte om onzin uit te kramen..
Is niet eng. Ik heb mijn profielwerkstuk daarover gedaan en het valt reuze mee en mn mama heeft het ook gedaan en die kan nu al 10 jaar perfect zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil mijn ogen echt niet laten laseren trouwens. Dat soort dingen vind ik echt eng
Ja, lenzen zitten kudt.quote:
Okequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is niet eng. Ik heb mijn profielwerkstuk daarover gedaan en het valt reuze mee en mn mama heeft het ook gedaan en die kan nu al 10 jaar perfect zien
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Sommige mensen trekken echt zo'n 'wtf-kop' als ik opeens wel serieus doe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
24/7 meestal.
Ik kan NOOIT serieus doen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Sommige mensen trekken echt zo'n 'wtf-kop' als ik opeens wel serieus doe.
Tja dan moet je geloven in reïncarnatie en opnieuw geboren worden met nieuwe goede ogenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OkeMaar stel dat je toch degene bent bij wie het misgaat...
XXX, alias xXx, uitgesproken als "Triple X", is een actiefilm uit 2002 onder regie van Rob Cohen met de Amerikaans acteur Vin Diesel in de hoofdrol. De film werd geproduceerd door Sony Pictures.quote:
'Mijn leven is 1 groot feest' (ofzo, zoiets zei je); feesten -> drank.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik comazuip
Go Etsuquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Mijn leven is 1 groot feest' (ofzo, zoiets zei je); feesten -> drank.
Aangezien je alleen maar feest -> continu drinken -> comazuipen.
Kusje op je voorhoofd.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOO triest.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
BROTHER FROM ANOTHER MOTHER____________1111111!!!!!!!!!!!!1EINZ
Liever 'sister'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
BROTHER FROM ANOTHER MOTHER____________1111111!!!!!!!!!!!!1EINZ
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Water123 het volgende:
Ik heb alleen een bril voor het autorijden, omdat ik anders niet van te voren een plannetje kan maken omdat ik niet weet welke kant ik op moet omdat ik de borden niet kan lezen
Bedankt voor het uitleggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Mijn leven is 1 groot feest' (ofzo, zoiets zei je); feesten -> drank.
Aangezien je alleen maar feest -> continu drinken -> comazuipen.
Kusje op je voorhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik daarin geloof, denk het nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Tja dan moet je geloven in reïncarnatie en opnieuw geboren worden met nieuwe goede ogen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:16 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggenIk zie nu inderdaad in dat ik een alcoholist ben e ik hulp nodig heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, nooit gezienquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Keauning het volgende:
[..]
XXX, alias xXx, uitgesproken als "Triple X", is een actiefilm uit 2002 onder regie van Rob Cohen met de Amerikaans acteur Vin Diesel in de hoofdrol. De film werd geproduceerd door Sony Pictures.
Ja anders moet ik eerst bijna stoppen om te lezen en dan raken de auto's achter mij geirriteerdquote:
Hoe heet jij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja anders moet ik eerst bijna stoppen om te lezen en dan raken de auto's achter mij geirriteerd
Over 100 jaar ben je een worm.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarin geloof, denk het niet
Dit zou wel een mooie zin zijn voor in een toets van Nederlands.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja anders moet ik eerst bijna stoppen om te lezen en dan raken de auto's achter mij geirriteerd
Waarom? Is het zo goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit zou wel een mooie zin zijn voor in een toets van Nederlands.
Deelnemen aan seizoen 2 van slechtste chauffeur van Nederland? Stel je voor op de snelwegquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb een naam dat iedereen zal doen denken aan een supermarkt, dus ik hou het lekker bij Waterquote:
Nee. Auto's voelen niets, dus zij kunnen niet 'geïrriteerd' raken. Het woord 'geïrriteerd' is ook fout, want het moet 'geërgerd' zijn.quote:
Xiao ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb een naam dat iedereen zal doen denken aan een supermarkt, dus ik hou het lekker bij Water
Examenreis ofzo dacht ikquote:
Ik ben een hele goede chauffeur hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Deelnemen aan seizoen 2 van slechtste chauffeur van Nederland? Stel je voor op de snelweg
bla bla blaquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Auto's voelen niets, dus zij kunnen niet 'geïrriteerd' raken. Het woord 'geïrriteerd' is ook fout, want het moet 'geërgerd' zijn.
Oké oké. Vraag ff aan mam wat we eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh sorry. Het spijt me broertje! Vergeet het me.
Impliceren dat correct taalgebruik er buiten de schoolbanken niet toe doetquote:
Pasta met gehaktballen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké oké. Vraag ff aan mam wat we eten.
Een vrouwelijke Albert! Ik zou een moord doen om jou te mogen hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb een naam dat iedereen zal doen denken aan een supermarkt, dus ik hou het lekker bij Water
Zinnen sluit je altijd af met een punt, wat jij dus niet deed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat correct taalgebruik er buiten de schoolbanken niet toe doet
Dit ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je heet Albert?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Tot ik weet of ik ben geslaagd of gezakt doet het er niet toequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ok. Je punt is?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zinnen sluit je altijd af met een punt, wat jij dus niet deed.
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Tot ik weet of ik ben geslaagd of gezakt doet het er niet toe
Vwoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee.
Waarom was je hier niet in de examenperiode?Op welk niveau heb je CE gedaan?
Voormalig: Basismarkt · De Boer · Edah · Foodfactory · Groenwoudt · Konmar · Kopak · Lekker & Laag · MeerMarkt · Miro · Nieuwe Weme · Simon de Witquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heet geen Albert.
Het heeft te maken met een supermarkt dat failliet is.
Tootasquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heet geen Albert.
Omdat dit teveel afleiding is, dan kon ik niet lerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee.
Waarom was je hier niet in de examenperiode?Op welk niveau heb je CE gedaan?
Lekker & Laag zo en zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voormalig: Basismarkt · De Boer · Edah · Foodfactory · Groenwoudt · Konmar · Kopak · Lekker & Laag · MeerMarkt · Miro · Nieuwe Weme · Simon de Wit
Water123 heet Basismarkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voormalig: Basismarkt · De Boer · Edah · Foodfactory · Groenwoudt · Konmar · Kopak · Lekker & Laag · MeerMarkt · Miro · Nieuwe Weme · Simon de Wit
Ja toch, daar kan ik geen van bedenkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heet geen Albert.
Okequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat dit teveel afleiding is, dan kon ik niet lerenen ik was al te laat begonnen..
Ik heb meegedaan aan de vwo-examens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heet geen Albert.
quote:
Ik kwam hier juist vlak voordat het begon, heb veel meer geSC't dan geleerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat dit teveel afleiding is, dan kon ik niet lerenen ik was al te laat begonnen..
Ik heb meegedaan aan de vwo-examens
Ik denk het niet. Ik hoop nog op een herkansing. Ik sta sowieso onvoldoende op Engels en Frans, dat kan ik nog hebben maar wss is Nederlands ook een onvoldoende en heel misschien natuurkunde en biologie ook. Hangt allemaal van de normeringstermen af, dus ik kan niet wachten tot volgende week donderdag 8:00 uurquote:
Het is een buitenlandse naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja toch, daar kan ik geen van bedenken
Natuurkunde/bio wordt wel hoog denk ik. Boven 1,0 iig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik hoop nog op een herkansing. Ik sta sowieso onvoldoende op Engels en Frans, dat kan ik nog hebben maar wss is Nederlands ook een onvoldoende en heel misschien natuurkunde en biologie ook. Hangt allemaal van de normeringstermen af, dus ik kan niet wachten tot volgende week donderdag 8:00 uurIk heb zelfs de URL van cito waar de N-termen op komen te staan hierboven in mijn favorieten gezet
Dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kwam hier juist vlak voordat het begon, heb veel meer geSC't dan geleerd
Oh jeetje. Dan is het echt spannend ja. Wat is de url waar die n-termen komen te staan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik hoop nog op een herkansing. Ik sta sowieso onvoldoende op Engels en Frans, dat kan ik nog hebben maar wss is Nederlands ook een onvoldoende en heel misschien natuurkunde en biologie ook. Hangt allemaal van de normeringstermen af, dus ik kan niet wachten tot volgende week donderdag 8:00 uurIk heb zelfs de URL van cito waar de N-termen op komen te staan hierboven in mijn favorieten gezet
Link?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Jongens, Water123s facebook/hyves staat in andere SC.
Dat zou ik dan dus ook doen. Ik heb voor Nederlands 10 examens gemaakt, maar wss heb ik op het CE een 4,0quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kwam hier juist vlak voordat het begon, heb veel meer geSC't dan geleerd
Ach joh, het klinkt beter dan een liedje dat op mijn school was opgenomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Leren en studeren, werken als een paard'
5 jaar lang geen moer gedaan
http://www2.cito.nl/vo/ce/omzet2011_havovwo/eind_fr.htmquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh jeetje. Dan is het echt spannend ja. Wat is de url waar die n-termen komen te staan?
Oh oh...quote:
Nog steeds...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach joh, het klinkt beter dan een liedje dat op mijn school was opgenomen.
Ik ga hem zoekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
Jongens, Water123s facebook/hyves staat in andere SC.
Hij bestond ook niet eerderquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh oh...
Deze link bestaat niet meer, of je hebt de url verkeerd getypt:
http://xiaoxiaomiauw.hyves.nl/
En mij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik DM je de link wel. Kan je ook even lachen.
quote:
Water heeft link veranderd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Staat wel op prive![]()
http://xiaoxiaomiauw.hyves.nl/
Ja dat had ik dus ook. Ik had steeds bijna alles goed bij de tekstgedeeltes dan, maar dit jaar pfoe veelste veel open vragen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb voor Nederlands echt nog best veel oefenexamens gedaan, 5 of 6 of zo... maar op het CE heb ik een aardig stuk lager dan voor mijn laatste oefenexamens
Thanks!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
http://www2.cito.nl/vo/ce/omzet2011_havovwo/eind_fr.htm
Jouw school..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Toen er iemand tegen het brandalarm aan was 'gevallen' ahahahah xD
Sukkel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Voor ik hem postte had ik had veranderd, daarna terugveranderd
Scholen met Facebook, Hyves en Twitter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sowieso kunnen scholen totaal niet omgaan met de nieuwe media.
Dat is nieuws daar? Bij ons was dat orde van de dagquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Toen er iemand tegen het brandalarm aan was 'gevallen' ahahahah xD
iets met een x tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Puh, de foto klopte overigens wel. Maar ik vind mn naam gewoon stom
Ja, onze school is best netjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is nieuws daar? Bij ons was dat orde van de dag
Dat filmpje is ook al zo slecht. Die mensen zijn trouwens wel aardig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké ik geef je gelijk, dat liedje van jouw school...
Dit. Gelukkig heeft mijn school dat allemaal niet... maar wel een eigen YouTube-kanaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Scholen met Facebook, Hyves en Twitter.
WELLES.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kun je toch niet vinden nenenenennee
Ja, dat heeft mijn school ook. Daar worden alleen filmpjes van de open dag geplaatst, dus zo erg is dat niet. Gelukkig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. Gelukkig heeft mijn school dat allemaal niet... maar wel een eigen YouTube-kanaal
Hehhehequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat filmpje is ook al zo slecht. Die mensen zijn trouwens wel aardig.
Geef ons 1 letter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee er zitten twee klinkers en 1 medeklinker in
Waarom willen mensen weten hoe je heet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Cool. Dan heb je 5x5x21x3 mogelijkheden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de precieze naam, maar het was 3 letters en met een e. Aparte naam trouwens, of had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat jij troll bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
Waarom willen mensen weten hoe je heet.Boeit me echt niks.
Kindjes die grotendeels niet wisten waarom ze precies staakten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hehhehe
Dit waren ook mooie tijden
Bij ons ook van de Wiskunde-Alympiade en van excursies en bètaprojecten en zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn school ook. Daar worden alleen filmpjes van de open dag geplaatst, dus zo erg is dat niet. Gelukkig!
Jij wel geslaagd trouwens?quote:
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kindjes die grotendeels niet wisten waarom ze precies staakten.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
Waarom willen mensen weten hoe je heet.Boeit me echt niks.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jij wel geslaagd trouwens?
Ik heb ook drie goede (meerkeuze)antwoorden bij bio veranderd in fout omdat ik afkeek bij een meisje die voor me zat en die had altijd hogere cijfers dan ik dus ik dacht, ach waarom ook niet XD maar had ik beter niet kunnen doenGOD STRAFT METEEN!!
Ja, ik ben wel geslaagd...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb ook drie goede (meerkeuze)antwoorden bij bio veranderd in fout omdat ik afkeek bij een meisje die voor me zat en die had altijd hogere cijfers dan ik dus ik dacht, ach waarom ook niet XD maar had ik beter niet kunnen doenGOD STRAFT METEEN!!
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de precieze naam, maar het was 3 letters en met een e. Aparte naam trouwens, of had ik dat al gezegd?
Hihih boefjequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Had ik ook, maar dan met letters.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel geslaagd...
Bwegh. Goede meerkeuzeantwoorden veranderen is zooooo stom__! Heb ik ook gedaan, bij Engels, drie keer een 'wel' in een 'niet' veranderd naar andersom. Kostte me gewoon drie punten
Ja bij bio 6 puntenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel geslaagd...
Bwegh. Goede meerkeuzeantwoorden veranderen is zooooo stom__! Heb ik ook gedaan, bij Engels, drie keer een 'wel' in een 'niet' veranderd naar andersom. Kostte me gewoon drie punten
Vreemd gaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik date alleen met Keauning en jordyqwerty.
Ingestraald.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik date alleen met Keauning en jordyqwerty.
Dan hoeft het voor mij ook niet meer en ik hoef je voorlopig niet te zien.quote:
Impliceren dat ik jou ken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij ook niet meer en ik hoef je voorlopig niet te zien.Ik haat je, Ik haat je, Ik haat je.
No shit sherlock!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is het ergste wat je kunt doen!
Nee hoor dat klopt nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
Eda was het inderdaad![]()
Dat ik dat niet eerder bedacht, stom, stom..
Wie gaat dan ook rode bieten eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
De EHEC-bacterie is aangetroffen op een partij rode bietenspruiten afkomstig van een Nederlandse teler. Het is onbekend om welke teler het gaat.
Ik heb nog nooit rode bieten gehadquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
De EHEC-bacterie is aangetroffen op een partij rode bietenspruiten afkomstig van een Nederlandse teler. Het is onbekend om welke teler het gaat.
JA MAAR HET PAST MET ALLESquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR HET PAST MET ALLES
Supermarkt, 3 letters, e...
Dit is misschien nog moeilijker dan Ezells naam
Hoe heet Ezell dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR HET PAST MET ALLES
Supermarkt, 3 letters, e...
Dit is misschien nog moeilijker dan Ezells naam
Oeps, te laat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst jouw naam, dan zeggen we haar naam.
Vraag het zou ik zeggenquote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Echt?
Woon jij op een woonwagenkamp?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Echt?
Onze grapquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Echt?
JA MAAR JE HEETTE TOCH SANDERquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Echt?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell, ik heb het filmpje al 4x gekeken
Je hebt me ontmaskerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
Stiekem is Water gewoon een man en heet hij Walter.
Sander ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR JE HEETTE TOCH SANDER
Of Eva?
Ik weet het nietquote:
Wat heb jij voor nationaliteitquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk spreek veel woorden verkeerd uit en ik weet niet hoe dat werkt met de klemtoon
Ik zei toch dat het een grappig filmpje was.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lekker synchroon ookghehehehehe
ik huil van het lachen..
AAH daquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk spreek veel woorden verkeerd uit en ik weet niet hoe dat werkt met de klemtoon
Bewaar je traantjes liever voor de Dag des Oordeels volgende week donderdagquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lekker synchroon ookghehehehehe
ik huil van het lachen..
Reacties;quote:
Hoe kwam ik bij die equote:
Het is een oud filmpje hé.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Reacties;
vreselijk!
groetjes: de zanger:$
AJHAHJAHAHHA WAAROM DOE JE HET DAN_________!!!!!!!!!
Niet dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:44 schreef Keauning het volgende:
In Groningen wonen toch alleen maar Nederlanders?
Turk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik schaam me voor wat ze allemaal deze mooie Nederland aandoen
Hoe weet jij hoe Water123 eruit ziet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:46 schreef Keauning het volgende:
Ze zag er ook een beetje aziatisch uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |