Dat zei ik inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik gok op 'spreken jullie Frans?, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een jaar Frans gemist en daarna een jaar Frans gehad, dus mijn Frans is echt knudde.
Ik weet het.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad.
Jij zei: Ik ben.
Vriendin van mij kan het. En ik kan mijn naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
Frans
Duits
Engels
Nederlands
Gebarentaal.Iets wat niemand kan, behalve Etsoe.
Les 1:quote:
Alles goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hee Jordy(reactie op post in vorige topic)
Pink?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Les 1:
[ afbeelding ]
Staat voor: Fuck you
Huiswerk voor de volgende keer: Welke vinger steek je op als je fuck you wil gebaren?
Laten we het maar bij Nederlands houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We kunnen aussi gewoon in multiple langués praten
Ik lapohunte niet.quote:
Echt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vriendin van mij kan het. En ik kan mijn naam
Jawel hoorquote:
Er zit geen grap achter, dat is de grap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat is die ttIk snap die kapsalon-grap niet.
Okeeeequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laten we het maar bij Nederlands houden.
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Er zit geen grap achter, dat is de grap.
Neee....quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jawel hoorMet jou?
Beter werk gevonden?
Ninja-edit doelde ik opquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lapohunte niet.
[..]
Echt?Mag je dat op onze date laten zien.
joa dat kint auch jungske.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef Keauning het volgende:
We kunnen ook Limburgs gaan praten.
Jordy?
kan ook jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ma we kunne ook Noord-Hollands prate.
Oh, nm.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ma we kunne ook Noord-Hollands prate.
Ik wel. Ik woon er al mijn hele leven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Niemand kan Noord-Hollands hier, zeker?
Niet dat ik dat kan.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel. Ik woon er al mijn hele leven.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik op jongetjes van 16 geil.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
Ik praat gewoon normaal nederlands zonder dialect
Dan kal ich gewoeen leever in plat Limburgs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Wje kjunnen øjøjk ijn hjet Fjries pjraten
Dit dus. Noord-Hollands lukt slechts een heeeel klein beetje, omdat ik een paar mensen in m'n klas heb die zo pratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
Ik kan wel met marokkaanse invloed pratenquote:
Daar ben ik dan weer niet jaloers op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan wel met marokkaanse invloed praten
Ik ook!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon buiten de stadquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij woonde toch in het noorden van Noord-Holland? Of niet?
Zo kut.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlandse literatuur van voor 1880![]()
Godverdomme tering
Ergens onder aan de kust.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon buiten de stadJij?
Dan ga je eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef Etsu het volgende:
van de hele avond SC'en krijg je honger hoor.
Ik had een kaassouffle besteld, nog niet ontvangenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
GRAPHJAM IS MIJN LEVENSSITE
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja tog mattie welke kk kaaskop moet fittie? kom danquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Iets tegen allochtonen dan??????????????????????//
Jordy over tien jaar...quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
GRAPHJAM IS MIJN LEVENSSITE
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja tog mattie welke kk kaaskop moet fittie? kom dan
Neinquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Iets tegen allochtonen dan??????????????????????//
stond ook op graph jamquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jordy over tien jaar...
[ afbeelding ]
How I Met Your Mother
Dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ben zelf een derde generatie allochtoon
Geilquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
He niet spottenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
لدي bromfiets سرقت من aldi أكلت ثم كنت هناك في صالون الزاوية
Het leuke is dus dat ik dit een keer echt zo heb gehoord
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vroeg t niet aan jou. Ik vroeg het aan VR2.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik schaam me er teveel voor
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg t niet aan jou. Ik vroeg het aan VR2.
Met een sarcastisch effectquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze zegt alleen dat ze het fijn vindt om te weten. Leuk toch
Ik heb geen flauw idee wat ze zeiden, heb de rest maar ingevuld zodat het past. Niks tegen allochtonen per definitie hoorquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze zeiden, heb de rest maar ingevuld zodat het past. Niks tegen allochtonen per definitie hoor
quote:
Maar je woont te ver wegquote:
Vreetzakquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
Ik heb honger (alweer), terwijl ik net nog worst heb opgegeten.
Ik help de andere slowchatters om hun eetlust te bestrijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
OMG wat is die clown gemeenik word er bang van
Smelt dat ijs niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
HAHA, vandaag heb ik me tenminste voorbereid op een eventuele hongerramp. Het rantsoen bedraagt twee zakken chips, twee pakken koekjes en een doos hertog koffie-ijs met lepel.
Hehe, nooit meer als gisternacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
HAHA, vandaag heb ik me tenminste voorbereid op een eventuele hongerramp. Het rantsoen bedraagt twee zakken chips, twee pakken koekjes en een doos hertog koffie-ijs met lepel.
Ik dacht daar ook nog aan, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie lagen allemaal te slapen toen ik klaar was met eten
Mini-koelkast die tot -1 kan op mijn kamer, het bier moest er wel voor uit maar als het nou een keer niet te harden is heb ik ook watquote:
Dat was anders een prima combo hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hehe, nooit meer als gisternacht.
Soepstengels met kaas.
Ik ooookquote:
Zo klein dat je wel een vrouw moet zijn!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een piemoltje![]()
![]()
Vraag maar aan Jordy, die weet er alles van.
Pics.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ooook
Een zwembroek die ook gewoon als korte broek kan dienen, een korte broek, een t-shirt, een tanktop en een armbandEn ik twijfelde nog over Converse-slippers voor 19.95. Had ik misschien toch moeten doen.
En toen was dat nep.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge, ik had je toch een shopdag beloofd.
Armbandenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ooook
Een zwembroek die ook gewoon als korte broek kan dienen, een korte broek, een t-shirt, een tanktop en een armbandEn ik twijfelde nog over Converse-slippers voor 19.95. Had ik misschien toch moeten doen.
Shoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ooook
Geen fotocamera hebbenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen fotocamera hebbenEn ja, het klinkt als een slappe smoes, maar het is echt zo. Daarom heb ik ook zo weinig foto's. Oeh. Ik weet een leuk verjaardagscadeau.
Jaaaaquote:
Meer van dat je okselhaar ziet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook, geen spierballen_______!!!!!!!!1
Ik niet, da's leuk als je beetje gespierd bentquote:
Ik heb er een stuk of 5quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
JaaaaMoet wel toegeven dat dit mijn eerste is, maar ik vind hem echt leuk!
quote:
Jij ging offline.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie lagen allemaal te slapen toen ik klaar was met eten
Waar zijn de grenzen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet kunnen, zolang het geen oerwoud is
Okselhaar scheren als jongen-zijde?quote:
Niceeequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een hemd, hemd, shirt, shirt, shirt, blazer en 2 paar schoenen gekocht![]()
![]()
![]()
Telt nietquote:
Jij zegt toch echt scheren hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Niet helemaal scheren gast. Maar gewoon wel dat het absoluut geen oerwoud is. Hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Keauning het volgende:
Ik scheer mijn okselhaar gewoon helemaal.
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik scheer mijn oksels hoor, ben ik nu gay?
Het is niet mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik scheer mijn oksels hoor, ben ik nu gay?
Volgende week vrijdag in Eindhoven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik volgende week ga shoppen.
Nee, dat is veel te ver. Ik ga naar Amsterdam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Keauning het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag in Eindhoven?![]()
Dan ga ik met een vriend van mij heb ik zojuist afgesproken.
Oké, neem je me mee? Ben ik wel je PAKEzell, snap je? hahahahquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik volgende week ga shoppen.
Nu heb ik een beetje haar staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het is niet mooieen beetje haar is sexy
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, neem je me mee? Ben ik wel je PAKEzell, snap je? hahahah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word melig
Het is toch niet met een schaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt scheren hoor.Zeg dan 'bijknippen'.
Lolquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, neem je me mee? Ben ik wel je PAKEzell, snap je? hahahah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word melig
Natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
Iets anders...
Kan je eigenlijk al wel een auto kopen zonder rijbewijs, gewoon "alvast"?
Alsje het geld hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
Iets anders...
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
Iets anders...
Ik vind het wel leuk als je melig bent, sta ik tenminste niet alleen voor schutquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
Ik moet er eventjes voor zorgen dat ik niet melig word. Anders wordt het weer zo'n ramp met slapen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef Water123 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat ben ik toch grappig
Natuurlijk mag dat. Je mag er alleen niet mee wegrijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je een auto kan kopen zonder laten zien van een rijbewijs?
Ja, maar ik vind het niet leuk. Ik moet echt een keertje op tijd opstaan. Ik heb dat in de vakantie nog maar drie keer gedaan ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als je melig bent, sta ik tenminste niet alleen voor schut![]()
Wat ben ik toch grappigquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef Water123 het volgende:
Op donderdag 9 juni 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Je mag er alleen niet mee wegrijden.
Daarom is het vakantie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet leuk. Ik moet echt een keertje op tijd opstaan. Ik heb dat in de vakantie nog maar drie keer gedaan ofzo.
Ik zou denken dat het enige probleem het vervoer van verkoper naar huis een probleem is eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je een auto kan kopen zonder laten zien van een rijbewijs?
vrouwen met okselhaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling![]()
[ afbeelding ]
Hoezo dat nou weer...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet leuk. Ik moet echt een keertje op tijd opstaan. Ik heb dat in de vakantie nog maar drie keer gedaan ofzo.
vrouwen met okselhaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling![]()
[ afbeelding ]
Dat ben ik!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
vrouwen met okselhaarx 10^99
grap (c) etsu
Ik ken hetquote:
Ik was vandaag ook pas om 2 uur wakker terwijl ik wilde sporten en dat heb ik niet meer gedaan dus.. zokrijg ik wel een dikke kontquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer...
Om 3 uur opstaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook pas om 2 uur wakker terwijl ik wilde sporten en dat heb ik niet meer gedaan dus.. zokrijg ik wel een dikke kont
Dit. Ik heb gisteren de hele uitzending van de 53N8CLUB meegemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken hetIk probeer ook al de hele vakantie een normaal slaappatroon aan te nemen. Lukt het? Nee.
Boeiendquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister hetzelfde liedje nu voor de 15e keer.
Als ik om drie uur opstaat, heb ik het gevoel alsof de dag alweer is afgelopen. Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer...
Om 3 uur opstaan
Opstaan is een ramp.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken hetIk probeer ook al de hele vakantie een normaal slaappatroon aan te nemen. Lukt het? Nee.
IK OOK.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. Ik heb gisteren de hele uitzending van de 53N8CLUB meegemaakt.
Waarom reageer je dan überhaupt?quote:
Sorry was niet zo aardig van mequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister hetzelfde liedje nu voor de 15e keer.
Je moeder bijhalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan überhaupt?
Zoals mijn moeder zegt;
Als je niks nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan maar niks.
Dit. Niet Jordy haten, gap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan überhaupt?
Zoals mijn moeder zegt;
Als je niks nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan maar niks.
Omgekeerd, ik dacht om 8 uur dat het 4 uur was vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik om drie uur opstaat, heb ik het gevoel alsof de dag alweer is afgelopen. Dat is niet leuk.
Mij haten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef Keauning het volgende:
Er zijn ook helemaal geen vrienden van mij meer online he, alleen maar jullie.![]()
![]()
![]()
Grapje.
Ik stond laatst om half 5 's middags op.. Om twee uur lag ik weer lekker te slapen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omgekeerd, ik dacht om 8 uur dat het 4 uur was vandaag
Kranten rondbrengenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef Water123 het volgende:
Ik heb trouwens vandaag wel gesolliciteerd om de ochtendkrant rond te brengen en om dus om 5 uur op te staan![]()
![]()
Durf het niet hardop te zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei je bij mij ook hoor. Je moet niet opeens gaan ontkennen!
jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Keauning het volgende:
[..]
Durf het niet hardop te zeggen.
Was wel geyyl offnie?
Er stond bij dat ik voor 1 uurtje lopen per dag in de ochtend 6x per week 260 euro zou krijgen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kranten rondbrengen
Vroeg opstaan, door noodweer moeten, laag loon
Ja man.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Examen2011 het volgende:
Houden jullie ook zo van de vakantie tot nu toeHet is tot nu toe voor mij echt letterlijk 1 groot feest
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stond laatst om half 5 's middags op.. Om twee uur lag ik weer lekker te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |