Shit happens omg!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Kaasrol het volgende:
GODVER IK WOU EEN TT OPENEN MET ALS TITEL "zonder KB TT"
[ afbeelding ]
Ik heb ze opgegeten uit wraakquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Daarom smaakte mijn kaassouffles zo hakig
Heb je die smiley gebruikt?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EzellllIk heb het tegen Jan gezegd. Nu is hij sad.
Deze is beter:quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja sad clown, makes me a sad KB too.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het erg dat er geen haakjes zijn?
Hey Oscarquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om te kijken. Ik moet daar tijd voor maken.
Zou ik juh ook toevoegenquote:
Hij weet wel dat ik maagd ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, een nitwit is iemand die niets weet.
Dat accepteert hij niet.quote:
3 maal scheepsrecht. Wat is je msn dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
Nu heb ik 3 FOK!kers op FB, 3 FOK!kers (?) op Hyves en 2 FOK!kers op msn.
Geil.
quote:
En je post nooit meer in EXA, en toevallig wanneer ik zeg dat ik Klink geaccepteerd heb, post je wel watquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat accepteert hij niet.Je moet een plek in zn hart krijgen wil je vriendjes worden op facebook met m.
Dat is dan ook het enige wat hij daarover weet, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik maagd ben.
Hij is lurkende.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
En je post nooit meer in EXA, en toevallig wanneer ik zeg dat ik Klink geaccepteerd heb, post je wel wat
Geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat hij daarover weet, toch?
Nah vandaag de hele dag met mijn kamer bezig geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
En je post nooit meer in EXA, en toevallig wanneer ik zeg dat ik Klink geaccepteerd heb, post je wel wat
Ik wil je ook op FBquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
Nu heb ik 3 FOK!kers op FB, 3 FOK!kers (?) op Hyves en 2 FOK!kers op msn.
Geil.
Zeg jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nah vandaag de hele dag met mijn kamer bezig geweest.Kasten slopen en bed in elkaar zetten en zo.
Laatste paar dagen nauwelijks zin om te posten.
Wie ben jij.quote:
Een ui? Nee hoor uien stinkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE BENT EEN MEISJE? EN J EHEBT EEN UI OMG.
Is die eckte waarheid.quote:
Graag ohnie.quote:
Is dat echt?quote:
Een groentequote:
Je hebt jezelf gefotosoeptquote:
Ik heb anders wel de miss verkiezing van Urk gewonnen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zo'n lelijk meisje op FB wil hebben?![]()
DAT IK DAARMEE VRIENDEN WIL WORDEN?
Ik dacht al dat ik hem kendequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd heb ik 'lelijk' in Google getikt en was dat het eerste plaatje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel de miss verkiezing van Urk gewonnen hoor
Dus je hebt FB zonder pf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Water123 het volgende:
Ik heb geen pic op internet die ik kan showen
De nieuwe AJ?quote:
Potentiële AJ ja.quote:
Fake.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik wel![]()
[ afbeelding ]
Niet schrikken
Snap nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pics van dat meisje met 'Water123' op briefje/hand geschreven.
Kijk zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk zo:oefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kijk zo:PFFFFFFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
Adres van afbeelding:
http://profile.ak.fbcdn.n(...)257076_7112071_n.jpg
Niet bepaald overtuigend
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
Adres van afbeelding:
http://profile.ak.fbcdn.n(...)257076_7112071_n.jpg
Niet bepaald overtuigend
[..]
Kijk zo:Jij had net wat anders aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn onderzoeks skillsquote:
Lees Etsu ipv Friesjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees Etsu ipv FriesjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
She is 4 real.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik wel![]()
Picture weg!
Niet schrikken
Als je de site inkort kom je uit op http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die foto is al een jaar oud! Als ik nu nog een foto maak geloof je het alsnog niet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je de site inkort kom je uit op http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/
The Press of the Atlantic City
???
Kaasrolquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je de site inkort kom je uit op http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/
???
Nee het is de URL van mn FB profielpicquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
???
Waarom staat die op zo'n sitequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee het is de URL van mn FB profielpic
Kaasrol en Sander zijn onze detectives.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Die ga ik in mn fobo plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Domboquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef Kaasrol het volgende:
Welke facebookpagina is dit?
http://www.facebook.com/p(...)qjpg/121163061254330
Prrrr.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we gaan daten, gaan we zelfs samen op foto
Zo?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo?WAAROM KRIJGT ZE EEN MOOIER PLAATJE DIT EN DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen hé...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAAROM KRIJGT ZE EEN MOOIER PLAATJE DIT EN DAT
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
OKÉ IK MAAK WEL EEN NIEUWE ZOMETEEN MAAR EERST MIJN KAMER OPRUIMEN OKÉ?
Ik heb ook haaifsquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is dit
Staat op dezelfde server
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo?OMG JA !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi armbandje ding
!
Ik zet hem meteen bij mn andere fanpics dit datDankje Jordypordie!
Dat zijn 4 armbanden, om precies te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG JA !Mooi armbandje ding
!
Ik zet hem meteen bij mn andere fanpics dit datDankje Jordypordie!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Joosterd het volgende:
Ik zal er wel 1 voor Etsoe KB en Jordy samen maken. Moet ik wel mijn laptop aanslingeren voor een brakke webcam foto...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
Deze is het mooist:OMG IK ZIE JE KINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal er wel 1 voor Etsoe KB en Jordy samen maken. Moet ik wel mijn laptop aanslingeren voor een brakke webcam foto...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
Deze is het mooist:Ben je aziaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OH MIJN GOD. IK HEB EEN KIN.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik maak er ook nog een voor Ezell straksen Joost natuurlijk
en nog anderen
Misschien.quote:
Fake.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Staat wel op prive![]()
http://xiaoxiaomiauw.hyves.nl/
Oh :pquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Idd voor hetzelfde geld, net snel aangemaakt. Tevens mag je geen hyves posten.
Was ook 1ste wat me opviel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy heeft mooie vingers en nagels. Prrr.
Dan nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef Kaasrol het volgende:
Water, ik ben nog steeds niet overtuigd. Als ik je naam zoek op smoelenboek vind ik geen profiel met de foto van daarnet.
Opeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn ook... weetje wat je met lange vingers kan doen?!
Afhakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn ook... weetje wat je met lange vingers kan doen?!
Ik geef op, ik zal je dan maar geloven hequote:
Denk het nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
Klink, zou hij borsthaar hebben?Kan het niet zien op die foto.
OMG.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk het nietMisschien donshaartjes.
Kuikentjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk het nietMisschien donshaartjes.
Mr mr mr tijdens seks lik je toch ook aan dat ding onderin?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Je likt aan ijs, geen mensen of dieren.
Jezus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mr mr mr tijdens seks lik je toch ook aan dat ding onderin?
Seksquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik seks niet. Seks.
Jan heeft een baard. Dat likt niet zo lekker denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat iedereen aan dat ding onderin likt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat iedereen aan dat ding onderin likt.
Waarom moest die smiley erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
Weten we ook weer dat Ezell niet aan oraal doet atm.
Wat schattigquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben Jan's eerste echte vriendinnetje, keischattig toch?
Omdat jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
Hier un brakke foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier un brakke foto![]()
Ik sta er niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMGquote:
Hier un brakke foto![]()
![]()
Zag niet dat je aan was gekomen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier, even omgedraaid;ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ik maak wel 1 vandaag of morguh.quote:
Ik wil ze voelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
Omg Klink, Joosterd heeft spierballen, zie je![]()
Lief hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij vullen en voelen elkaar aan.
quote:
En je platonische relatie met Dastan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Driehoeksverhouding met Jan.![]()
Dastan en ik voor altijd platonisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
En je platonische relatie met Dastan dan?
Mag ik hem hebben?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
ETSUWat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel![]()
geilen is een groot woordquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
Waren 'geilt' bijna iedereen in deze reeks op elkaar?
Omdat dat leuk is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
Ik had er al eentje gemaakt. Nu ben ik te lui voor een nieuwe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Laten we allemaal signs maken waarop staat 'EXA SC' en dan allemaal in de OP zetten
Ook leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Laten we allemaal signs maken waarop staat 'EXA SC' en dan allemaal in de OP zetten
Oek ale doek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
poep op poep of schijt op schijt?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had er al eentje gemaakt. Nu ben ik te lui voor een nieuwe.
weinigquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Oeh, ik ben over de 3500 scrobbles op Last.fm!
Binnen twee maanden. Ik vind dat best veel. Ik zit de laatste tijd veel te veel achter de computer.quote:
NEIN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies maar welke
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Joosterd het volgende:
Voor Ezell
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies maar welkeJaaaaa.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
ezell, moet ik bij de jouwe ook lachen?![]()
Zeg jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Joosterd het volgende:
Maar ik ben er vandoor ik houd het topic in de gaten.
Oké, doei!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Joosterd het volgende:
Maar ik ben er vandoor ik houd het topic in de gaten.
Jordquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JOOST VERDOMME WAAROM EZEL WEL ALLEEN EEN BLAADJE EN ETSU JORD EN IK NIET?!
WAAR IS MIJN SIGN KBquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die letters zijn erin gepaint. Dat ziet iedereen.
Ik heb een hemd aanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG HOI.!
WAAR ZIJN JE KLEREN TROUWENS?
Waarom heb je dat nodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
BWEH. Waarom bestaat er niet zo'n programmaatje waar je kan zien of een IPadres online is ofzo, weetikveel, of een computer ergens in Nederland![]()
![]()
Ik ben ook een stalker en als ik het toelaat om gestalkt te worden dan ben ik een suffe stalkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik stalk mensen.
Wil je ook gestalkt worden?
Oh cool. Krijg je ook betaald?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben ook een stalker en als ik het toelaat om gestalkt te worden dan ben ik een suffe stalker
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef jordyqwerty het volgende:
EZELL![]()
Jij hebt witte tanden zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef jordyqwerty het volgende:
EZELL![]()
JordySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |