Ik eerder in een oude film.. .quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
ik heb ineens zin in een suikerspin, kweet ook nie waarom
true truequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
Je hebt een echte radiostem, Knetter... Ik hoor je zo al 's nacht op radio 1....![]()
![]()
hij was eigenlijk voor jullie allemaalquote:
Suikerspinquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
ik heb ineens zin in een suikerspin, kweet ook nie waarom
ik geloofde karzai nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
Je hebt een echte radiostem, Knetter... Ik hoor je zo al 's nacht op radio 1....![]()
![]()
en nog geloof ik het niet echt hoorquote:
Ik vind dr niks anquote:
Lekker, plakkende lippen, en dan smeren,, dan plak je.. iemand anders schoon laten likken enzo hmmm suikerspinnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind dr niks an
1 grote plakbende
Nee echt, van zaterdag op zondagmorgen hoorde ik eerder wel eens een presentatrice van de Nachtdienst op Radio 1 (bestaat helaas niet meer), jou stem lijkt er echt op...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geloofde karzai niet
[..]
en nog geloof ik het niet echt hoor![]()
You know the gamequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lekker, plakkende lippen, en dan smeren,, dan plak je.. iemand anders schoon laten likken enzo hmmm suikerspinnen
haha ik ben er ook nogsteeds nie achter hoe ik die dingen naar binnen kan werken zodat mn vingers naderand niet van ellende aan elkaar klevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind dr niks an
1 grote plakbende
?quote:
je vingers schoonlikken na die tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik ben er ook nogsteeds nie achter hoe ik die dingen naar binnen kan werken zodat mn vingers naderand niet uit ellende aan elkaar kleven
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lekker, plakkende lippen, en dan smeren,, dan plak je.. iemand anders schoon laten likken enzo hmmm suikerspinnen
hmm goed idee, zulle we binnekort samen een suikerspin gaan eten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |