abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97916447
Mama heeft een slippertje gemaakt

AMSTERDAM - Zijn moeders wel zo braaf? Welnee, maar liefst één op de vijf vrouwen zegt in haar huidige relatie weleens vreemd te zijn gegaan.

Dit blijkt uit onderzoek van MAMA Magazine onder 400 Nederlandse vrouwen tussen de 23 en 45 jaar. 18 procent van de vrouwen geeft toe weleens een slippertje te hebben gemaakt. Bij 40 procent ging het om een eenmalig iets, 30 procent deed het twee keer en bij de overige 30 procent gebeurde het zelfs meer dan vier keer.

Bekend

Meestal was de minnaar een bekend iemand: een vriend (38%) of collega (33%). Bijna de helft (48%) vond de seks met de ander ook beter dan met de eigen partner. 75 procent van de mama’s had geen spijt van het slippertje en bij 69 procent is de affaire zelfs nooit uitgekomen.

In bed

In de eigen relatie zijn Nederlandse vrouwen behoorlijk ‘gewoontjes’. 85 procent geeft aan meestal seks in bed te hebben, 5 procent op de bank en 1 procent onder de douche.

Verder opmerkelijke cijfers uit het onderzoek:

• 75 procent kwalificeert haar liefdesleven als huis-tuin-en-keukenseks
• 70 procent van de moeders houdt de seks stil, om te kunnen horen of de kinderen binnen komen
• 35 procent heeft twee keer per week seks
• 10 procent van de vrouwen zegt tijdens de seks aan iemand anders te denken
• 8 procent heeft zelden seks
• 9 procent vindt seks leuk voor als het regent
• 7 procent denkt tijdens de seks aan de was die opgehangen moet worden

Aldus een artikel vandaag uit de Telegraaf.

Herkenbaar en ervaringen hiermee?
O-)
  donderdag 9 juni 2011 @ 03:27:56 #2
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_97924592
Okay, vier op de vijf dus niet. Ik stel een nieuwe TT voor: "Moeders over het algemeen zeer trouw"
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_97925698
Onderzoek onder 400 Nederlandse vrouwen tussen de 23 en 45. Kunnen wij er met deze informatie vanuit gaan dat dit representatief is voor heel NL?
Of zal het onderzoek gedaan zijn onder 400 televaag lezers :?
pi_97925935
Waarschijnlijk moeten die vrouwen het buiten de deur zoeken omdat hun mannen allang weten hoe slecht die dames in bed zijn en er geen zin meer in hebben.
pi_97926746
Precies.
Hulp- en fantasieloos op je rug gaan liggen en denken dat het allemaal zoveel mooier en spannender kan zijn als je man die 10CC in je pompt is geen goeie tactiek voor een zinderend seksleven.
pi_97927138
dit stond ook in de spits, huisvrouwen gaan in ieder geval veel vreemd.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:57:45 #7
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97927310
quote:
Zijn moeders wel zo braaf? Welnee, maar liefst één op de vijf vrouwen zegt in haar huidige relatie weleens vreemd te zijn gegaan.
Na het lezen hiervan, nam ik de rest van je bericht al met een korreltje zout.
Omdat 1 van de 5 moeders vreemd is gegaan, zijn moeders niet braaf.
80% van de moeders is dus niet vreemdgegaan.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:42:33 #8
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_97994129
quote:
Bijna de helft (48%) vond de seks met de ander ook beter dan met de eigen partner.
Komt dat ook niet omdat seks met een 'nieuw persoon' ook weer anders is dan je gewend bent en het dus al snel kwalificeert als beter omdat je al jarenlang 'dezelfde' sex gewend bent?
Drugs are good mkay?
pi_98019005
Moet je maar weten dat je vrouw MAMA Magazine leest :')

Alsof papa's niet vreemd gaan :')
pi_98019028
Ik ken zat mama´s maar geen 1 die vreemdgaat
of ik ben te lelijk :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_98019104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken zat mama´s maar geen 1 die vreemdgaat
of ik ben te lelijk :')
Omdat je onzeker bent. Vrouwen verwachten van mannen dat zij een eerste move maken. Spank eens een keer eentje op de kont ofzo :')
pi_98019137
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Omdat je onzeker bent. Vrouwen verwachten van mannen dat zij een eerste move maken. Spank eens een keer eentje op de kont ofzo :')
Op het schoolplein ofzo ? goedmorgen bang :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_98019172
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Op het schoolplein ofzo ? goedmorgen bang :')
Tuurlijk. Even ernaast staan en een klein spankje stiekem :')
  zondag 12 juni 2011 @ 03:46:52 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98053789
tuurlijk niet Henk, gewoon een ferme tik vol op de billen ten overstaan van het hele scchoolplein...dan worden al die andere, van sex vervreemde, moedertjes meteen zo jaloers dat ze geiligheid soppend aan je voeten vallen... ;)
gewoon proberen, succes verzekert
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98057143
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 03:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
tuurlijk niet Henk, gewoon een ferme tik vol op de billen ten overstaan van het hele scchoolplein...dan worden al die andere, van sex vervreemde, moedertjes meteen zo jaloers dat ze geiligheid soppend aan je voeten vallen... ;)
gewoon proberen, succes verzekert
Natuurlijk niet man. Als je niet stiekem een geile milfje spankt dan heb je altijd van die jaloerse bitchez die er dan problemen van gaan maken. En de milf zelf zou zich ook geen houding kunnen geven omdat iedereen het heeft gezien, want dan is ze een hoer als ze lekker uitgerekt wil worden door diegene. :{w Gewoon een subtiele spankje en dan kijken naar haar lichaamstaal en gezichtuitdrukking ^O^
  zondag 12 juni 2011 @ 11:26:16 #16
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98057248
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:19 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man. Als je niet stiekem een geile milfje spankt dan heb je altijd van die jaloerse bitchez die er dan problemen van gaan maken. En de milf zelf zou zich ook geen houding kunnen geven omdat iedereen het heeft gezien, want dan is ze een hoer als ze lekker uitgerekt wil worden door diegene. :{w Gewoon een subtiele spankje en dan kijken naar haar lichaamstaal en gezichtuitdrukking ^O^
en dan maar hopen dat ze, als een echt schoolpleinoudwijf het toch tegen haar vriendinnen gaat vertellen (want het blijven vrouwen..) ...dan zijn alsnog de rapen gaar voor je en staan ze de volgende morgen allemaal op je te wachten bij het poortje in rokjes die ze eigenlijk al 10 jaar niet meer zouden moeten dragen....

Geile milfjes hosselen is echt niet zo makkelijk als dat de Fok!jeugd denkt...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 12 juni 2011 @ 12:58:12 #17
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98060129
Je laatste regel bevat het enige juiste antwoord op al die goed bedoelde adviezen.
pi_98244467
quote:
[
Herkenbaar en ervaringen hiermee? [/b]O-)
Tijger74 zegt zich niet te kunnen herinneren dat zijn moeder een slippertje heeft gemaakt.
Er zullen vast wel fokkers zijn die zijn of haar moeder vreemd gaat, of een fok(st)er die dat doet/gedaan heeft.
Gezien de duizenden bekentenissen die er tot nu zijn gedaan in dit topic, kunnen we stellen dat dit weer een kansloze topic is, welke door de foutloze mods getolereerd word.
Tijger74 mompelt dat weer wel een note zal opleveren, samen met ban :O
pi_98244952
Och milfs genoeg! Je ziet ze met bosjes. Jonge vrouwen die eigenlijk veel te vroeg aan een ikea design appartementje zijn begonnen samen met haar 'eeuwige liefde'. Uiteraard veel te vroeg begonnen aan kinderen. Klein kindje was best leuk maar nu dat jong een jaar of 4 is vraagt ze zich eigenlijk af waar ze aan begonnen is. En dan ben je 25-30. Nou, die lusten 'm gewoon hoor.. Dat is precies het moment waarop je als een echte tijger(74) erop moet duiken. Nog een paar jaar laten lopen en ze blijven toch trouw aan hun vent en kindjes. Nee, juist in die twijfelachtige tijden (die volop uitgestraald worden), moet je je kans grijpen! :D
pi_98247313
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:53 schreef colty het volgende:
Och milfs genoeg! Je ziet ze met bosjes. Jonge vrouwen die eigenlijk veel te vroeg aan een ikea design appartementje zijn begonnen samen met haar 'eeuwige liefde'. Uiteraard veel te vroeg begonnen aan kinderen. Klein kindje was best leuk maar nu dat jong een jaar of 4 is vraagt ze zich eigenlijk af waar ze aan begonnen is. En dan ben je 25-30. Nou, die lusten 'm gewoon hoor.. Dat is precies het moment waarop je als een echte tijger(74) erop moet duiken. Nog een paar jaar laten lopen en ze blijven toch trouw aan hun vent en kindjes. Nee, juist in die twijfelachtige tijden (die volop uitgestraald worden), moet je je kans grijpen! :D
:')

[ Bericht 47% gewijzigd door tijger74 op 16-06-2011 13:58:12 (3 maal dezelfde tekst is eentonig) ]
pi_98248243
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Tijger74 zegt zich niet te kunnen herinneren dat zijn moeder een slippertje heeft gemaakt.
Er zullen vast wel fokkers zijn die zijn of haar moeder vreemd gaat, of een fok(st)er die dat doet/gedaan heeft.
Gezien de duizenden bekentenissen die er tot nu zijn gedaan in dit topic, kunnen we stellen dat dit weer een kansloze topic is, welke door de foutloze mods getolereerd word.
Tijger74 mompelt dat weer wel een note zal opleveren, samen met ban :O
http://forum.fok.nl/topic/1562911
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator donderdag 16 juni 2011 @ 14:37:26 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_98248751
Mijn moeder had nooit seks :X

OT: ik denk niet dat mijn moeder ooit is vreemdgegaan, kan me niet voorstellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')