Nee zonder.quote:
Ze zijn wel tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef dralion13 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/blackboxdistfallen/videos/18/
Deze schoenen kan ik nergens in groningen vinden
Oh, die zijn best leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef dralion13 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/blackboxdistfallen/videos/18/
Deze schoenen kan ik nergens in groningen vinden
Dat je die nog hebtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef HappyBob het volgende:
Mooie looproute voor Amsterdam
[ afbeelding ]
ja hequote:
Niet aangegeven op de kaart tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Beach het volgende:
Je hebt ook de Wallen in je route opgenomen?
Ging gister weer even kijken of ik die nog hadquote:
Hehe wel tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet aangegeven op de kaart toch
[..]
Ging gister weer even kijken of ik die nog had
Alleen moet die winkel op de Damrak nog even toevoegenquote:
Watwatwat damrak? Maar die is alleen voor mannen wat ik zag dacht ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen moet die winkel op de Damrak nog even toevoegen
Wel goed dat ik een man ben danquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwat damrak? Maar die is alleen voor mannen wat ik zag dacht ik
Nee. 23.15 begint mijn dagelijkse fapsessie en daar kan ik geen kleding en schoenen bij gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie nu ook allemaal schoenen/kleding checken op het internet?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. 23.15 begint mijn dagelijkse fapsessie en daar kan ik geen kleding en schoenen bij gebruiken.
Je kan er een sok omheen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. 23.15 begint mijn dagelijkse fapsessie en daar kan ik geen kleding en schoenen bij gebruiken.
Nee dan wil ik vanalles kopen en ik heb al bij de h&m besteldquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie nu ook allemaal schoenen/kleding checken op het internet?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik neem een slaappilletje en ga eindelijk eens lekker slapen
Kusjes, dag Bobje
Al klaar. Ja, de nodige fobos weer aangeklikt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
Je bent nog bezig of al klaar?
En hoe doe je dat als je heel moe bent? Kun je dan van je schema afwijken of zet je dan de wekker om 23.10?
He handig, hoeft de hond het niet meer op te likken.quote:
Oh oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Al klaar. Ja, de nodige fobos weer aangeklikt.
Als ik moe ben spaar ik het op voor de volgende dag.
Slaap zacht schoonheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik neem een slaappilletje en ga eindelijk eens lekker slapen
Kusjes, dag Bobje
Ik heb ook 46quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef dralion13 het volgende:
godver, waarom heb ik nou zulke grote voeten
Heb ik eindelijk die schoenen gevonden, leveren in nederland en je kunt er betalen met paypal, gaan ze maar tot maat 42, kom ik aanzetten met mn maat 46/47
1.89, dus ik denk dat ik aardig in de buurt komquote:
Joah, net niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
1.89, dus ik denk dat ik aardig in de buurt kom
Hij is 1.92?quote:
1.97 ongeveer ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij is 1.92?
Ik ben trouwens nog niet uitgegroeid volgens mij
Dit. Serieus. Wij zien er echt belachelijk uit samen.quote:
Ik betwijfel of ik dat ga halen, maar 1.92 moet wel te halen zijnquote:
pic van jullie samen gaarnequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit. Serieus. Wij zien er echt belachelijk uit samen.
Hoelang ben jij dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, ik ben hier ter compensatie [ afbeelding ]
Maar dan staan we niet naast elkaar vriend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Wacht, ik heb jou niet op facebook.
Moment.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb eigenlijk geen foto waar je het lengteverschil echt ziet.
Ja, een hele stomme van voor de spiegel bij jou thuis, maar die komt niet op internetquote:
Heul welquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Wacht, ik heb jou niet op facebook.
Moment.
Heb ik net ook ontdektquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb eigenlijk geen foto waar je het lengteverschil echt ziet.
Wij zijn even groot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
Jullie zijn alsnog allemaal langer dan ikGelukkig, anders voelde ik me een reus
Wel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Heul wel
[..]
Heb ik net ook ontdekt
Wel heule vette cakejes
Zegt er één watquote:
Perfecte lengte dus, blijkt maar weerquote:
Slecht hoorquote:
Een maat van me kijkt op je neer vriendquote:
Stomquote:
stage voorbereidenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stomga slapen ofzo dan, gaat het vast weg
Als je ergens niet bij kunt, gewoon vragen aan de eerste de beste knappe gozer die langskomt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Perfecte lengte dus, blijkt maar weer
Weetje wat nou handig isquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je ergens niet bij kunt, gewoon vragen aan de eerste de beste knappe gozer die langskomt.
Maar kleine kans dat ik er wel bij kanquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je ergens niet bij kunt, gewoon vragen aan de eerste de beste knappe gozer die langskomt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'Kan je even die pan daar helemaal bovenaan op fucking 3 meter hoogte pakken pleaaaase?'quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weetje wat nou handig isik heb gewoon een leuke lange jongen gestrikt die altijd dingen voor me kan pakken
Willen is een ander verhaal alleen
Ik zeg nooit pleaaasequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
'Kan je even die pan daar helemaal bovenaan op fucking 3 meter hoogte pakken pleaaaase?'
Wordt aan mij ook regelmatig gevraagd door oude vrouwtjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: liefjeeee, wil je alsjeblieft die pan pakken?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wordt aan mij ook regelmatig gevraagd door oude vrouwtjes
En daar hebben we de reden waarom hij het niet wil pakkenquote:
Playerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wordt aan mij ook regelmatig gevraagd door oude vrouwtjes
Ik werk als vakkenvuller in een supermarkt hequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En daar hebben we de reden waarom hij het niet wil pakken
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: liefjeeee, wil je alsjeblieft die pan pakken?
Dat is toch ook goed
Hij wil pleaase horenquote:
Ja oke. Maar als ik iets laat vallen zeg ik toch ook niet; liefjeeee, kan je dat alsjeblieft van de grond afhalen omdat jij er dichter bij bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: liefjeeee, wil je alsjeblieft die pan pakken?
Dat is toch ook goed
Ik ook, maar ze vragen het nooit bij mij. Vreemd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik werk als vakkenvuller in een supermarkt he
Je moet gewoon niets laten vallen, uilskuiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja oke. Maar als ik iets laat vallen zeg ik toch ook niet; liefjeeee, kan je dat alsjeblieft van de grond afhalen omdat jij er dichter bij bent?
Ik ben gewoon onhandig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet gewoon niets laten vallen, uilskuiken.
Hahahahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja oke. Maar als ik iets laat vallen zeg ik toch ook niet; liefjeeee, kan je dat alsjeblieft van de grond afhalen omdat jij er dichter bij bent?
Je buit me uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Maar kijk, als ik er niet bij kan maar het zelf ga pakken, dan moet ik een stoel pakken. Op de stoel klimmen en dan mijn evenwicht bewaren. Zie je het probleem daar?
En verder ben jij net zo dicht bij de grond, je voeten staan er op. Net als die van mij. En aangezien jouw voeten groter zijn, sta jij met een groter oppervlak op de grond ook nog.
Voegde jij mij toe op gezichtboek?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou 8 dagen zonder arg7, netjes toch :3
?_?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Voegde jij mij toe op gezichtboek?
Iemand voegde mij toe die (naar mijn weten) op jou lijkt.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou 8 dagen zonder arg7, netjes toch :3
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten piraatjes.
Denk aan mij als jullie je morgenochtend nog even omdraaien en verder gaan snurken.
Hoe weet jij nou weer hoe ik er uit zie... die ene nacht was jij geblindoekt hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iemand voegde mij toe die (naar mijn weten) op jou lijkt.
Ja maar ik kon er een beetje doorheen kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer hoe ik er uit zie... die ene nacht was jij geblindoekt hoor
Maar mss was ik het jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar ik kon er een beetje doorheen kijken
vooral ik zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn vriendin zei dit: Jouw Fokvrienden laten mij normaal voelen.
Die vriendin moet ook op Fok komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jouw vriendin leest hier voor de lol mee?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze leest mee op Facebook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw vriendin leest hier voor de lol mee?Pff..en dan jezelf normaal voelen
Dankzij jouw vriendin voel ik mij weer normaal [ afbeelding ]
Ik ook, waaraan herken ik je als ik je tegenkom?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens een bezoekje brengen aan dromenland
Dan voel ik mij sowieso niet aangesproken. Ik ben niet actief op jouw prikbordquote:
Waarschijnlijk aan een biertjequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook, waaraan herken ik je als ik je tegenkom?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan voel ik mij sowieso niet aangesproken. Ik ben niet actief op jouw prikbord [ afbeelding ]
Het is toevallig zelf gewoon een fokker?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ze weet ervan, ken haar ook via het internet dus why not.
Dit sowiesoquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Echt niemand behalve fokkers weten dat ik fok. En houden zo
quote:
quote:Neopets.Com - Virtuele Pet Gemeenschap! Word lid voor gratis games, winkels, veilingen, chat en meer!
Jij kende die bloody beetroots crew 77 ofzo toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:54 schreef gianni61 het volgende:
zeg dat wel. maar ja. na vandaag weekend
vanmorgen wel mn telefoon thuis vergeten
Pics die zin is te langquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn fiets is weer kapot, want mensen met een mercedes denken dat ze midden op een fietspad kunnen stoppen met hun dikke bak, dan zomaar de passagiersdeur open kunnen gooien en er een kind uit kunnen duwen zonder te kijken of er mensen op het fietspad fietsen omdat dat kutkind naar de avondvierdaagsemoet.
Sorryquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn fiets is weer kapot, want mensen met een mercedes denken dat ze midden op een fietspad kunnen stoppen met hun dikke bak, dan zomaar de passagiersdeur open kunnen gooien en er een kind uit kunnen duwen zonder te kijken of er mensen op het fietspad fietsen omdat dat kutkind naar de avondvierdaagsemoet.
Wat is er?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
kutkutkutkutktutkutktutkutktuktutkutiutkutkutkututk!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
Op donderdag 9 juni houden de vakbonden een 24-uurs staking om actie te voeren tegen de voorgenomen openbare aanbesteding en de kabinetsbezuinigingen van 120 miljoen euro op het openbaar vervoer in Rotterdam.
Voor de actieperiode wordt in Rotterdam 24 uur gestaakt en rijden er geen stadsbussen, metro's en trams.![]()
Hoe moet ik er nou komen dan!?
Nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
Op donderdag 9 juni houden de vakbonden een 24-uurs staking om actie te voeren tegen de voorgenomen openbare aanbesteding en de kabinetsbezuinigingen van 120 miljoen euro op het openbaar vervoer in Rotterdam.
Voor de actieperiode wordt in Rotterdam 24 uur gestaakt en rijden er geen stadsbussen, metro's en trams.![]()
Hoe moet ik er nou komen dan!?
Lee Osborne remix is beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef easY_plaY het volgende:
RAISEEEE YOUUR WEAPONNNN WOPWOPWOP BWAAAP BWOAAAPWOOOPWOPWOPWHAAAA WHAAWHA WHAAPPP
Subtielquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol, wat klaag je. Je hebt je looks tenminste mee![]()
![]()
![]()
JA MAAR DAAR RIJDEN GEEN BUSSEN MEE HEquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol, wat klaag je. Je hebt je looks tenminste mee![]()
![]()
![]()
Gewoon langs de weg gaan staan, je boobs laten zien en vragen of je mee mag liften.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef sharr het volgende:
[..]
JA MAAR DAAR RIJDEN GEEN BUSSEN MEE HE
Heuy.. goed idee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:38 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Gewoon langs de weg gaan staan, je boobs laten zien en vragen of je mee mag liften.
wtfquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef sharr het volgende:
Nichtjes die liever naar 30 seconds to mars dan Deadmau5 willen
ik ga ook liever even naar mars jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef sharr het volgende:
Nichtjes die liever naar 30 seconds to mars dan Deadmau5 willen
Klopt, zijn vooral in sittard in omloopquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef sharr het volgende:
Mijn ma helemaal flippen over één of andere XTC dodelijke drugs
Ja die man waar ik logeer handelt erinquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Klopt, zijn vooral in sittard in omloop
Omdat dat ook op het nieuws is, maarja XTC daar van wildvreemde kopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef sharr het volgende:
Mijn ma helemaal flippen over één of andere XTC dodelijke drugs
Nee, omdat ik er uit de buurt komquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat dat ook op het nieuws is, maarja XTC daar van wildvreemde kopen
Ik quote jou toch niet? Ik zeg dat alleen maar omdat het op het nieuws was.quote:
En dit, ik hoef echt geen XTCquote:
sorry ben niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik quote jou toch niet? Ik zeg dat alleen maar omdat het op het nieuws was.
Verdomd gelijk zoonquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dit, ik hoef echt geen XTC
Chemische tering rotzooi, doe mij maar moeder natuur.
WAKKER WORDENquote:
Wanneer gaan we ons weer verenigen met moedertje natuur?quote:
Ehm bij wander weer? Hier is kk saai, sjaak ligt altijd op de bank te rotten. Moeten weer keer op vakansieequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we ons weer verenigen met moedertje natuur?
Ik vind het prima jung.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ehm bij wander weer? Hier is kk saai, sjaak ligt altijd op de bank te rotten. Moeten weer keer op vakansiee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf emo
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:01 schreef sharr het volgende:
wtf die rechtse, net een chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf emo
Mist ook nog eens een oog.quote:
Meid tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien is 't wel een chinees.
Wel leuke muziek tevens.
Nu ben ik dus een emo, kut.
waarom die kommaquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien is 't wel een chinees.
Wel leuke muziek tevens.
Nu ben ik dus een emo, kut.
Wat is datquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef Gridlok het volgende:
Ga je volgende keer mee naar Wander-chan, Sharr?
Gisteren een taxichauffeur die 160 reed, smste en chocomelk tegelijk dronk (stuurde met zijn knieeën).quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:06 schreef Gridlok het volgende:
Patje rijd wel gemiddeld 160, vind je niet erg toch?
Goeden keus, de merc is net taxi. Zelfs het leer klinkt als taxi als je er over heen wroet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Gisteren een taxichauffeur die 160 reed, smste en chocomelk tegelijk dronk (stuurde met zijn knieeën).
Ik vind 120 nu langzaam gaan en het slecht als je je beide handen nodig hebt.
Ik wil er nu al in. Gisteren was ook een Merc, geil dingquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goeden keus, de merc is net taxi. Zelfs het leer klinkt als taxi als je er over heen wroet.
Dankjequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil er nu al in. Gisteren was ook een Merc, geil ding
Nee. Wacht, geen drank. Rook allemaal wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dankje, Kun je beetje tegen rohhhk en drank?
Wierie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee. Wacht, geen drank. Rook allemaal wel.
Daar heb ik een 18+ account voor gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:13 schreef Gridlok het volgende:
lol, wat ze onder " Artistic Nude " zetten bij DeviantArt.
Meh, houd niet zo van die wijven die er kk lelijk uit zien en dat zelf niet zien. Met zo'n stupide gedachte erachter " Ik ben trots op mijn lichaam ". En dat word dan weer geboost omdat 50 trieste mannen erop reageren met OMG NICEEEEEEE.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heb ik een 18+ account voor gemaakt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meh, houd niet zo van die wijven die er kk lelijk uit zien en dat zelf niet zien. Met zo'n stupide gedachte erachter " Ik ben trots op mijn lichaam ". En dat word dan weer geboost omdat 50 trieste mannen erop reageren met OMG NICEEEEEEE.
Beetje S&G in US. zelfde trieste mongolen die iedere zin met " Heerlijk!! " beginnen.
But I see a beautiful face surrounded by cute hair in a nice lighting from behind.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Gridlok het volgende:
http://www.deviantart.com/#/d3ifplh
hahahahahaha
Is niet te zien, moet je acc voor hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Gridlok het volgende:
http://www.deviantart.com/#/d3ifplh
hahahahahaha
quote:Mature Content Filter is On
(Contains: Nudity and Sexual themes)
Die laatstequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef HappyBob het volgende:
WTF
http://volumina.deviantart.com/gallery/27979821#/d369gfo
http://volumina.deviantart.com/gallery/27993654#/d36bz4l
ha wat leuk ja ha haquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
zo net even bij wat mensen gekrabbeld hoor ha ha
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even wat noodles klaarmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |