Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.quote:
keertje moet kunnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.
Ik geef alleen even wat opties in verschillende prijsklasses aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.
Ja als je een Relatie hebt, en je wilt experimenteren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
Zwolle kan het prima op de wc van kroegje
[..]
keertje moet kunnen
Wil je haar 100 dagen non-stop neuken ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een benzinepomp die de ingang toilet aan de buitenkant hebben of iets, in omg. zwolle
Of anders, voor hoelang kan je minimaal een hotel boeken en wat kost t?
Moeten we ook seks hebben voor je of denk je dat dat wel zelf lukt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Neuken en liefde kost altijd geld, leg je er bij neer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef betonronde het volgende:
Zou er een leuk weekend van maken , lekker romantisch ofzo, in een grote stad, maarja dat gaat wel wat kosten...
Dat weet ik ook, maar de TS wil palen voor nop, en dat kan niet altijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken en liefde kost altijd geld, leg je er bij neer.
Gewoon voor gaan, is leuker dan in een wc neuken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef betonronde het volgende:
Zou er een leuk weekend van maken , lekker romantisch ofzo, in een grote stad, maarja dat gaat wel wat kosten...
Typisch Nederlanders weer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef betonronde het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar de TS wil palen voor nop, en dat kan niet altijd.
Aansteller, als het je vriendin betreft moet dat best een keertje kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Als je zonder relatie zomaar de bosjes in duikt, en je laat je dan vol pompen, dan ben je erg diep gezonken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aansteller, als het je vriendin betreft moet dat best een keertje kunnen.
Structureel de liefde bedrijven in de bosjes lijkt me ook niet het meest romantisch, maar doe even alsof je direct een of andere greppelslet bent wanneer je een keer de bosjes induikt met je vriendje.
Zou niet in jouw zwembad willen zwemmenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef alexmeijer het volgende:
misschien pashokje bij kleding zaak of zwembaddie laatste kan trouwens makkelijk
spreek uit eigen ervaring
pakhokje van het zwembad bedoel ik daar meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zou niet in jouw zwembad willen zwemmen
Ja man, hou het chiquequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een benzinepomp die de ingang toilet aan de buitenkant hebben of iets, in omg. zwolle
Oh wacht ik ging er even vanuit dat TS gewoon een relatie had met dat meisje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef drvc het volgende:
[..]
Als je zonder relatie zomaar de bosjes in duikt, en je laat je dan vol pompen, dan ben je erg diep gezonken.
Het is niet de eerste keer dat zegt ie net.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh wacht ik ging er even vanuit dat TS gewoon een relatie had met dat meisje.
Nee, dan vind ik het ook een no-go, dat doe je hooguit wanneer je beiden dronken bent en na het stappen echt graag direct wilt.![]()
Dus TS, wanneer het de eerste keer is met dat meisje zou ik toch echt gaan voor een optie die je geld gaat kosten want om het dan buiten ergens te doen is wel erg triest.
Of je moet het romantisch aanpakken op het strand ofzo, al levert dat ook weer ellende op.
Denk dat hij al een relatie heeft. Wat sneu om het te plannen op een toilet van een benzinestation.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Cryothic het volgende:
De vraag is eigenlijk, waarom kan het niet thuis?
Das toch het goedkoopst lijkt me.
TS woont nog thuis en ouders mogen van niks weten?
TS heeft al een relatie?
Nou in mijn huis zou je er last van hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef betonronde het volgende:
Vind het ook beetje vreemd aan doen....je kan toch gewoon op je kamer ketsen?
Niemand die er last van heeft beneden.
Wijthmener plas? Uiterwaarden van de IJssel? Bij de Angenietenplas, Engelse Werk, Ijsselcentrale (Harculo).. Zat plaatsen in de omgeving waar het op sommige tijdstippen erg rustig is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
u spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
In grote fruitboomgaarden staat meestal wel een schuurtje, een bouwkeet of een caravan waar de fruitplukkers eten tijdens de oogst.
Via google earth zoek je een appel- of perenboomgaard en dan even speuren naar een gebouwtje.
Ze zitten maar zelden op slot want er zit toch niks in dan wat opgestapelde oude plastic tuinstoelen.
Dat zou echt een geniale reactie zijn jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef einzeinz het volgende:
Mocht ik je buiten in de bosjes ontdekken, ik zou eens lief lachen naar je vriendin en vragen of ik straks ook eens mag
Heel je neukpartij om zeep!
Doe het gewoon thuis kerel!
De hoeveelste keer is het dat jullie elkaar ontmoeten??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Hotel, wc, strand, duinen, auto?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:26 schreef Omniaer het volgende:
Wat is een goede plek om sex te hebben buiten je eigen huis of andersmans huis, het zit namelijk zo, ik wil met iemand sex hebben maar bij mij thuis kan het niet, en bij haar ook niet omdat ze ver weg bij mijn stad in een dorp woont, ze wil wel na mijn stad komen, maar dan moet ik wel een plek weten waar het kan...
iemand?
www.booking.comquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef Scorpie het volgende:
Jullie zijn beiden bezet en gaan vreemd?
In de sauna of turks stoombadquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:52 schreef Newbie114 het volgende:
Douches/omkleedhokjes zwembad? als het druk zat is hoort niemand et
Snap je 'm? In de sauna/het Turks stoombad is het warm dus heet.quote:
Ik ben niet dom hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Snap je 'm? In de sauna/het Turks stoombad is het warm dus heet.
Hahahaha
Wat is dit een kutgrap zeg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Snap je 'm? In de sauna/het Turks stoombad is het warm dus heet.
Hahahaha
Wat is dit een kutgrap zeg
Okequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet dom hoor
Ik snapte hem
Ja vooral met die hoofdletters, echt onduidelijk enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Okeik vond het een beetje onduidelijk dusja :p
Sorry, ben een beetje autistischquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef colty het volgende:
[..]
Ja vooral met die hoofdletters, echt onduidelijk enzo.
Hoezo, jij hebt toch ook een FOK account?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef colty het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt toch ook een FOK account?ja en, alsof alle fokkers autisten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was juist de grapquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en, alsof alle fokkers autisten zijn
Dat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef einzeinz het volgende:
TS? Pics van het meisje!
Dan beoordeel ik wel of we een deal hebben.
Ik heb een tuinhuis, daar kunnen jullie zonder gestoord te worden de hele dag/nacht batsen. Op voorwaarde dat ik dan ook eens mag!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef einzeinz het volgende:
TS? Pics van het meisje!
Dan beoordeel ik wel of we een deal hebben.
Ik heb een tuinhuis, daar kunnen jullie zonder gestoord te worden de hele dag/nacht batsen. Op voorwaarde dat ik dan ook eens mag!
Wc's, is dat nou zo moeilijk? Of zoek een stukje waar bijna niemand langskomt, moet het wel niet al te druk zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Deecktebawz het volgende:
Weet iemand een plekje voor in de Efteling?
Wc's zijn smerig.. Dat is de laatste optie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wc's, is dat nou zo moeilijk? Of zoek een stukje waar bijna niemand langskomt, moet het wel niet al te druk zijn.
De behoefte om te copuleren heeft dacht ik weinig met verstand te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Teufelsritt het volgende:
Waarom vrijen als je te dom bent een plek te vinden waar het kan?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Gewoon in het gangpad van een trein..
*kets kets kets kets*
*Volgende halte... Arnhem Centraal*
Was echt erg druk dus is niet gelukt. Gaan het nog wel een keertje doen aangezien zij dat echt wil.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |