Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.quote:
keertje moet kunnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.
Ik geef alleen even wat opties in verschillende prijsklasses aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.
Ja als je een Relatie hebt, en je wilt experimenteren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
Zwolle kan het prima op de wc van kroegje
[..]
keertje moet kunnen
Wil je haar 100 dagen non-stop neuken ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een benzinepomp die de ingang toilet aan de buitenkant hebben of iets, in omg. zwolle
Of anders, voor hoelang kan je minimaal een hotel boeken en wat kost t?
Moeten we ook seks hebben voor je of denk je dat dat wel zelf lukt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Of anders, voor hoelang kan je minimaal een hotel boeken en wat kost t?
Neuken en liefde kost altijd geld, leg je er bij neer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef betonronde het volgende:
Zou er een leuk weekend van maken , lekker romantisch ofzo, in een grote stad, maarja dat gaat wel wat kosten...
Dat weet ik ook, maar de TS wil palen voor nop, en dat kan niet altijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken en liefde kost altijd geld, leg je er bij neer.
Gewoon voor gaan, is leuker dan in een wc neuken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef betonronde het volgende:
Zou er een leuk weekend van maken , lekker romantisch ofzo, in een grote stad, maarja dat gaat wel wat kosten...
Typisch Nederlanders weer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef betonronde het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar de TS wil palen voor nop, en dat kan niet altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |